Saab 900 problēmas
Saab 900 problēmas
Labdien!
1)Mans jautājums ir tāds, kāpēc un ko darīt, ja nepārtraukti salona svīst ciet logi un klima it kā strāda, visu regulēt var, taču, nemaz nepūš ārā gaisu un kur 900 saab 2.3, 95 gads atrodas salona gaisa filtrs?
2)Ko darīt ar borta kompīti, tas rādā nesaprotamus ķeburus, kā arī, kas jādara pēc akumulatora izņemšanas, lai atpakaļ ieprogramētu maģi?
1)Mans jautājums ir tāds, kāpēc un ko darīt, ja nepārtraukti salona svīst ciet logi un klima it kā strāda, visu regulēt var, taču, nemaz nepūš ārā gaisu un kur 900 saab 2.3, 95 gads atrodas salona gaisa filtrs?
2)Ko darīt ar borta kompīti, tas rādā nesaprotamus ķeburus, kā arī, kas jādara pēc akumulatora izņemšanas, lai atpakaļ ieprogramētu maģi?
Re:Saab 900 problēmas
1. Samaini filtru. (atrodas zem plastmasas, kas zem logu slotinjaam)
2. SID var meeginaat remonteet
3. Jaazin magiisha kods. Ja taada nav, tad to var (par nelielu samaksu) uzzinaat Vikingos
2. SID var meeginaat remonteet
3. Jaazin magiisha kods. Ja taada nav, tad to var (par nelielu samaksu) uzzinaat Vikingos
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab 900 problēmas
Jautājums par elektrību-vai ir kāds relejs kas regulē ''black panel'' darbību? Problēma tāda, ka nospiežot pogu ''black panel'' izslēdzas tikai tahometra apgaismojums, bet visi pārējie dačiki deg(klima, radio, turbo, benzīna, temp.).
Re:Saab 900 problēmas
Paldies:)
Maģīša kods ir zināms, taču, kad to sāk ievadīt, nekas neparādās tikai horizontālas strīpiņas;)
Maģīša kods ir zināms, taču, kad to sāk ievadīt, nekas neparādās tikai horizontālas strīpiņas;)
Re:Saab 900 problēmas
Tad jaapatur magjis iesleegts (no galvas neatceros - kkur no pusstundas liidz paaris stundaam), kameer atljauj ievadiit koduLiepiņš wrote:Paldies:)
Maģīša kods ir zināms, taču, kad to sāk ievadīt, nekas neparādās tikai horizontālas strīpiņas;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab 900 problēmas
Visticamaakais, ka panelii kaads ir meeginaajis kko vienot... Panelii paliek tikai spido liidz 140, paareejam nav jaadeg. Bet konsoles podzinjas paliks izgaismotas. Taas nedziestskuuris wrote:Jautājums par elektrību-vai ir kāds relejs kas regulē ''black panel'' darbību? Problēma tāda, ka nospiežot pogu ''black panel'' izslēdzas tikai tahometra apgaismojums, bet visi pārējie dačiki deg(klima, radio, turbo, benzīna, temp.).
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab 900 problēmas
Par svīstošajiem logiem - reiz man sanāca ļoti veiksmīgi tikt no šīs problēmas vaļā ar labu logu mazgāšanas līdzekli. Tam vēl virsū bija rakstīts, ka palīdzēs logiem neaizsvīst. Un tā arī bija.
Vakar arī - kādu laiku nebiju to sudrabīgo saabu kustinājis. Braukāju vakar gana daudz, auto visu laiku silts iekšā, bet aizmugurē logi kaut kā pat netaisās atsvīst. Un arī priekšējais ļoti sūdīgi atsvīst. Tad sāku skatīties tuvāk, padarbojos ar salveti - un sapratu, ka vienkārši tas logs nav kādu laiku tīrīšanas līdzekļus redzējis, jo viss tāds nospeķots vienmērīgā kārtā. Kad to notīra ar salveti nost, atsvīst 5x ātrāk. Un salona filtrs arī - bija savulaik Aero viņš tā saķepis, ka ne sūda nevilka no ārpasaules gaisu. Nomainīju un tas būtiski ietekmēja arī logu svīšanu.
Vakar arī - kādu laiku nebiju to sudrabīgo saabu kustinājis. Braukāju vakar gana daudz, auto visu laiku silts iekšā, bet aizmugurē logi kaut kā pat netaisās atsvīst. Un arī priekšējais ļoti sūdīgi atsvīst. Tad sāku skatīties tuvāk, padarbojos ar salveti - un sapratu, ka vienkārši tas logs nav kādu laiku tīrīšanas līdzekļus redzējis, jo viss tāds nospeķots vienmērīgā kārtā. Kad to notīra ar salveti nost, atsvīst 5x ātrāk. Un salona filtrs arī - bija savulaik Aero viņš tā saķepis, ka ne sūda nevilka no ārpasaules gaisu. Nomainīju un tas būtiski ietekmēja arī logu svīšanu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Saab 900 problēmas
Opā, paldies :)
Re:Saab 900 problēmas
izklausās, ka zaudēšu daudz degvielas :D
Re:Saab 900 problēmas
Nu nez, manam 900 spidometrs deg līdz 250, tas ir viss.Arnijs wrote:Visticamaakais, ka panelii kaads ir meeginaajis kko vienot... Panelii paliek tikai spido liidz 140, paareejam nav jaadeg. Bet konsoles podzinjas paliks izgaismotas. Taas nedziestskuuris wrote:Jautājums par elektrību-vai ir kāds relejs kas regulē ''black panel'' darbību? Problēma tāda, ka nospiežot pogu ''black panel'' izslēdzas tikai tahometra apgaismojums, bet visi pārējie dačiki deg(klima, radio, turbo, benzīna, temp.).
Benzīna rādītājs un turbo deg tad, ja kāds no parametriem ir sarkanajā, jeb ļoti tuvu tai, zonā. Tas ir - ja benzīns bākā mazāk par kādiem 10 litriem, tad tā puse deg. Ja iežmiegsi riktīgi grīdā tā, ka tahometrs sarkanajā, un kādas pāris sekundes paturēsi, tad iedegsies arī tahometrs. Kad atlaiž apgriezienus, tad šis atkal nodziest. Un kad pielej bāku, tad arī benzīna rādītājs un turbo bltiņa ir tumši.
SAAB un SUBARU
Re:Saab 900 problēmas
nu laikam ka kāds būs tēlojis baigo elektriķi, jo liekas dīvaini, ka startējot mašīnu, iedegas paneļa apgaismojums un arī tuvās gaismas slēdzis ja paliek ieslēgts izņemot aizdedzes atslēgu, tad neviena lampa nedeg(ķipa automātiskās gaismas :D). Būs jābrauc pie kāda daktera, varbūt kāds var ko ieteikt Rīgas apkaimē?Arnijs wrote:Visticamaakais, ka panelii kaads ir meeginaajis kko vienot... Panelii paliek tikai spido liidz 140, paareejam nav jaadeg. Bet konsoles podzinjas paliks izgaismotas. Taas nedziestskuuris wrote:Jautājums par elektrību-vai ir kāds relejs kas regulē ''black panel'' darbību? Problēma tāda, ka nospiežot pogu ''black panel'' izslēdzas tikai tahometra apgaismojums, bet visi pārējie dačiki deg(klima, radio, turbo, benzīna, temp.).
Re:Saab 900 problēmas
Nemekle kaski,-ta tam ir jabut...skuuris wrote:nu laikam ka kāds būs tēlojis baigo elektriķi, jo liekas dīvaini, ka startējot mašīnu, iedegas paneļa apgaismojums un arī tuvās gaismas slēdzis ja paliek ieslēgts izņemot aizdedzes atslēgu, tad neviena lampa nedeg(ķipa automātiskās gaismas :D). Būs jābrauc pie kāda daktera, varbūt kāds var ko ieteikt Rīgas apkaimē?Arnijs wrote:Visticamaakais, ka panelii kaads ir meeginaajis kko vienot... Panelii paliek tikai spido liidz 140, paareejam nav jaadeg. Bet konsoles podzinjas paliks izgaismotas. Taas nedziestskuuris wrote:Jautājums par elektrību-vai ir kāds relejs kas regulē ''black panel'' darbību? Problēma tāda, ka nospiežot pogu ''black panel'' izslēdzas tikai tahometra apgaismojums, bet visi pārējie dačiki deg(klima, radio, turbo, benzīna, temp.).
Re:Saab 900 problēmas
Manam 900NG radusies vecuma vai aukstuma kaite - proti, izņemot atslēgu, serdenis neiznāk uz āru un ieliekot atpakaļ atslēgu, tā negrib griezties! Auto vienkārši nevar pielaist:huh: Kad izčakarē, lai tas serdenis izklikšķinās laukā, tad viss oki. Sliktākais jau tas, ka ar 900 pārvietojas cienītā...
Ar ko labāk eļļot to serdeni, vai ir veicamas kādas sakarīgākas darbības?!:blink:
Ar ko labāk eļļot to serdeni, vai ir veicamas kādas sakarīgākas darbības?!:blink:
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Saab 900 problēmas
Pagājušoziemu ar' bij šāda problēma, nevarēju izčakarēt serdeni ārā. Tad vienā rītā, kad tas bij noriebies, ķēru pirmo šķidrumu, kas bij pa rokai. Durvju kabatiņā mētājās Zippo šķiltavu benzīns, to arī ielēju atslēgā. Un kopš tā brīža roblēma pazuda. :)
Kā ir šoziem - nezinu. Ar sābu brauc sencis, neesmu uzjautājs. Z-svētkos būšu laukos, apjautāšos.
Kad mainīju pečkas rdiātoriņu un biju nojaucis viduskonsoles plastmasas, domāju izjaukt to serdeni, bet tur viss bija tik monolīti uztaisīts, ka atmetu tam ar roku.
Kā ir šoziem - nezinu. Ar sābu brauc sencis, neesmu uzjautājs. Z-svētkos būšu laukos, apjautāšos.
Kad mainīju pečkas rdiātoriņu un biju nojaucis viduskonsoles plastmasas, domāju izjaukt to serdeni, bet tur viss bija tik monolīti uztaisīts, ka atmetu tam ar roku.
SAAB un SUBARU
Re:Saab 900 problēmas
Nu loti neieteiktu kko liet atslega,jo ja ir bijis kads zobins nosprudis un piedilis pie esosas situacijas,tad pec mazgasanas tas var panakt lauka un noklemmet visu atslegu,ta ka vairs nevar pagriezt.Bārda wrote:Manam 900NG radusies vecuma vai aukstuma kaite - proti, izņemot atslēgu, serdenis neiznāk uz āru un ieliekot atpakaļ atslēgu, tā negrib griezties! Auto vienkārši nevar pielaist:huh: Kad izčakarē, lai tas serdenis izklikšķinās laukā, tad viss oki. Sliktākais jau tas, ka ar 900 pārvietojas cienītā...
Ar ko labāk eļļot to serdeni, vai ir veicamas kādas sakarīgākas darbības?!:blink:
Un otrs iemesls tur neliet neko,neaizmirsti ka zem serdenes atrodas kontaktgrupa,kurai varetu nepatikt svesu skidrumu klatbutne.
Ieteikums,kamer atslegu vel var pagriezt,iznemt serdeni,izjaukt to un tad izmazgat un novertet zobinu stavokli...