sveiki gribēju zināt vai ir iespējam aftonomku uztaisīt uz slēdzi tā lai nav jaiedarbina motors lai ieslēgtos aftonomka!?
ja ir tad kā tas iespējams ?!
9-3 2,2tdi
Re:9-3 2,2tdi
Visticamāk Tavam modeim ir AHM sistēma,tas ir sildītājs pie iedarbināta dzinēja.dairels wrote:sveiki gribēju zināt vai ir iespējam aftonomku uztaisīt uz slēdzi tā lai nav jaiedarbina motors lai ieslēgtos aftonomka!?
ja ir tad kā tas iespējams ?!
Slēdzim nebūs nekādas jēgas,ja iedarbināsi apsildi,jo nebūs cirkulācijas.
Risinājums ir pielikt papildus elektrisko cirkulācijas sūkni un pārprogrammēt mašīnas blokus uz PHM,tad varēsi sildierīci vadīt ar SIDa pogām un sildīties pie nedarbojoša dzinēja.
Re:9-3 2,2tdi
iepērc komplektiņu, ko sauc par Parking Heater Accessory
kods, piemēram, 400 110 482
atšķiras vai tev automātiskā vai manuālā klimatkontrole
maksā ~120Ls, ja pareizi atceros.
pats var daudz lētāk uztaisīt. vajadzīgs:
- Bosch sūknis 0392020034
- elementāra provodka ar standarta štekeriem
- kronšteins, pie kura piestiprināt
instrukcija šeit:
http://saabdocs.com/English/instruction ... 0482gb.pdf
kods, piemēram, 400 110 482
atšķiras vai tev automātiskā vai manuālā klimatkontrole
maksā ~120Ls, ja pareizi atceros.
pats var daudz lētāk uztaisīt. vajadzīgs:
- Bosch sūknis 0392020034
- elementāra provodka ar standarta štekeriem
- kronšteins, pie kura piestiprināt
instrukcija šeit:
http://saabdocs.com/English/instruction ... 0482gb.pdf
dairels wrote:sveiki gribēju zināt vai ir iespējam aftonomku uztaisīt uz slēdzi tā lai nav jaiedarbina motors lai ieslēgtos aftonomka!?
ja ir tad kā tas iespējams ?!
Re:9-3 2,2tdi
SVEICINĀTI!
Manu 9-3 2.2TiD 01. gada ir piemeklējusi problēma, kas izpaužas sekojoši:
pēc ilgākas stāvēšanas (kas ir kādas 3-4 stundas)sēžos iekšā un laižu klāt, pielec ideāli, bet pēc kādām 2-3 sekundēm noslāpst, tad nu mēģinu otreiz laist, bet nu jau kādu laiku ir jāgriež 5-10 un pat vairāk sekundes (šķiet jo ilgāk stāvējis jo ilgāk jāgriež) no sākuma nekādas dzīvības pazīmes, tad pamazām sāk klepot līdz atdzīvojas. tad var noslāpēt un atkal lec ideāli.
Kas varētu būt pa vainu? degviela no sistēmas iet atpakaļ uz bāku? kādi vēl varianti?
jau iepriekšs paldies.
Manu 9-3 2.2TiD 01. gada ir piemeklējusi problēma, kas izpaužas sekojoši:
pēc ilgākas stāvēšanas (kas ir kādas 3-4 stundas)sēžos iekšā un laižu klāt, pielec ideāli, bet pēc kādām 2-3 sekundēm noslāpst, tad nu mēģinu otreiz laist, bet nu jau kādu laiku ir jāgriež 5-10 un pat vairāk sekundes (šķiet jo ilgāk stāvējis jo ilgāk jāgriež) no sākuma nekādas dzīvības pazīmes, tad pamazām sāk klepot līdz atdzīvojas. tad var noslāpēt un atkal lec ideāli.
Kas varētu būt pa vainu? degviela no sistēmas iet atpakaļ uz bāku? kādi vēl varianti?
jau iepriekšs paldies.
Saab 9-3SC 1.9Tid '07
Saab 9-3 1.8t cabrio '04
Ex Saab 9-3OG 2.2Tid '01
Ex Saab 900NG 2.3 Cabrio '97
Saab 9-3 1.8t cabrio '04
Ex Saab 9-3OG 2.2Tid '01
Ex Saab 900NG 2.3 Cabrio '97
Re:9-3 2,2tdi
Jāmeklē vien Tev būs dīzeļspeciālista palīdzība, caur tīmekli mēs te neko nepateiksim ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-3 2,2tdi
Nu iesākumā paskaties kādā stāvoklī ir degvielas atplūdes trubiņas pie sprauslām,ja mitras no degvielas,tad sāc ar to nomaiņu.