Skalrunu ieliksana aizmugure
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Skalrunu ieliksana aizmugure
Sveiki.Gribetu ielikt papildus skalrunus autinam aizmugure.Doma ir ielikt taja plaukta,ko var nonemt(hecbeks).Bet ka labak,likt tuvak pie aizm.stikla,vai vairak uz prieksu?Ka skana ir labaka?Varbut kads ir licis?
Paldies.
Paldies.
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
A tu ieliec vienu vairāk uz priekšu, vienu vairāk uz stikla pusi un tad paklausies, kurš labāk skan. Kad būsi notestējis, izstāstīsi mums ar.
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Vot es gan nezinu par šitādu variantu... Manuprāt tur būs vairāk graboņas nekā skaņas... Galu galā tas plaukts nav piestiprināts... Tāpat arī vadi maisīsies...Viensjaanis wrote:Sveiki.Gribetu ielikt papildus skalrunus autinam aizmugure.Doma ir ielikt taja plaukta,ko var nonemt(hecbeks).Bet ka labak,likt tuvak pie aizm.stikla,vai vairak uz prieksu?Ka skana ir labaka?Varbut kads ir licis?
Paldies.
Manuprāt tā vieta pati par sevi nav laba...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Nu ja,bet neredzu citus variantus.Bus pec tam ko pacinities ar to grabonju:laugh: Vecajam CD man ieksa staveja originalie bliezamie.Tam bija pamatiga sistema aizmugure.Katra sana pa tris skalruniem.A sitamejam CS nekas ipash.Tur jau vairs nestav originalas,gribas bik skanigaku padarit:lol: No veca nevares parlikt,tur viss savadaks:(
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Manuprāt lielajā "kartona" plauktā likt kauto iekšā ir Galīgi garām ar lielo "G". Iegriežot skaļāk Tev vis plaukts sāks vibrēt kā membrāna un skaņa būs galīi izkropļota. Neredzu arī jēgu salikt "N" skaļruņus vienā vietā..... skaļāks nepaliks, un arī nekāds stereo nebūs.Viensjaanis wrote:Nu ja,bet neredzu citus variantus.Bus pec tam ko pacinities ar to grabonju:laugh: Vecajam CD man ieksa staveja originalie bliezamie.Tam bija pamatiga sistema aizmugure.Katra sana pa tris skalruniem.A sitamejam CS nekas ipash.Tur jau vairs nestav originalas,gribas bik skanigaku padarit:lol: No veca nevares parlikt,tur viss savadaks:(
Ja vēlies lai normāli skan - nomaini aizmugurē oriģinālās papīra elipses pret normālām, ieliec priekšēās durvīs norm sk. un panelī labus pīkstuļus - ar to dabūsi kvalitatīvu "vidu" un "augšas". Tad atliek vien bagažniekā ielikt subu, un skaņa būs labu labā.... gan muguras masāža no bagāžnieka, gan kvalitatīvs "surround sound" ;)
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Es ieteiktu vispār aizmirst domu par skaļruņu ielikšanu aizmugurē un ielikt priekšā normāla izmēra skaļruņus durvīs un panelī ;)
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Aizmugurē jābūt kaut kam, tomēr. Skaistāk skānēs.mixeris wrote:Es ieteiktu vispār aizmirst domu par skaļruņu ielikšanu aizmugurē un ielikt priekšā normāla izmēra skaļruņus durvīs un panelī ;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Tad labāk liec tuvāk pie sēdekļa un kā iespējams tālāk viens no otra.Viensjaanis wrote:Sveiki.Gribetu ielikt papildus skalrunus autinam aizmugure.Doma ir ielikt taja plaukta,ko var nonemt(hecbeks).Bet ka labak,likt tuvak pie aizm.stikla,vai vairak uz prieksu?Ka skana ir labaka?Varbut kads ir licis?
Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
BULLSHIT!KoreFun wrote:Aizmugurē jābūt kaut kam, tomēr. Skaistāk skānēs.mixeris wrote:Es ieteiktu vispār aizmirst domu par skaļruņu ielikšanu aizmugurē un ielikt priekšā normāla izmēra skaļruņus durvīs un panelī ;)
Nu no kurienes tas skaistums?????
Vai tev ir skaņas procesors un dolby surround skaņa????
Ja nav, tad no kurienes tev pēkšņi piemēram orķestra vijolnieks atrodas gan priekšā tev uz skatuves gan aizmugurējās sēdētāju rindas????
Ja klausās tuc tuc, tad pofig, jo tur galvenais lai vairāk saspiež smadzeņpodu :D
Sorry ka es tāds kritisks , bet pieredze rāda savu. Aizmugurējās tumbas ir domātas aizmugurējiem pasažieriem un priekšējiem tās nav jādzird.
Savukārt Subs jau ir cita lieta, jo līdz 300 Hz izpaužas cilvēka ausu attāluma defekti un viņš nevar pateikt kur stāv subs ;)
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Nu ausi var piemānīt, un rādīt iespaidu, ka subis stāv dāžādās vietās. (Alpine galva to spēj).
Par vijolēm..
Ja pieņemt, ka mašīnai priekšā ir orķestris, tad jā. Bet ja neakcentēt uzmanību uz to, ka tu sēdi zālē, tad gan ir patīkamāk, ja skaņa nāk no visām pusēm, nevis tikai no priekšas. (Bet patiešām skaisti skanēs, ja visiem skaļruņiem, kuri atrodas tālāk par priekšējo kreiso, uzdot nepieciešamo laika aizturi. Protams tas būs orientēts tikai un vienīgi uz vadītāju.)
Uz "tuc tuc" arī var paskatīties no citas puses. Ja klausīties tos pašus 128 kbit/s, vai nedod dievs mp3PRO:laugh: Tad patiešām viss ir pie kājas. BET ja tos pašus "tuc-tuc" klausīties parastā audio formātā, kaut vai arī uz liela skaļuma, ar normāli uzstādīto un pareizi noregulēto sistēmu, tad aina ar efektiem būs ļoti iespaidīga, un tur kāreiz, ja būs tikai priekša, tad nebūs pareizā skanēšana, un lai to dabūt nevajag likt nekādu skaņas speciālo processoru (protams ar viņu būs labāk:laugh: ), tomēr pietiks, ja galvai iekšā būs processors uz 24-iem bitiem, nevis 1, kā daudzās. Tā kā ja klausās "tuc-tuc", tad tas vēl nenozīmē, ka mašīnā akustika ir uzstādīta nepareizi.
Par vijolēm..
Ja pieņemt, ka mašīnai priekšā ir orķestris, tad jā. Bet ja neakcentēt uzmanību uz to, ka tu sēdi zālē, tad gan ir patīkamāk, ja skaņa nāk no visām pusēm, nevis tikai no priekšas. (Bet patiešām skaisti skanēs, ja visiem skaļruņiem, kuri atrodas tālāk par priekšējo kreiso, uzdot nepieciešamo laika aizturi. Protams tas būs orientēts tikai un vienīgi uz vadītāju.)
Uz "tuc tuc" arī var paskatīties no citas puses. Ja klausīties tos pašus 128 kbit/s, vai nedod dievs mp3PRO:laugh: Tad patiešām viss ir pie kājas. BET ja tos pašus "tuc-tuc" klausīties parastā audio formātā, kaut vai arī uz liela skaļuma, ar normāli uzstādīto un pareizi noregulēto sistēmu, tad aina ar efektiem būs ļoti iespaidīga, un tur kāreiz, ja būs tikai priekša, tad nebūs pareizā skanēšana, un lai to dabūt nevajag likt nekādu skaņas speciālo processoru (protams ar viņu būs labāk:laugh: ), tomēr pietiks, ja galvai iekšā būs processors uz 24-iem bitiem, nevis 1, kā daudzās. Tā kā ja klausās "tuc-tuc", tad tas vēl nenozīmē, ka mašīnā akustika ir uzstādīta nepareizi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Ja gribās pastrīdēties tad pastrīdamies ;)
Pofig vai tā ir Alpine galva vai kāda cita.
Cilvēks dēļ ausu attāluma nav normāli spējīgs lokalizēt vietu kur atrodas skaņas avots kurš izstaro frekvences zem 300 Hz. Tev ir pofig kur likt to subi kaut vai griestos. Un tur tu vari paņemt kaut vai veco Moskviča automagnnetolu un pievienot tai pastūzi un tad nobaroto subi tu nesapratīsi kur viņš atrodas. Tas gan ir pie labvēlīgiem apstākļiem.
Tomēr šajā gadījumā jāņem vērā, ka ja tiks subim nogriezta frekvence tieši pie 300 Hz ar kādiem 24dB, tad tāpat būs iespējams lokalizēt kur atrodas subis, jo būs dzirdamas normālā skaļumā frekvences arī virs 300 Hz. Tāpat arī vēl harmoniskās svārstības kāps virs 300 Hz un protams visādas vibrācijas, kas spēj nodot viņa atrašanās vietu.
Tādēļ ir jāliek pietiekami labi priekšējie skaļruņi lai var pēc iespējas mazāku daļu atstāt subim.
Par otro.
Pasaki lūdzu kas ir patīkams faktā ka tu sēdi skaņas bardakā????
Skaņa tak tiek lielākoties ierakstīta STEREO, tas ir 2 kanāli. Tev mašīnā ir jau kā minimums 4 skaņas avoti, kas ietver 2 aizmugurējās tumbas.
Krutākā gala maģiem tur kaut kas vēl tiek rēķināts utt un tur tiek būvēta super ūber krutā skaņas aina, bet vnk maģiem tiek vnk palaists tas pats signāls kas uz priekšu arī uz aizmuguri.
Tu radi pats sev efektu ka skaņa nāk no visurienes un tai pat laikā ne no kurienes. Iedomājies ka tu sarunājies ar cilvēku. Vai tev būtu patīkami, ka tu viņu dzirdētu ne tikai no priekšas, bet arī no aizmugures????
Personībās dalīšanās????
Un laika aizture ir jāuzdod tieši visiem skaļruņiem izņemot aizmugurējo labo, jo viņa skaņa mēro vis lielāko attālumu :) Tas tavā gadījumā
Un tad vēl runājot par skaņu no aizmugures.
Jā ir tāda lieta kā atstarotā skaņa, bet tas ir gadījumos kad tiek ierakstīts dzīvajā nevis studijā. Kā arī šajā gadījumā ir vajadzīgs Sorround sound ieraksts, kura atskaņošanu nodrošina DVD un SACD. Vai tev auto atskaņo šos formātus?
Un par to "terminu" SKAISTI SKANĒS :) nu izmet laukā viņu, viņš nav ne plika graša vērts ;) Tas būtu tāpat kā sievietei uzlikt krūtis uz muguras, lai var piekļūt no abām pusēm klāt :D
Es nerunāju par MP3 un tāda veida ierakstiem. Laikam man ir 2 diski Mp3 formātā un pie tam konvertēti no MP3 uz CD, jo nav man MP3 maģa :)
Tas procesors par kuru tu runā nav tas pats par kuru es :)
Tu runā par proci kurš konvertē signālu no D uz A :) Es runāju par proci kurš ir spējigs sadalīt DVD vai SACD skaņu uz 4+1 vai citiem formātiem.
Un varu pateikt, ka es ar senāk domāju kā tu, bet tad lēnām uztaisot un pārtaisot SAAB audio aprīkojumu nonācu pie pašreizējās koncepcijas.
Un visus skaņas efektus var atskaņot vislabāk uz priekšējiem skaļruņiem + subis un kad būsi pieradis klausīties šādā veidā, tad nespēsi saprast kā var sēdēt skaņas bardakā ar 4 skaļruņiem + subis.
Un par to tuc tuc es jau neteicu ka akustika ir uzstādīta nepareizi, bet gan to, ka šādas mūzikas cienītājiem prasības pret audio aparatūras pareizu uzstādījumu un kvalitāti ir pieticīgas :)
Pofig vai tā ir Alpine galva vai kāda cita.
Cilvēks dēļ ausu attāluma nav normāli spējīgs lokalizēt vietu kur atrodas skaņas avots kurš izstaro frekvences zem 300 Hz. Tev ir pofig kur likt to subi kaut vai griestos. Un tur tu vari paņemt kaut vai veco Moskviča automagnnetolu un pievienot tai pastūzi un tad nobaroto subi tu nesapratīsi kur viņš atrodas. Tas gan ir pie labvēlīgiem apstākļiem.
Tomēr šajā gadījumā jāņem vērā, ka ja tiks subim nogriezta frekvence tieši pie 300 Hz ar kādiem 24dB, tad tāpat būs iespējams lokalizēt kur atrodas subis, jo būs dzirdamas normālā skaļumā frekvences arī virs 300 Hz. Tāpat arī vēl harmoniskās svārstības kāps virs 300 Hz un protams visādas vibrācijas, kas spēj nodot viņa atrašanās vietu.
Tādēļ ir jāliek pietiekami labi priekšējie skaļruņi lai var pēc iespējas mazāku daļu atstāt subim.
Par otro.
Pasaki lūdzu kas ir patīkams faktā ka tu sēdi skaņas bardakā????
Skaņa tak tiek lielākoties ierakstīta STEREO, tas ir 2 kanāli. Tev mašīnā ir jau kā minimums 4 skaņas avoti, kas ietver 2 aizmugurējās tumbas.
Krutākā gala maģiem tur kaut kas vēl tiek rēķināts utt un tur tiek būvēta super ūber krutā skaņas aina, bet vnk maģiem tiek vnk palaists tas pats signāls kas uz priekšu arī uz aizmuguri.
Tu radi pats sev efektu ka skaņa nāk no visurienes un tai pat laikā ne no kurienes. Iedomājies ka tu sarunājies ar cilvēku. Vai tev būtu patīkami, ka tu viņu dzirdētu ne tikai no priekšas, bet arī no aizmugures????
Personībās dalīšanās????
Un laika aizture ir jāuzdod tieši visiem skaļruņiem izņemot aizmugurējo labo, jo viņa skaņa mēro vis lielāko attālumu :) Tas tavā gadījumā
Un tad vēl runājot par skaņu no aizmugures.
Jā ir tāda lieta kā atstarotā skaņa, bet tas ir gadījumos kad tiek ierakstīts dzīvajā nevis studijā. Kā arī šajā gadījumā ir vajadzīgs Sorround sound ieraksts, kura atskaņošanu nodrošina DVD un SACD. Vai tev auto atskaņo šos formātus?
Un par to "terminu" SKAISTI SKANĒS :) nu izmet laukā viņu, viņš nav ne plika graša vērts ;) Tas būtu tāpat kā sievietei uzlikt krūtis uz muguras, lai var piekļūt no abām pusēm klāt :D
Es nerunāju par MP3 un tāda veida ierakstiem. Laikam man ir 2 diski Mp3 formātā un pie tam konvertēti no MP3 uz CD, jo nav man MP3 maģa :)
Tas procesors par kuru tu runā nav tas pats par kuru es :)
Tu runā par proci kurš konvertē signālu no D uz A :) Es runāju par proci kurš ir spējigs sadalīt DVD vai SACD skaņu uz 4+1 vai citiem formātiem.
Un varu pateikt, ka es ar senāk domāju kā tu, bet tad lēnām uztaisot un pārtaisot SAAB audio aprīkojumu nonācu pie pašreizējās koncepcijas.
Un visus skaņas efektus var atskaņot vislabāk uz priekšējiem skaļruņiem + subis un kad būsi pieradis klausīties šādā veidā, tad nespēsi saprast kā var sēdēt skaņas bardakā ar 4 skaļruņiem + subis.
Un par to tuc tuc es jau neteicu ka akustika ir uzstādīta nepareizi, bet gan to, ka šādas mūzikas cienītājiem prasības pret audio aparatūras pareizu uzstādījumu un kvalitāti ir pieticīgas :)
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Reku vēl tev auto, kurš ir
2007 gada Eiropas čempions Master Unlimited klasē
2006 gada Eiropas čempions Expert sound only klasē
Vai tu tur redzi aizmugures skaļruņus?
http://www2.hemsida.net/bilstereo/lime/ ... erior.html
2007 gada Eiropas čempions Master Unlimited klasē
2006 gada Eiropas čempions Expert sound only klasē
Vai tu tur redzi aizmugures skaļruņus?
http://www2.hemsida.net/bilstereo/lime/ ... erior.html
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Nu vispirms ne strīdēties, bet padiskutēt:)
Par laika aizturi tiešām sačakarējos, priekšējam kreisam jāuzdod vislielāko, tas tiesa.
Par stereo ierakstu. Reāli klausījos SONY galvu (tālu ne no krūtāka gala, bet tomēr ar 24-ru bitu processoru iekšā) ar 4-iem vienādiem Infinity elipsiem, oriģinālās vietās (ne SAABam) GALVA SADALA SKAŅAS STARP PRIEKšēJIEM UN AIZMUGURēJIEM SKAļRUņIEM. Nezinu pēc kāda principa, bet ļoti patīkami klausīties.
Par skaņas bardaku
Tādā skanējuma jau nav nekāds bardaks, Vel piemērs: Opel Omega 2001.gads. Stock audio sistēma. Sēdēju aizmugurē, klausījāmies elektronisko mūziku, ieraksts NEmp3. Ik pa brīžam iesvilpo kaut kur priekšā, tak kaut kas vēl sāk skanēt aizmugurē vienā, tad otrā pusē, pie tam izteikti. Atgādina mājas kinozālu. Kā var dabūt tādu skanējumu, izmantojot tikai frontālus skaļruņus?
Par laika aizturi tiešām sačakarējos, priekšējam kreisam jāuzdod vislielāko, tas tiesa.
Par stereo ierakstu. Reāli klausījos SONY galvu (tālu ne no krūtāka gala, bet tomēr ar 24-ru bitu processoru iekšā) ar 4-iem vienādiem Infinity elipsiem, oriģinālās vietās (ne SAABam) GALVA SADALA SKAŅAS STARP PRIEKšēJIEM UN AIZMUGURēJIEM SKAļRUņIEM. Nezinu pēc kāda principa, bet ļoti patīkami klausīties.
Par skaņas bardaku
Tādā skanējuma jau nav nekāds bardaks, Vel piemērs: Opel Omega 2001.gads. Stock audio sistēma. Sēdēju aizmugurē, klausījāmies elektronisko mūziku, ieraksts NEmp3. Ik pa brīžam iesvilpo kaut kur priekšā, tak kaut kas vēl sāk skanēt aizmugurē vienā, tad otrā pusē, pie tam izteikti. Atgādina mājas kinozālu. Kā var dabūt tādu skanējumu, izmantojot tikai frontālus skaļruņus?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Zelta vārdi :woohoo: Precīzāk izteikt manas vēlmes no auto audio izteikt nevar :laugh: :laugh: :laugh:mixeris wrote: Ja klausās tuc tuc, tad pofig, jo tur galvenais lai vairāk saspiež smadzeņpodu :D
900aero clubsport #8
Re:Skalrunu ieliksana aizmugure
Nu subi te ar it kā nav.mixeris wrote:Reku vēl tev auto, kurš ir
2007 gada Eiropas čempions Master Unlimited klasē
2006 gada Eiropas čempions Expert sound only klasē
Vai tu tur redzi aizmugures skaļruņus?
http://www2.hemsida.net/bilstereo/lime/ ... erior.html
Nu un teiksim cik skaļi viņš varēs skanēt, lai nesāktu veidoties kropļojumi un saglabājās "skatuve", tikai ar frontāliem skaļruņiem?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible