Taupītāji
Taupītāji
Taupības laikos atcerējos tādu izgudrojumu kā dīzelis. Ja apskatām kategoriju 9-5 2002.-2005.g. tad atrodu 2.2 un 3.0 TID. 3.0 šķiet pievilcīgāks, lielāks griezes moments un vairāk HP. Vai 3.0 ir eksotika (visiem jaunajiem taču ir 1.9) ? 3.0 tak ir parasts 4 cyl motors bez analoģijas ar V6 ? Un vēl jautājums tiem, kas braukuši ar šīs paaudzes benzīnieku un arī 3.0 TID. Vai pārsēžoties uz dīzeli nav baigais diskomforts dēļ raksturīgā trokšņa / vibrācijas etc ? Kad braucu ar 9-3 2.0 (1998.g.) un izbraucu ar līdzīga gada 9-3 dīzeli, tad atšķirība bija GRAUJOŠA pēc kā sev apsolīju, ka dīzeli nekad. Vismaz SAABam kurā tu jūties tā kā SAABā (liekas, ka nevienam sīkāk nav jāpaskaidro :) ). Un SAAB dīzelis man nelikās SAABs.
Kā ir ar 9-5 ? Nerunājot par degvielas patēriņiem, HP un Nm, tikai emocijas..
Negribu taupīt taupīšanas pēc un vēl ar SAABu. Bet ja to var darīt (?) ar SAAB, tad varbūt ir vērts apdomāt ?
G.
Kā ir ar 9-5 ? Nerunājot par degvielas patēriņiem, HP un Nm, tikai emocijas..
Negribu taupīt taupīšanas pēc un vēl ar SAABu. Bet ja to var darīt (?) ar SAAB, tad varbūt ir vērts apdomāt ?
G.
Re:Taupītāji
Kāreiz 3.0TiD ir V6 ar labiem jaudas un dinamikas parametriem, bet pārāk kaprīzs, sarežģīts remontos un konstruktoru "nepieradināts", tādēļ arī neiedzīvojās SAAB saimē.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Taupītāji
Nuja, tāpat kā V6 benzīnieks. Laikam jāatmed doma par dīzeļ SAABiem un jāskatās uz kādu skaistu AERO vai 2.3 sava esošā 2.0 vietā. Runā, ka šie arī palīdzot taupīt degvielu ;)
G.
G.
Re:Taupītāji
Šis dīzelis ir riktīgi labs, pat es D nīdējs labuprāt ar to brauktu ja nebūtu tik problemātisks un ja būtu automātiskā kārba.
Re:Taupītāji
Vai tad nav automāta ?? Kautkādos sludinājumos manīju, kaut gan tas nav patiesības mērs, jo ir redzēti arī SAABi ar 2.4 L motoriem ;)
V6 ideja ir laba, tikai realizācija komplicēta. Nezinu kā ir ar 3.0TDI, bet citiem uz vecumu visādus brīnumus var sagaidīt.
G.
V6 ideja ir laba, tikai realizācija komplicēta. Nezinu kā ir ar 3.0TDI, bet citiem uz vecumu visādus brīnumus var sagaidīt.
G.
Re:Taupītāji
Lai nu ko, bet dīzeli jāņem D5 no volvo, vai 3 litrigo no BMW.
Jaunajos saabos 1.9. arī laikam nav peļami.
Jaunajos saabos 1.9. arī laikam nav peļami.
Re:Taupītāji
Aha, ja tas it TTID:P :P :Pelmo wrote:Lai nu ko, bet dīzeli jāņem D5 no volvo, vai 3 litrigo no BMW.
Jaunajos saabos 1.9. arī laikam nav peļami.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Taupītāji
ttiD, uiii - cik naca 180zs?KoreFun wrote:Aha, ja tas it TTID:P :P :Pelmo wrote:Lai nu ko, bet dīzeli jāņem D5 no volvo, vai 3 litrigo no BMW.
Jaunajos saabos 1.9. arī laikam nav peļami.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Taupītāji
Jā,un droši vien izkož visus mūsu turbo-petrolejas dampjus:laugh: Ja nākas piekāpties dīzelim...grrr
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Taupītāji
TTiD ir labs, bet - ne tik nikns, lai izkostu Aero. Grieze gan viņam kā tramvajam.Viensjaanis wrote:Jā,un droši vien izkož visus mūsu turbo-petrolejas dampjus:laugh: Ja nākas piekāpties dīzelim...grrr
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Taupītāji
NU jāa
Benzīns ir benzins, un dizelis ir ddīzelis tās ir dažādas lietas
visām mašīnām
jūs te apspriežat.
Ar 3.0Tid ir tā ka ja tur ir vis kārtībā (vis nomainīts un jau pari 150000 tad ies);)
esmu braucis ar jauno TTiD nu tā mans dinamiskāks.
Par benzīnu nu jā AERO ir oky bet man dienā jābraukā ap 200km.Un tas maksā.
Es par savu Saab 9-5 3.0TiD neūdzos pārbaudiju vis kārtībā tātad seko visam līdzi un mašīna ies, tas jau atkarīgs ko katra kā atiecas pret auto.
Es iesaku ja patīk ekonomika tad lai brauc ar dīzeli, bet tiem kas neatzīst dīzeli lai brauc ar benzīnu.Tas jau atiecas arī uz citām markām.
Bet lai veicas.
Lai jauka diena Jums visiem.:side:
Benzīns ir benzins, un dizelis ir ddīzelis tās ir dažādas lietas
visām mašīnām
jūs te apspriežat.
Ar 3.0Tid ir tā ka ja tur ir vis kārtībā (vis nomainīts un jau pari 150000 tad ies);)
esmu braucis ar jauno TTiD nu tā mans dinamiskāks.
Par benzīnu nu jā AERO ir oky bet man dienā jābraukā ap 200km.Un tas maksā.
Es par savu Saab 9-5 3.0TiD neūdzos pārbaudiju vis kārtībā tātad seko visam līdzi un mašīna ies, tas jau atkarīgs ko katra kā atiecas pret auto.
Es iesaku ja patīk ekonomika tad lai brauc ar dīzeli, bet tiem kas neatzīst dīzeli lai brauc ar benzīnu.Tas jau atiecas arī uz citām markām.
Bet lai veicas.
Lai jauka diena Jums visiem.:side:
Re:Taupītāji
Un cik tavs 3 litrīgais sābs "ņam, ņam" pilsētā!?colibry wrote:NU jāa
Benzīns ir benzins, un dizelis ir ddīzelis tās ir dažādas lietas
visām mašīnām
jūs te apspriežat.
Ar 3.0Tid ir tā ka ja tur ir vis kārtībā (vis nomainīts un jau pari 150000 tad ies);)
esmu braucis ar jauno TTiD nu tā mans dinamiskāks.
Par benzīnu nu jā AERO ir oky bet man dienā jābraukā ap 200km.Un tas maksā.
Es par savu Saab 9-5 3.0TiD neūdzos pārbaudiju vis kārtībā tātad seko visam līdzi un mašīna ies, tas jau atkarīgs ko katra kā atiecas pret auto.
Es iesaku ja patīk ekonomika tad lai brauc ar dīzeli, bet tiem kas neatzīst dīzeli lai brauc ar benzīnu.Tas jau atiecas arī uz citām markām.
Bet lai veicas.
Lai jauka diena Jums visiem.:side:
Re:Taupītāji
Vidējai pilsēta, arpus pilsētas = 6,5-7,5 tas mans mērijums pielejot pilnu bāku nobraucot 200km un atkal pielejot pilnu.
Ja braukātu tikai pa pilsētu gan jau kādus 8-9 noteikti tā kā pa pilsētu braukāju maz tad man ir izdevīgi braukāt ar dīzeli.
Sāpīgākais ir tā eļļas maiņa ik pa 10 000km. benzīnam man liekas ka 15 000km.
katrs izvēlas auto savām vajadzībām, es arī labprāt izvēlētos jauno SAAB 9-3 Aero 2,8 TR XWD, izbraucu tiri neko, bet tomēr braukājot katru dienu pa 200-300km tas sit pa kabatu.
Lai jauka diena visiem
Ja braukātu tikai pa pilsētu gan jau kādus 8-9 noteikti tā kā pa pilsētu braukāju maz tad man ir izdevīgi braukāt ar dīzeli.
Sāpīgākais ir tā eļļas maiņa ik pa 10 000km. benzīnam man liekas ka 15 000km.
katrs izvēlas auto savām vajadzībām, es arī labprāt izvēlētos jauno SAAB 9-3 Aero 2,8 TR XWD, izbraucu tiri neko, bet tomēr braukājot katru dienu pa 200-300km tas sit pa kabatu.
Lai jauka diena visiem
Re:Taupītāji
Ir sanācis pārkāpt no 2,3lpt uz 3,0TD. Pirmais automāts un pēdējais mehānika. Dīzeļa sajūta salonā praktiski nemanāma. Troksnis nav liels un jauda apmēram tāda pati kā benzīniekam. Atšķiras vienīgi, ka pa pilsētu gandrīz 2x mazāks degvielas patēriņš :woohoo: 8litri :woohoo:
bet ja paskatās ss.lv - tad arī šādi dīzeļi maksā gandrīz 2x vairāk :laugh:
p.s. draugs to dīzeļsaabu arī tirgo ;) ja interesē - dod ziņu.
bet ja paskatās ss.lv - tad arī šādi dīzeļi maksā gandrīz 2x vairāk :laugh:
p.s. draugs to dīzeļsaabu arī tirgo ;) ja interesē - dod ziņu.
BE CE DE
Re:Taupītāji
šinī ziņā ja nemaldos tad daudz gadus atpakaļ, lai vai kā negribētos, BMW teica ka viņu mašīnām nedrīkst būt atšķirība braukšanas ziņā, kā benzīnam tā dīzelim. Un šodien jau nu nav baigā šķirba gaitai;)
vēl tikai jāsaka gan kā jau pieminēja naudas ziņā starpība
vēl tikai jāsaka gan kā jau pieminēja naudas ziņā starpība