Check engine lampiņa 2.2tid
Check engine lampiņa 2.2tid
Labdien! Gribeju jautāt, varbūt kādam gadījies līdzīgi. Man laiku atpakaļ iedegās check engine lampiņa manam 9-3 2004 2.2tid, taču pēc 2 dienām nodzisa. Vēlāk iedegās atkārtoti un nu jau 3 dienas nav nodzisusi. Protams, mašīnai ieslēdzas arī avārijas režīms, kurš mašīnu padara pavisam gausu ceļā. Zinu, ka iemesli var būt daudzi, bet kādas ir biežākās slimības? Vel neesmu licis pie kompja, šodien plānoju aizdzīt. Paldies!
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Iemesli var but loooti daudz. Tikai kompis jasledz klat. Man pasham ne no sha, ne no ta, vakar iedegas CEL. Izradas kludu meta MAFs (kuru nedelu atpakal nomainiju) jaudas zuduma nebija, limited perfomance ari nebija. Sorit iztirija to MAFu un viss ok. Visbiezhak del ta ari iedegas CEL (vismaz man) kas tev bijis noticis pirms tam? Kada pelke mosh iebrauci? Kautkur lidz redline mosh spiedi. Nav ko zilet! Jabraucu un jataisa diagnsotikaSAAB9-3 wrote: ↑Mon Sep 25, 2017 10:50 am Labdien! Gribeju jautāt, varbūt kādam gadījies līdzīgi. Man laiku atpakaļ iedegās check engine lampiņa manam 9-3 2004 2.2tid, taču pēc 2 dienām nodzisa. Vēlāk iedegās atkārtoti un nu jau 3 dienas nav nodzisusi. Protams, mašīnai ieslēdzas arī avārijas režīms, kurš mašīnu padara pavisam gausu ceļā. Zinu, ka iemesli var būt daudzi, bet kādas ir biežākās slimības? Vel neesmu licis pie kompja, šodien plānoju aizdzīt. Paldies!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Jā, bet domāju vai tas nav tā bīstami braukt šobrīd? Būtībā lampiņa iedegās pēc tā, kad uz 4.roba tika iespiests 3,2k apgriezieni, lai neradītu avārijas situāciju. Bet pēc tā lampiņa bija arī pazudusi. Zvanīju uz Artech un ātrākais rīt pēcpusdienā var dabūt pie kompja. Varbūt ir vel kādi ieteikumi, kurā kantorī varētu vēl atrast, kādu kurš var pieslēgt kompi un arī sakarīgi nolasīt kļūdas?Highlander wrote: ↑Mon Sep 25, 2017 11:04 amIemesli var but loooti daudz. Tikai kompis jasledz klat. Man pasham ne no sha, ne no ta, vakar iedegas CEL. Izradas kludu meta MAFs (kuru nedelu atpakal nomainiju) jaudas zuduma nebija, limited perfomance ari nebija. Sorit iztirija to MAFu un viss ok. Visbiezhak del ta ari iedegas CEL (vismaz man) kas tev bijis noticis pirms tam? Kada pelke mosh iebrauci? Kautkur lidz redline mosh spiedi. Nav ko zilet! Jabraucu un jataisa diagnsotikaSAAB9-3 wrote: ↑Mon Sep 25, 2017 10:50 am Labdien! Gribeju jautāt, varbūt kādam gadījies līdzīgi. Man laiku atpakaļ iedegās check engine lampiņa manam 9-3 2004 2.2tid, taču pēc 2 dienām nodzisa. Vēlāk iedegās atkārtoti un nu jau 3 dienas nav nodzisusi. Protams, mašīnai ieslēdzas arī avārijas režīms, kurš mašīnu padara pavisam gausu ceļā. Zinu, ka iemesli var būt daudzi, bet kādas ir biežākās slimības? Vel neesmu licis pie kompja, šodien plānoju aizdzīt. Paldies!
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Vilciņš, Arnijs
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Tie ir divi dazhadi cilveki
Abiem ir pieejams Tech2, bez ta normali kludas nenolasisi. Pectam var jau domat talak. Bistami nav, bet labak atrak uzzinat, kas tur par vainu. Lai neiet pa keditei talak kautkas.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
lai nolasītu kļūdu taču nevajag nekādu Tech2 , pietiek ar prastāko diagnostikas tūli ko bāž iekš OBD2 cauruma un tāds man šķiet šajos laikos ir katram sevi cienošam servisam un ne tikai . Man ar tāds ir
Kad būsi nolasījis kļūdu , tad gan droši vien Tev vajadzēs kādu profesionāli , kas to labos , ja vien kļūda nebūs primitīvi novēršama pašu spēkiem .
Kad būsi nolasījis kļūdu , tad gan droši vien Tev vajadzēs kādu profesionāli , kas to labos , ja vien kļūda nebūs primitīvi novēršama pašu spēkiem .
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Paldies par atbildēm! Ja nu gadījumā kāds dzīvojās Rīgas pusē un ir aprīkots ar vajadzīgo programmatūru un zināšanām, tad droši var man PM uzsist. Es labprāt piebrauktu un par samaksām visu sarunātu!
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Nu manam 9-3OG ELM327 AirBag kļūdu nevarēja nolasīt, kur nu vēl nodziest.maris wrote: ↑Mon Sep 25, 2017 12:59 pm lai nolasītu kļūdu taču nevajag nekādu Tech2 , pietiek ar prastāko diagnostikas tūli ko bāž iekš OBD2 cauruma un tāds man šķiet šajos laikos ir katram sevi cienošam servisam un ne tikai . Man ar tāds ir
Kad būsi nolasījis kļūdu , tad gan droši vien Tev vajadzēs kādu profesionāli , kas to labos , ja vien kļūda nebūs primitīvi novēršama pašu spēkiem .
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
no pieredzēs , parasti lasās un dzēšās kļūdas autiņiem sākot ar 98. vai 99. gadu . Tas attiecās ne tikai uz SAABiem . Piemēram , Edgara tuningotajam 900og viss lasās un varētu arī nodzēst ja būtu ko dzēst 2000. gada 9-5 arī ir Ok.
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Svarīgi ir nevis dzēst kļūdas, bet saprast tās cēloņus. Viena kļūda var būt dēļ 10 problēmām
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Pilnigi vardus no mutes izravi! tiesi ta. Saabam, to kludu izdzesos, bet neizlabojot, ta tapat radisies. Taka apmanit pasam sevi un SAABu nesanaks
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
protams , vienkārši dzēst nav risinājums .
Tomēr , kļūdas var būt dažādas . Piemēram , vainīgs konkrēts devējs - nomainam un viss Ok .Vai arī ir zināms bloks kurš ik pa reizei iemet kļūdu - tad ir risinājums vai nu noskaitam dažus simtus eur par bloku , vai arī reizi divās nedēļās pieslēdzamies un nodzēšam .
Ir labi ka uz SAABiem ir speci kur aizbraukt un atrisināt problēmas , bet ja tev mašīnā līdz ir pareizais tūlis ( kurš maksā smiekla naudu ... ), tad ir papildus drošība nepalikt uz ceļa
Jā , tas palīdz arī pērktot auto . Es , piemēram , pa labām naudām tiku pie labas a/m ar ''dzinēja defektu'' - pieslēdzos , nokonstatēju ka vainīgs kloķvārpstas stāvokļa devējs un remonts man izmaksāja dažus desmitus eur
Stāstu ir daudz - ir , piemēram , defekti kas reizēm parādās , bet aizbrauc uz servisu un nekā . Tad ir tāda opcija , ka ieliec devēju OBD2 caurumā , pieslēdzies caur zilzobi telefonam un braukā kamēr izlec .
Ko es ar to visu gribu teikt - nejūtos tāds specs lai ņemtu nost darbu servisiem un arī to nevēlos , bet iesaku iegādāties un vadāt līdz ( kaut vai ķīniešu ražojumu ... ) , tas ir to vērts !!!
Tomēr , kļūdas var būt dažādas . Piemēram , vainīgs konkrēts devējs - nomainam un viss Ok .Vai arī ir zināms bloks kurš ik pa reizei iemet kļūdu - tad ir risinājums vai nu noskaitam dažus simtus eur par bloku , vai arī reizi divās nedēļās pieslēdzamies un nodzēšam .
Ir labi ka uz SAABiem ir speci kur aizbraukt un atrisināt problēmas , bet ja tev mašīnā līdz ir pareizais tūlis ( kurš maksā smiekla naudu ... ), tad ir papildus drošība nepalikt uz ceļa
Jā , tas palīdz arī pērktot auto . Es , piemēram , pa labām naudām tiku pie labas a/m ar ''dzinēja defektu'' - pieslēdzos , nokonstatēju ka vainīgs kloķvārpstas stāvokļa devējs un remonts man izmaksāja dažus desmitus eur
Stāstu ir daudz - ir , piemēram , defekti kas reizēm parādās , bet aizbrauc uz servisu un nekā . Tad ir tāda opcija , ka ieliec devēju OBD2 caurumā , pieslēdzies caur zilzobi telefonam un braukā kamēr izlec .
Ko es ar to visu gribu teikt - nejūtos tāds specs lai ņemtu nost darbu servisiem un arī to nevēlos , bet iesaku iegādāties un vadāt līdz ( kaut vai ķīniešu ražojumu ... ) , tas ir to vērts !!!
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
Lieku uz EGR-laikā,kad pats braukāju ar 2.2tid tas bija visbiežăkais cēlonis CEL indikacijai panelī
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Check engine lampiņa 2.2tid
A ja EGR izravets?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA