9-3 98 pecka
9-3 98 pecka
Sveiki
Lieta tāda, ka mans saab 9-3 98-02 2,2TID ir pārstājis salonā pūst silto gaisu, īstenībā, lai nemulsinātu, viņš ir pārstājis pūst jebkādu gaisu.
Klimu uzregulēju uz MAX, bet nekā.. Sākumā domāju, ka salona filtrs aizsērējis, bet vakar izravēju veco ārā - rezultāta nav..
Kādas ir versijas?
Drošinātāji, kompī kkāds resets, beigts motoriņš?
Paldies jau iepriekš
Lieta tāda, ka mans saab 9-3 98-02 2,2TID ir pārstājis salonā pūst silto gaisu, īstenībā, lai nemulsinātu, viņš ir pārstājis pūst jebkādu gaisu.
Klimu uzregulēju uz MAX, bet nekā.. Sākumā domāju, ka salona filtrs aizsērējis, bet vakar izravēju veco ārā - rezultāta nav..
Kādas ir versijas?
Drošinātāji, kompī kkāds resets, beigts motoriņš?
Paldies jau iepriekš
Re: 9-3 98 pecka
Interesanta Tev pieeja lietām, izravē filtru bet nevari apskatīties drošinātāju.
Re: 9-3 98 pecka
Jā, autolietās esmu "čaiņiks" to atzīstudrRD wrote:Interesanta Tev pieeja lietām, izravē filtru bet nevari apskatīties drošinātāju.
Bet tāpēc jau arī prasu padomu
Re: 9-3 98 pecka
Sāc ar drošinātājiem! Ja tas nepalīdz, tad brauc uz http://www.arteh.lv" onclick="window.open(this.href);return false;, jo maz ticam, ka "'čaiņikam" pečkas remonts būs pa zobiem!
Re: 9-3 98 pecka
Hey, hey! Izdarīju to, pie tam divreizelmo wrote:...Ja tas nepalīdz, tad brauc uz http://www.arteh.lv" onclick="window.open(this.href);return false;, jo maz ticam, ka "'čaiņikam" pečkas remonts būs pa zobiem!
Nezinu gan mk1 uzbūvi, bet varbūt kā 9-3ss var vienkārši aizsniegt ar roku un pakustināt, iespējams vienkārši ir ieķēries. Bet izjaukt un paskatīties, notīrīt oglītes(pamainīt?) var jau gandrīz jebkurš, vajag tikai vēlmi un pārs stundas(pirmajā reizē) laika... Ja vien neesi "pacanus brutalis" un vairāk sanāk lauzt, kā remontēt
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: 9-3 98 pecka
Paldies, tieši tāpēc jau lūdzu pēc padoma, jo ir vēlme pašam ņemties nevis vest uz servisu, vienkārši šis man ir pirmais SAAB, neesmu lietas kursā par biežāk sastopamajām problēmām un uzbūves īpatnībām.jankab wrote:Hey, hey! Izdarīju to, pie tam divreizelmo wrote:...Ja tas nepalīdz, tad brauc uz http://www.arteh.lv" onclick="window.open(this.href);return false;, jo maz ticam, ka "'čaiņikam" pečkas remonts būs pa zobiem!
Nezinu gan mk1 uzbūvi, bet varbūt kā 9-3ss var vienkārši aizsniegt ar roku un pakustināt, iespējams vienkārši ir ieķēries. Bet izjaukt un paskatīties, notīrīt oglītes(pamainīt?) var jau gandrīz jebkurš, vajag tikai vēlmi un pārs stundas(pirmajā reizē) laika... Ja vien neesi "pacanus brutalis" un vairāk sanāk lauzt, kā remontēt
Viss tas pāsākums ir pieejams no filtra puses?
Re: 9-3 98 pecka
Vispār es nezinu, kāds uz 9-3 ir ACC vadības panelis, bet ja līdzīgs 9-5, vari pamēģināt palaist klimas diagnostiku nospiežot kopā AUTO+OFF un nolasīt kļūdas,
tad jau sapratīsi , kurā virzienā rakt.
Te būs pamācība, ja pa angļisku šprehajiš:
saabcentral.com/forums/showthread.php?t ... p?t=113589
tad jau sapratīsi , kurā virzienā rakt.
Te būs pamācība, ja pa angļisku šprehajiš:
saabcentral.com/forums/showthread.php?t ... p?t=113589
Re: 9-3 98 pecka
Pamēģināju, pēc dažām seklundēm parādās 0..tas laikam nozīmē, ka nekādas kļūdas neatrod..elmo wrote:Vispār es nezinu, kāds uz 9-3 ir ACC vadības panelis, bet ja līdzīgs 9-5, vari pamēģināt palaist klimas diagnostiku nospiežot kopā AUTO+OFF un nolasīt kļūdas,
tad jau sapratīsi , kurā virzienā rakt.
Te būs pamācība, ja pa angļisku šprehajiš:
saabcentral.com/forums/showthread.php?t ... p?t=113589
Re: 9-3 98 pecka
Es savam 9-5 vienkārši biju nosvilinājis motoriņa kontaktu, jo sava stulbuma pēc iepriekšējā ziemā griezu klimatkontroles apgriezienus uz maksimumu, lai it kā ātrāk atkausētu logus un uzsildītu salonu. Mācos no savām kļūdām un tagad tā vairs nedaru. Bet arī pats aizlīdu līdz motoriņam, konstatēju vainu un devos pie elektriķa, kurš visu novērsa. Vienīgais, ka es arī būdams "čaiņiks" tehniskajās lietās (vismaz līdz tam), ņemot ārā to motoriņu nejauši atspiedu tā malu pret vējstiklu - tagad braukāju ar plaisām
Re: 9-3 98 pecka
Palasot shos komentus,rodas jautaajums:
Kuraa briidii ir leetaak remonteet pasham(njemot veeraa ,elementus,kuri tiek sachakareeti remonteejot),ja galveaa probleema(un sachakareetaas) taapat buus jaanoveersh kaadaa servisaa....????
Kuraa briidii ir leetaak remonteet pasham(njemot veeraa ,elementus,kuri tiek sachakareeti remonteejot),ja galveaa probleema(un sachakareetaas) taapat buus jaanoveersh kaadaa servisaa....????
Re: 9-3 98 pecka
Bet katrs no mums ir liels bērns un vēlas parotaļāties! Viens iet dzerstīties, cits ar vieglas uzvedības meitiešiem sienas, vēl kāds brauc zvejot/medīt. Variantu daudz, taču būtība viena - vēlme pēc rotaļām. Un ir kategorija, kas šo vēlmi apmierina savā garažā. Es tai skaitā. Kāpēc gan man pašam vajadzētu ķēpāties ar motoru cilāšanu iekšā ārā, ja varētu to uzticēt zinošākiem cilvēkiem? Ne jau finansiālu apsvērumu dēļ - pa to laiku, ko es melnām rokām ložņāju ap savu auto n vakaru garumā, es varētu nopelnīt tik, lai pietiktu servisa apmaksai ar uzviju. Taču gribās jau nodarbes maiņu.. Un skrūvēties ap auto pilnīgi noteikti ir veselīgāk, kā sēdēt, ieurbušamies datora ekrānā. Un šis tas jau arī ar laiku aizķeras smadzeņpodā - tehniskās literatūras studēšana nedod to efektu, ko pašrocīga ķimerēšanās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: 9-3 98 pecka
Plusoju Edijam
Es saku vēlreiz - es nezinu 98-02 9-3 uzbūvi, bet 9-3SS no filtra puses var tikt klāt un pakustināt pašus spārnus, noņemt varu tikai noņemot cimdu nodalījumu(bardačoku), bet tas ir 9-3SS gadījumā, par tavu modeli nezinu, varbūt ir līdzīgi. Kāds šāda īpašnieks(vai zinātājs) varētu pakomentēt.kassparss wrote: Viss tas pāsākums ir pieejams no filtra puses?
Last edited by jankab on Tue Dec 10, 2013 9:43 am, edited 1 time in total.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: 9-3 98 pecka
Viss jau pirmajā reizē prasa vairāk laika, un iespējams izmaksā dārgāk, nekā pie meistara, bet toties rodas poņa par to, un otreiz jau viss ir ok
ja sanāks laiks, tad rītvakar paskrūvēšos, skatoties, kur atrodās gaisa filtrs, mani māc šaubas, ka pie motorīša var tikt no bardačoka, tikai loģiski, ka modeļi atšķiras
Ok, gaidu kāda 9-3 zinātāja viedokli..jankab wrote:Plusoju EdijamEs saku vēlreiz - es nezinu 98-02 9-3 uzbūvi, bet 9-3SS no filtra puses var tikt klāt un pakustināt pašus spārnus, noņemt varu tikai noņemot cimdu nodalījumu(bardačoku), bet tas ir 9-3SS gadījumā, par tavu modeli nezinu, varbūt ir līdzīgi. Kāds šāda īpašnieks(vai zinātājs) varētu pakomentēt.kassparss wrote: Viss tas pāsākums ir pieejams no filtra puses?
ja sanāks laiks, tad rītvakar paskrūvēšos, skatoties, kur atrodās gaisa filtrs, mani māc šaubas, ka pie motorīša var tikt no bardačoka, tikai loģiski, ka modeļi atšķiras
Re: 9-3 98 pecka
Es ieteiktu iegādaties vismaz Haynes manuāli http://www.haynes.com/" onclick="window.open(this.href);return false; par 9-3 un burties tālāk ar tā palīdzību. Tas krietni noder un sniedz atbildes uz daudziem jautājumiem.
Savus abus 9000aero, visus trīs 900og un pat 99 remontēju (to ko pats darīju) saskaņā ar šiem manuāļiem.
Savus abus 9000aero, visus trīs 900og un pat 99 remontēju (to ko pats darīju) saskaņā ar šiem manuāļiem.
Re: 9-3 98 pecka
Jopcik Haynes lapā vairs nav atrodams ne SAAB ne OPEL ... kas notiek ?
Gramatnīcās taču ir Haynes manuāļi vēl dabonami par SAABiem ...
Gramatnīcās taču ir Haynes manuāļi vēl dabonami par SAABiem ...