9-3 dīzelim kvēpu filtrs
9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Vienu dienu braucot nometu gāzi un kad atkal iespiedu, jauda pazuda.. Aizbraucu uz Vikingu, tur pateica ka kvēpu filtrs (9-3 Tid) ciet. Megināja iztīrīt, jo jauns maksajot 1500 Ls. Itkā iztīrija, 2 nedēļas nobraukāju laimīgs, bet vakar notika tieshi tā pati problēma.
Var būt kāds var padalīties pieredzē. Vai tas filtrs ir kaut kur ļoti sarežģīt iemontēts? Kurā vietā apmēram tas atrodas? Un kā tā tīrīšana notiek, cik es sapratu, Vikingā tika izdedzināts. Var būt patīrīt var arī kādā citā servisā, nevis tikai Vikingā. Ir it kā pazīstamam cilvēkam serviss, strādā profesionāli. Jo katru otro nedēļu maksāt 25 Ls par tīrīšanu nav jēgas, bet likt jaunu arī ir dārgs prieks.
Jau iepriekš pateicos.
Var būt kāds var padalīties pieredzē. Vai tas filtrs ir kaut kur ļoti sarežģīt iemontēts? Kurā vietā apmēram tas atrodas? Un kā tā tīrīšana notiek, cik es sapratu, Vikingā tika izdedzināts. Var būt patīrīt var arī kādā citā servisā, nevis tikai Vikingā. Ir it kā pazīstamam cilvēkam serviss, strādā profesionāli. Jo katru otro nedēļu maksāt 25 Ls par tīrīšanu nav jēgas, bet likt jaunu arī ir dārgs prieks.
Jau iepriekš pateicos.
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Te drīzāk jautājums, kādēļ pa 2 nedēļām aizauga filtrs!Varbūt, ka tu cīnies ar sekām, tai vietā lai novērstu šīs problēmas cēloni!
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Kādu eļļu lietojam?
Cieto daļiņu filtriem ir jālieto speciāla eļļa, kura diemžēl ir dārgāka nekā 0w40
Kādu un kur degvielu lejam?
Cieto daļiņu filtriem ir jālieto speciāla eļļa, kura diemžēl ir dārgāka nekā 0w40
Kādu un kur degvielu lejam?
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Eļļa ir sintētika SWEPCO 5W30.
Degvielu leju tikai Nestē.
Degvielu leju tikai Nestē.
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Tev taču ir 1.9 ? Vai vēl 2.2 dzinējs?
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Man arī līdzīgi. Es gan ik pa laikam cenšos izgriezt motoru uz 4-5K apgriezieniem, tad tas Hotabičs izlien pa izpūtēju ārā un kādu laiku ir normāla jauda un nekas nedūmo.
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
1,9 Tid 150 Zs
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Aaaa, tas jau jaunais. Man 2.2 motors.
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
2.2 nav kvēpu filtra jo viņam vēl bija laikam Euro 3 klase
1.9 jau ir Euro 4 klase un uzstādīts kvēpu filtrs.
Kvēpu filtriem ir citas eļļas jālieto lai viņš tik ātri neaizliptu ciet.
Tas viss ir saistīts ar ekoloģiju ;)
Varbūt Ārnijam vai Zinītim ir kādi ieteikumi?
1.9 jau ir Euro 4 klase un uzstādīts kvēpu filtrs.
Kvēpu filtriem ir citas eļļas jālieto lai viņš tik ātri neaizliptu ciet.
Tas viss ir saistīts ar ekoloģiju ;)
Varbūt Ārnijam vai Zinītim ir kādi ieteikumi?
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Es it kā netā atradu kād eļļa vajadzīga. 5W30 sintētika esot ieteicamā. Vienīgais bija rakstīts par Mobil vai Castrol. Bet no savas puses zinu ka Swepco ir augsta līmeņa eļļa un sliktas atsauksmes neesmu dzirdējis.
Ja nu vienīgi tieši šim modelim ir jālieto kāut kāda speciāla eļļa.....
Ja nu vienīgi tieši šim modelim ir jālieto kāut kāda speciāla eļļa.....
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Nu pirmkart,ka Tu zini ka ciet ir filtrs?
Tas ,ka ieprieks bija ciet un dega CE,vel neko nenozime.
Jauda pazudis pie jebkuras kludas kad iedegas CE.
Otrkart,kadu dzineja softu lieto?
Agrak raxtiji,ka bloks ir parprogrammets,ja ta tad kur ir garantija,ka viss strada pareizi.
Ja patiesam ir ciet filtrs un ir orginalais softs,tad iespejams,ka ir kads caurums ieplude,vai ari tiek lietota slikta degviela.
Bet ieteiktu sakt ar to,ka naosaki CE degsanas iemeslu.
Tas ,ka ieprieks bija ciet un dega CE,vel neko nenozime.
Jauda pazudis pie jebkuras kludas kad iedegas CE.
Otrkart,kadu dzineja softu lieto?
Agrak raxtiji,ka bloks ir parprogrammets,ja ta tad kur ir garantija,ka viss strada pareizi.
Ja patiesam ir ciet filtrs un ir orginalais softs,tad iespejams,ka ir kads caurums ieplude,vai ari tiek lietota slikta degviela.
Bet ieteiktu sakt ar to,ka naosaki CE degsanas iemeslu.
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Pēc iepriekšējās reizes es Vikingā uzliku atpakalj originālo softu. Degvielu leju tikai Nestē.
Par filtru iedomājos, jo simptomi bija tieši tādi kā iepriekšējo reizi. Un arī kad vakar pazuda jauda, noslāpēju un pielaižot no jauna izgāzēju 1 / 2 / 3 ātrumā līdz 4-5K apgriezieniem. Izgāja melni dūmi un pašlaik vis ir Ok. Vienīgi ka CE deg. Bet jeb kurā gadījumā braukšu šodien pie kompja pieslēgties.
Par filtru iedomājos, jo simptomi bija tieši tādi kā iepriekšējo reizi. Un arī kad vakar pazuda jauda, noslāpēju un pielaižot no jauna izgāzēju 1 / 2 / 3 ātrumā līdz 4-5K apgriezieniem. Izgāja melni dūmi un pašlaik vis ir Ok. Vienīgi ka CE deg. Bet jeb kurā gadījumā braukšu šodien pie kompja pieslēgties.
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Kvepu filtrs braucot pa pilsetu netiras,tas notiek vienmerigi braucot garus gabalus.Tirisanas notiek,kad motors padod papildus degvielu un ta sdegot stipri paaugstina filtra temperaturu,kas sadedzina sodrejus.Ar vienkarsu gazesanu filtru iztirit nevar.
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
Es to saprotu. Es var būt nepareizi izteicos. Doma bija tāda, apstājos shosejas malā, noslāpēju, tad pielaidu otreiz un iesāku braukt bet 1-2-3 ātrums un ar lieliem apgriezieniem. Pēc šitāda gājiena, itkā aizgāja normāli. Bet kā jau teicu, jeb kurā gadījumā braukšu uz kompi...
Re:9-3 dīzelim kvēpu filtrs
un vai 3.0 tid 2002. gads arī ir kvēpu filtrs? ja ir, tad kur šams atrodas?