krīt apgriezieni
krīt apgriezieni
Sveiki! Kas varētu būt pie vainas ja pagriežot stūri SAAB 9-5 99G 2,3T krīt apgriezieni?
Re:krīt apgriezieni
St. pastiprinātāja sūkņa noslodze.Raimonds wrote:Sveiki! Kas varētu būt pie vainas ja pagriežot stūri SAAB 9-5 99G 2,3T krīt apgriezieni?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:krīt apgriezieni
Pie vainas viennozīmīgi ir stūres hidropastiprinātājs! :laugh:Raimonds wrote:Sveiki! Kas varētu būt pie vainas ja pagriežot stūri SAAB 9-5 99G 2,3T krīt apgriezieni?
Ja nopietni, tad pēc teorijas apgriezieniem ir jākrīt, ja pie nemainīga droseles stāvokļa, motors tiek slogots (šai gadījumā ar hidrosūkni).
Un jo vairāk slogo, jo zemāki tukšgaitas apgriezieni.
Tādēļ ir iekārtas, kam jakompensē būtu šis apgriezienu kritums tādēļ, ka....ļaļaļa,PID, ļaļaļa, atgriezeniskā saite, ai nu nav svarīgi...
Varianti ir tādi:
1.Tā jābūt.
2.Slikti strādā tukšgaitas reg. vārsts.
3.Motors galīgi nekāds, tipa - metams.
4.Gaisa piesūce, caurs izpūtējs, sveces bos-h, utt.utjpr...
Citu komentu par šādu jautājumu man nav.
;)
Re:krīt apgriezieni
Paldies par info