9-5 entuziasts
9-5 entuziasts
Sveiki!
Nedaudz par saab, ja reiz šeit visi bliež vaļā slavas dziesmas par saviem auto, tad arī es atļaušos šo to izmest. Sākās jau dikti steidzīgi - vajadzēja auto, laika nebija daudz, naudas nebija daudz un vispār gribējās par labu naudu nopirkt labu auto. Pirms tam ripinājos ar BMW 328 (e36), tikai to labāko varu teikt par šo auto. Konkrēti mans bija ar automātu un (pirms pirkšanas 167...) ja neskaita atgriezto . Neko, noripināju savus 280 t un nopārdevu, par ko, līdz šim nožēloju. Būtu viens, esmu pārliecināts, brauktu līdz šim vēl ar to auto, bet nāca prāts, nāca meitene, izveidojās ģimene. Braukšana uz laukiem ar mazu bērnu tādā auto ir nervu pārbaudījums - bagāžniekā viss jāsaliek kā TETRĪ utt. Respektīvi, vjajadzēja i lielāku i labāku i komfortablaku ( man bija kupeja). Tā nu arī iegādājos steigā savu Saab, nekādas diagnostikas, nekādi servisi, noskaldīju naudu un viss. Priecīgs bez gala, auto feins, gaita līgnana, no ko gan citu vajag.... Gadu nobraucu, bēdu nezināju, bet tad sākās...., uzreiz..... Lai sīkāk rakstītu, nav poteneces, lai slavētu šeit izdaudzināto servisu - nav iemesla, lai slavētu saab, kā, auto - vajag pacietību
Tagad esmu divu zviedru auto īpašnieks, Volvo, manuprāt, ir......, nu, jā, xc90
Tikai par saab, tikai par komfortu un arīdzen, servisu
Nedaudz par saab, ja reiz šeit visi bliež vaļā slavas dziesmas par saviem auto, tad arī es atļaušos šo to izmest. Sākās jau dikti steidzīgi - vajadzēja auto, laika nebija daudz, naudas nebija daudz un vispār gribējās par labu naudu nopirkt labu auto. Pirms tam ripinājos ar BMW 328 (e36), tikai to labāko varu teikt par šo auto. Konkrēti mans bija ar automātu un (pirms pirkšanas 167...) ja neskaita atgriezto . Neko, noripināju savus 280 t un nopārdevu, par ko, līdz šim nožēloju. Būtu viens, esmu pārliecināts, brauktu līdz šim vēl ar to auto, bet nāca prāts, nāca meitene, izveidojās ģimene. Braukšana uz laukiem ar mazu bērnu tādā auto ir nervu pārbaudījums - bagāžniekā viss jāsaliek kā TETRĪ utt. Respektīvi, vjajadzēja i lielāku i labāku i komfortablaku ( man bija kupeja). Tā nu arī iegādājos steigā savu Saab, nekādas diagnostikas, nekādi servisi, noskaldīju naudu un viss. Priecīgs bez gala, auto feins, gaita līgnana, no ko gan citu vajag.... Gadu nobraucu, bēdu nezināju, bet tad sākās...., uzreiz..... Lai sīkāk rakstītu, nav poteneces, lai slavētu šeit izdaudzināto servisu - nav iemesla, lai slavētu saab, kā, auto - vajag pacietību
Tagad esmu divu zviedru auto īpašnieks, Volvo, manuprāt, ir......, nu, jā, xc90
Tikai par saab, tikai par komfortu un arīdzen, servisu
Re: 9-5 entuziasts
Nu nobrauc gadu ar savu volvo!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: 9-5 entuziasts
nu nobraukšu! Bez stresa! Un bez sāpēp, draugs
Re: 9-5 entuziasts
Nu, par "auto feins, gaita līgana" un gan jau vēl vis kaut ko, kas tajā 328 nebija, ir jāmaksā. Tik daudz jau būtu jāzina. Vēl jo vairāk, ja pērk kaķi maisā.
Re: 9-5 entuziasts
Kura gad Volvo,un kas par dzineju ieksa ,un,vai automats?
Re: 9-5 entuziasts
Varētu arī ko konkrētāku uzrakstīt. Savādāk tāda apziņas plūsma... Voļva no uzturēšanas viedokļa, man liekas, arī nav nekāda sviestmaize, vismaz salīdzinājumā ar SAAB jau nu noteikti. Mana personīgā pieredze gan ir ar vecu pri vecu S70...
Re: 9-5 entuziasts
Šis izklausījās līdzīgi, kā man te viens kaimiņš saskaities par Saabiem. Nopirka par kapeikām līdz kliņķim nojātu 9k bez skates. Sākumā priecājās, ka iet zvērā (turbo), mīksts, ērts (ādas salons, elektriskais, kārba tomāts). Bija kaudze sīku defektiņu, tai skaitā vizuāli, taču tie pamazām, ar regulāriem mana angāra apmeklējumiem, tika taisīti. Ņemot vērā iegādes cenu, sīkumu novēršanas izmaksas bija štrunts. Taču tad sākās lielāki pigori:
1) nobira reika - ne līdz galam, bet skatē izdrāza par pilēšanu un lika mainīt/remontēt. Reiku no manis dabūja par Ls 10, taču servisā atstāja krietni vairāk;
2) noklāpēja turbīna - pareizāk sakot, bija jau sen beigta un iepriekšējais saimnieks, nevarot izturēt gaudošanu, bija to manuāli apstādinājis, iespraužot lāpstiņās salauztu pinceti. Ok, sagādāju viņam labu turbīnu - Ls 40, nomainīja, šķiet pats.
3) parādījās kaut kādi elektronikas gļuki. Vienu nedēļas nogali pie manis sētā mainījām visu pēc kārtas - elektrisko droseli, DI, gaisa masas mērītāju (auto 92.gada), pa kādam dačikam. Bez emocijām, tukšgaitā nenormāli raustās. Aizbrauca uz Arteh, tur atklāja, ka sveces sazin cik sen nav mainītas un vēl nepareizas ieliktas.
4) uz skati nācās kaudzīti ar visādiem piekares sīkumiem savest kārtībā - iepriekšējais saimnieks to auto bija jau praktiski norakstījis un dzinis līdz galam. Vēl savācās šis tas.
5) nomira automātkārba. Dabūja no manis par nieka 20 latiem citu, taču servisā par maiņu nolocīja pamatīgu džunguru.
6) šķiet, kaut kas motoram notika - tā kā ielikts jau daudz laika, darba un naudas, tad jātaisa. Atkal maciņš plānāks pēc servisa apmeklējuma.
Skati beigu galā pēc pāris mēnešu ķimerēšanās dabūja. Viss it kā labi.. bet pienāca ziema ar standarta 9k ziemas priekiem. Neslēdzās durvis, mēdz aizsalt durvis, utt. Sīkums pie sīkuma un cilvēkam beigās rokas nolaidušās - šodien zvanīja un lūdza viņu atbrīvot no tā drota kaut par tolmeta cenu, neskatoties uz to, ka pēc viņa aprēķiniem tur "ieguldīts" (manuprāt, nepareizi lietots termins mašīnas ekspluatācijas izdevumiem) tuvu štukai. Un, protams, cilvēkam radusies sajūta, ka ar tiem saabiem tak tikai vienas problēmas, jo tieši tā ir bijis ar viņa pirmo un laikam jau arī pēdējo Saabu.
Stāsta morāle - nepērc sūdu. Ja tomēr esi nopircis - pēc tam nestāsti, ka brends pie vainas.
1) nobira reika - ne līdz galam, bet skatē izdrāza par pilēšanu un lika mainīt/remontēt. Reiku no manis dabūja par Ls 10, taču servisā atstāja krietni vairāk;
2) noklāpēja turbīna - pareizāk sakot, bija jau sen beigta un iepriekšējais saimnieks, nevarot izturēt gaudošanu, bija to manuāli apstādinājis, iespraužot lāpstiņās salauztu pinceti. Ok, sagādāju viņam labu turbīnu - Ls 40, nomainīja, šķiet pats.
3) parādījās kaut kādi elektronikas gļuki. Vienu nedēļas nogali pie manis sētā mainījām visu pēc kārtas - elektrisko droseli, DI, gaisa masas mērītāju (auto 92.gada), pa kādam dačikam. Bez emocijām, tukšgaitā nenormāli raustās. Aizbrauca uz Arteh, tur atklāja, ka sveces sazin cik sen nav mainītas un vēl nepareizas ieliktas.
4) uz skati nācās kaudzīti ar visādiem piekares sīkumiem savest kārtībā - iepriekšējais saimnieks to auto bija jau praktiski norakstījis un dzinis līdz galam. Vēl savācās šis tas.
5) nomira automātkārba. Dabūja no manis par nieka 20 latiem citu, taču servisā par maiņu nolocīja pamatīgu džunguru.
6) šķiet, kaut kas motoram notika - tā kā ielikts jau daudz laika, darba un naudas, tad jātaisa. Atkal maciņš plānāks pēc servisa apmeklējuma.
Skati beigu galā pēc pāris mēnešu ķimerēšanās dabūja. Viss it kā labi.. bet pienāca ziema ar standarta 9k ziemas priekiem. Neslēdzās durvis, mēdz aizsalt durvis, utt. Sīkums pie sīkuma un cilvēkam beigās rokas nolaidušās - šodien zvanīja un lūdza viņu atbrīvot no tā drota kaut par tolmeta cenu, neskatoties uz to, ka pēc viņa aprēķiniem tur "ieguldīts" (manuprāt, nepareizi lietots termins mašīnas ekspluatācijas izdevumiem) tuvu štukai. Un, protams, cilvēkam radusies sajūta, ka ar tiem saabiem tak tikai vienas problēmas, jo tieši tā ir bijis ar viņa pirmo un laikam jau arī pēdējo Saabu.
Stāsta morāle - nepērc sūdu. Ja tomēr esi nopircis - pēc tam nestāsti, ka brends pie vainas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: 9-5 entuziasts
Nav runa par sūda pirkšanu, nopirku visnotaļ labā stāvoklī, arī skati tūliņ arī izgāju bez aizrādījumiem. Stāsta morāle ir gluži vienkārša - ne jau lielās izmaksas vai remonti vai sūda pirkšanā ir vaina, gluži vienkārši, man ar to auto nepaveicās tikai vienā posmā (kad viss sāka jukt un brukt), proti, ieguldot finanses, visu var panākt Pat tagad man tas auto ripo un nav ne vainas.
Re: 9-5 entuziasts
Man Griffinam 10gadu robeža bija ļoti kritiska! Vienkārši viss izbeidzās uzreiz un neatejot no kases! Amortizatori, izplūde, motora un kārbas spilveni, abas DI kasetes, CKP, benzīna sūknis un kas tik tur vēl nelīda ārā. Tad kad tas viss sakrīt gandrīz vienā čupā, ar pavisam nelieliem laika intervāliem, cipari ir fantastiski, biju tik dusmīgs, ka maz trūka, lai aplietu ar benzīnu un nosvilinātu to mašīnu!
Bet nu neko, nomainīju visu, kas bija maināms un tagad tas auto brauc ka prieks!
Bet nu neko, nomainīju visu, kas bija maināms un tagad tas auto brauc ka prieks!
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: 9-5 entuziasts
piekrītu, ka apziņas plūsma kā Džoisam
Brauc vien ar savu Volvo
Brauc vien ar savu Volvo
Re: 9-5 entuziasts
Personīgi pat mazliet prieks par to, ka saab 9-5 nav no tiem auto, kas ir jājams līdz pēdējam un var braukt bez ieguldījumiem, JO tas veicina "dabīgo" attīrīšanos un tas nav auto ko var nopirkt pajāt un par to pašu vai dārgāku cenu notirgot! Kā tas ir ar VW, BMW, AUDI eksemplāriem no 1000-2500 Euro cenu kategorijā.
Un to labi var redzēt ar pirmās paaudzes 9-5 līdz 2001. To uz ielam ir palicis pamaz un ar lielu kontrastu starp tādiem, kas knapi kust un kas ir tip top. JO tirgojas viņi par kapeikām, bet šķūningotāji no viņiem raustās, jo tautā pastāv viedoklis, ka ar tiem ir kā ar krievu ruleti.
Jo brīžam jāsecina jau ilgāk brauc ar Saab, jo labāk saprot atšķirību star ES un MĒS.
Un to labi var redzēt ar pirmās paaudzes 9-5 līdz 2001. To uz ielam ir palicis pamaz un ar lielu kontrastu starp tādiem, kas knapi kust un kas ir tip top. JO tirgojas viņi par kapeikām, bet šķūningotāji no viņiem raustās, jo tautā pastāv viedoklis, ka ar tiem ir kā ar krievu ruleti.
Jo brīžam jāsecina jau ilgāk brauc ar Saab, jo labāk saprot atšķirību star ES un MĒS.