Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
Ar to laikam tā kā būtu domāts, ka kloķvārspstas gredzeni iet uz beigām? Ja tā, tad ieteiktu saremontēt - vēl jo vairāk tāpēc, ka ķēde jau ir mainīta... Bet citam motoram, ko pirksi, iekšā neielīdīsi... varbūt pēc kāda laika arī tas prasīs nopietnu remontu...
Cik tad tas auto ir noskrējis - 500 000? 1 000 000? - ka tāda kaite motoram piemetusies?
Cik tad tas auto ir noskrējis - 500 000? 1 000 000? - ka tāda kaite motoram piemetusies?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
khm... a kada starpiba starp 2.3t un 2.3T? :blink: es kautko palaidu garam? :)
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
t = LPT (zemspiediena turbīna) un T = HPT jeb HOT (augstspiediena turbīna)Malder wrote:khm... a kada starpiba starp 2.3t un 2.3T? :blink: es kautko palaidu garam? :)
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 190
- Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
- Location: Íekava
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
jaa man ar liekas , ka jauns bija 1700, vieniigi tagad inflaacija.
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
HOT ir ne tikai AERO. parastiem 2.3T arī ir HOT turbīna, vienkārši tādu ir ļoti maz:)1 3 wrote:HOT (standartā tikai Aero) un neHOT (no "un pārējie" plaukta)Malder wrote:khm... a kada starpiba starp 2.3t un 2.3T? :blink: es kautko palaidu garam? :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
Un tādi 2.3 nāca tikai pēc feislifta, t.i. pēc 2002.gada vai pat vēl vēlāk :) Tikai to vai tiem 2.3 HOT motoriem (cik zs-neatceros) ir mitsu TD-04 turbīna kā aero, to gan nezinu :)KoreFun wrote:
HOT ir ne tikai AERO. parastiem 2.3T arī ir HOT turbīna, vienkārši tādu ir ļoti maz:)
900aero clubsport #8
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
Laikam ap 15 zirgiem mazāk, nekā AERO:huh:ziedoniz wrote:Un tādi 2.3 nāca tikai pēc feislifta, t.i. pēc 2002.gada vai pat vēl vēlāk :) Tikai to vai tiem 2.3 HOT motoriem (cik zs-neatceros) ir mitsu TD-04 turbīna kā aero, to gan nezinu :)KoreFun wrote:
HOT ir ne tikai AERO. parastiem 2.3T arī ir HOT turbīna, vienkārši tādu ir ļoti maz:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
T ir liela turba, dod daudz gaisa un grižās no (apm.) 3k līdz galam, bet t i maziņa turba kas dod maz gaisa bet toties dod vilkmi pie zemiem apgriezieniem- apm. 1,8k-3k par apgriezienu precīzumu 1/1 neatbildu, bet domu sapratiJet wrote:Nobraukts 206000. Toreiz nomerija arī ķedi bija 12mm izstiepums, pēc gada (25k km). Vai tas tiešām ir ok?
Jauns motors Vikingos maksā LVL 1700.turbīna ir tada pati, softs ir cits, ja nemaldos.t = LPT (zemspiediena turbīna) un T = HPT jeb HOT (augstspiediena turbīna)
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
2.3T neAero ir 220zs, kamēr Aero tad jau bija 250zs... Bet tie neAero 2.3T tiešām ir reti sastopami... iekš mobile.de tādus var atrast... Protams, 2.3LPT un 2.3HOT ir aprīkoti ar pilnīgi dažādām turbīnām...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
Tādā gadījumā tas nobraukums ir x2... vai arī - grūti pat iedomāties, kas ir jādara, lai tā nolaistu dzinēju, kas tiešām būtu nobraucis tos 206k km...? Ilgstošs brauciens ar nepietiekamu eļļas līmeni - tad parasti pirmā aiziet pa pieskari ķēde, turbīna un galva...?Jet wrote:Nobraukts 206000. Toreiz nomerija arī ķedi bija 12mm izstiepums, pēc gada (25k km). Vai tas tiešām ir ok?
Jauns motors Vikingos maksā LVL 1700.turbīna ir tada pati, softs ir cits, ja nemaldos.t = LPT (zemspiediena turbīna) un T = HPT jeb HOT (augstspiediena turbīna)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]
Ūja, ūja bez eļļas spiediena pirmās kā reizi tiks aprautas šāles ;) un tas nav nekāds brīnums, nokaut var arī 100K dzinēju, kuram tika it kā savlaicīgi mainītas eļļas.lawyer wrote:Tādā gadījumā tas nobraukums ir x2... vai arī - grūti pat iedomāties, kas ir jādara, lai tā nolaistu dzinēju, kas tiešām būtu nobraucis tos 206k km...? Ilgstošs brauciens ar nepietiekamu eļļas līmeni - tad parasti pirmā aiziet pa pieskari ķēde, turbīna un galva...?Jet wrote:Nobraukts 206000. Toreiz nomerija arī ķedi bija 12mm izstiepums, pēc gada (25k km). Vai tas tiešām ir ok?
Jauns motors Vikingos maksā LVL 1700.turbīna ir tada pati, softs ir cits, ja nemaldos.t = LPT (zemspiediena turbīna) un T = HPT jeb HOT (augstspiediena turbīna)