Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Sveikiņi!
Pirms kāda laika man uzleca uzraksts panelī - Limited performance
Gribetu noskaidrot, kas tas ir par zvēru?
Tad auto tika aizvests uz servisu ( bet ne šī limited performance dēļ, bija mazi sīkumi.. bet tad, kad veda uz servisu, šis uzraksts bija pazudis) Uzraksts rādījās kādas divas dienas..
Servisā jautāja(pati nevedu uz servisu), vai viss ok un lai paskatās, ka bija šāds uzraksts, bet teica, ka viss ok esot ar mašīnu
Tagad vairs tāds uzraksts nav bijis
Un vēl atkāpītei no šī - kad autiņš ir kādu laiku pastāvējis (teiksim, 2 dienas), tad iedarbināt ir viegli, bet kādas 20 sekundes motors tā nejauki kratās un mazliet lēkā turbo rādītājs.. Kāpēc tā?
Pirms kāda laika man uzleca uzraksts panelī - Limited performance
Gribetu noskaidrot, kas tas ir par zvēru?
Tad auto tika aizvests uz servisu ( bet ne šī limited performance dēļ, bija mazi sīkumi.. bet tad, kad veda uz servisu, šis uzraksts bija pazudis) Uzraksts rādījās kādas divas dienas..
Servisā jautāja(pati nevedu uz servisu), vai viss ok un lai paskatās, ka bija šāds uzraksts, bet teica, ka viss ok esot ar mašīnu
Tagad vairs tāds uzraksts nav bijis
Un vēl atkāpītei no šī - kad autiņš ir kādu laiku pastāvējis (teiksim, 2 dienas), tad iedarbināt ir viegli, bet kādas 20 sekundes motors tā nejauki kratās un mazliet lēkā turbo rādītājs.. Kāpēc tā?
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Kvēlsveces + Yukki izdzīvotā DPF kaite?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Tāka es no mašīnām neko daudz nesaprotu, tad paskaidro cilvēku valodā, lūdzuOSC wrote:Kvēlsveces + Yukki izdzīvotā DPF kaite?
Kvēlsvecēm neesot nekāda vaina, tā servisā teica, jo par to jau sākumā bija aizdomas
Sābiņš iet un viss ir ok, kā teikt- kā spied tā iet, viss ok..
Domāju, ka tas uzraksts būtu bijis vēl, bet nav bijis..
Tagad, kad bija uznācis brīvdienās tas lielais mīnuss, tad pēc 2 dienu stāvēšanas gandrīz mani pievīla - darbināju, bija grūti viņam, kaut kas uzleca panelī un noslāpa, otreizz darbināju un pieleca, bet tagad nomainīja aķi, teica, ka esot pie šī gadījuma aķa vaina, neesot bijis labs.. bet nu par to nav stāsts, tas tā, mazai atkāpītei
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
pirms šķil klāt pagriez aizdedzi un pagaidi vismaz 15 sekundes lai paspēj uzpumpēt degvielu. pēc tam nevajadzetu kratīties kad iedarbina. pamēģini un padod ziņu vai tas palīdzēja.
ja Tu mieriigi brauc tad filtrs aizseeree taapeec arii uzmeta limited perf.
ik pa briidim vajag dot čībā un vēlams braucot garaakus gabalus turēt augstākus apgriezinus kādu laiku. cik minutees - to kāds cits droshi vien labaak zinaas teikt.
katraa zinjaa ar diizeli nemarinee un tad filtram nevajdzeetu aizseereet.
ja Tu mieriigi brauc tad filtrs aizseeree taapeec arii uzmeta limited perf.
ik pa briidim vajag dot čībā un vēlams braucot garaakus gabalus turēt augstākus apgriezinus kādu laiku. cik minutees - to kāds cits droshi vien labaak zinaas teikt.
katraa zinjaa ar diizeli nemarinee un tad filtram nevajdzeetu aizseereet.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Paldies!! Rīt došu ziņu, jo šodien mašīna nav pie manisHenry wrote:pirms šķil klāt pagriez aizdedzi un pagaidi vismaz 15 sekundes lai paspēj uzpumpēt degvielu. pēc tam nevajadzetu kratīties kad iedarbina. pamēģini un padod ziņu vai tas palīdzēja.
ja Tu mieriigi brauc tad filtrs aizseeree taapeec arii uzmeta limited perf.
ik pa briidim vajag dot čībā un vēlams braucot garaakus gabalus turēt augstākus apgriezinus kādu laiku. cik minutees - to kāds cits droshi vien labaak zinaas teikt.
katraa zinjaa ar diizeli nemarinee un tad filtram nevajdzeetu aizseereet.
Nu jā, diezgan agrsīvi nebraucu, ik pa brīdim jau iedodu čībā, jo tomēr patīk tas aero
Nu tagad vairs nav bijis tas uzraksts no tās reizes, kad pirmoreiz uzleca
Tagad zināšu, ka vajag vairāk padzenāt to sābiņu..
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Manējam bija līdzīgi ar raustīšanos aukstam.
Bet pārgāja pats no sevis. Tfu tfu tfu. Centos aktīvāk pagāzēt dažas nedēļas gan.
Kvēlsveces ir kārtībā.
Tagad izravēts arī dpf, ko iesaku arī Tev izdarīt.
Arteh izteica minējumu, ka šāda raustīšanās varētu liecināt par degvielas sūkņa beigu sākumu. It kā mani kārtīgi iztestēja gan gaitā, gan diagokstikā citā servisā, un neko sliktu neatrada. Tik drusku MAFam piesējās. Nu skatīsies...
Mazākais, ko vari darīt, iedod kārtīgāk mizā savam dīzelītim, lai izelpojas, un tad pavēro, kā uzvedas.
Bet pārgāja pats no sevis. Tfu tfu tfu. Centos aktīvāk pagāzēt dažas nedēļas gan.
Kvēlsveces ir kārtībā.
Tagad izravēts arī dpf, ko iesaku arī Tev izdarīt.
Arteh izteica minējumu, ka šāda raustīšanās varētu liecināt par degvielas sūkņa beigu sākumu. It kā mani kārtīgi iztestēja gan gaitā, gan diagokstikā citā servisā, un neko sliktu neatrada. Tik drusku MAFam piesējās. Nu skatīsies...
Mazākais, ko vari darīt, iedod kārtīgāk mizā savam dīzelītim, lai izelpojas, un tad pavēro, kā uzvedas.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Paldies!Jurģis wrote:Manējam bija līdzīgi ar raustīšanos aukstam.
Bet pārgāja pats no sevis. Tfu tfu tfu. Centos aktīvāk pagāzēt dažas nedēļas gan.
Kvēlsveces ir kārtībā.
Tagad izravēts arī dpf, ko iesaku arī Tev izdarīt.
Arteh izteica minējumu, ka šāda raustīšanās varētu liecināt par degvielas sūkņa beigu sākumu. It kā mani kārtīgi iztestēja gan gaitā, gan diagokstikā citā servisā, un neko sliktu neatrada. Tik drusku MAFam piesējās. Nu skatīsies...
Mazākais, ko vari darīt, iedod kārtīgāk mizā savam dīzelītim, lai izelpojas, un tad pavēro, kā uzvedas.
Bet arī - kā kuru reizi- citreiz piedarbinu un viss ok, citreiz atkal paraustās un tad nostājas viss savās vietās.. Bet braukšanā nekas slikts nav jūtams - iet tākā jāiet
Būs vien tā jādara, mazliet jāpadzenā, lai sābiņš saprot, kas notiek
Vispār kopš man ir Sābs un tas ir tikai kādu pusotru mēnesi, es izturos pret viņu kā pret dzīvu būtni.. Laikam izklausās dīvaini, bet nu baigi uztraucos par viņu un esmu iemīļojusi tāpēc arī uztrauc visādas lietas, jo tiešām neesmu lietpratēja par mašīnām (protams, varu pajautāt draugam), bet ar sābiem saskare nekad nav bijusi
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Mans arī kā kuro reizi, te raustījās, te ne.
Starp citu, kā Tev uzvedas kruīza kontrole dažādos ātrumos starp 95-115 km/h? Nepeld (turbo bultiņa aktivizētā kruīzā staigā līdzīgi, kā tad, kad auto tukšgaitā auksts raustās)?
P.S. Saudzēt auto ir forši. Bet dīzelistiem nekas cits neatliek, kā šad tad tomēr pamocīt savus auto. Un no tā būs tikai labāk
Starp citu, kā Tev uzvedas kruīza kontrole dažādos ātrumos starp 95-115 km/h? Nepeld (turbo bultiņa aktivizētā kruīzā staigā līdzīgi, kā tad, kad auto tukšgaitā auksts raustās)?
P.S. Saudzēt auto ir forši. Bet dīzelistiem nekas cits neatliek, kā šad tad tomēr pamocīt savus auto. Un no tā būs tikai labāk
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Kruīzā viss ok, kā ieslēdz tā stāv uz vietas un nelēkāJurģis wrote:Mans arī kā kuro reizi, te raustījās, te ne.
Starp citu, kā Tev uzvedas kruīza kontrole dažādos ātrumos starp 95-115 km/h? Nepeld (turbo bultiņa aktivizētā kruīzā staigā līdzīgi, kā tad, kad auto tukšgaitā auksts raustās)?
P.S. Saudzēt auto ir forši. Bet dīzelistiem nekas cits neatliek, kā šad tad tomēr pamocīt savus auto. Un no tā būs tikai labāk
Lēkā vienīgi tikai piedarbinot aukstu (kad ir braukts un pēc kāda brīža atkal brauc, kad ir uzsilis, tad neraustaas un viss labi)
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Man vienā servisā neparādīja nevienu kļūdu un pēc viņu domām auto bija ideāls,bet auto pēc tam nedēļu ķerstīja kļūdas.
Arteh paskatās kļūdu vēsturi, ja vien ar akumulatoru maiņu vai iepriekšējā servisā tās nav nodzēstas. Un ideālā gadījumā pieslēdz meistaru smadzenes, ņuhu un pieredzi, lai saprastu, kas auto kaiš.
Man Limited performance bija APC vārsta gļukainās darbības rezultāts, jauns ap 100€, bet var būt arī kvēpu filtra aizsērējums vai vēl citas kaites, kam klāt nāk aukstā raustīšanās, to visu forumā diezvai diagnosticēs un diezvai Tev tas palīdzēs.
Bet tam es piekrītu, ka mizā vajag iedot, patiesībā jebkuram auto, lai tie neaizsērē un ja kautkam ir lemts lūzt, tad labāk netālu no mājām/servisa, nevis kautkur ārzemēs:)
Arteh paskatās kļūdu vēsturi, ja vien ar akumulatoru maiņu vai iepriekšējā servisā tās nav nodzēstas. Un ideālā gadījumā pieslēdz meistaru smadzenes, ņuhu un pieredzi, lai saprastu, kas auto kaiš.
Man Limited performance bija APC vārsta gļukainās darbības rezultāts, jauns ap 100€, bet var būt arī kvēpu filtra aizsērējums vai vēl citas kaites, kam klāt nāk aukstā raustīšanās, to visu forumā diezvai diagnosticēs un diezvai Tev tas palīdzēs.
Bet tam es piekrītu, ka mizā vajag iedot, patiesībā jebkuram auto, lai tie neaizsērē un ja kautkam ir lemts lūzt, tad labāk netālu no mājām/servisa, nevis kautkur ārzemēs:)
Re: Limited performance . 9-3 1.9 TTID Aero 2008.gada automāts
Jā, it īpaši Polijā vai Kurzemes mežosYukki wrote:Man vienā servisā neparādīja nevienu kļūdu un pēc viņu domām auto bija ideāls,bet auto pēc tam nedēļu ķerstīja kļūdas.
Arteh paskatās kļūdu vēsturi, ja vien ar akumulatoru maiņu vai iepriekšējā servisā tās nav nodzēstas. Un ideālā gadījumā pieslēdz meistaru smadzenes, ņuhu un pieredzi, lai saprastu, kas auto kaiš.
Man Limited performance bija APC vārsta gļukainās darbības rezultāts, jauns ap 100€, bet var būt arī kvēpu filtra aizsērējums vai vēl citas kaites, kam klāt nāk aukstā raustīšanās, to visu forumā diezvai diagnosticēs un diezvai Tev tas palīdzēs.
Bet tam es piekrītu, ka mizā vajag iedot, patiesībā jebkuram auto, lai tie neaizsērē un ja kautkam ir lemts lūzt, tad labāk netālu no mājām/servisa, nevis kautkur ārzemēs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever