Mana sāpe. Kad auto uzsilst, mašīna pārslēdzās "avārijas režīmā". Izslēdzot aizdedzi un atkal ieslēdzot auto kādu brīdi iet.
Pēc kļūdu atšifrējuma šķiet ka kaut kas nav kārtībā ar gāzes pedāli. Esmu viņu tīrijis, uz kādu laiku palīdz. Nomainiju, uz kādu laiku palīdzēja. Braucot "kruīzā", nekādu problēmu.
Nesen atklāju jaunu braukšanas stratēģiju, pirms iedarbināšanas vajag atvienot gāzes pedāļa kontaktus, kad motors darbojās, pievienoju pedāli un auto brauc bez problēmām līdz tiek noslāpēts.
Izrakņāju inetu, šādu kļūdu kombināciju SAABam atradu norvēģu forumā, diemžēl to valodu nepārvaldu, arī online tulkotāji iztulkoja tā, ka neko nesapratu.
Kļūda P1820 un P2135 SAAB 9-5 2.2 tdi
Re: Kļūda P1820 un P2135 SAAB 9-5 2.2 tdi
Aizbrauc uz Arteh, nenožēlosi!
Re: Kļūda P1820 un P2135 SAAB 9-5 2.2 tdi
Nav bijusi darīšana ar viņiem, bet spriežot pēc atsaksmēm forumā, laikam ir vērts pamēģināt.elmo wrote:Aizbrauc uz Arteh, nenožēlosi!
Man darbā sanāk diezgan liela "ņemšanās" ar svaigiem auto ofdīler servisos.
Nu atsaksmes ne būt tās labākās. Man pat ir izveidojusies nepatika pret servisiem, viņu nekompotences dēļ.Tādēļ arī problēmas mēģinu risināt pats.
Pēc dabas es ir mierīgs, nosvērts cilvēks
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Kļūda P1820 un P2135 SAAB 9-5 2.2 tdi
Nu, ArTehā ir zinoši meistari + nemēģina mainīt visu pēc kārtas, bet iedziļinās problēmā...
Neko sliktu nevaru pateikt - serviss augstā līmenī.
P.S.
Tā nav reklāma
Neko sliktu nevaru pateikt - serviss augstā līmenī.
P.S.
Tā nav reklāma
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Kļūda P1820 un P2135 SAAB 9-5 2.2 tdi
Pamēģināšu! Par "sekām" paziņošu.martinnos wrote:Nu, ArTehā ir zinoši meistari + nemēģina mainīt visu pēc kārtas, bet iedziļinās problēmā...
Neko sliktu nevaru pateikt - serviss augstā līmenī.
P.S.
Tā nav reklāma