9.5 2.3t
9.5 2.3t
Sveiki, saabisti
Esmu pirmās mašinas mekējumos un tā kā sen jau ir paticis saabs , ir noskatīts 9-5 1999 gada wagons ar 2.3t (manualis 170zs(automati nepatik un vecās mašīnās nav uzticības viņos, vai arī uz saabiem tas neattiecas?!)) mašina tiek pirkta ar domu, ka tik vecai mašinai protams būs savi kasjaki, bet viss tiks labots un auto tiks uzturēts labā stāvoklī, kapeiku nepišot Varbūt kāds var padalīties pieredzē ar konkrēto modeli, 2.3t motoru? Vai tomēr vecs saabs nav labāka izvēle studentam un tuprināt apskatīt e46 un b6 ?
p.s mašina tiek meklēta arī lai brauktu tālākus gabalus, piemēram ziemā slēpot arpus robežām.
Esmu pirmās mašinas mekējumos un tā kā sen jau ir paticis saabs , ir noskatīts 9-5 1999 gada wagons ar 2.3t (manualis 170zs(automati nepatik un vecās mašīnās nav uzticības viņos, vai arī uz saabiem tas neattiecas?!)) mašina tiek pirkta ar domu, ka tik vecai mašinai protams būs savi kasjaki, bet viss tiks labots un auto tiks uzturēts labā stāvoklī, kapeiku nepišot Varbūt kāds var padalīties pieredzē ar konkrēto modeli, 2.3t motoru? Vai tomēr vecs saabs nav labāka izvēle studentam un tuprināt apskatīt e46 un b6 ?
p.s mašina tiek meklēta arī lai brauktu tālākus gabalus, piemēram ziemā slēpot arpus robežām.
Re: 9.5 2.3t
no pašlaik piedāvātājiem ir šie iekrituši acīs:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bplxl.html (aizdomīgi lēti, bet varbūt ja reiķinās ar vēlvienu 1k ieguldijumos, ir ok?!)
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ceggo.html (nepātik balts )
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gopxd.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fxhin.html ( ar ko šis atškiras no 99 gada modeļiem? kādi uzlabojumi tika veikti?)
budžets ir līdz kādam 3k-4k ar visiem ieguldijumiem (t.s jaunas ziemas riepas utt)
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bplxl.html (aizdomīgi lēti, bet varbūt ja reiķinās ar vēlvienu 1k ieguldijumos, ir ok?!)
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ceggo.html (nepātik balts )
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gopxd.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fxhin.html ( ar ko šis atškiras no 99 gada modeļiem? kādi uzlabojumi tika veikti?)
budžets ir līdz kādam 3k-4k ar visiem ieguldijumiem (t.s jaunas ziemas riepas utt)
Re: 9.5 2.3t
Pirmie 3 galīgi bēdīgi izskatās, bundžas būs ļoti bēdīgas, kaut vai pēc tā, ka tik ilgi iekš LV.
Tajā budžetā prātīgāks pirkums būtu kāds V70 un noteikti galvas tiesu uzticamāks.
Labi un lēti Saab'i reti parādās , pēc maniem novērojumiem reizi 2 mēnešos kas prātīgs paspīd ss'ā.
Tajā budžetā prātīgāks pirkums būtu kāds V70 un noteikti galvas tiesu uzticamāks.
Labi un lēti Saab'i reti parādās , pēc maniem novērojumiem reizi 2 mēnešos kas prātīgs paspīd ss'ā.
Re: 9.5 2.3t
Hm, kāpēc tāds uzstādījums par to LPT 170 zirgu versiju? Cerība, ka mazāk cietis, kā FPT versijas?
P.S. Pārējie divi pieminētie tak nav vienā svaru kategorijā, lai varētu salīdzināt. E46 ir maziņš, salīdzinot ar 9-5, tad jau skaties uz E39 (bet tiem, labā stāvoklī saglabātiem, cita cenu klase). Nu, un B6... apaļu lauķu apaļīgs braucamais, gygy.
P.S. Pārējie divi pieminētie tak nav vienā svaru kategorijā, lai varētu salīdzināt. E46 ir maziņš, salīdzinot ar 9-5, tad jau skaties uz E39 (bet tiem, labā stāvoklī saglabātiem, cita cenu klase). Nu, un B6... apaļu lauķu apaļīgs braucamais, gygy.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: 9.5 2.3t
Ar šādu finanšu uzstādījumu diez vai uz sakarīgiem Saabiem vai BMW ir jēga vispār skatīties
Ja nopirksi 9-5 pa 2k EUR, kas it kā sākumā var braukt un problēmas nesagādāt, bet tad gada laikā tas var paprasīt vēl tikpat apkopēs/remontos. Ja nav zināma servisa vēsture, ir grūti prognozēt potenciālās izmaksas... ar e39 būs tas pats. e46 ir cits izmērs, kā jau edijs minēja, bet arī tie pa 2-3k EUR būs vai nu galīgi nobraukti, ja dīzeļi ar ekstrām, vai arī ar vāju benzīnnieku un vispār bez extrām
Lai dziļi netraumētu savu budžetu, skaties uz vienkāršākiem auto - opeļiem, golfiem, hondām utt.
Ja nopirksi 9-5 pa 2k EUR, kas it kā sākumā var braukt un problēmas nesagādāt, bet tad gada laikā tas var paprasīt vēl tikpat apkopēs/remontos. Ja nav zināma servisa vēsture, ir grūti prognozēt potenciālās izmaksas... ar e39 būs tas pats. e46 ir cits izmērs, kā jau edijs minēja, bet arī tie pa 2-3k EUR būs vai nu galīgi nobraukti, ja dīzeļi ar ekstrām, vai arī ar vāju benzīnnieku un vispār bez extrām
Lai dziļi netraumētu savu budžetu, skaties uz vienkāršākiem auto - opeļiem, golfiem, hondām utt.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9.5 2.3t
Ņem manu 9-3OG kupeju, būs jauda, labs tehniskais sātvoklis, lēta braukšana un visa remontu vēsture no Arteh.
update. ā, meklē vagonu, tad kupeja nederēs.
update. ā, meklē vagonu, tad kupeja nederēs.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: 9.5 2.3t
Ir braukts daudz ar dažādām mašinām(t.s 900 2.0t kas ļoti patika(bija kādu laiku ģimene šāda mašina, taka ir aptuveni skaidrs par izmaksām) un ir diezko skaidrs, ka ikdienā ar 4 golfu pārvietoties negribas(zinu,zinu stulbi, bet gribas kautko ar ko prieks braukt) hmm, nu aptuveni skaidrs, par kādu budžetu, tad varētu meklēt sakarīgu 95?
p.s tie 170hp nebija kā uzstādijums, bet jaudīgākiem neredzēju nevienu ar mehānisko kārbu piedāvājumā. Salasijos, ka tos 170hp var uzcipot uz nedaudz virs 190 un likās tīri ok
p.s tie 170hp nebija kā uzstādijums, bet jaudīgākiem neredzēju nevienu ar mehānisko kārbu piedāvājumā. Salasijos, ka tos 170hp var uzcipot uz nedaudz virs 190 un likās tīri ok
Re: 9.5 2.3t
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... beeol.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hgjgx.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... demcd.html ( no pašlaik piedāvātajiem ssa, patīk vislābak, bet automāts )
samierināties ar automātiem un skatīties kādu no šiem ? vai arī nebūs prātīgākais deal's ? visiem 95 tomātiem nāca tās lāpstiņas, lai pats paslēgtos?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hgjgx.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... demcd.html ( no pašlaik piedāvātajiem ssa, patīk vislābak, bet automāts )
samierināties ar automātiem un skatīties kādu no šiem ? vai arī nebūs prātīgākais deal's ? visiem 95 tomātiem nāca tās lāpstiņas, lai pats paslēgtos?
Re: 9.5 2.3t
Atmet domu ka tadu par tiem nikuliem ar 170 hp,tur neka nav,ne jaudas,ne bremzu,ne brauktprieka
Vienozimigi ja perc saabu tad tikai pec diagnostikas,tava pedeja piosta apsvertu domu paskatities pirmo eksemplaru ar manualo karbu.
Bet rejkinies ar to,kedes bus izstieptas pie sadiem nobraukumiem,ellas teces pa visi gali,un vel ris ellu spainiem,pie nosacijuma ja ieprieks tas dzinejs nav bijis uz galda.
Vienozimigi ja perc saabu tad tikai pec diagnostikas,tava pedeja piosta apsvertu domu paskatities pirmo eksemplaru ar manualo karbu.
Bet rejkinies ar to,kedes bus izstieptas pie sadiem nobraukumiem,ellas teces pa visi gali,un vel ris ellu spainiem,pie nosacijuma ja ieprieks tas dzinejs nav bijis uz galda.
Re: 9.5 2.3t
Nu bļin, Vilciņ! Tu jau te no sava viedokļa mauc - man ir tie paši nīkulīgie 170 hp un man pietiek Droši vien, ka braukšana ar Aero ir kaut kas pavisam cits, bet, ja neesi iesēdies un pabraucis, tad pilnībā apmierina arī parastais Nobraukums manam ir ap 230000 un par ķēdes maiņu tiešām esmu domājis (domāju visu laiku), bet kaut kā nesanāk, jo bail, ka ar visiem blakus darbiem salasīsies pārlieku liela summa Bet eļļa gan pa visiem galiem netek un arī nerij viņu spaiņiem, lai arī uz galda motors nav bijis
Re: 9.5 2.3t
Šķiet, tās lāpstiņas nenāca visiem. Bet tāpat viņas ir cūc.
Man ir AT ar lāpstiņām. Tas ir vecs automāts ar pārāk lēnu lāpstiņu reakciju.
Ja Tev pēc definīcijas nepatīk automāts, tās lāpstiņas Tev nelīdzēs.
Man personīgi automāts patīk, bet lāpstiņas nelietoju.
Man ir AT ar lāpstiņām. Tas ir vecs automāts ar pārāk lēnu lāpstiņu reakciju.
Ja Tev pēc definīcijas nepatīk automāts, tās lāpstiņas Tev nelīdzēs.
Man personīgi automāts patīk, bet lāpstiņas nelietoju.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: 9.5 2.3t
es esmu jaudas palielināšanas upuris... man standartaa arī bija 170 zirgu versija ar manuaalo kaarbu un peec pirmā čipa teoreiski bija jābūt 235 hp. pēc sajūtām gāja ap 200-210 hp, bet jebkuraa gadijjumaa čipošana bija tā vērta un likās ka saabs lido. un tad protams gribējās nākamo devu un saabs nomainīja ticību uz AERO - dabūja TD04 turbīnu, čipu un tagad vispār kosmoss. un driiz jau vēl šādi tādi vipendroni taps lai to jaudu labāk izjustu... katrā ziņā ja sāksi čipot tad tas var beigties ar atkarību un tukšu maku...bufu wrote: Salasijos, ka tos 170hp var uzcipot uz nedaudz virs 190 un likās tīri ok
bet vispār man šķiet ka ne-aero versijas ir uzticamākas. droši vien tāpēc, ka no tām neprasa tik daudz jaudas un var braukt ar nepilnīgu būstu un nesuudzeeties.
galvenais ir censties nepierast pie esošās jaudas...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: 9.5 2.3t
Lāpstiņu reakcija uz downshiftu no piem 5==>3 bija ļoti apmierinoša pie tā gada tehnoloģiskās attīstības. "Jā", lai slēgties uz augšu viņas bremzēja un kad pārslēdz pie 5500 rpm, tad pagāja pussekunde, kamēr nostrādāja, bet dzinējs jau bija izgriezts līdz galam uz to brīdi. Bet uz leju pārslēgties bija patīkami, it sevišķi, pieturot gāzes pedāliJurģis wrote: Tas ir vecs automāts ar pārāk lēnu lāpstiņu reakciju.
Last edited by OSC on Tue Oct 25, 2016 2:51 pm, edited 1 time in total.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: 9.5 2.3t
Bufu, ja Tev ar pašvērtējumu un biksēs viss kārtībā, tad Tev pietiks arī ar 2.0t, pat ar Golf IV un 1.6 benzīnu pietiks
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9.5 2.3t
No tomātiem nevajag bīties, daudz uzticamāki par saab manuālajām kārbām!
Tomātam ieteicams ņemt jaudīgāko motora versiju, tad nebūs jāsūdzās, ka auto brauc miegaini. Manā skatījumā Aero ir vienīgais, kam puslīdz turas cena, pārējās versijas pēc pāris gadiem neko nemaksā. Tas tā, no tālākpārdošanas viedokļa.
Man joprojām ir pozitīvas atmiņas arī par 3,0v6 t Griffinu. Tikai 200zs bet no vietas kampa labāk par Aero. Un nebija nekādu problēmu ar boostu. Iet kā tanks.
Tomātam ieteicams ņemt jaudīgāko motora versiju, tad nebūs jāsūdzās, ka auto brauc miegaini. Manā skatījumā Aero ir vienīgais, kam puslīdz turas cena, pārējās versijas pēc pāris gadiem neko nemaksā. Tas tā, no tālākpārdošanas viedokļa.
Man joprojām ir pozitīvas atmiņas arī par 3,0v6 t Griffinu. Tikai 200zs bet no vietas kampa labāk par Aero. Un nebija nekādu problēmu ar boostu. Iet kā tanks.