Saab 9000 Aero 94. dalās pirmreizinātājos

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by edijs »

Brīvdienās ieplānots padarboties ar jaukšanas darbiem attiecībā uz šo brīnumu.

Ja kādam ir interese par motoru vai kārbu (garā), lūgtum pieteikties laikus, kamēr vēl ir iespēja notestēt darbībā. Cik pats pabraucu, motors pat ar stock smadzeni likās visai sprigans (piemēram, salīdzinot ar mana zaļā Hirša motoru vai jaunā melnā Aero patreizējo motoru - abiem reālais nobraukums varētu būt ap 350k), aizdomīgas skaņas nedzirdēju, gāja, tā teikt, zvērā. :D Esot mainīta ķēde aptuveni 10k atpakaļ, taču pie šīs procedūras secināts, ka priekš pilnas laimes vajadzētu kaut ko tuvākā vai tālākā nākotnē darīt ar bloku - vai nu slīpēt esošo vai piemeklēt labāku. Kārba slēdzās labi (cik nu var noprast ar ne pirmā svaiguma kulisi), no robiem ārā neleca, nepatikšanas vēstošas skaņas no reduktora nedzirdēju.

Aptuvenie cipari (dabūn tas, kurš sola lielāko ciparu :D ) - motors bez liberiņiem 100, ar 150, kārba 150, salons 120 (standarta kaite vadītāja beņķim sānā, prasās šuvēja roku pieskāriens), kits 100, pārējās fiņķikļuškas standarta demokrātiskajās cenās. Ja nu kādam interesē mitsū ļurba - par 150 varbūt šķiršos, ja lētāk, tad labāk nolikšu sev rezervē. Stilīgie diski (lol) par tolmeta cenu plus piečuks gabalā par normālām mizām.

Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by edijs »

Huh, skarbs skats... nav vairs jautājumu, kāpēc iepriekšējam īpašniekam nolaidās rokas. Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by edijs »

Status update - body kits aizrunāts un noņemts. Diski, šķiet, arī atraduši nākamo saimnieku. Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by Krists »

Ja nav noslēpums tad pa cik beigās šito dabūji? Tas laikam ir tas pats kuru biju skatīties!
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by edijs »

Kopā salasījās kaut kas tuvu sešiem simtiem.. Tagad, redzot to, kā viss tur ir izpuvis, tas sāk izskatīties pēc visai neadekvāta cipara. :D Tāpēc priecājies, ka kāds cits ieberzās tavā vietā. :D Šķiet, ka tas auto ir turēts kaut kādā mitrā pagrabā, jo pat salīdzinoši nesen liktās sēdinātās atsperes augšpusē ir pamatīgi aprūsējušas, attiecīgi jāstrūklo un jākrāso, lai varētu likt sev. Vispār tādu 9k puvekli es redzu pirmo reizi.

Saprotu, ka jutās iepriekšējais saimnieks - sagāzts pamatīgs piķis, koņi, atsperes, poly (pat stūres reikai!!!), sporta gaisa filtrs laikam no Maptuna, restaurēta turbīna, mainīta ķēde, strādājošs kondiķis, utt. - un tas viss beigās sapūst.

Motors ir ārā, tā kā potenciālie pircēji - welcome. :) Pastāv opcija iecelt iekš jūsu auto. Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by edijs »

Šādi apskrūvēt piekari ir visai ērti! :D Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by edijs »

Kas pirmais brauc, tas pirmais maļ - body kits prom, turpmāk rotās Johnc auto.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
cesedy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Nov 22, 2010 11:30 pm
Location: Roja

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by cesedy »

Sveiks. Ja pērk kaut ko vairumā, tad ir iespējamas arī kādas atlaides? :)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by Nils »

cesedy wrote:Sveiks. Ja pērk kaut ko vairumā, tad ir iespējamas arī kādas atlaides? :)
Pilnīgi noteikti un, ja kaut kas nebūs, zinās pie kā aizsūtīt. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
cesedy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Nov 22, 2010 11:30 pm
Location: Roja

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by cesedy »

Nu, cerams, ka būs iespējams no jums abiem dabūt to, ko man vajag. :)
Piemēram, gribētu iegādāties to Mitsu turbīnu, vēl vajadzētu griestus (bez lūkas), lukturiem elektrisko augstumu regulētāju motoriņus, baltos virzienrādītāju lukturus, ABS/TCS bloku (no 92.-93. gada), vienu no motora apakšējiem spilvniem. Un gan jau vēl kaut ko, tik uz momentu nevaru izdomāt. :)
Cik tas man varētu izmaksāt? :)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by edijs »

Protams, viss ir runājams. :) Mans mērķis nav uzvārīties ar šiem jaukšanas darbiem, tikai paņemt to, kas man pašam vajadzīgs un pārējo brālīgi sadalīt starp pārējiem interesentiem. Attiecīgi cipari tādi, cik būtu gatavs pats maksāt.

Par td04 turbu jau rakstīju - vairāk tā kā bija plānots nolikts plauktiņā rezervei. Cipars, par kuru varētu apsvērt iespēju no tās šķirties varētu būt ap 150. Es gan vēl caurskatīšu pārējās trīs Mitsu turbas, varbūt kādu no tām esmu gatavs nodot tālāk arī par nedaudz zemāku ciparu, teiksim 100-120 lati.

Bet tev vai tad gadījumā nav Jetronic? Tad jau vispirms jāsāk ar Trionica vilkšanu, nevis Mitsu. ;) Vai arī tev tagad ir 92.gadā ražots 9k, bet reāli jau 93. model year, respektīvi ar 5.2 trionicu?

Griesti ir. Šķiet, ka dīvainā kārtā saglabājušies absolūti neskartā stāvoklī. Un bez lūkas.

Baltie pagriezieni tagad arī ir viens lieks komplekts. Nospriedu, ka, ja kaut kas ar manējiem atgadīsies, uzskatīšu to par zīmi pasūtīt jaunus.

ABS/TCS bloks - atraksti man detaļas kodu, skatīšos (un Nils arī skatīsies), vai ir kaut kas krājumos. Man ir vairāki bloki plauktā, vairs neatceros, kurš kuram gadam un komplektācijai bija.

Motora spilveni - man nav ne jausmas, kā uz tausti noteikt viņu stāvokli. Bet principā ir, saki tik, kuru vajag, iztaustīšu, paļurkāšu, ziņošu.

Lukturu augstumu regulējošie motoriņi gan jau atradīsies, kā nekā ir čupiņa ar ne pārāk labiem OEM lukturiem iekrājusies.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
cesedy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Nov 22, 2010 11:30 pm
Location: Roja

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by cesedy »

Par to Tronic vilkšanu neesmu īpaši sajūsmā, jo gribu saglabāt TCS funkciju, tikai iebūvēt slēdzi, ka varu viņu arī atslēgt.
Varētu būt, ka Mitsu turbīna varētu neiet kopā ar Jetronic? Piemēram, kā jau esmu rakstījis, 96. gada motors (kas domāts Tronic sistēmām) iet diezgan labi uz manu 92. gada Jetronic.
Nevarēšu pateikt ABS bloka kodu, jo atrodos Anglijā. Bet uz tā bloka ir jābūt iniciāļiem "ABS/ASR" vai "ABS ASR". Bet es īsti nezinu, vai derēs jaunāks par 93. gada bloku.
Par lukturiem man ir otrādi - man viņi ir diezgan labi saglabājušies un spīdums ir ne pa jokam! :) Tikai nevaru noregulēt augstumu. Itkā jau sīkums, bet ja gadās, ka uz aizmugurējā sēdekļa jāved vairāki draugi, tad ir nepatīkami, ka nevaru noregulēt gaismas zemāk, lai nespīdinātu pretī braucošajiem acīs.
Tad katrā ziņā - būšu Latvijā novembra vidū un tad jau varēstu sarunāt vairāk. Tu jau man esi "Skype" kontaktos, tad jau ap novembra vidu, kad būšu mājās, tad uzrakstīšu. :)

P.S. Es te Anglijā esmu iegādājies lieliskā stāvoklī 1999. gada SAAB 9-5 Estate 2.3t (175zs). Tagad man ir dillema - vai nu pārdot šeit (vairāk par 600Ls nedabūšu, jo šeit ir maza sala (Guernsey) un cilvēki neskatās virsū uz lielām mašīnām), vai arī braukt uz Latviju un pārdot detaļās (viss iet ideāli - motors darbojas bez trokšņiem, salons viss ir kluss, labi saglabāies, lukturi ir iespaidoši spilgti (arī miglas lukturi ir ideālā stāvoklī), turbīna darbojas kā nākas un pārējās komponentes (izņemot Airbag) darbojas bez jebkādām broblēmām).
Sorry par off-topic, bet kādi būtu jūsu ieteikumi? Varbūt ir zināms kāds, kurš labprāt iegādātos donoru, kas izmaksātu nedaudz virs 600Ls?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by edijs »

TCS funkcija un pie tam uz Jetronic nav nekas tāds, kas būtu jāsaglabā. :D Viss ir labi, kamēr strādā, bet mēdz sagādāt galvas sāpes. Un arī no pielietošanas viedokļa - es pats reiz teicu, ka forša fīča, ziemā drošāka braukšana, utt. Bet īstenībā jādomā vienkārši ar galvu, lai neiedzīvotos sūdos, savukārt, ja sanāk tomēr iedzīvoties - skarbā pieredze rāda, ka bez TCS var vairāk ko glābt, jo tu kontrolē auto, nevis auto. Sliecos domāt, ka uz Jetronica tev arī neizdosies iebūvēt atslēgšanas slēdzi, vismaz neatminos, ka būtu pastāvējis tāds variants (var jau būt kāds workarounds, bet tas nebija tik vienkārši, kā trionicam). Lai nu kā, neviens jau tev neliedz uzlikt Trionicu ar TCS - es savam zaļajam tā izdarīju (tik tagad saprotu, ka laikus vajadzēja pie vienām sāpēm no TCS atbrīvoties :D).

Mitsu turba virsū uz Jetronic ies, gan jau kaut kādas pozitīvas pārmaiņas arī justu. Taču principā jēga no tās turbas ir tad, ja auto smadzenēm iestāsta, kā to izmantot. Trionica ECU tu vari piespraust pie kompja un ierakstīt kādu hirsch performance stage 1, savukārt ar Jetronicu tādas izvirtības iet secen (nav neiespējami, var jau arī manuālā veidā celt spiedienu, utt., bet tas pilnīgi noteikti nav tik ērti, kā ar trionicu).

Domāju, ka brauc vien ar to 9-5 uz Latviju un izjauc pats. Sliecos domāt, ka salasīt to summu tā būs vienkāršāk, kā atrast pircēju tajā galā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by fimbars »

Paturpinasu offtopic.
Saubos vai kads butu gatavs nemt anglu 9-5 ari pa 600ls..Latvijas donori ir letaki un ar pareizajiem lukturiem.
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:Saab 9000 Aero '94. dalās pirmreizinātājos

Post by Kudinsky »

Edij! Man vaig mērinstumentu paneli! Par dzinēju runājot, manējais labs esot un neiešanas vaina jāmeklē kkur citur, ne dzinējā!
Post Reply