aukstums + dīzelītis = not working!
aukstums + dīzelītis = not working!
iestājoties aukstajam laikam radušies daži jautājumi:
1. pielaižot aukstu motoru, tas raustās, pēc aptuveni 5-10 minūtēm pēkšņi sāk strādāt normāli, kāds varētu būt iemesls?
2. kad kļuva vēl aukstāks, mašīnu vairs pielaist nevarēju, gribēju noņemt akumulatoru, lai uzlādētu, bet kolēģi sāka protestēt,ka šāda gada (2002g.) akumulatorus ņemt nost nedrīkst. Tā ir?
3. ievilka mašīnu, izsildīju,pabraukāju un konstatēju,ka nospiežot pogu "Night panel" , rādās spidometra un degvielas rādītāji, BET nerādās tahometra un nobraukuma ciparu sadaļa - tas droši vien nav īsti normāli, vai ne?
4.last, but not the least - aizslēgt manu pelēko princi nav iespējams, droši vien arī to var norakstīt uz lielajiem grādu mīnusiem?
informācijai: 2002g. 2,2 TID Vector versija
1. pielaižot aukstu motoru, tas raustās, pēc aptuveni 5-10 minūtēm pēkšņi sāk strādāt normāli, kāds varētu būt iemesls?
2. kad kļuva vēl aukstāks, mašīnu vairs pielaist nevarēju, gribēju noņemt akumulatoru, lai uzlādētu, bet kolēģi sāka protestēt,ka šāda gada (2002g.) akumulatorus ņemt nost nedrīkst. Tā ir?
3. ievilka mašīnu, izsildīju,pabraukāju un konstatēju,ka nospiežot pogu "Night panel" , rādās spidometra un degvielas rādītāji, BET nerādās tahometra un nobraukuma ciparu sadaļa - tas droši vien nav īsti normāli, vai ne?
4.last, but not the least - aizslēgt manu pelēko princi nav iespējams, droši vien arī to var norakstīt uz lielajiem grādu mīnusiem?
informācijai: 2002g. 2,2 TID Vector versija
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
Degvielas dačiks pie ieslēgta 'Night panel' rādās tad, kad ir gandrīz tukša bāka.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
OK, degvielu pieliešu.. bet kā ar to tahometru? tam tak vajadzētu degt visu laiku pie Night panel, vai tomēr nē
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
par sliktu lekshanu un raustiishanos- pirmais, ko skatiitos- kveelsveces...
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
nē. Night panel iesledzot deg tikai spidometrs lidz 140km/h... un radio apgaismojums laikam.. ja saak braukt virs 140, iedegas parejaa atruma skalaMozga wrote:OK, degvielu pieliešu.. bet kā ar to tahometru? tam tak vajadzētu degt visu laiku pie Night panel, vai tomēr nē
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
ouu johaidīī kādu tik fīču nav ar to night panel:dry: es paspaidījis esmu to pogu, bet prikoliņš ir bet nekas vairāk;)Ainars wrote:nē. Night panel iesledzot deg tikai spidometrs lidz 140km/h... un radio apgaismojums laikam.. ja saak braukt virs 140, iedegas parejaa atruma skalaMozga wrote:OK, degvielu pieliešu.. bet kā ar to tahometru? tam tak vajadzētu degt visu laiku pie Night panel, vai tomēr nē
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
paldies, par Night panel vairāk jautājumu nav!
kvēlsveces būs jāpārbauda..
kvēlsveces būs jāpārbauda..
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
Nu kad nākamreiz brauksi gadu gabalu tumsā, pamēģini vēl paspaidīt ;)Saabich wrote: es paspaidījis esmu to pogu, bet prikoliņš ir bet nekas vairāk;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
Durvju mehanisms piesalis, nelekshana-jaskatas servisaa vai jasalej pilna baaka ar labu tiizeli+kkādu dizeļa piedevu, nezinu kadas profesionali tīselisti lieto, bet akumulatoru drikst njemt ara pat maybaham, mandomat kolegi uzjautrinaajaas
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
Kas tie par kolēģiem-nelabvēļiem? 2002gada akumulators:blink: ir jāņem nost un jāpērk cits. 10 gadu vecs un pie veselības esošs akku ir foršs sasniegums, bet tāpat kā vecvecvecvectēvs var nomirt jebkurā brīdī.
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
Jādomā, ka runa bija par 2002. gada auto, lai gan pēc teksta varēja padomāt arī citādak. :)drRD wrote:Kas tie par kolēģiem-nelabvēļiem? 2002gada akumulators:blink: ir jāņem nost un jāpērk cits. 10 gadu vecs un pie veselības esošs akku ir foršs sasniegums, bet tāpat kā vecvecvecvectēvs var nomirt jebkurā brīdī.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
Varbūt kolēģi ir gredzenu pavēlmnieki? (lasīt: brauc ar Audi) :laugh:
9-5
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
Izrāvi vārdus no mutes :D Tiem gan neko nevajag ņemt nost un likt jaunu, jo nekas nelūztot, tā rada gabals slavēja autiņu divus gadus. Tagad atgriežoties no UK zemeņu laukiem servisi bez pusotra tūkstoša to miskasti neņem pretī :DHforU wrote:Varbūt kolēģi ir gredzenu pavēlmnieki? (lasīt: brauc ar Audi) :laugh:
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
domāju ka neņirgājas, vienkārši ar Saab nevienam nekad darīšana nav bijusi, pašai man šitas auto 3 nedēļas, no kurām pēdējo viņa iesalusi stāv..
Vēl skatos,ka akumulators nu toč nav orģinālais, jo aizsarga plastmasai nogriezts gals un ielikts kautkāds lielāks aķis..
starp citu - varētu būt,ka salona gaisa filtrs maksā 35Ls?
Vēl skatos,ka akumulators nu toč nav orģinālais, jo aizsarga plastmasai nogriezts gals un ielikts kautkāds lielāks aķis..
starp citu - varētu būt,ka salona gaisa filtrs maksā 35Ls?
Re:aukstums + dīzelītis = not working!
Bet viedoklis jau ir;)Dace.mo wrote:domāju ka neņirgājas, vienkārši ar Saab nevienam nekad darīšana nav bijusi..
Jādomā ka runa iet par 9-5?Dace.mo wrote: starp citu - varētu būt,ka salona gaisa filtrs maksā 35Ls?
Var arī vairāk, var arī mazāk maksāt. No kurienes tā cena?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible