SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Hey!
Man jaut. par lietota SAAB iegādi piemēram no tiem ko redzu ss.lv..
Daži no viņiem, kas ievesti no Vācijas izskatās ņemami, bet agrāk sīkāk pētot potenciālu SAABu nonācu pie tā ka visādas kaites un vainas tos vajājot. Tomēr tehniskie cilvēki servisā domājams to atkostu ?
Gribu zināt in general, kādi ir šo gadu modeļi:
SAAB 9-3 2008 g 2.0t automats
SAAB 9-5 2003- 2008 gads automāts 2.3t
Kā pareizāk iegādāties tādus, kā izpētīt vēsturi un pats galvenais, kā/kur profesionāli, pareizi noteikt, vai autiņš ir labā tehniskā kārtibā un, vai vēlāk neatklāsies zemūdens akmeņi.
Kā 2008.g. 93 pielīdzinās 2003-2008.g. 95.. vai ir jūtamas braukšanas komfortā kādas būtiskas atšķirības?
Ieteikumi, kā rīkoties, ko un kā iegādāties, pārbaudīt tehniski, ļoti laipni gaidīti.
Paldies.
Man jaut. par lietota SAAB iegādi piemēram no tiem ko redzu ss.lv..
Daži no viņiem, kas ievesti no Vācijas izskatās ņemami, bet agrāk sīkāk pētot potenciālu SAABu nonācu pie tā ka visādas kaites un vainas tos vajājot. Tomēr tehniskie cilvēki servisā domājams to atkostu ?
Gribu zināt in general, kādi ir šo gadu modeļi:
SAAB 9-3 2008 g 2.0t automats
SAAB 9-5 2003- 2008 gads automāts 2.3t
Kā pareizāk iegādāties tādus, kā izpētīt vēsturi un pats galvenais, kā/kur profesionāli, pareizi noteikt, vai autiņš ir labā tehniskā kārtibā un, vai vēlāk neatklāsies zemūdens akmeņi.
Kā 2008.g. 93 pielīdzinās 2003-2008.g. 95.. vai ir jūtamas braukšanas komfortā kādas būtiskas atšķirības?
Ieteikumi, kā rīkoties, ko un kā iegādāties, pārbaudīt tehniski, ļoti laipni gaidīti.
Paldies.
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Stāstīt par zemūdens akmeņiem ir maz jēgas. Un vispār "zemūdens akmeņi" ir kaut kāds mīts. Ir vienkārši jāpazīst savs auto un par to jārūpējas, tad arī nebūs lieli pārsteigumi. Katrā ziņā nenotiks nekas tāds, kas nevarētu notikt jebkuras citas markas auto.
Ja esi ko konkrētu noskatījis, nepažēlo kapeiku un dzen uz diagnostiku uz Viking Motors vai labāk jau pie Arnija (Arniju meklē forumā un kopā ar viņu atradīsi arī kontaktus). Ja pārdevējs atsakās dot auto uz diagnostiku, tad viss ir skaidrs... Visi tie "tikko no Vācijas" varianti lielākoties ir bullsh#t. Auto stāv gadu placī un sludinājuma teksts pa šo laiku nemainās. Bet var arī paveikties.
Nesen bija viens labs melns 9-5 Aero tomātvagons uz pārdošanu tepat forumā. Nezinu gan, vai vēl pieejams (var pameklēt foruma sludekļu sadaļā). Latvijā ekspluatēts auto ar pārbadāmu vēsturi katrā ziņā būtu drošāks pirkums nekā "tikko no Vācijas". Nu, vārdu sakot, jārok. :)
Lai atvieglotu Tev dzīvi, lūk arī Arnijs: http://tinyurl.com/6hf4sm2
Un lūk arī sludeklis: http://tinyurl.com/cvltle6
Ja esi ko konkrētu noskatījis, nepažēlo kapeiku un dzen uz diagnostiku uz Viking Motors vai labāk jau pie Arnija (Arniju meklē forumā un kopā ar viņu atradīsi arī kontaktus). Ja pārdevējs atsakās dot auto uz diagnostiku, tad viss ir skaidrs... Visi tie "tikko no Vācijas" varianti lielākoties ir bullsh#t. Auto stāv gadu placī un sludinājuma teksts pa šo laiku nemainās. Bet var arī paveikties.
Nesen bija viens labs melns 9-5 Aero tomātvagons uz pārdošanu tepat forumā. Nezinu gan, vai vēl pieejams (var pameklēt foruma sludekļu sadaļā). Latvijā ekspluatēts auto ar pārbadāmu vēsturi katrā ziņā būtu drošāks pirkums nekā "tikko no Vācijas". Nu, vārdu sakot, jārok. :)
Lai atvieglotu Tev dzīvi, lūk arī Arnijs: http://tinyurl.com/6hf4sm2
Un lūk arī sludeklis: http://tinyurl.com/cvltle6
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
ja tu vari pavilkt 2008g 9-5, kāda velna pēc vēl jāskatās uz 2003gadu?
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Pliki 2008 gada 9-5 ir redzēti par diezgan lētām naudām, bet tie tiešām ir ļoti pliki, laikam izmantoti kā darba auto.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Opcija ir 2003 un 2008.g. tīri pēc tehn. kvalitātes, ja 2003 gals ir tehniski ne tik labs kā 2008, tad jāņem tas kurs sevi labak attaisnos. Bet ja 2003 ir ok, tad kapec neietaupit.
Man faktiski interese 93 08 un 95 03-08... tikai izejot no tā, kurs ir labak buvets, kura kaites kadas, nianses ir uzlabotas, ja ir..
Ok, vestie no vacijas, piemeram Talsos ir autoparks, kur divaina karta man 2 SAABi likas loti interesanti.. divaini ka abi ir Talsos, divos dazados veikalos. Vest uz Rigu pie Arnija notestet.. par to laicigi jadoma, lai vestu isto modeli.
Piemeram, es tikko 5 gadus braucu ar Mazdu un varu pateikt, kādi face lifti versijam, kuri gadi ir labaki par citiem konkretam modelim, kuros gados notikusas tehniskas izmainas, kuros ir problemas un kuros tas pasas jau rupnica ir atstradatas. utt. ko pat vizuali nevar redzet. ja kads man prasis ieteikt Mazdu, es uzreiz pateiksu kuri gadi ir ok, kuri nav, jo izkodu vinas pamatigi.
Man faktiski interese 93 08 un 95 03-08... tikai izejot no tā, kurs ir labak buvets, kura kaites kadas, nianses ir uzlabotas, ja ir..
Ok, vestie no vacijas, piemeram Talsos ir autoparks, kur divaina karta man 2 SAABi likas loti interesanti.. divaini ka abi ir Talsos, divos dazados veikalos. Vest uz Rigu pie Arnija notestet.. par to laicigi jadoma, lai vestu isto modeli.
Piemeram, es tikko 5 gadus braucu ar Mazdu un varu pateikt, kādi face lifti versijam, kuri gadi ir labaki par citiem konkretam modelim, kuros gados notikusas tehniskas izmainas, kuros ir problemas un kuros tas pasas jau rupnica ir atstradatas. utt. ko pat vizuali nevar redzet. ja kads man prasis ieteikt Mazdu, es uzreiz pateiksu kuri gadi ir ok, kuri nav, jo izkodu vinas pamatigi.
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Nu 9-5 sākot ar 99. gadu, neskaitot izskatu, gandrīz nekas nav mainījies. Līdz ar to tur pa gadiem īpaši nav ko skatīties. Vēl kkas dzinēju gammā pamainījās, bet tas vairāk attiecas uz tīseļiem. No iekšējās apdares viedokļa gan es ņemtu vecāku modeli, jo t.s. "Vilkatim" tā iekša jau izskatās diezgan bēdīgi (krietni lētāki materiāli).
Ar 9-3 gan ir citādāk, bet 2008. gada 9-3 te diez vai kādam būs. Par iekšējo apdari gan varu teikt to pašu, ko par 9-5.
Ar 9-3 gan ir citādāk, bet 2008. gada 9-3 te diez vai kādam būs. Par iekšējo apdari gan varu teikt to pašu, ko par 9-5.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
skaidrs.
Man ir viens 95 03 2.3t kam itka sistas durvis bijusas, krasoti bamperi, no vaciajs. ta itka godigi pateicis man pardevejs. Teica, ka no SAAB vacija dilera nemis.
Cik xenona korekcijas devējs maksa? tas esot cuppa.
Ka ari gazi var likt sitadam?
Man ir viens 95 03 2.3t kam itka sistas durvis bijusas, krasoti bamperi, no vaciajs. ta itka godigi pateicis man pardevejs. Teica, ka no SAAB vacija dilera nemis.
Cik xenona korekcijas devējs maksa? tas esot cuppa.
Ka ari gazi var likt sitadam?
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Gāzi var likt. Pamalies cauri topikam ar nosaukumu "Gāze un aero" - http://www.saabclub.lv/index.php?option ... start=1020
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
9-5 būs jāmēra ķēdes izstiepums un ja ķēde par daudz pastiepusies, tad dārgā nomaiņa. A 9-3 tās ķēdes tā nestiepjas, vismaz nav dzirdēts, ka būtu kādam mainīta.
No 2004.gada SID displeji jau savādāki nāk, pikseļi vairs nekur nepazūdot.
A par tiem ksenoniem runājot, man labāk, ka viņu nemaz nav, jo lētās ķīniešu lamapas nevar likt, nokaujas bloki, bet oriģinālie hrenoni ir neadekvāti dārgi.
Mans favorīts būtu 9-3 AERO TTiD izpildījumā, vai arī TURBO X.
Lai gan 2,0 AERO XWD arī ir durams kurmis.
Ja runa par 9-5 tad tikai AERO un tikai pēc 2004.
Kas attiecas uz LPG, tad nekādu problēmu, es jau gāzēju!:laugh:
No 2004.gada SID displeji jau savādāki nāk, pikseļi vairs nekur nepazūdot.
A par tiem ksenoniem runājot, man labāk, ka viņu nemaz nav, jo lētās ķīniešu lamapas nevar likt, nokaujas bloki, bet oriģinālie hrenoni ir neadekvāti dārgi.
Mans favorīts būtu 9-3 AERO TTiD izpildījumā, vai arī TURBO X.
Lai gan 2,0 AERO XWD arī ir durams kurmis.
Ja runa par 9-5 tad tikai AERO un tikai pēc 2004.
Kas attiecas uz LPG, tad nekādu problēmu, es jau gāzēju!:laugh:
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Tad šis 2003.g.:elmo wrote:9-5 būs jāmēra ķēdes izstiepums un ja ķēde par daudz pastiepusies, tad dārgā nomaiņa. A 9-3 tās ķēdes tā nestiepjas, vismaz nav dzirdēts, ka būtu kādam mainīta.
No 2004.gada SID displeji jau savādāki nāk, pikseļi vairs nekur nepazūdot.
A par tiem ksenoniem runājot, man labāk, ka viņu nemaz nav, jo lētās ķīniešu lamapas nevar likt, nokaujas bloki, bet oriģinālie hrenoni ir neadekvāti dārgi.
Mans favorīts būtu 9-3 AERO TTiD izpildījumā, vai arī TURBO X.
Lai gan 2,0 AERO XWD arī ir durams kurmis.
Ja runa par 9-5 tad tikai AERO un tikai pēc 2004.
Kas attiecas uz LPG, tad nekādu problēmu, es jau gāzēju!:laugh:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cpibm.html
nav OK?
Cik maksā orģinālie XEnoni?
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Nu, to. cik ok tas ir, Tev pateiks tikai diagnostika. No skata ir ok, bet ķēdi jau no ārpuses neredz. :D Tas gan nav Aero, bet var jau uzčipot, kas nebūtu pat īpaši dārgi.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Katrs auto ir jāskatās individuāli. Ja tas 2003.g. ir perfektā tehniskā stāvoklī, tad kāpēc gan ne.
Manai acij tīkamāks ir šis:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... agnmf.html
Kaut arī savu SAAB pirku uz "bui dui" bez nekādām pārbaudēm un nobraucu pirmos 2 gadus vispār neko neremontējot (vienkārši paveicās), tad nākamo točna dzītu uz diagnostiku, lai zinātu cik būs jākrāmē iekšā. Tie pārdesmit lati par diagnostiku atsvērtu nojāta auto iegrābšanās risku. Turklāt, ja diagnostikā pasaka, ka ķēdes izstiepums tuvu tai robežai, kad jāmaina ķēde, tad tas ir labs iemesls, lai nokaulētu kādu štuciņu no auto cenas.:laugh:
Manai acij tīkamāks ir šis:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... agnmf.html
Kaut arī savu SAAB pirku uz "bui dui" bez nekādām pārbaudēm un nobraucu pirmos 2 gadus vispār neko neremontējot (vienkārši paveicās), tad nākamo točna dzītu uz diagnostiku, lai zinātu cik būs jākrāmē iekšā. Tie pārdesmit lati par diagnostiku atsvērtu nojāta auto iegrābšanās risku. Turklāt, ja diagnostikā pasaka, ka ķēdes izstiepums tuvu tai robežai, kad jāmaina ķēde, tad tas ir labs iemesls, lai nokaulētu kādu štuciņu no auto cenas.:laugh:
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Ja no Mazdas taisies pārsēsties uz kādu no aizgājušās desmitgades Saab, tad vispirms rēķinies ar vismaz 2x lielākām uzturēšanas izmaksām un Xn reizes dārgākiem remontiem (būtu naivi cerēt, ka tie nebūs vajadzīgi) - vispirms noskaidro, vai esi gatavs tam morāli un finansiāli ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Braucu ar tāda paša gada universāli, līdzīgā komplektācijā. Xenons maksā ~50Ls par spuldzi, vēl var nobeigties gravitācijas (līmeņa) sensors, arī ~50 ls. Spuldzes nomainīju un spīd OK jau gadus četrus.Tad šis 2003.g.:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cpibm.html
nav OK?
Cik maksā orģinālie XEnoni?
Ja vien nobraukums ir oriģināls, ķēde viņam ies līdz vismaz 200k. Automātmašīnām ķēde dzīvo ilgāk :) Ķēdes nomaiņa - ap 500Ls.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Zināma daļa patiesības Lawyer teiktajā ir, jo studentu gados ekspluatēto mazdu varu pieminēt tikai ar labiem vārdiem, jo viņa praktiski nelūza, izdevumi veidojās tik vien kā no riepām, degvielas un eļļas maiņas. Pakojuma gan viņai nebija nekāda un grabēja kā tāda skārdene!Nu un rūsai tā mašīna garšoja, ļoti garšoja! :laugh:lawyer wrote:Ja no Mazdas taisies pārsēsties uz kādu no aizgājušās desmitgades Saab, tad vispirms rēķinies ar vismaz 2x lielākām uzturēšanas izmaksām un Xn reizes dārgākiem remontiem (būtu naivi cerēt, ka tie nebūs vajadzīgi) - vispirms noskaidro, vai esi gatavs tam morāli un finansiāli ;)
Bet ja man tagad kāds piedāvātu mainīt Mazda 6 MPS pret SAABu, mainītu nedomājot! :):laugh: