Garāžas bedre
Garāžas bedre
Vai kāds nav nesen nodarbojies ar garāžas bedres izbūvi?
Nevaru izdomāt optimālaš dimanesijas - par platumu gan ir skaidrs - lai 96tais ar var uzlīst (bet cik tas i?), bet cik garu tā lai optimāli ar 900tajiem un cik dziļi ņemot vērā ipšnieka augumu?
Asprāšus kurus velk uz kapu tēmām līdzu atturēties no ētera piesārņošanas.
Nevaru izdomāt optimālaš dimanesijas - par platumu gan ir skaidrs - lai 96tais ar var uzlīst (bet cik tas i?), bet cik garu tā lai optimāli ar 900tajiem un cik dziļi ņemot vērā ipšnieka augumu?
Asprāšus kurus velk uz kapu tēmām līdzu atturēties no ētera piesārņošanas.
Re:Garāžas bedre
Atbrauc pie kaimiņa uz garāžu, tur mandomāt ir viss gandrīz OK ar izmēriem, varēsi uz vietas samērīt. Vēlams, cik saprotu ir, lai bedre sniedzas abpus auto gabarītiem priekšā un pakaļā. Šovakar pēc 19:00 vai citu dienu domāju kā reizi apskatīt sava auto izpūtēju.
P.s.tikai ideja apsvēršanai,- ja Tev jumts atļauj, varbūt iespējams nopirkt lietotu pacēlāju un darīties ar to daudz ērtāk?
P.s.tikai ideja apsvēršanai,- ja Tev jumts atļauj, varbūt iespējams nopirkt lietotu pacēlāju un darīties ar to daudz ērtāk?
Re:Garāžas bedre
Pacēlājam 2,50 kas pāriet pēc 3,5m uz 3,5 m der?
Re:Garāžas bedre
Bedres dzilumu tev noteiks gruntsudenu augstums vai zemums.
Garums ir brivs tavu domu lidojums.
Garums ir brivs tavu domu lidojums.
Re:Garāžas bedre
Pāc nelielām diskusijām ar Lielo Brilli secinu:
optimāls garums varētu būt ap 5m, platums 1m, dziļums - lietotāja garums + kepka - 15cm vai 20cm.
ZZ - gruntsūdeņiem antonīms ir hidrobetons :)
optimāls garums varētu būt ap 5m, platums 1m, dziļums - lietotāja garums + kepka - 15cm vai 20cm.
ZZ - gruntsūdeņiem antonīms ir hidrobetons :)
Re:Garāžas bedre
Nepiekrītu par optimālo garumu, Tevis minētais noteikti būs par mazu ( īsu) , ja kāpšana notiks pa vienu no galiem. Tam jābūt auto garums + min 1 m ( kāpņu slīpums, Kāpējs un Nesamais rokās ). Ja pa abiem bedres galiem - divtik klāt.
:)
:)
Re:Garāžas bedre
Nomotivēji :)
Re:Garāžas bedre
Par dziļumu - noteikti ne zem lietotāja auguma. Es agrāk ņēmos vienā normāla izmēra bedrē, ko pažarnieki bija būvējuši saviem smagajiem. Tagad pēdējās reizes ložņāju pa nelielas garāžas bedri.. un mani nervi šito vairs netur. To, ka ir jāpieliecas visu laiku, pat ja auto pacelts nedaudz uz augšu. Tas nekam neder. Jābūt tā, ka ir līdz ar galvu, tā ka nav jāpieliec. Jo šitā locīšanās bieži vien pamatīgi apgrūtina veicamos darbus. Ja vajadzēs tikt kur augstāk, var taču pakāpties uz kaut kā. Par platumu - man mūždien prasās platātu, nu, lai ir malas gandrīz līdz ar abu malu riteņiem. Protams, ja remotdarbi ir tikai vienā pusē, tad var uzdzīt vairāk uz vienu pusi. Bet gadās, ka abās pusēs riteņi nost un tik viegli pārdzīt nevar.
Bet vispār mani nepamet doma par lietota pacēlāja iegādi. Pamaini augstumus kad vien vajag, lai katrai skrūvei un detaļai ērti tiktu klāt nelocoties - prieks strādāt! Ja vien būtu garāža pienācīgos izmēros, kur tādu verķi ielikt. :)
Bet vispār mani nepamet doma par lietota pacēlāja iegādi. Pamaini augstumus kad vien vajag, lai katrai skrūvei un detaļai ērti tiktu klāt nelocoties - prieks strādāt! Ja vien būtu garāža pienācīgos izmēros, kur tādu verķi ielikt. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Garāžas bedre
Bedrei ir viens + , ja auto negremontē ikdienā, tad aiztaisi to ciet ar dēļiem, un iegūsti taisnu grīdu. Es ,piemēram, negribētu ikreiz rāpities ārā no auto, kurš tiekturēts uz pacēlāja(nepacelta:).edijs wrote: Bet vispār mani nepamet doma par lietota pacēlāja iegādi. :)
Bedres platums manuprāt - tā lai abās auto pusēs varētu palikt domkratus un atbalsta bluķīšus.
Re:Garāžas bedre
Es tiku domājis tādu pacēlāju ar četrām kājām, kuras var pagriezt nost, lai nemaisās pa kājām ikdienā. Šitādu apmēram http://www.zrz.lv/auto_pacelaji_copy(7).htm domāju. Ir manīti lietoti iekš ss.lv pa kādiem 500 latiem. Man vienkārši kaut ko remontējot ir nenormāli apriebies lēkāt iekšā ārā no bedres. :) Tas ir Mērfija likums - tiklīdz tu iekāp bedrē, tā atceries, ka aizmirsi lūk to tur štrumentu lūk tur uz tā plaukta. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Garāžas bedre
Sročna vajag puiku... Un tad no bedres tik pabļaut - Padod 10. atslēgu... Reku skrūve, sameklē kastītē uzgriezni... :Dedijs wrote:Es tiku domājis tādu pacēlāju ar četrām kājām, kuras var pagriezt nost, lai nemaisās pa kājām ikdienā. Šitādu apmēram http://www.zrz.lv/auto_pacelaji_copy(7).htm domāju. Ir manīti lietoti iekš ss.lv pa kādiem 500 latiem. Man vienkārši kaut ko remontējot ir nenormāli apriebies lēkāt iekšā ārā no bedres. :) Tas ir Mērfija likums - tiklīdz tu iekāp bedrē, tā atceries, ka aizmirsi lūk to tur štrumentu lūk tur uz tā plaukta. :D
Re:Garāžas bedre
... un kad puika izaug ...:) :) :)
Re:Garāžas bedre
... Kad puika izaug, tad puika kliedz teevam no bedres ko vajag atnest :P
Re:Garāžas bedre
.... Ak jā, un atslēgu uz 14 paķer līdzi:laugh: :laugh: :laugh:GuntisG wrote:Tēti, atnes divu alus!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible