Taupītāji


Girtas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Wed Mar 25, 2009 11:02 am

Taupītāji

Post by Girtas »

Taupības laikos atcerējos tādu izgudrojumu kā dīzelis. Ja apskatām kategoriju 9-5 2002.-2005.g. tad atrodu 2.2 un 3.0 TID. 3.0 šķiet pievilcīgāks, lielāks griezes moments un vairāk HP. Vai 3.0 ir eksotika (visiem jaunajiem taču ir 1.9) ? 3.0 tak ir parasts 4 cyl motors bez analoģijas ar V6 ? Un vēl jautājums tiem, kas braukuši ar šīs paaudzes benzīnieku un arī 3.0 TID. Vai pārsēžoties uz dīzeli nav baigais diskomforts dēļ raksturīgā trokšņa / vibrācijas etc ? Kad braucu ar 9-3 2.0 (1998.g.) un izbraucu ar līdzīga gada 9-3 dīzeli, tad atšķirība bija GRAUJOŠA pēc kā sev apsolīju, ka dīzeli nekad. Vismaz SAABam kurā tu jūties tā kā SAABā (liekas, ka nevienam sīkāk nav jāpaskaidro :) ). Un SAAB dīzelis man nelikās SAABs.
Kā ir ar 9-5 ? Nerunājot par degvielas patēriņiem, HP un Nm, tikai emocijas..

Negribu taupīt taupīšanas pēc un vēl ar SAABu. Bet ja to var darīt (?) ar SAAB, tad varbūt ir vērts apdomāt ?

G.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Taupītāji

Post by Arnijs »

Kāreiz 3.0TiD ir V6 ar labiem jaudas un dinamikas parametriem, bet pārāk kaprīzs, sarežģīts remontos un konstruktoru "nepieradināts", tādēļ arī neiedzīvojās SAAB saimē.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Girtas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Wed Mar 25, 2009 11:02 am

Re:Taupītāji

Post by Girtas »

Nuja, tāpat kā V6 benzīnieks. Laikam jāatmed doma par dīzeļ SAABiem un jāskatās uz kādu skaistu AERO vai 2.3 sava esošā 2.0 vietā. Runā, ka šie arī palīdzot taupīt degvielu ;)

G.
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Taupītāji

Post by Gregers »

Šis dīzelis ir riktīgi labs, pat es D nīdējs labuprāt ar to brauktu ja nebūtu tik problemātisks un ja būtu automātiskā kārba.
Girtas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Wed Mar 25, 2009 11:02 am

Re:Taupītāji

Post by Girtas »

Vai tad nav automāta ?? Kautkādos sludinājumos manīju, kaut gan tas nav patiesības mērs, jo ir redzēti arī SAABi ar 2.4 L motoriem ;)
V6 ideja ir laba, tikai realizācija komplicēta. Nezinu kā ir ar 3.0TDI, bet citiem uz vecumu visādus brīnumus var sagaidīt.

G.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Taupītāji

Post by elmo »

Lai nu ko, bet dīzeli jāņem D5 no volvo, vai 3 litrigo no BMW.
Jaunajos saabos 1.9. arī laikam nav peļami.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Taupītāji

Post by KoreFun »

elmo wrote:Lai nu ko, bet dīzeli jāņem D5 no volvo, vai 3 litrigo no BMW.
Jaunajos saabos 1.9. arī laikam nav peļami.
Aha, ja tas it TTID:P :P :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Taupītāji

Post by vidvuds »

KoreFun wrote:
elmo wrote:Lai nu ko, bet dīzeli jāņem D5 no volvo, vai 3 litrigo no BMW.
Jaunajos saabos 1.9. arī laikam nav peļami.
Aha, ja tas it TTID:P :P :P
ttiD, uiii - cik naca 180zs?
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:Taupītāji

Post by Viensjaanis »

Jā,un droši vien izkož visus mūsu turbo-petrolejas dampjus:laugh: Ja nākas piekāpties dīzelim...grrr
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Taupītāji

Post by Arnijs »

Viensjaanis wrote:Jā,un droši vien izkož visus mūsu turbo-petrolejas dampjus:laugh: Ja nākas piekāpties dīzelim...grrr
TTiD ir labs, bet - ne tik nikns, lai izkostu Aero. Grieze gan viņam kā tramvajam.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
colibry
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 77
Joined: Tue Feb 10, 2009 11:22 am
Location: kegums

Re:Taupītāji

Post by colibry »

NU jāa
Benzīns ir benzins, un dizelis ir ddīzelis tās ir dažādas lietas
visām mašīnām
jūs te apspriežat.
Ar 3.0Tid ir tā ka ja tur ir vis kārtībā (vis nomainīts un jau pari 150000 tad ies);)
esmu braucis ar jauno TTiD nu tā mans dinamiskāks.
Par benzīnu nu jā AERO ir oky bet man dienā jābraukā ap 200km.Un tas maksā.

Es par savu Saab 9-5 3.0TiD neūdzos pārbaudiju vis kārtībā tātad seko visam līdzi un mašīna ies, tas jau atkarīgs ko katra kā atiecas pret auto.

Es iesaku ja patīk ekonomika tad lai brauc ar dīzeli, bet tiem kas neatzīst dīzeli lai brauc ar benzīnu.Tas jau atiecas arī uz citām markām.

Bet lai veicas.

Lai jauka diena Jums visiem.:side:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Taupītāji

Post by elmo »

colibry wrote:NU jāa
Benzīns ir benzins, un dizelis ir ddīzelis tās ir dažādas lietas
visām mašīnām
jūs te apspriežat.
Ar 3.0Tid ir tā ka ja tur ir vis kārtībā (vis nomainīts un jau pari 150000 tad ies);)
esmu braucis ar jauno TTiD nu tā mans dinamiskāks.
Par benzīnu nu jā AERO ir oky bet man dienā jābraukā ap 200km.Un tas maksā.

Es par savu Saab 9-5 3.0TiD neūdzos pārbaudiju vis kārtībā tātad seko visam līdzi un mašīna ies, tas jau atkarīgs ko katra kā atiecas pret auto.

Es iesaku ja patīk ekonomika tad lai brauc ar dīzeli, bet tiem kas neatzīst dīzeli lai brauc ar benzīnu.Tas jau atiecas arī uz citām markām.

Bet lai veicas.

Lai jauka diena Jums visiem.:side:
Un cik tavs 3 litrīgais sābs "ņam, ņam" pilsētā!?
colibry
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 77
Joined: Tue Feb 10, 2009 11:22 am
Location: kegums

Re:Taupītāji

Post by colibry »

Vidējai pilsēta, arpus pilsētas = 6,5-7,5 tas mans mērijums pielejot pilnu bāku nobraucot 200km un atkal pielejot pilnu.
Ja braukātu tikai pa pilsētu gan jau kādus 8-9 noteikti tā kā pa pilsētu braukāju maz tad man ir izdevīgi braukāt ar dīzeli.
Sāpīgākais ir tā eļļas maiņa ik pa 10 000km. benzīnam man liekas ka 15 000km.
katrs izvēlas auto savām vajadzībām, es arī labprāt izvēlētos jauno SAAB 9-3 Aero 2,8 TR XWD, izbraucu tiri neko, bet tomēr braukājot katru dienu pa 200-300km tas sit pa kabatu.

Lai jauka diena visiem
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Taupītāji

Post by Iceman »

Ir sanācis pārkāpt no 2,3lpt uz 3,0TD. Pirmais automāts un pēdējais mehānika. Dīzeļa sajūta salonā praktiski nemanāma. Troksnis nav liels un jauda apmēram tāda pati kā benzīniekam. Atšķiras vienīgi, ka pa pilsētu gandrīz 2x mazāks degvielas patēriņš :woohoo: 8litri :woohoo:

bet ja paskatās ss.lv - tad arī šādi dīzeļi maksā gandrīz 2x vairāk :laugh:

p.s. draugs to dīzeļsaabu arī tirgo ;) ja interesē - dod ziņu.
BE CE DE
maily
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 95
Joined: Thu Jan 24, 2008 2:06 pm
Location: Engure

Re:Taupītāji

Post by maily »

šinī ziņā ja nemaldos tad daudz gadus atpakaļ, lai vai kā negribētos, BMW teica ka viņu mašīnām nedrīkst būt atšķirība braukšanas ziņā, kā benzīnam tā dīzelim. Un šodien jau nu nav baigā šķirba gaitai;)
vēl tikai jāsaka gan kā jau pieminēja naudas ziņā starpība
Post Reply