Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.


Vikings
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 04, 2009 6:58 pm

Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Vikings »

Pardodu saabu. Ludzu skatities saiti: http://www.ss.lv/msgss/lv/transport/car ... biico.html
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Gregers »

Es patiešām nepiekasos un zinu, ka par labu mašīnu prasa labu cenu, bet

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... efkpb.html

vai tavejā ir tiešām tik ļoti laba?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Nils »

Gregers wrote:Es patiešām nepiekasos un zinu, ka par labu mašīnu prasa labu cenu, bet

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... efkpb.html

vai tavejā ir tiešām tik ļoti laba?
Sita izskatas baiga kon4a, reti svaigs par tadu naudu, es jau nosiekalojos un domaju, kam lai vinju iegruz, bet sis izskatas pec bezturbo, vai ta?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Gregers »

Nils/carlorossi wrote:
Gregers wrote:Es patiešām nepiekasos un zinu, ka par labu mašīnu prasa labu cenu, bet

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... efkpb.html

vai tavejā ir tiešām tik ļoti laba?
Sita izskatas baiga kon4a, reti svaigs par tadu naudu, es jau nosiekalojos un domaju, kam lai vinju iegruz, bet sis izskatas pec bezturbo, vai ta?
Tu par kuru? Par og vai ng?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Nils »

Gregers wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Gregers wrote:Es patiešām nepiekasos un zinu, ka par labu mašīnu prasa labu cenu, bet

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... efkpb.html

vai tavejā ir tiešām tik ļoti laba?
Sita izskatas baiga kon4a, reti svaigs par tadu naudu, es jau nosiekalojos un domaju, kam lai vinju iegruz, bet sis izskatas pec bezturbo, vai ta?
Tu par kuru? Par og vai ng?
NG. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Gregers »

Nils/carlorossi wrote:
Gregers wrote:
Nils/carlorossi wrote: Sita izskatas baiga kon4a, reti svaigs par tadu naudu, es jau nosiekalojos un domaju, kam lai vinju iegruz, bet sis izskatas pec bezturbo, vai ta?
Tu par kuru? Par og vai ng?
NG. :)
Ja, izskatas, ka nekur nav minēts Turbo
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Nils »

Viedie gan jau arī motortelpas bildei aci uzmetot varētu pateikt ir vai nav. :)
Kaut kā mazliet savādāk tā visa padarīšana izskatās, nekā manā motortelpā.
Saab 900 Turbo '81
Vikings
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 04, 2009 6:58 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Vikings »

Piekrītu, ka Tavas saites piedāvājums ir daudz labāks. Bet cik ir tādi dempingotāji :)? Es ar apmainītu savu sābu pret to otru, jo zinu, ka tas ir vērtīgāks par manējo, lai arī cenas ir pavisam otrādi.

Autiņa cenas noteikšanai esmu piegājis matemātiski.
Cena autiņam bez TA, ja nodod uz detaļām 200Ls.
Ja ir TA, tad nāk klāt uzreiz morāli kādi 200Ls. Un tas ir viss, ko vēlos ar šo mašīnu it kā nopelnīt.

Lai izietu TA ieliku aptuveni 250 Ls (Jauns izpūtējs 140Ls + bremžu šlauka un stabilizatora gumija 35Ls + lamdas zonde un diagnostika 60Ls ) Par šo pircējam jāpriecājas, jo viņš zin par ko ir 250Ls no auto cenas.

TA izdevumi (ar pirmo neizlaida cauri) + gada ceļu nodeva+ apdrošināšana = 100 Ls Jaunais īpašnieks var nemaksāt šo summu.

Kopā: 200 + 200 + 250 + 100 = 750 Ls + ieguldītais laiks un darbs pie dažādu sīkumu pielabošanas 50Ls = 800Ls

Tātad zemākais, ko vēlos par autiņu, ir aptuveni 750 -800Ls Un viss ko būšu it kā ieguvis, ir šie morālie 200Ls.

Sludinājuma cena 900Ls, lai būtu spilvens ko pircējam nokaulēt šos 100Ls līdz 800 ls(gadījumā,ja viņam ļoti nepatiks krāsas izsitumi uz kreisā spārna vai iedobe jumtā).

Protams, liekas, ka panaivs aprēķins, bet, manuprāt, svarīgi skatīties auto vērtību nevis tirgus cenu. Ar manu saabu uzreiz var braukt, nedomājot par servisiem.

Nesatrauc, ja nepārdošu auto, par summu, kādu vēlos. Vienkārši braukšu pats.

Bet, Paldies par pircēja skatpunkta piezīmi!
Vikings
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 04, 2009 6:58 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Vikings »

Nav turbo.
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Gregers »

Apdrošināšanu atņem, jo to nevar nodot tālāk. Pec auto pārdošanas Tev atgriezīs naudu par neizmantotajām dienām.
Gribētos Tev ticēt par auto stāvokli un ieteikt vienam cilvekam kurš meklē auto, bet no otras puses šeit esi nepazīstams.
Kā ar realajiem patēriņiem šim auto?
A, vēl!Kādā stāvoklī ir amortizatori?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Nils »

Nils/carlorossi wrote:Viedie gan jau arī motortelpas bildei aci uzmetot varētu pateikt ir vai nav. :)
Kaut kā mazliet savādāk tā visa padarīšana izskatās, nekā manā motortelpā.
Izskatās, ka šis: [url]http://www...ars/saab/9000/efkpb.html[/url] jau ir aizgājis! :woohoo:
Lai gan nebrīnos, viņš izskatījās ļoti saglabājies. Aš vai siekala notecēja no tik svaiga 9k ar visu to, ka bezturbo. :)
Saab 900 Turbo '81
Vikings
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 04, 2009 6:58 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Vikings »

Pirmā TA 65Ls + Otrā TA 9Ls + bendža vizinoties turpu šurpu uz TA 10Ls = 84Ls.
Ok. nav tie 100Ls.
Šoseja 8L. Pilsēta 12L. Vidēji 10 L.
Amortiņš viens varētu būt aizdomīgs, jo bedrēs klaudz arka. Neesmu liels specs,
lai spriestu par tā stāvokli, vienkārši, tad jocīgi ka TA par to nepiesējās. Bet
varbūt viņi nemaz amortiņus uz stenda kratot nepārbauda, bet tas tad ir jocīgi.
Autiņam Latvijā ir bijusi viena saimniece (radiniece), kurai šobrīd ir 9-5
un viņa palūdza man notirgot 9000. Autiņš atvests no Vācijas ap 2000.g. Saimniece
uzpasēja auto caur SAAB servisu Ganību dambī.
Ja amortiņš beigts, ok. Nav problēmu atlaist kādus 50Ls. Bet kā jau teicu
750 - 800 ir zemākā robeža, ko vēlos par auto!
Tas cilvēks, kuram varētu ieteikt šo autiņu, droši var izbraukt un izkratīt auto!
+ ja klāt ir cilvēks, kurš orientējas saabiņos, tad tak būtu vēl drošāk.
Ja kādam censtos iesmērēt autiņu, tad noteikti to nedarītu ar cilvēkiem, kuri
orientējas sābiņos ;)
Vikings
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Sat Jul 04, 2009 6:58 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Vikings »

Ir vairākas autiņa bildes ko varētu nosūtīt! tikai norādiet E-pastu.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by Nils »

Vikings wrote:Pirmā TA 65Ls + Otrā TA 9Ls + bendža vizinoties turpu šurpu uz TA 10Ls = 84Ls.
Ok. nav tie 100Ls.
Šoseja 8L. Pilsēta 12L. Vidēji 10 L.
Amortiņš viens varētu būt aizdomīgs, jo bedrēs klaudz arka. Neesmu liels specs,
lai spriestu par tā stāvokli, vienkārši, tad jocīgi ka TA par to nepiesējās. Bet
varbūt viņi nemaz amortiņus uz stenda kratot nepārbauda, bet tas tad ir jocīgi.
Autiņam Latvijā ir bijusi viena saimniece (radiniece), kurai šobrīd ir 9-5
un viņa palūdza man notirgot 9000. Autiņš atvests no Vācijas ap 2000.g. Saimniece
uzpasēja auto caur SAAB servisu Ganību dambī.
Ja amortiņš beigts, ok. Nav problēmu atlaist kādus 50Ls. Bet kā jau teicu
750 - 800 ir zemākā robeža, ko vēlos par auto!
Tas cilvēks, kuram varētu ieteikt šo autiņu, droši var izbraukt un izkratīt auto!
+ ja klāt ir cilvēks, kurš orientējas saabiņos, tad tak būtu vēl drošāk.
Ja kādam censtos iesmērēt autiņu, tad noteikti to nedarītu ar cilvēkiem, kuri
orientējas sābiņos ;)
Reti jau kad var dabūt atpakaļ visu to, ko esi ieguldījis, tomēr ir jāskatās uz reālo cenu, ja ir mērķis viņu pārdot.
Zinot kādās cenās un cik grūti ir notirgot 9k, pie kam OG un bezturbo, jādomā, ka brauksi vien pats.
Es saprastu, ja viņam nemaz nebūtu rūsa, būtu pilna komplektācija, bet pat ādas salona nav, kas sābos ir retums.
Cerības atdot viņu pa 800ls ir ļoti niecīgas, bet, iespejams paveicas. :)
Es 9000ng aero pa 1000ls nopirku, kurā ir iekrāmēts apmēram vēl tik pat, visādos performance pribombasos, TA utt, bet tas jau nenozīmē, ka es viņu tagad pārdošu pa 2000ls. :)
Bet, nu, lai veicas. ;)
Un, ja atstāsi sev, būs mūsu pulka par vienu sābistu vairāk. :)

p.s. kurš izsita lapu no ierindas ar savu garo textu? :laugh: :angry:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pārdodu SAAB 9000 2.3i 16v. 1991.g.

Post by edijs »

Es te lasot kā reiz gribēju teikt, ka reku Nils nopirka Aero pa 100 latiem vairāk, kā prasa Vikings. :D Es jau nemaz neatgādināšu, ka es pats tikko nopirku vienu NG 9k pa 250 latiem. :D Protams, šim tam bija roka jāpieliek. Noravēju klabošo kondiškas pumpi nost, pirku siksnu īsāku, liku virsū. Izpūtējam vienu bunduli mainīju. Ja to darītu servisā, nevis pats, tas vien jau maksātu. Bet bunduli es paņēmu no vecā Aero, sametināju pats. Ā, vēl bija apdauzīts viens tas plastmasas draņķis, kas aizmugurē zem luktura nāk. To arī uzliku no Aero, nopūtu pats ar flakoniņu (3ls krāsa + 3ls grunts + 3ls laka un izskatās zašebis, tādas mazas detaļas var arī tā pūst). Ā, DI kasete tak vēl nomira, to arī vajadzēja likt citu. Protams, es varēju sūtīt jaunu pa pārsimts latiem un tad kādu dienu nākamam pircējam teikt, ka ir virsū svaiga kasete. Bet tas nevienu neinteresētu. Tāpēc es uzliku salāpītu lietotu. :) Morāle - ieguldīt palietotā autiņā var, bet tās izmaksas nekādā gadījumā nedrīkst likt pie auto cenas klāt. Nedaudz, bet ne pilnā apmērā. Skaidrs ir tas, ka, ja es šitās lietas būtu darījis servisā un pa dārgo, tad tie būtu bijuši mošk vēl kādi 300 ls klāt pie auto cenas. Plus vēl TA tūlīt būtu jāiziet, nodoklis. Vēl teiksim tevis piesauktie 200 morālie un teiksim 50 nodoklis. Kopā sanāk 800 lati. Ir reāli man par tādu cenu tikt no šī auto vaļā? Nav. :) Jo paskatamies tirgus situāciju un redzam, ka par to ciparu var arī ko labāku dabūt un neviens uz manu auto ar svaigi izietu TA pat neskatīsies. Neticu, ka arī pa 600 pārdotu. Varbūt ilgāk pamirinējot un uz 500 atļaujot nokaulēt. Pat 400 jau reālāk, ka aizies kaut necik normālā tempā.

Vēl viens piemērs ar manu patreizējo aparātu. Nopirkts pa 850 latiem (un vēl tika nokaulēts no 1050). Tika pirkts, jo bundža bija visnotaļ labā stāvoklī. Tie, kas cenās ir ap 500-600 latiem, visi bija ar kādiem defektiem vizuāliem. Šitam tobrīd nebija neviena rūsas pleķīša, attiecīgi nebija žēl 850 par to maksāt. 2.3 Turbo ar automātu bija, 200 lopiņi. Motoru nomainīju uz vecā Aero motoru, kārbu arī. Ieliku Aero salonu. Tad izrādījās, ka vadus arī būtu jāpārvēlk, jo kompjiem nepatika mana kārbas maiņa no automāta uz manuāli, dega tcs/ctrl, anti-lock, sūdīgi gāja, utt. Plus manai kārbai bija pazudis 3-4 robs. Vienu brīdi jau likās - ai, pietiks te čakarēties, jānotirgo un jādomā par kādu labāku variantu ar laiku. Ja sākam rēķināt matemātiski - 850 ls pats auto, teiksim 300 lati aero salons (es tik tiešām ticu, ka par tādu cenu labi saglabājušos aero salonu var pārdot), 100 lati par lietotu kārbu un pārlikšanu (jo ar trīsātrumu kārbu es to auto nepārdotu). Tie ir jau 1250 lati. Ā un motora pārcelšana jau arī maksāja - latus piecdesmit par fizisku izcelšanu un ielikšanu un plus vēl mans darbs visu trubiņu un vadiņu atvienošanā un savienošanā. Ok, štrunts par manu darbu, bet serviss jārēķina, tātad jau 1300 ls. Ok, labi, pieņemsim, ka Aero salons maksā 200, nevis 300 (lai gan palūrot ebay, tā nešķiet gan :) ). Bet vēl jau Aero motors ar mitsubiša turbīnu. Nu vismaz 200 lati par to vēl tā kā gribētos, vai ne? Tātad jau 1400 lati. Bet joprojām ir tas elektronikas gļuks un deg tcs/ctrl, Vikingos saka, ka tas varētu maksāt 50-70ls to novērst, bet īsti skaidrības nav. Nu, un pa cik es būtu varējis tobrīd šo autiņu pārdot? :D Es pavisam noteikti nerēķināju ne 1500 ls, ne pat 1000. :D Es pieņēmu, ka varbūt pa 400-500 man varētu izdoties no viņa tikt vaļā. Pieņēmu, ka es varētu ieskrūvēt citu salonu, lai nebūtu no sava Aero salona jāšķirās. Bet motoru jau vairs neliktu ne-aero iekšā. Tagad tūlīt būšu pārvilcis visu provodku, elektronikas gļuku nebūs vairs un ies viņš atkal kā senos laikos. Bet es necerētu viņu šajos dižķibeles laikos pārdot pa 1000 latiem. Arī ne pa 800. Pa 500-600 varbūt ar laiku aizietu pie kāda, kurš prastu novērtēt manus pūliņus.

Attiecīgi - kamēr ir iekšā pašam ņemties ar savu auto, tas arī jādara. Un kamēr tas ir finansiāli izdevīgi. Ja sāk šķist, ka nav, vai arī prasās vienkārši citu autiņu - jānoraksta ieguldītais darbs un naudas un jāpārdod tikmēr, kamēr ir kāds ņēmējs un par tirgus cenu. Un jāpriecājās, ka tiki vaļā. Atceros savu Ford Sierru, kas man bija pirms vēl Aero - nopirku pa 650 latiem. Viņa bija bik iesēdināta, bija RS body kits, es vēl uzliku 16`niekus rs diskus, baltos pagriezienus, aizmugurē tumšos lukturus, mazāku rs stūrīti un visā visumā man vizuāli tas auto nu ļooooti patika. Bet nu 2.3 dīzelis, ne sūda negāja, tīri tāds transportēšanās līdzeklis bija. Tad izbraucu vienreiz/otreiz/trešo reizi ar brālēna saabu un sapratu, ka tas ir mans aicinājums. Nopirku Aero. Sāku ar viņu jau braukt. Bija jātiek vaļā no Sirņika. Izgāju TA (vēl kaut ko pirku un mainīju), samaksāju nodokli un nopārdevu pa 400 latiem (tiesa, bez RS ļitakiem). Un nemaz nežēlojos, ka esmu teorētiski par 300-350 latiem nabagāks kļuvis ar visu šo darījumu. :) Jo gadu tomēr es ar to auto nobraucu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply