SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Ja tu jau tā, vai turbīnu jūtu, tad:
tur vēl ir jātiek skaidrībā (kaut kas tur nav kārtībā ar viņu..). Reti, bet periodiski ir tā, ka iespiež apdzenot.. un pēc 1-2 sec intervāla parādās "krēslos iespiežošs" uzrāviens.. Vēl nezinu vai problēmas ir ieplūdē, turbīnā vai devielas padevē.
Tādēļ domāju, ka kad būšu ar visu ticis galā (kārba, sajūgs, turbīna.. motora leaking arī) arī ar 5-to varēs iespiest un turbo uzrāvienu just, bet tad jau manīs..
tā vien liekas, ka jāsak project treats, bet tā kā laika un finansu apjomi ir neparedzami vēl, tad lai neaizsāktu ilgstošu lēnu projektu pagaidām atturos.
tur vēl ir jātiek skaidrībā (kaut kas tur nav kārtībā ar viņu..). Reti, bet periodiski ir tā, ka iespiež apdzenot.. un pēc 1-2 sec intervāla parādās "krēslos iespiežošs" uzrāviens.. Vēl nezinu vai problēmas ir ieplūdē, turbīnā vai devielas padevē.
Tādēļ domāju, ka kad būšu ar visu ticis galā (kārba, sajūgs, turbīna.. motora leaking arī) arī ar 5-to varēs iespiest un turbo uzrāvienu just, bet tad jau manīs..
tā vien liekas, ka jāsak project treats, bet tā kā laika un finansu apjomi ir neparedzami vēl, tad lai neaizsāktu ilgstošu lēnu projektu pagaidām atturos.
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Turbobedre vai ari nepietiekosi apgriezieni lai izjustu turbinas darbibu, parsledzies parnesumu uz leju un tad pamegini ;)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Ja slinkums slēgties uz leju, tad jāņem automāts :D
900aero clubsport #8
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
runa iet par apdzisanu uz sosejas. Tādā gadījumā man liekas turbo SAABam jābūt tam auto, kas neprasa slēgšanos uz leju. Vienkārši iemin pedāli un juhuuuu ... B)ziedoniz wrote:Ja slinkums slēgties uz leju, tad jāņem automāts :D
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Nevienmer, jo teiksim ja brauc ar 5.atrumu un 70 km/h, tad iespeizot pedali grida juhuuuu... nesanaks, tad visdrizak bus tratatataaataaaa juhuuuu ..... :woohoo:
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
protams, runa iet par 90+ km/h un nepieciešamību apdzīt.ZingZeng wrote:Nevienmer, jo teiksim ja brauc ar 5.atrumu un 70 km/h, tad iespeizot pedali grida juhuuuu... nesanaks, tad visdrizak bus tratatataaataaaa juhuuuu ..... :woohoo:
manas bažas par to, vai ar type 8 Latvijā nav par daudz un 5.ais robs būs noderīgs tikai pie ātrumiem, kas pārkāpj sat.noteikumus, vai arī 5.ais bet ārpus turbīnas darba apgriezieniem ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Uz Latvijas ceļiem ar type 7 primary, garrett T3 turbu un 9k intercooleru man diezgan bieži 5ais robs ir par lēnu lai apdzītu, teiksim, no 90km/h uz augšu :silly: Es gan tomēr pieļauju, ka ar mitsu TE-05 un īsāku ieplūdes traktu varētu būt pat ļoti ok :)
Man ar type 7, braucot ar 100km/h, ir nedaudz zem 3k rpm
Man ar type 7, braucot ar 100km/h, ir nedaudz zem 3k rpm
900aero clubsport #8
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Nu nezinu, pie ~95 km/h piektā robā var ļoti smuki apdzīt:) protams virs 120 ceļ vēl labāk:laugh:
Tikai būs jāapskatās to Pirmary ciparu.
Tikai būs jāapskatās to Pirmary ciparu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
nu lūk ... tas tikai pierāda, ka par type 8 un LV ceļiem vajadzētu padomāt ...ziedoniz wrote:Uz Latvijas ceļiem ar type 7 primary, garrett T3 turbu un 9k intercooleru man diezgan bieži 5ais robs ir par lēnu lai apdzītu, teiksim, no 90km/h uz augšu :silly:
katrā ziņā man ar type 6 pie Latvijas limitiem ir baigi komfortabli ..., bet ārpusē (uz Eiropas lielceļiem) tahometra rādījums neiepriecināja :blush:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Droši vien visa šī diskusija, kuras moderātors ir Kurbads- "NAV!" priekš tā, lai pierunātu mani atdot viņam type 8 primary gearing..
Vai ne?:silly:
Vai ne?:silly:
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
esi drošs - NĒ!!!alnislacis wrote:Droši vien visa šī diskusija, kuras moderātors ir Kurbads- "NAV!" priekš tā, lai pierunātu mani atdot viņam type 8 primary gearing..
Vai ne?:silly:
Es vienkārši prātuļoju, jo, ja man šādi type 8 būtu un man vajadzētu domāt vai tos likt auto, kas tiks lietots LV, es nopietni izvērtētu šādu soli ...
Mans ieteikums ir atstāt šos type 8 uz mašīnas un pēc tam, kad esi visu daudz maz sakārtojis (kārbu, turbīnu ...), tu vārēsi novērtēt vai ir OK, vai nav par "garu" priekš LV, vai nav par garu priekš tevis.
Ja liksies, ka ir, nomaiņu uz type 7 vai 6 varēsi izdarīt pēc tam. Esmu pārliecināts, ka to var izdarīt motoram atrodoties in situ..
Un nākamreiz noteikti palūgšu Tevi iedot izbraukt :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Nē, nākamreiz es Tevi palūgšu iedod izbraukt ;) .
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Man pie 100 ir smuki 2500 RPM. Tikai dēļ interkulera trubām nevaru salasīt kārbas kodu. Jūsu domas par Primary zobratu?:Pziedoniz wrote: Man ar type 7, braucot ar 100km/h, ir nedaudz zem 3k rpm
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
Manas domas:
1. Tev viņš ir!
2. Kodu var saskatīt arī caur IC trubām, tad nebūs jāzīlē. Vismaz Kurbadam..
3. Protams 900aero.com tabulā par kārbām vari atrast, kam tur vajadzētu būt..
4. Pēc VIN kādā no vin odētāju lapām arī (laikam) rādīja
5. Es teiktu type 7, jo tas nāca 85'T16
1. Tev viņš ir!
2. Kodu var saskatīt arī caur IC trubām, tad nebūs jāzīlē. Vismaz Kurbadam..
3. Protams 900aero.com tabulā par kārbām vari atrast, kam tur vajadzētu būt..
4. Pēc VIN kādā no vin odētāju lapām arī (laikam) rādīja
5. Es teiktu type 7, jo tas nāca 85'T16
Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas
To ka tas kods tur rakstīts, par to nešaubos:P Es gribēju teikt kāds tur cipars:Palnislacis wrote:Manas domas:
1. Tev viņš ir!
2. Kodu var saskatīt arī caur IC trubām, tad nebūs jāzīlē. Vismaz Kurbadam..
3. Protams 900aero.com tabulā par kārbām vari atrast, kam tur vajadzētu būt..
4. Pēc VIN kādā no vin odētāju lapām arī (laikam) rādīja
5. Es teiktu type 7, jo tas nāca 85'T16
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible