kristiano wrote:9-3 2003+ gads, 2.0t manuāls
Cik bieži jāveic apkopes(eļļa un filtri)
Cik tās maksā
cik bieži jāmaina sadalenes piedziņa(nezinu ķēse vai siksna) un cik ta maksā
Tādi jautājumi rodas jo ta kā taisos iegadaties savu saab :)
pateicos jau iepriekš
Laipni lūgts mūsu pūlkā.
Eļļu un filtrus kā visām mašīnām jāmaina ik pa 10 tūkstošiem.
Maksā arī kā visiem auto atkarībā no ēļļas, apmēram vācu un japānu līmenī.
VIENKĀRŠĀK MANUPRĀT IR PAZVANĪT UZ SAAB SERVISU UN UZJAUTĀT NEVIS GAIDĪT ŠEIT.
Šeit taču nav uzziņu birojs!
Ja lietojot nonāksi kādā sarežģītā situācijā vai vnk sagribēsies papļāpāt- laipni lūgts un vienmēr gaidīts :)
Kā jebkuram auto - nekādu īpašu atšķirību nav, izņemot:
1) motori ar turbīnu ir jūtīgi pret eļlas kvalitāti, laicīgu tās maiņu un līmeni motorā...
2) tevis minētajam motoram sadalenes piedzen nevis siksna, bet ķēde un, lai to nomainītu ir jāceļ ārā motors, kas šo prieku sadārdzina līdz vismaz LVL 400 kopā ar darbu... Vikingos arī tuvu 1k LVL var beigās sanākt... To, vai jāmaina ķēde, nosaka pēc tās izstiepuma, ko var nomērīt... orientējoši ar vienu ķēdi var nobraukt 150k km +/- kādi pārdesmit k km - atkarībā kā brauc... Sīkāk vari par šo lietu salasīties šeit bezjēgā...
Ar 9-3ss maz te braukā, tādēļ info par tiem ir diezgan skopa...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Sievas māsa braukā un viņas vīrs to autiņu gandrīz pilnībā apkopj pats, ir kam pajautāt, bet nejau eļļu cenas un tādus sīkumus!
Pazvanīt uz Vikingiem un uzzināt aizņem 5 min. bet te rakstīt un sagaidīt atbildi...
Domaju kad Eļļu un Filtru var vieteja servisa nomainit :) Jeb kur ertak jo tur jau tik vajag pacelaju, un ellu labak pirkt pasam jo servisos uzcenojums ir smuks + zini 100% kas tiek ieliets!
Flesh wrote:Domaju kad Eļļu un Filtru var vieteja servisa nomainit :) Jeb kur ertak jo tur jau tik vajag pacelaju, un ellu labak pirkt pasam jo servisos uzcenojums ir smuks + zini 100% kas tiek ieliets!
Flesh wrote:Domaju kad Eļļu un Filtru var vieteja servisa nomainit :) Jeb kur ertak jo tur jau tik vajag pacelaju, un ellu labak pirkt pasam jo servisos uzcenojums ir smuks + zini 100% kas tiek ieliets!
Bet 100% nezini, kas Tev iesmērēts :laugh:
nez man kaut ka sitajos laikos nav ticiba vienam otram! jo varbutiba kad vinus piekertu kad vini ielejusi kadu kreiso ellu ir loti maza!
Nedaudz pielabošu... 9-3 , lai gan ir ķēde, bet iet viņa krietni ilgāk, nekā 9-5 motoriem, resp - tā vairs nav problēma.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Vieniigi gribeeju pajautaat par sveceem, cik biezhi apkaarteejie taas maina? Cik saprotu paarsvaraa uz katru otro eljljas mainju, vai ir arii citi varianti?
Arnijs wrote:Nedaudz pielabošu... 9-3 , lai gan ir ķēde, bet iet viņa krietni ilgāk, nekā 9-5 motoriem, resp - tā vairs nav problēma.
Tā ir ļoti laba ziņa :) Krietni ilgāk nozīmē apm.200k? 250k? 300k?
Arnij, kā ir ar DI kasetēm 9-3ss? Tās joprojām mēdz tikpat bieži nosvilt?
Pilnīgi jau sāk vilkt uz 9-3ss 2.0T pusi ;)
Vikingos vēl nevienam netika mainīta, tā, ka par patieso mūžu nezināšu teikt. DI kasetes kā tādas tur vairs nav. Ir atsevišķas spoles uz katru sveci.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629