Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Jau otro rītu esmu novērojis, ka iedarbinot dozenju, motora apvidū ir saklausāma tāda čīkstoša skaņa.
Drusku pabraucot skaņa vairs nav dzirdama.
Manas aizdomas, ka ķēde sākusi par sevi manīt.
Cik vēl, ja tā būtu ķēde var nobraukt tādā stāvoklī, jo nekādas novirzes motora darbībā neesmu novērojis.
Tieši pašlaik nav tie 500Ls ko maksāt par ķēdes nomaiņu - nu vismaz kādi 3 mēneši.
Drusku pabraucot skaņa vairs nav dzirdama.
Manas aizdomas, ka ķēde sākusi par sevi manīt.
Cik vēl, ja tā būtu ķēde var nobraukt tādā stāvoklī, jo nekādas novirzes motora darbībā neesmu novērojis.
Tieši pašlaik nav tie 500Ls ko maksāt par ķēdes nomaiņu - nu vismaz kādi 3 mēneši.
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Drīzāk jau nu skaties agregātsiksnas un ar to saistīto agregātu virzienā. Ķēde nečīkst un pati no sevis nepāriet.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Nesen uzlika jaunu siksnu un nomainīja vienu rullīti un spriegotāju, it kā tajā daļā nevajadzētu būt problēmām.
Tā čīkstoņa, cik darbā uzmetu aci nāca no rajona, kur ir agregātsiksna un ķēde.
Kā tur īsti ir - ja ķēde iet uz galu, tad tai čīkstoņai ir jābūt arī pie silta dzinēja?
Tā čīkstoņa, cik darbā uzmetu aci nāca no rajona, kur ir agregātsiksna un ķēde.
Kā tur īsti ir - ja ķēde iet uz galu, tad tai čīkstoņai ir jābūt arī pie silta dzinēja?
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Vēlreiz atkārtoju! ĶĒDE NEČĪKST! Ķēde grab un - ja grab, tad nepāriet. Aukstam ir vnk skaļāka. Tas, ka nomainīja siksnu un rullīšus, protams, ir labi! Bet, vai apskatījās, kādā stāvoklī ir agregāti un to piedziņas skriemeļi? Un - skaņu internetā nedzird, tāpēc ar minējumiem neaizraušos.Vilks wrote:Nesen uzlika jaunu siksnu un nomainīja vienu rullīti un spriegotāju, it kā tajā daļā nevajadzētu būt problēmām.
Tā čīkstoņa, cik darbā uzmetu aci nāca no rajona, kur ir agregātsiksna un ķēde.
Kā tur īsti ir - ja ķēde iet uz galu, tad tai čīkstoņai ir jābūt arī pie silta dzinēja?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Paldies Arnij, paklausīšos uzmanīgāk.
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Aukstam motoram reizem divainas skanas rada ari ellas filtrs.
P.S
Tas nav joks,un vari klausities ari vina virziena...
P.S
Tas nav joks,un vari klausities ari vina virziena...
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Kaut kas par līdzīgu tēmu. Jau sen gribēju gudrajiem pajautāt - kas tas varēti būt, ja piestartējot dzinēju 9-5 2.3 vēsākā laikā (kā tagad), īslaicīgi parādās skaņa, kas nav čīkstēšana, bet kaut kas līdzīgs kat kādas hidraulikas vai drošibas vārsta nostrādāšanas šņākonai?
Kas tas ir?
Kas tas ir?
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Nu sakuma vismaz lokalize vietu no kurienes nak si skana...savejais wrote:Kaut kas par līdzīgu tēmu. Jau sen gribēju gudrajiem pajautāt - kas tas varēti būt, ja piestartējot dzinēju 9-5 2.3 vēsākā laikā (kā tagad), īslaicīgi parādās skaņa, kas nav čīkstēšana, bet kaut kas līdzīgs kat kādas hidraulikas vai drošibas vārsta nostrādāšanas šņākonai?
Kas tas ir?
No rita atver kapotu un paludz lai kads piestarte auto un klausies...
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Zinit tas nav eļļas filtrs, jo tas tak atrodas motora pretējā pusē apakšā.
Skaņa nāk no tās motora puses, kur ir agregātsiksna, un ķēde.
Skaņa nāk no tās motora puses, kur ir agregātsiksna, un ķēde.
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Nu ja iet runa par 9-5 benzina dzineju,tad filtrs ir AC kompresora rajona (nosaciti).Bet nav verts strideties,ta ir tikai versija,bet vini ir troksnojusi;)Vilks wrote:Zinit tas nav eļļas filtrs, jo tas tak atrodas motora pretējā pusē apakšā.
Skaņa nāk no tās motora puses, kur ir agregātsiksna, un ķēde.
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Ja tā čīkstošā skaņa ir kaut kas tuvāks īdošai skaņai, tad manam autiņam arī tāda bija. Pārgāja pēc kārtējās eļļas maiņas, ko gan biju iekavējis par dažiem tūkstošiem km. Vainu novēlu uz turbīnu.
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Turbīnai parasti tas pats no sevis nepāriet ;)kvass wrote:Ja tā čīkstošā skaņa ir kaut kas tuvāks īdošai skaņai, tad manam autiņam arī tāda bija. Pārgāja pēc kārtējās eļļas maiņas, ko gan biju iekavējis par dažiem tūkstošiem km. Vainu novēlu uz turbīnu.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
man vēl tagad ir problēma, jo mainot siksnu jau otro reizi ir nomainījuši siksnu , bet uz rullīšiem ieekonomējuši. Pirmo reizi siksna jauna un tipa ruļļi arī bet diemžēl siksna saplīsa dēļ rullīša, samaksāju par otru maiņu , jo mēnesi negribēju gaidīt atbildi, kura vainas pēc ir gultnis beigts, saimainīja rullīšus taču atkal rullītis čīkst. Tagad pasūtīju un maiņu veikšu pats vismaz zināšu ka esmu uzlicis jaunu.:)
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
..ar mainīju saviem spēkiem iekš 9-5 2,3T, biku ir ko paņemties, sevišķi ar vidējo ºuļļuku kurš atrodas motora galā pa vidu, bet kad viena skrūve ir pazaudēte auto rāmī, tad arī doma un prakse kā vieglāk nomainīt ir klāt. Tas vidējais ruļļuks arī nebija mainījies kopš auto dzimšanas!!!:dry:maily wrote:man vēl tagad ir problēma, jo mainot siksnu jau otro reizi ir nomainījuši siksnu , bet uz rullīšiem ieekonomējuši. Pirmo reizi siksna jauna un tipa ruļļi arī bet diemžēl siksna saplīsa dēļ rullīša, samaksāju par otru maiņu , jo mēnesi negribēju gaidīt atbildi, kura vainas pēc ir gultnis beigts, saimainīja rullīšus taču atkal rullītis čīkst. Tagad pasūtīju un maiņu veikšu pats vismaz zināšu ka esmu uzlicis jaunu.:)
Siksnu un ruļļukus pasūtīju no partsforsaabs, siksna nāca ~17ls (vācu)un divi ruļļuki katrs ~ pa USD 20,- -spriegotāju pagaidām nemainīju jo izskatās ka vēl kalpos kādu laiciņu, kaut gan zinu ja plēš siksnu tad pārsvarā vainīgs ir spriegotājs un tā ruļļuks.
Vienīgie kreņķi pēcāk bija siksnas smaka, ko sajutu vēl siksnu neuzliekot, kad atvēru sūtījumu -smirdēja pa visu dzīvokli pēc ķiplociņiem un uz auto arī kādus div ar pus mēnešus bij aromātiņš tagad jau viss oki.
Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru
Kurā vietā mainīji?maily wrote:man vēl tagad ir problēma, jo mainot siksnu jau otro reizi ir nomainījuši siksnu , bet uz rullīšiem ieekonomējuši. Pirmo reizi siksna jauna un tipa ruļļi arī bet diemžēl siksna saplīsa dēļ rullīša, samaksāju par otru maiņu , jo mēnesi negribēju gaidīt atbildi, kura vainas pēc ir gultnis beigts, saimainīja rullīšus taču atkal rullītis čīkst. Tagad pasūtīju un maiņu veikšu pats vismaz zināšu ka esmu uzlicis jaunu.:)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO