TCS kalibrācija
TCS kalibrācija
Sveiki. Tātad, manam SAAB 9000 1992. gada 2.3T ir nepieciešama TCS kalibrācija. Tad nu, man ir vajadzīga informācija, kur to varētu izdarīt. Mēģināju ieiet Viking Motors mājas lapā, lai varētu sazināties, bet izrādās, ka tā vairs nedarbojas (lasīju, ka esot reģistrēti maksātnespējas procesi). Varētu nepiedāvāt kaktu "mehāniķus", jo viens jau tagad "mocās" divus mēnešus, kamēr atrodos ārzemēs.
Paldies.
Paldies.
Re: TCS kalibrācija
Dīlera vairs nav, aizgāja pa skuju taku! Palikuši tikai kaktu kantori!
Brauc te: http://www.arteh.lv/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brauc te: http://www.arteh.lv/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TCS kalibrācija
Liels paldies, šis noderēs!
Re: TCS kalibrācija
Kurš tas ir, kas mocās 2 mēnešus, ja nav noslēpums? Un, ja ved uz sevisu Rudē, tad atceries, ka visu darbu izpildes laiku ir jāstāv viņiem klāt un jālūr uz pirkstiem. Citādi var nākties visādus brīnumus vēlāk atklāt !cesedy wrote:... jo viens jau tagad "mocās" divus mēnešus, kamēr atrodos ārzemēs.
....
Un Arteh nemaz nav kaktu kantoris! Uz turieni tak vairāki meistari no tā paša dīlerservisa ir aizteleportējušies.
Re: TCS kalibrācija
Nevarēšu pateikt, kurš, bet atrodas netālu no Talsiem.
Jā, uz Rudi man negribas arī nemaz vest mašīnu.°
Sapratu jau, ka Artech strādā meistari no bijušā dīlera, jo jau desmit minūtēs atrada problēmu, kamēr tas otrs vēl gribēja iet cauri visiem vadiem. Katrā ziņā - atsauksmes no manis ir labas!
Jā, uz Rudi man negribas arī nemaz vest mašīnu.°
Sapratu jau, ka Artech strādā meistari no bijušā dīlera, jo jau desmit minūtēs atrada problēmu, kamēr tas otrs vēl gribēja iet cauri visiem vadiem. Katrā ziņā - atsauksmes no manis ir labas!
Re: TCS kalibrācija
Tā, TCS man nokalibrēja, itkā viss okey, gaismas panelītī nav, gāzes pedālis ir mīksts, apgriezieni ideāli. Bet. Pats TCS man nestrādā. Spidometrā TCS indikātors arī neiedegas. Varbūt kādam varētu būt ieteikumi?
Mašīna ir bijusi ar automātisko kārbu, kas pārtaisīta uz manuālo. Protams, man pašām nācās nomainīt bremžu sūkni, un visus ABS/TCS bloka vadus. Ja kaut kur būtu problēma, tad šaubos, vai mašīna ļautos kalibrēties. Bet, tā kā sarkanā TCS Ctrl gaisma panelī nav, tad mašīna domā, ka viss ir kārtībā.
Ir kādi padomi?
Mašīna ir bijusi ar automātisko kārbu, kas pārtaisīta uz manuālo. Protams, man pašām nācās nomainīt bremžu sūkni, un visus ABS/TCS bloka vadus. Ja kaut kur būtu problēma, tad šaubos, vai mašīna ļautos kalibrēties. Bet, tā kā sarkanā TCS Ctrl gaisma panelī nav, tad mašīna domā, ka viss ir kārtībā.
Ir kādi padomi?
Re: TCS kalibrācija
Emm, ož pēc tā paša, kas bija man savulaik. Arī Jetronic sistēma, izbijis automāts ar TCS, pārtaisīts par manuāli. Man gan bija tā, ka toreiz vēl Vikingos kļūdas nodzēsa, nokalibrēja, pirmos kilometrus viss bija ļoti labi un tad pēkšņi hooops un atkal kļūda, cietais pedālis. Šķiet, problēma bija apstāklī, ka auto joprojām pats sevi uzskatīja par automātu un pieprasīja datus no kick-down motoriņa... kurš bija vai nu atvienots pa visam, vai deva nepareizu signālu dēļ tā, ka tam nebija pievienota trosīte. Vārdu sakot - kompi jau es nemainīju, labākā gadījumā TCS/ABS bloku nomainīju, kas, iespējams, negāja kopā ar Jetronica smadzeni. Toreiz elektriķis Ivars teica - nav te jēgas čakarēties kaut ko pārtaisīt, lētāk (ja rēķina pēc Vikingu cenām) būs paņemt citu auto ar Trionicu. Tā nu gluži es nebiju gatavs darīt, tāpēc ievilku Trionicu esošajā. Tev iesaku darīt to pašu.
Lai gan, ja pedālis mīksts, kļūdu nav, rāviens labs un tik vien kā TCS nav - vai nav vienalga? Ļoti vajag to TCS?
Lai gan, ja pedālis mīksts, kļūdu nav, rāviens labs un tik vien kā TCS nav - vai nav vienalga? Ļoti vajag to TCS?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: TCS kalibrācija
ArTeh`ā man noprogramēja ETS ECU, lai uztver mašīnu par manuāli. Itkā jau man ir visas detaļas priekš TCS no mana iepriekšējā 1992. gada SAAB.
Un, izskatās, ka ar TCS neesamību, ir iespējams, ka ir arī citas problēmas. Neiet kruīza kontrole, turbīnas spiedienu nolaiž par ātru, nedarbojas kondicionieris.
Gribētos pamēģināt nomainīt ABS/TCS bloku, bet, ja pēc tam man atkal jādzen uz kalibrēšanu, tad gan labāk klāt tagad neskarties.
Un, izskatās, ka ar TCS neesamību, ir iespējams, ka ir arī citas problēmas. Neiet kruīza kontrole, turbīnas spiedienu nolaiž par ātru, nedarbojas kondicionieris.
Gribētos pamēģināt nomainīt ABS/TCS bloku, bet, ja pēc tam man atkal jādzen uz kalibrēšanu, tad gan labāk klāt tagad neskarties.
Re: TCS kalibrācija
Ko pa Tavam nozīmē, ka nolaiž turbīnas spiedienu par ātru?
TCS diez vai būs pie vainas, ka kondiška negrib darboties.
TCS diez vai būs pie vainas, ka kondiška negrib darboties.
Re: TCS kalibrācija
Pa manam turbīnas spiedienu nolaiž tad, kad turbīnas dačiks ieiet nedaudz sarkanajā zonā, un, nevis uztur spiedienu, bet uzreiz spiedienu laiž nost un noiet atpakaļ pirms sarkanās raustītās zonas, kaut mašīna tik jaudu uzņem. Esmu pārbaudījis visas vakuuma trubiņas (arī vietu, kur pievienojas pie spidometra), noplūdes nekur nav.
Un par kondicionieri spriežu tāpēc, ka http://faq.saabnet.ru/_9000/tractioncontrolsystem.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; pamācībā ir speciāla sadaļa, kur atrunāts, kas jādara, ja nedarbojas kondicionieris.
Mans jautājums - vai nomainot ABS/TCS bloku, būs atkal nepieciešama TCS kalibrācija?
Un par kondicionieri spriežu tāpēc, ka http://faq.saabnet.ru/_9000/tractioncontrolsystem.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; pamācībā ir speciāla sadaļa, kur atrunāts, kas jādara, ja nedarbojas kondicionieris.
Izskatās, ka daži vadi no kondicionieri iet caur ETS ECU.AIR CONDITIONING/CLIMATE CONTROL INOPERATIVE
1) With Automatic Climate Control (ACC) set to LO, enter ISAT
command Code 550. If A/C relay is operating, go to next step. If A/C
relay is not operating, check Black wire between ETS ECU terminal No.
38 and relay terminal No. 85. Also check Yellow wire between ETS ECU
terminal No. 37 and pressure switch on receiver for an open circuit or
short to ground. If all wiring is okay, go to next step.
2) With all components connected, A/C switched on, and engine
running, check voltage signal at ETS ECU terminals No. 37 (Yellow
wire) and No. 38 (Black wire).
Mans jautājums - vai nomainot ABS/TCS bloku, būs atkal nepieciešama TCS kalibrācija?
Re: TCS kalibrācija
Par kondicioniera saikni ar ETS sistēmu biju kaut ko dzirdējis pa ausu galam. Nelikās nopietni, tak pilnīgi nesaistītas lietas. Taču visādi brīnumi ir redzēti ar Saab'u. Ja kaut kas nestrādā, jālabo - jo nekad nevar zināt, kuru mezglu tas vēl ietekmē.
Par kruīzu tā kā skaidrs - ja ETS neriktīgi darbojas, kruīzs nebūs.. jo kā reiz tas jau arī visu to elektronisko uzparikti darbina. Savukārt, par turbīnas spiedienu - vai nav drīzāk APC vārsts šoreiz pie vainas?
Par kruīzu tā kā skaidrs - ja ETS neriktīgi darbojas, kruīzs nebūs.. jo kā reiz tas jau arī visu to elektronisko uzparikti darbina. Savukārt, par turbīnas spiedienu - vai nav drīzāk APC vārsts šoreiz pie vainas?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: TCS kalibrācija
Ja nav čipots, tad turbo dačikam tikai līdz sarkanajai joslai ir jāiziet. Tālāk nevajadzētu.
Tā vismaz man viens zinātājs teica.
Tā vismaz man viens zinātājs teica.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: TCS kalibrācija
Man turbo iet līdz sarkanai. Nav čipotsKudinsky wrote:Ja nav čipots, tad turbo dačikam tikai līdz sarkanajai joslai ir jāiziet. Tālāk nevajadzētu.
Tā vismaz man viens zinātājs teica.
Re: TCS kalibrācija
Mēģināju jau divus APC vārstus, domāju, ka tur problēmai nevajadzētu būt..
Bet interesantākais ir tas, ka SAAB uzskata, ka viss darbojas kā nākas. Nav nevienas kļūdas panelī.
Bet interesantākais ir tas, ka SAAB uzskata, ka viss darbojas kā nākas. Nav nevienas kļūdas panelī.
Re: TCS kalibrācija
Varbūt turbīna pie vainas? Paskaties, vai nav luftes. Vai arī pārbaudi ieplūdes trubas pie droseles. Tur apakšā ir trubiņa, kura mēdz laist garām.cesedy wrote:Mēģināju jau divus APC vārstus, domāju, ka tur problēmai nevajadzētu būt..
Bet interesantākais ir tas, ka SAAB uzskata, ka viss darbojas kā nākas. Nav nevienas kļūdas panelī.