Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by lawyer »

Ar to laikam tā kā būtu domāts, ka kloķvārspstas gredzeni iet uz beigām? Ja tā, tad ieteiktu saremontēt - vēl jo vairāk tāpēc, ka ķēde jau ir mainīta... Bet citam motoram, ko pirksi, iekšā neielīdīsi... varbūt pēc kāda laika arī tas prasīs nopietnu remontu...

Cik tad tas auto ir noskrējis - 500 000? 1 000 000? - ka tāda kaite motoram piemetusies?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Malder
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 889
Joined: Sun Aug 24, 2008 4:38 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Malder »

khm... a kada starpiba starp 2.3t un 2.3T? :blink: es kautko palaidu garam? :)
User avatar
Jancis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 669
Joined: Thu Jan 17, 2008 7:36 am

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Jancis »

Malder wrote:khm... a kada starpiba starp 2.3t un 2.3T? :blink: es kautko palaidu garam? :)
t = LPT (zemspiediena turbīna) un T = HPT jeb HOT (augstspiediena turbīna)
Stamersons
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
Location: Íekava

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Stamersons »

jaa man ar liekas , ka jauns bija 1700, vieniigi tagad inflaacija.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by KoreFun »

1 3 wrote:
Malder wrote:khm... a kada starpiba starp 2.3t un 2.3T? :blink: es kautko palaidu garam? :)
HOT (standartā tikai Aero) un neHOT (no "un pārējie" plaukta)
HOT ir ne tikai AERO. parastiem 2.3T arī ir HOT turbīna, vienkārši tādu ir ļoti maz:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:
HOT ir ne tikai AERO. parastiem 2.3T arī ir HOT turbīna, vienkārši tādu ir ļoti maz:)
Un tādi 2.3 nāca tikai pēc feislifta, t.i. pēc 2002.gada vai pat vēl vēlāk :) Tikai to vai tiem 2.3 HOT motoriem (cik zs-neatceros) ir mitsu TD-04 turbīna kā aero, to gan nezinu :)
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote:
HOT ir ne tikai AERO. parastiem 2.3T arī ir HOT turbīna, vienkārši tādu ir ļoti maz:)
Un tādi 2.3 nāca tikai pēc feislifta, t.i. pēc 2002.gada vai pat vēl vēlāk :) Tikai to vai tiem 2.3 HOT motoriem (cik zs-neatceros) ir mitsu TD-04 turbīna kā aero, to gan nezinu :)
Laikam ap 15 zirgiem mazāk, nekā AERO:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Gregers »

Jet wrote:Nobraukts 206000. Toreiz nomerija arī ķedi bija 12mm izstiepums, pēc gada (25k km). Vai tas tiešām ir ok?
Jauns motors Vikingos maksā LVL 1700.
t = LPT (zemspiediena turbīna) un T = HPT jeb HOT (augstspiediena turbīna)
turbīna ir tada pati, softs ir cits, ja nemaldos.
T ir liela turba, dod daudz gaisa un grižās no (apm.) 3k līdz galam, bet t i maziņa turba kas dod maz gaisa bet toties dod vilkmi pie zemiem apgriezieniem- apm. 1,8k-3k par apgriezienu precīzumu 1/1 neatbildu, bet domu saprati
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by lawyer »

2.3T neAero ir 220zs, kamēr Aero tad jau bija 250zs... Bet tie neAero 2.3T tiešām ir reti sastopami... iekš mobile.de tādus var atrast... Protams, 2.3LPT un 2.3HOT ir aprīkoti ar pilnīgi dažādām turbīnām...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by lawyer »

Jet wrote:Nobraukts 206000. Toreiz nomerija arī ķedi bija 12mm izstiepums, pēc gada (25k km). Vai tas tiešām ir ok?
Jauns motors Vikingos maksā LVL 1700.
t = LPT (zemspiediena turbīna) un T = HPT jeb HOT (augstspiediena turbīna)
turbīna ir tada pati, softs ir cits, ja nemaldos.
Tādā gadījumā tas nobraukums ir x2... vai arī - grūti pat iedomāties, kas ir jādara, lai tā nolaistu dzinēju, kas tiešām būtu nobraucis tos 206k km...? Ilgstošs brauciens ar nepietiekamu eļļas līmeni - tad parasti pirmā aiziet pa pieskari ķēde, turbīna un galva...?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by skirem »

lawyer wrote:
Jet wrote:Nobraukts 206000. Toreiz nomerija arī ķedi bija 12mm izstiepums, pēc gada (25k km). Vai tas tiešām ir ok?
Jauns motors Vikingos maksā LVL 1700.
t = LPT (zemspiediena turbīna) un T = HPT jeb HOT (augstspiediena turbīna)
turbīna ir tada pati, softs ir cits, ja nemaldos.
Tādā gadījumā tas nobraukums ir x2... vai arī - grūti pat iedomāties, kas ir jādara, lai tā nolaistu dzinēju, kas tiešām būtu nobraucis tos 206k km...? Ilgstošs brauciens ar nepietiekamu eļļas līmeni - tad parasti pirmā aiziet pa pieskari ķēde, turbīna un galva...?
Ūja, ūja bez eļļas spiediena pirmās kā reizi tiks aprautas šāles ;) un tas nav nekāds brīnums, nokaut var arī 100K dzinēju, kuram tika it kā savlaicīgi mainītas eļļas.
Post Reply