Par kartera ventilāciju, tev ir pilnīga taisnība, jāatzīst ka šīs paaudzes dzinējiem, tā ir nedaudz par švaku (lai gan tava gada autiņam, tā jau ir uzlabota), un kad tam motoram padilst eļļas gredzeni, tās gāzes sāk spiesties gar gredzeniem garām motorā, un tā kā ventilācija bieži nespēj ar to gāzu apjomu pienācīgi laikus tikt galā, tās sāk spiest ārā kartera sāna vāka hermētiķi un motors sulo.Deivids wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 11:33 pm Atradu oriģinālo spoļu bloku, kļūdu nemetot - melno kaseti. 70EUR. Tātad, pagaidām. Turbīna jaunā 200, kasete 70.
Rīt servisā tad klausīšos brīnumus...
Par lielo eļļas noplūdi izlasīju internetā - "motoriem var būt problēmas ar kartera ventilāciju par ko liecina eļļas spiešana gar bloka priekšējo vāku" vai šī vaina arī izklausās un izskatās, ka varētu būt man?
P.S. Jā, sarkanajai kasetei ir cits aizdedzes moments
Ja tie eļļas plūdi nav no tavas turbīnas (kas bildē arī izskatās diezgan lieli), tad visticamāk sulo tas vāks. bet nu parasti pirms rauj vāku nost, izmēra arī ķēdes izstiepumu, un visticamāk to mezglu arī nolemj mainīt. + jau būtu labi arī tos gredzenus apskatīt/nomainīt, jo ja jau tiešām tie gredzeni ir izdiluši tad arī pēc sānu vāka pārblīvēšanas domāju pēc laika tas atkal sāk ātri vien sulot. Un tas jau maksā diezgan daudz, pieļauju ka vairāk nekā tas auto maksāja.
Par kasetēm, jā,kā jau vīri teica sarkano ar melno nevar savstarpēji mainīt, jo pirmkārt vienā strādā uz maiņstrāvu, otra uz līdzstrāvu (te gan jau kāds gudrāks cilvēks varētu precīzāk izstāstīt) un otrkārt, vienkārši sakot to sadegšanas un detonāciju signāli kompim atšķiras, tas nozīmē,ka pie lielas slodzes detonācijas dzinējam būs neizbēgamas, un ja tās tiešām būs lielas un ilgi, tad dzinēju varot nokaut ļoti ātri.