TB droseļvārsts niķojas.


Post Reply
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:TB droseļvārsts niķojas.

Post by lawyer »

Ilgvars wrote:Izmeta kļūdu uz displeja un apgriezieni siltam dzinējam pacēlās no 0.8/0.9 uz 1.3/1.4. Viking motors piedāvāja salabot par 280 LVL. Bet zinu ka tas maksā reāli 100-150 LVL max. Nezinu tikai kur salabot - kam kāda pieredze?
Cik zināms, alternatīvas Vikingiem šajā lietā nebūs - detaļa būs tikai pie viņiem, bet uzstādīt to jau var arī citur ;) Pati detaļas cena nebija kādi 235 laši?:huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re:TB droseļvārsts niķojas.

Post by eeKa »

Es saveejam nopirku lietotu shrotaa pa 35Ls.
Shrots Jelgavaa (citur prasija ieveerojami vairaak), Ruljlju iela 11 kkaa taa!
tel Nr, gan nav saglabaajies!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
savejais
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 146
Joined: Fri May 09, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:TB droseļvārsts niķojas.

Post by savejais »

Ilgvars wrote:Izmeta kļūdu uz displeja un apgriezieni siltam dzinējam pacēlās no 0.8/0.9 uz 1.3/1.4. Viking motors piedāvāja salabot par 280 LVL. Bet zinu ka tas maksā reāli 100-150 LVL max. Nezinu tikai kur salabot - kam kāda pieredze?
Kādu uzrakstu izmeta un, vai tie 1,3 apgr. tā arī palika, vai nokritās atpakaļ uz 0,8?
Manam SAABam bija gadījums, ka apgriezieni šad un tad sāka "mētāties" un dzinējs pat pa kādai reizei noslāpa (bet kad silts motors)un izmeta paziņojumu Check engine. Tad Vikingos nomainīja gāzes drosļvārstu (laikam to TB), bet pēc tam tik un tā nekas īpaši nemainījās uz labo pusi. Viss atrisinājās, kad nomainīja CPK devēju (70-80Ls ar darbu). Var jau būt, ka manējam SAABam abas šīs lietas sakrita vienlaikus, bet tomēr savā gadījumā liktu uz CPK kā pareizāko atbildi.
Post Reply