Sveiki, vajadzīga palīdzība sakarā ar Saab 9000 2.0 turbo virzuļiem un klaņiem.
Pašlaik būvējas viens turbo projektiņš un nepieciešams uzzināt, kāds klaņu garums un apakšējā gala diametrs ir Saab 9000 2.0 turbo klaņiem. Kā arī, kāds ir kompresijas augstums tā paša dzinēja virzuļiem.
Izpalīdziet lūdzu, jāsāk likt drīz dzinējs kopā, bet virzuļu un klaņu vēl nav, šie būtu laba alternatīva, ja derētu.
2.0 turbo virzuļi
Re:2.0 turbo virzuļi
Riitdien (ja neaizmirsiishu) vareetu nomeeriit, bet - baidos, vai tur kas derees, ja runa iet par citu motoru.
Gaajiens, ja nemaldos, ir 78mm 2.0 un 90mm 2.3 dzineejiem
Klanju ap. aareejais diametrs vareetu buut ap 60mm, jo shaales ir uz 54mm Garumu centiishos nomeeriit
Gaajiens, ja nemaldos, ir 78mm 2.0 un 90mm 2.3 dzineejiem
Klanju ap. aareejais diametrs vareetu buut ap 60mm, jo shaales ir uz 54mm Garumu centiishos nomeeriit
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:2.0 turbo virzuļi
Paldies, tiešām būtu noderīgi to uzzināt. 54 šālēm ir tas ārējais diametrs?
Ja garums un apakšējais klaņa gals arī, tad būs super, citādi kkas ap 800ls sanāk kaltās iekšas pirkt.
Ja garums un apakšējais klaņa gals arī, tad būs super, citādi kkas ap 800ls sanāk kaltās iekšas pirkt.
Re:2.0 turbo virzuļi
Nu vot.... Aizmirsu nomeeriit paareejos parametrus.Boby wrote:Paldies, tiešām būtu noderīgi to uzzināt. 54 šālēm ir tas ārējais diametrs?
Ja garums un apakšējais klaņa gals arī, tad būs super, citādi kkas ap 800ls sanāk kaltās iekšas pirkt.
Bet 54mm ir klanja kaklinja diametrs. Shaalju aareejais ir 60mm
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:2.0 turbo virzuļi
Paldies, tad laikam tiešām nederēs, vajag klaņus, kas derētu uz 51,75 mm resnu vai mazāku kloķeni.
Būs vien laikam viss saab 2.3 T motors jākrāmē iekšā.
Kādi ieteikumi, tādu pērkot? Kas jāskatās utt?
Doma ir savienot ar Forda t9 kārbu (caurs flanci) un stutēt iekša sierrā. Jo iepriekšējais turbo motors ātri tika noauts:S
Būs vien laikam viss saab 2.3 T motors jākrāmē iekšā.
Kādi ieteikumi, tādu pērkot? Kas jāskatās utt?
Doma ir savienot ar Forda t9 kārbu (caurs flanci) un stutēt iekša sierrā. Jo iepriekšējais turbo motors ātri tika noauts:S
Re:2.0 turbo virzuļi
Shaales (ja atlauj noraut karteri) un kjeede (izstiepums, ko meera uz spriegotaaja biidiitaaja. Robezas no 9mm - 19mm. Attieciigi uz 9mm ir teicamaa kaartiibaa keedes mehaanisms, bet uz 19mm - kritisks. Pie apm 15-16mm parasti maina keedi ar visu, kas vinjai apkaart) Par galvaam un sadaleneem vari nekrenkjeeties. Praktiski nav bijis probleemu.Boby wrote: Kādi ieteikumi, tādu pērkot? Kas jāskatās utt?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:2.0 turbo virzuļi
motoru varu piedavatBoby wrote:Paldies, tad laikam tiešām nederēs, vajag klaņus, kas derētu uz 51,75 mm resnu vai mazāku kloķeni.
Būs vien laikam viss saab 2.3 T motors jākrāmē iekšā.
Kādi ieteikumi, tādu pērkot? Kas jāskatās utt?
Doma ir savienot ar Forda t9 kārbu (caurs flanci) un stutēt iekša sierrā. Jo iepriekšējais turbo motors ātri tika noauts:S