saab 9000 iegade
-
- Jauniņais
- Posts: 6
- Joined: Wed Nov 19, 2008 3:25 am
saab 9000 iegade
sveiki, ir ljoti nopietna doma iegadaties savu pirmo automashinu, skatos uz saab 9000, ljoti patik saab automashina kaa taada un it iipashi 9000, dizains apmierina,un tirgus cenas ir pienjemamas
taadat jautaajums ir taads kam buutu jaapieveersh uzmaniiba peerkot saab 9000? kas ir vaajie mezgli shajaa modelii?
cik izturiigi ir automaati shajss modeljos?varbuut veel kaadu padomu vareetu dot man kaa toposhajam saab lietotajam.
taadat jautaajums ir taads kam buutu jaapieveersh uzmaniiba peerkot saab 9000? kas ir vaajie mezgli shajaa modelii?
cik izturiigi ir automaati shajss modeljos?varbuut veel kaadu padomu vareetu dot man kaa toposhajam saab lietotajam.
Re:saab 9000 iegade
Mani ieteikumi:
1. SAAB 9000 no 1995. modelu gada, pazimes, kas to nodod - balti pagriezienlukturi prieksa un logu pacelaju pogas nav plakanas.
2. Motora izvele paliek tava zina, bet ieteiktu tadu, kuram butu turbina.
3. Elektronika viennozimigi ir japarbauda pie Vikingiem.
4. Vizulai pats vari apskatities augsejos motora stiprinajumus, motora gala vaku (vai nav parplisis un nelaiz ellu), vai udenssukna skriemelis nemet atstotniekus (varetu sekot sukna maina).
5. Pabraucot ieklausies ka auto uzvedas uz cela, cik kluss vai skalss tas ir vai paatrinoties neraustas utt.
6. Pie ekspluatacijas bus japievers uzmaniba - aizdedzes atslegas kontaktgrupai, aizdedzes blokam, ABS blokam, logu pacelaju mehanismiem, klimatkontroles ventilatoram, lukturu tiritajiem (biezi noplist), tai pasai automatiskai karbai.
Lielos vilcienos izvelies masinu uzmanigi un ar aizdomam, jo labu masinu pardosana praktiski nav.
Es personigi skatitos tas masinas, kuras butu man velamaja komplektacija un no lidzigam masinam izcelas sludinajumos varbut pat ar neadekvati augstu cenu, ta butu iespejama pazime, ka pardevejs ir parliecinats par savu masinu un par to attiecigi prasa, tad to masinu apskatitu un aizdzitu pie Vikingiem, kur sastaditu defektacijas lapu ar iespejamiem remontu izdevumiem, sos izdevumus tad atnemtu no pardeveja sakotneji prasitas cenas un saktu kauleties. Pardevejs noteikti piekapsies, jo vins grib pardod masinu, cenu noteikti ir planojis kaut vai nedaudz atlaist un vins redz, ka tu esi reals pirceejs.
LAI VEICAS !
1. SAAB 9000 no 1995. modelu gada, pazimes, kas to nodod - balti pagriezienlukturi prieksa un logu pacelaju pogas nav plakanas.
2. Motora izvele paliek tava zina, bet ieteiktu tadu, kuram butu turbina.
3. Elektronika viennozimigi ir japarbauda pie Vikingiem.
4. Vizulai pats vari apskatities augsejos motora stiprinajumus, motora gala vaku (vai nav parplisis un nelaiz ellu), vai udenssukna skriemelis nemet atstotniekus (varetu sekot sukna maina).
5. Pabraucot ieklausies ka auto uzvedas uz cela, cik kluss vai skalss tas ir vai paatrinoties neraustas utt.
6. Pie ekspluatacijas bus japievers uzmaniba - aizdedzes atslegas kontaktgrupai, aizdedzes blokam, ABS blokam, logu pacelaju mehanismiem, klimatkontroles ventilatoram, lukturu tiritajiem (biezi noplist), tai pasai automatiskai karbai.
Lielos vilcienos izvelies masinu uzmanigi un ar aizdomam, jo labu masinu pardosana praktiski nav.
Es personigi skatitos tas masinas, kuras butu man velamaja komplektacija un no lidzigam masinam izcelas sludinajumos varbut pat ar neadekvati augstu cenu, ta butu iespejama pazime, ka pardevejs ir parliecinats par savu masinu un par to attiecigi prasa, tad to masinu apskatitu un aizdzitu pie Vikingiem, kur sastaditu defektacijas lapu ar iespejamiem remontu izdevumiem, sos izdevumus tad atnemtu no pardeveja sakotneji prasitas cenas un saktu kauleties. Pardevejs noteikti piekapsies, jo vins grib pardod masinu, cenu noteikti ir planojis kaut vai nedaudz atlaist un vins redz, ka tu esi reals pirceejs.
LAI VEICAS !
Re:saab 9000 iegade
Hm, kā tai kontaktgrupai var īpaši piegriezt vērību ekspluatācijā? :) Man vienkārši sāka niķoties ar vien vairāk un vairāk, lai gan es viņu nekā īpaši nomocīju. Lietotu gan jau var atrast līdz 20 latiem, nomainīt max stunda pat absolūtam nezinātājam.
Par turbīnu viennozīmīgi piekrītu ZingZeng. Bez turbīnas ēd vairāk un iet sūdīgāk.
Es pat laikam ieteiktu paķert līdzi uz pirmo apskati kādu, kurš pats ir braucis ar 9k. Jo izstāstīt visus tos sīkumus, kur ko palūrēt.. tur jāraksta baigais palags. :) Ja pirmā apskatē aparāts tiek atzīsts par labu esam, tad nepažēlojam naudu un aizdzenamies uz Vikingiem - gan pašam mierīgāks prāts, ka kaut kas nepaliek neatklāts, gan cenu var nokaulēt. Tikai nevajag pašam par pilnu ņemt visus tos ciparus, kas tāmē sarakstīti! ;)
Jā, par to cenu arī - tiešām labāk paskatīties ne tos lētākos variantus. Jo lēta un laba nav. Retu reizi varbūt gadās par ļoti pieņemamu ciparu auto, kurš visādā ziņā ir ok, tikai ir pāris sīki defekti, kurus novēršana neprasa nenormālas investīcijas un laiku - vienkārši īpašniekam pašam apnicis pašam krāmēties. Bet tā gadās reti, biežāk ir vai nu labi uzpasēti auto, vai totāli nokauti. Tos otros tu negribi.
Par turbīnu viennozīmīgi piekrītu ZingZeng. Bez turbīnas ēd vairāk un iet sūdīgāk.
Es pat laikam ieteiktu paķert līdzi uz pirmo apskati kādu, kurš pats ir braucis ar 9k. Jo izstāstīt visus tos sīkumus, kur ko palūrēt.. tur jāraksta baigais palags. :) Ja pirmā apskatē aparāts tiek atzīsts par labu esam, tad nepažēlojam naudu un aizdzenamies uz Vikingiem - gan pašam mierīgāks prāts, ka kaut kas nepaliek neatklāts, gan cenu var nokaulēt. Tikai nevajag pašam par pilnu ņemt visus tos ciparus, kas tāmē sarakstīti! ;)
Jā, par to cenu arī - tiešām labāk paskatīties ne tos lētākos variantus. Jo lēta un laba nav. Retu reizi varbūt gadās par ļoti pieņemamu ciparu auto, kurš visādā ziņā ir ok, tikai ir pāris sīki defekti, kurus novēršana neprasa nenormālas investīcijas un laiku - vienkārši īpašniekam pašam apnicis pašam krāmēties. Bet tā gadās reti, biežāk ir vai nu labi uzpasēti auto, vai totāli nokauti. Tos otros tu negribi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:saab 9000 iegade
Vēl viena lieta... Mērķē uz Aero... Ja nav Aero, tad gandrīz 100% var apgalvot, ka pēc pāris mēnešiem tādu gribēsies ;)
Tas tā... Pēc personīgās pieredzes un cik dzirdēts no malas :D
Tas tā... Pēc personīgās pieredzes un cik dzirdēts no malas :D
Re:saab 9000 iegade
Es personigi dotu prieksroku 97.g. jubilejniekam ar aero motoru.
Re:saab 9000 iegade
Nevar jau it kā visu vispārināt, tomēr tā kā šito te dzirdu ne pirmo reizi, tad, jau laikus brīdinu, ka ja gribēšu pārdot auto, tad likšu megalielu ciparu, lai ķertu tādus kā ZZ, kas auto labumu nosaka pēc cenas - lēta cena - sūds (pofig, ka iespējami 101 citi varianti, kāpēc cena zem tirgus), liela cena - megalabs (pofig, ka iespējams tā ir tikai mārketinga stratēģija vai tirgus nepārzināšana):evil:.
Par pārējo, izņemot kontaktgrupu piekrītu (tpu, tpu, tpu:-D), labi nokomentēts.
Vēl par ķēdi jāpiebilst - varu derēt, ka jebkurš ar SAAB saistīts serviss, to liks mainīt, pat ja tā būs bezmaz tikko nomainīta. Kā šito atšķirt, es nezinu, maybe jābrauc, līdz pats sāk dzirdēt un zini, ka 100% jāmaina.
Par pārējo, izņemot kontaktgrupu piekrītu (tpu, tpu, tpu:-D), labi nokomentēts.
Vēl par ķēdi jāpiebilst - varu derēt, ka jebkurš ar SAAB saistīts serviss, to liks mainīt, pat ja tā būs bezmaz tikko nomainīta. Kā šito atšķirt, es nezinu, maybe jābrauc, līdz pats sāk dzirdēt un zini, ka 100% jāmaina.
Re:saab 9000 iegade
Yukki, sis bija stasts ka es pats mekleju sev auto, jo parejie "letie" varianti izradijas tiesam nodrazti lidz klinkim un ta ka auto vajadzeja, tad nopirku konkreto eksemplaru pec augstak mineta scenarija, Starp citu ieprieksejais ipasnieks konkreto sludinajumu tureja vismaz gadu un tas bija 2k eur virs parejiem, tad viena mirkli tas 1k nometa un es uzreiz nakosaja diena vinu sazvaniju.
Starp citu lidzigi bija ar manu pirmo 900og. Man bija tikai $3K, pardevejs prasija $5K, vienojamies par $4K (aiznemos naudu) un 1998.g. tas auto kluva mans, lai gan lidzigi auto bija dabonami letak, te mani toreiz panema gaisa ada, elektriskas siksnas un noskrejiens 80K km :).
Ta ka Yukki, katrs gadijums ir individuals (ka jau tu teici).
Starp citu lidzigi bija ar manu pirmo 900og. Man bija tikai $3K, pardevejs prasija $5K, vienojamies par $4K (aiznemos naudu) un 1998.g. tas auto kluva mans, lai gan lidzigi auto bija dabonami letak, te mani toreiz panema gaisa ada, elektriskas siksnas un noskrejiens 80K km :).
Ta ka Yukki, katrs gadijums ir individuals (ka jau tu teici).
Re:saab 9000 iegade
var dabuut shito9000 turbo wrote:sveiki, ir ljoti nopietna doma iegadaties savu pirmo automashinu, skatos uz saab 9000, ljoti patik saab automashina kaa taada un it iipashi 9000, dizains apmierina,un tirgus cenas ir pienjemamas
taadat jautaajums ir taads kam buutu jaapieveersh uzmaniiba peerkot saab 9000? kas ir vaajie mezgli shajaa modelii?
cik izturiigi ir automaati shajss modeljos?varbuut veel kaadu padomu vareetu dot man kaa toposhajam saab lietotajam.
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 6&catid=17
cenu sarunaasim. cena vairs nav iepriekseja ;) :)
-
- Jauniņais
- Posts: 6
- Joined: Wed Nov 19, 2008 3:25 am
Re:saab 9000 iegade
cena ir daudz par daudz liela es rekjinos lidz 1500 ls
Re:saab 9000 iegade
Reku http://www.ss.lv/msgss/lv/transport/car ... nRVk=.html ir 9k Aero viens izlikts. Un melns! Es dievinu melna aero paskatu.. ufff. Un 1700 Ls - gan jau pa 1500 arī atdos, ja ilgi lūgsies. Un varbūt tik tiešām ir labs un arī 1700Ls ir to vērti.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:saab 9000 iegade
Tas tiešām izskatās baigi labs! :blink:edijs wrote:Reku http://www.ss.lv/msgss/lv/transport/car ... nRVk=.html ir 9k Aero viens izlikts. Un melns! Es dievinu melna aero paskatu.. ufff. Un 1700 Ls - gan jau pa 1500 arī atdos, ja ilgi lūgsies. Un varbūt tik tiešām ir labs un arī 1700Ls ir to vērti.
Re:saab 9000 iegade
Šito biju kautkad oktobra beigās apskatīt. Bija šādi tādi sīkumi, kas ātrā acu uzmetienā nepatika. Bet visvairāk nepatika automāts. It kā jau baigi ērti braukt, bet subjektīvi liekas, ka galīgi nav uzrāviena. Vismaz salīdzinot ar savu 2,3 lpt manuālo. Toreiz čalis bija ar mieru atdot par 1800 Ls. Gandrīz jau gribēju ņemt, bet tas automāts atturēja. Un vēl pēc VINa tas ir '97. gada modelis.
edijs wrote:Reku http://www.ss.lv/msgss/lv/transport/car ... nRVk=.html ir 9k Aero viens izlikts. Un melns! Es dievinu melna aero paskatu.. ufff. Un 1700 Ls - gan jau pa 1500 arī atdos, ja ilgi lūgsies. Un varbūt tik tiešām ir labs un arī 1700Ls ir to vērti.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:saab 9000 iegade
Aero ar automatu NAV 225Zs, bet gan 200Zs !!!
Re:saab 9000 iegade
Parbaudi to auto pirms galigi izlem iegadaties, jo no pieredzes lidz 250-1000 Ls pec iegades ir jaieleik remontos.9000 turbo wrote:cena ir daudz par daudz liela es rekjinos lidz 1500 ls
Re:saab 9000 iegade
Es zinu, bet manējam lpt ir "tikai" 170 zs un liekas, ka ceļ labāk.
ZingZeng wrote:Aero ar automatu NAV 225Zs, bet gan 200Zs !!!
2003. 9-5 W 2,3 t