1.9 TTID 180HP
1.9 TTID 180HP
Sveiciens!
Ir interese par SAAB 9-3 1.9 TTID. Forumā pavisam skopi ar informāciju, laikam nav daudz šādu eksemplāru. Kāds var nokomentēt kaut ko par šo dzinēju? Vai ir kādas iedzimtas slimības? Ar kādām problēmām potenciāli jārēķinās, jeb arī problēmu nav, lej tik soļarku un mauc?
Ir interese par SAAB 9-3 1.9 TTID. Forumā pavisam skopi ar informāciju, laikam nav daudz šādu eksemplāru. Kāds var nokomentēt kaut ko par šo dzinēju? Vai ir kādas iedzimtas slimības? Ar kādām problēmām potenciāli jārēķinās, jeb arī problēmu nav, lej tik soļarku un mauc?
Re: 1.9 TTID 180HP
Droši vien ka tās pašas problēmas, kas parastajam 1,9 dzinējam plus 2x lielāka iespējamība iedzīvoties turbīnas problēmās, jo tīri matemātiski turbīnu skaits ir 2 reizes lielāks!
Bet ja aparāts ir svaigs un kopts, gan jau ka tikai braukšanas vaina!
Bet ja aparāts ir svaigs un kopts, gan jau ka tikai braukšanas vaina!
Re: 1.9 TTID 180HP
Ne tikai forumā skopi, bet arī Latvijā, jo oficiāli ir pārdots tikai 1 exemplārs un daži ievestie. Tad kāda gan var būt pieredze?aikon wrote:Sveiciens!
Ir interese par SAAB 9-3 1.9 TTID. Forumā pavisam skopi ar informāciju, laikam nav daudz šādu eksemplāru. Kāds var nokomentēt kaut ko par šo dzinēju? Vai ir kādas iedzimtas slimības? Ar kādām problēmām potenciāli jārēķinās, jeb arī problēmu nav, lej tik soļarku un mauc?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 1.9 TTID 180HP
Bet tādēļ aikon var nākt mums visiem talkā - iegādāt tādu aparātu un dalīties pieredzē
P.S. aikon, Tu uz kādu no šiem met aci?
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/hj ... hjihc.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/cl ... clehn.html
P.S. aikon, Tu uz kādu no šiem met aci?
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/hj ... hjihc.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/cl ... clehn.html
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 1.9 TTID 180HP
Tas pirmais nav TTiDlawyer wrote:Bet tādēļ aikon var nākt mums visiem talkā - iegādāt tādu aparātu un dalīties pieredzē
P.S. aikon, Tu uz kādu no šiem met aci?
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/hj ... hjihc.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/cl ... clehn.html
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 1.9 TTID 180HP
Tad tam vnk ir ARTEH steidžs?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 1.9 TTID 180HP
Tur steidžs var būt tikai Hirsch (pagaidām ), bet varbūt, ka pārdevējs vienkārši dri';s Pēc papīriem viņš ir 110 KW ( 150Zs)lawyer wrote:Tad tam vnk ir ARTEH steidžs?
- Attachments
-
- tid.jpg (7.87 KiB) Viewed 6360 times
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 1.9 TTID 180HP
Un vēl to balto var dien dienā nopētīt pie Antonijas ielas Harry Morgan...
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: 1.9 TTID 180HP
Chippy, tu diendienā brauc uz harry morgan?
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: 1.9 TTID 180HP
lawyer wrote:Bet tādēļ aikon var nākt mums visiem talkā - iegādāt tādu aparātu un dalīties pieredzē
P.S. aikon, Tu uz kādu no šiem met aci?
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/hj ... hjihc.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/cl ... clehn.html
Jā, uz to melno metu aci
Izskatās, ka reāli grūti nopārdot..kaadu laiku jau vins tur tirgojas. Nu jā, Saabu kā auto by default ir grūti pārdot, neskatoties uz modeli
Re: 1.9 TTID 180HP
Nesaprotu to jēgu ar 2 turbīnān. Porsche uzliek 2 turbīnas, lai palielinātu jaudu, bet SAABam knapi 180hp?
Re: 1.9 TTID 180HP
Jēga ir izskaust turbobedri. Jauda šeit nav primārais. Tas auto griež kā tramvajsSmith wrote:Nesaprotu to jēgu ar 2 turbīnān. Porsche uzliek 2 turbīnas, lai palielinātu jaudu, bet SAABam knapi 180hp?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 1.9 TTID 180HP
Nevar takš Hiršam darbu atņemt!Iedomājies kāds tur čipošanas potenciāls!?Smith wrote:Nesaprotu to jēgu ar 2 turbīnān. Porsche uzliek 2 turbīnas, lai palielinātu jaudu, bet SAABam knapi 180hp?
Re: 1.9 TTID 180HP
Tā arī ir 1.9 TiD iet apmēram kā vecie 9000, pēc sajutām. Kad vienreiz kreiso pagriezienu taisīju tā steidzīgi, lai paspētu, tad iespiežu un nekas nenotiek, tad pēkšņi, vairs nevar savaldīt stūri. Nu tā kā steberēdams arī aizgāju. Taču TTiD iet kā trolejbuss, laideni, kaut gan es vienīgo reizi, kad ar to braucu, neiedomāju kas tas tāds ir, tāpēc nepievērsu īpašu uzmanību, kā iet.
Vispār man visi dīzeļi iet sūdīgi, izņemot vienu, kas nav SAAB. Vispār SAAB 1.9 būtu braucams, ja nebūtu tik skaļš.
Vispār man visi dīzeļi iet sūdīgi, izņemot vienu, kas nav SAAB. Vispār SAAB 1.9 būtu braucams, ja nebūtu tik skaļš.
Re: 1.9 TTID 180HP
Ārzemju lapās info par gaitas īpašībām ne pārāk glaimojoša, bet nu jāizbrauc, tad jau manīs..patiks/nepatiks.
Par dzinēju gan nekas slikts nav manīts, esot atsaucīgs un ekonomisks.
Par dzinēju gan nekas slikts nav manīts, esot atsaucīgs un ekonomisks.
What's it like to drive?
Disappointing. It's the Aero trim which apparently has sports suspension and is meant to be a generally sporty drive. It's not that at all. The steering is dull and so is the ride. It's a brilliant motorway cruiser, very comfy. Excellent car for a 50+ year old but don't expect 'the ride of your life'.
What's it like to park?
Terrible. The turning circle is atrocious and the car is fairly long so what should be a one second job often becomes a three-point manoeuvre. Visibility is decent enough though.
Would you buy this car again and why?
No, it's a car that's trying to be something that it's really not. It's a solid, reliable, comfortable car but it isn't a thrilling drive, the handling is poor for a top of the range trim. If you want a comfortable car that looks great - buy it. If you want something that gives you an exhilarating drive - don't.
Handling, even in this Aero, is soft, and the massive steering wheel controls a squidgy system. The big wheels of the Aero can thump into city bumps as well, which is at odds with the soft springing (despite all the Aero-led stiffening). It takes ages to get a good driving position, the plain dash lacks class and some of the trim materials are below par.