Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7849
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Sun Jan 27, 2019 10:27 am

Tā, vakar vajadzēja braukt uz pasākumu ar ģimeni pēcpusdienā, bet šis nelec :evil: Izgriezu sausu AKB. Grieza it kā spēcīgi, bākā vismaz puse, nekādas kļūdas neizmeta :shifty: Labi, ka blakus ir partybomzis 9-5, kas, kā ierasts, nepievīla :ugeek:

Nezinu, ko, lai ar to bembi tagad iesāk - kā tas var būt, ka šādi nelec? :doh: Nostāvējis arī bija tikai kopš iepriekšējā vakara, temperatūra arī ārā bija mērena - 8 C :shifty: Tā kā tas ir common rail dīzelis, nekādas degvielas atplūdes nevar būt, ja būtu kaut kas ar inžektoriem vai sūkņiem, tas parādītos arī tad, kas auto lec, pie slodzes :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 6990
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Arnijs » Sun Jan 27, 2019 12:31 pm

lawyer wrote:
Sun Jan 27, 2019 10:27 am
Nezinu, ko, lai ar to bembi tagad iesāk - kā tas var būt, ka šādi nelec? :doh:
Maini gredzenus! Visticamākais - nav pietiekošas kompresijas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 361
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by rzmzr » Sun Jan 27, 2019 12:55 pm

http://forum.bmw5.co.uk/topic/60327-my- ... rt/?page=2


2 lapas, vietām offtopics, bet tur aprakstītas diezgan daudz iespējamās problēmas, un kā nočekot. Gala risinājums bija beigts inžektors.


*
Tev viņš tomāts vai ručka? Nevainīga interese :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:
2002 E39 530d AT

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2578
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Vilcins » Sun Jan 27, 2019 7:00 pm

Plusa vads beigts uz kvelsvecu releju, maksā jauns ap 40 eiro oem, iespējams nav kontakts pienācīgs un neuzsilda sveces, vai arī jāslēdz pie beizika jāskatās ko sprauslas rāda. :whistle:

Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 101
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Night panel » Sun Jan 27, 2019 7:04 pm

Pats esmu ar vadu manuali sildijis kvelsveces 3.golfam ar vadu no plusa uz kvelsvecem. Vajag tikai kartigu vadu lai neizkust rokas :D

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1414
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by hofmaks » Sun Jan 27, 2019 7:47 pm

Golpam var daudz visādas izvirtības veikt,bet bmw tu pat neredzi sveces un pie bloka klāt netiec uz sitiena.
Apmeklē servisu,lai tomēr palūr elektroniku.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,lightweight flywheel powered by Jancis :D

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7849
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Sun Jan 27, 2019 10:24 pm

Ar lielu piepūli aizvilkām to uz 500m attālo servisu, redzēs, ko tie atradīs :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1414
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by hofmaks » Mon Jan 28, 2019 12:34 am

Neko. Tiklīdz auto nonāks siltumā - šķiet viss strādā. Un nedēļas vidū sola pozitīvu gaisa temperatūru
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,lightweight flywheel powered by Jancis :D

Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 101
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Night panel » Mon Jan 28, 2019 6:17 am

Stulbākais ka šitā bakstisanas pa servisiem un detalu maiņa kas beigās nebija pie vainas sastada tas lielas remonta izmaksas . (ieprieks rakstiji ka mainiji sūkni bet tapat beha nelido)

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7849
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Mon Jan 28, 2019 11:42 am

Par sūkni bākā es nebēdāju, tas bija jānomaina, lai nepaliktu atkal kaut kur uz ceļa ar kritiskajiem 15l bākā :ugeek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5023
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by edijs » Mon Jan 28, 2019 2:09 pm

Par to servisu - tautā runā, ka diez kas nav.. Vieta, kur braukt ar konkrētu uzdevumu, nevis "atrodiet problēmu, man te kaut kas neiet".
Bet nu, varbūt pa pēdējiem pāris gadiem atkal kaut kas mainījies. :think:
Bija ok savulaik, kad Lapāns tur šiverēja. Pēc tam sāka iet uz grunti, vecie kadri pamuka (kaut ko tiku dzirdējis par citu servisu Sporta ielā).
Protams, forši, ka šie Tev ir burtiski pie mājām. Bet citādi.. ja man būtu bembis ar bēdu, es laikam brauktu vai nu pie brālēna (kurš pats jau laiku brauc ar e39 3.0d), vai arī uz driftdarbnica.lv (arī pazīstami tipi).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 361
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by rzmzr » Mon Jan 28, 2019 2:16 pm

Runājot par sūkņiem, tam 3.0d ir veseli 3.

Lai korekti nolasītu kļūdas, vajag INPA, jebšu, BMW tech2. Ar to arī var redzēt nominālās vērtības kritiskajos punktos (sūkņos, reikā u.tml.) ja servisā tāda rīka nav, diezvai viņi tev tur kaut ko atradīs, un es pat apšaubu, vai spēs identificēt nefunkionējošu sprauslu.

Subjektīvi, protams.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:
2002 E39 530d AT

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7849
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Mon Jan 28, 2019 3:26 pm

rzmzr wrote:
Mon Jan 28, 2019 2:16 pm
Runājot par sūkņiem, tam 3.0d ir veseli 3.

Lai korekti nolasītu kļūdas, vajag INPA, jebšu, BMW tech2. Ar to arī var redzēt nominālās vērtības kritiskajos punktos (sūkņos, reikā u.tml.) ja servisā tāda rīka nav, diezvai viņi tev tur kaut ko atradīs, un es pat apšaubu, vai spēs identificēt nefunkionējošu sprauslu.

Subjektīvi, protams.
Par šo man arī ir bažas :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7849
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Mon Jan 28, 2019 3:28 pm

Arnijs wrote:
Sun Jan 27, 2019 12:31 pm
lawyer wrote:
Sun Jan 27, 2019 10:27 am
Nezinu, ko, lai ar to bembi tagad iesāk - kā tas var būt, ka šādi nelec? :doh:
Maini gredzenus! Visticamākais - nav pietiekošas kompresijas.
Diez vai, pirmo gadu es vispār nobraucu bez kvēlsvecēm un to releja, kā izrādās, tikai uz kompresiju tas dzinējs leca :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7849
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Mon Jan 28, 2019 10:51 pm

No servisa atnāca ziņa, ka nedarbojas neviena no kvēlsvecēm - degviela cilindros tiek padota, elektrība līdz kvēlsvecvēm nonākot, bet neviena no tām nedarbojoties :shifty: Pirms gada tās tieši tika mainītas, tika ieliktas OE Bosch kvēlsveces :doh: Viens transportā un loģistikā pieredzējis kadrs no malas par šo teica, ka Bosch Austrumeiropas tirgum ražo visu Polijā, un kvalitāte šīm lietām var būt zema, jo man bija tiešām izbrīns, par to, ka Bosch kvēlsveces kalpo tikai gadu :shock:

Ceru, ka tā arī bija īstā vaina, kādēļ šamējais neleca.

Nākamnedēļ šamējais jādod krāsoties pēc CSN. Paņēmu visam papildus normālu bagāžnieka vāku, lai esošo var nodot lūžņos, tajā jau atkal ir caurums :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

Post Reply