Amortizatori


Post Reply
Timos
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Tue Jan 29, 2008 2:02 pm

Amortizatori

Post by Timos »

Labrit visiem!
Interese tads jautajums,ka aizm. amortizatoru maina uz saab 9-5 3.0t grifin 1998.g.
Kur labak un pec iespejas letak tos nopirkt un uzstadit?Var but kads zin ari aptuvenas izmaksas?:blink:
Paldies ieprieks B)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by Arnijs »

Timos wrote:Labrit visiem!
Interese tads jautajums,ka aizm. amortizatoru maina uz saab 9-5 3.0t grifin 1998.g.
Kur labak un pec iespejas letak tos nopirkt un uzstadit?Var but kads zin ari aptuvenas izmaksas?:blink:
Paldies ieprieks B)
Tad Tev kaa vajag...
Labaak?
Vai leetaak...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Timos
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Tue Jan 29, 2008 2:02 pm

Re:Amortizatori

Post by Timos »

Man vajag labak,un pec iepspejas letaak,jo parmaksat ipasi negribas.Ko vari ieteikt?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by Arnijs »

Timos wrote:Man vajag labak,un pec iepspejas letaak,jo parmaksat ipasi negribas.Ko vari ieteikt?
Tad nesaprotu, kas ir pārmaksāt! Labi amortiņi maksā , bez šaubām, dārgāk par sliktiem! Par sliktiem nerunāsim, bet labi varētu būt Koni, Sachs, Boge. Koni - Leinod, Sachs - Senson un Ape Motors, Boge - Auto Plus.
Zvani, prasi, salīdzini!
Oriģinālie maksā ~ 70Ls/gb, ja vien nav pašlīmeņojošie. Un pašlīmeņojošos diez vai pie aftermarket brendiem samekleesi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Amortizatori

Post by Iceman »

Lūgums padalīties pieredzē.
Nepieciešami aizmugurējie amortizatori priekš 9-5 '98. gada sedana 2,3lpt.
Nav vajadzības pēc tur sporta vai regulējamiem - vienkārši lai labi pilda savu funkciju.
Kur par kādām cenām ir pirkti?
Kādus var īpaši ieteikt un otrādi īpaši neieteikt?
pie reizes arī varbūt ir kas sakāma par priekšējajiem amortizatoriem

Ko bez Arnija nosauktajiem varat vēl teikt par KAYABA?


Paldies!
BE CE DE
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by Arnijs »

Iceman wrote:Lūgums padalīties pieredzē.
Nepieciešami aizmugurējie amortizatori priekš 9-5 '98. gada sedana 2,3lpt.
Nav vajadzības pēc tur sporta vai regulējamiem - vienkārši lai labi pilda savu funkciju.
Kur par kādām cenām ir pirkti?
Kādus var īpaši ieteikt un otrādi īpaši neieteikt?
pie reizes arī varbūt ir kas sakāma par priekšējajiem amortizatoriem

Ko bez Arnija nosauktajiem varat vēl teikt par KAYABA?


Paldies!
KYB ir pacieti, bet - ja vien nav Spēnijā ražotie (kas savukārt ir ar lielu ticamību), tad ir OK! Oriģināli nāk Sachs, bet ieteiktu tomēr skatīties KONI virzienā! Kaut vai tāpēc. ka pats varēsi ieregulēt sev vēlamo komfortu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
SeRgy88
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 214
Joined: Tue Feb 26, 2008 9:21 am
Location: Salaspils-Rîga

Re:Amortizatori

Post by SeRgy88 »

Arnijs wrote:
Timos wrote:Man vajag labak,un pec iepspejas letaak,jo parmaksat ipasi negribas.Ko vari ieteikt?
Tad nesaprotu, kas ir pārmaksāt! Labi amortiņi maksā , bez šaubām, dārgāk par sliktiem! Par sliktiem nerunāsim, bet labi varētu būt Koni, Sachs, Boge. Koni - Leinod, Sachs - Senson un Ape Motors, Boge - Auto Plus.
Zvani, prasi, salīdzini!
Oriģinālie maksā ~ 70Ls/gb, ja vien nav pašlīmeņojošie. Un pašlīmeņojošos diez vai pie aftermarket brendiem samekleesi.
kur palika tā saucamie MONROE ?! vai tie ir tā sliktā gala?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by Arnijs »

SAABs wrote: kur palika tā saucamie MONROE ?! vai tie ir tā sliktā gala?
MONROE Sensatrack tehniskā doma ir OK! Bet - cik bij nācies saskarties ar KEMI pirktajiem, tad nesamērīgi liels atbirums , kvalitātes problēmu pēc, pie kam arī cena nekāda saldā nebij, ja netrāpīja uz akcijām.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Amortizatori

Post by uculs »

Koni is the way to go un pakaļejiem jau nu toč nav tik dārgi lai nevarētu atļauties.
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Amortizatori

Post by Iceman »

man piedāvā sachs pa 42Ls gab. Aizmugurējos protams
BE CE DE
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Amortizatori

Post by Iceman »

a kā tie regulējamie izpaužas? Jālien ar instrumentu pie katra amīša vai arī viņš kautkā pats nosaka cik cietam jābūt?
BE CE DE
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by skirem »

Iceman wrote:a kā tie regulējamie izpaužas? Jālien ar instrumentu pie katra amīša vai arī viņš kautkā pats nosaka cik cietam jābūt?
Instrumenti nepalīdzēs- jāņem nost un jāregulē (pats apakšējais attēls)
http://www.koni.com/193.html

Bet viņi nāk jau "default" diezgan ok. Vienīgā problēma ar kuru sastapos un redzu ka daudziem 9-5 tas ir kuriem ir Koni- aizmugurējo riteņu izgāzums (izskatās ka vecaiem BMW), bet iespējams ir labojams jo uz tā amortiņa ir divas pozīcijas atsperes atbalstam ( no rūonīvcas stāv zemākais variants), bet var pacelt par 20mm un iespējams tad viss būs ok.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by Arnijs »

skirem wrote:
Iceman wrote:a kā tie regulējamie izpaužas? Jālien ar instrumentu pie katra amīša vai arī viņš kautkā pats nosaka cik cietam jābūt?
Instrumenti nepalīdzēs- jāņem nost un jāregulē (pats apakšējais attēls)
http://www.koni.com/193.html

Bet viņi nāk jau "default" diezgan ok. Vienīgā problēma ar kuru sastapos un redzu ka daudziem 9-5 tas ir kuriem ir Koni- aizmugurējo riteņu izgāzums (izskatās ka vecaiem BMW), bet iespējams ir labojams jo uz tā amortiņa ir divas pozīcijas atsperes atbalstam ( no rūonīvcas stāv zemākais variants), bet var pacelt par 20mm un iespējams tad viss būs ok.
Nu pie ritenju izgaazuma amiishiem taa kaa nevajadzeetu buut vainiigiem! Iespeejams, ka taas ir sadilushas lodbukses!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by skirem »

Arnijs wrote:
skirem wrote:
Iceman wrote:a kā tie regulējamie izpaužas? Jālien ar instrumentu pie katra amīša vai arī viņš kautkā pats nosaka cik cietam jābūt?
Instrumenti nepalīdzēs- jāņem nost un jāregulē (pats apakšējais attēls)
http://www.koni.com/193.html

Bet viņi nāk jau "default" diezgan ok. Vienīgā problēma ar kuru sastapos un redzu ka daudziem 9-5 tas ir kuriem ir Koni- aizmugurējo riteņu izgāzums (izskatās ka vecaiem BMW), bet iespējams ir labojams jo uz tā amortiņa ir divas pozīcijas atsperes atbalstam ( no rūonīvcas stāv zemākais variants), bet var pacelt par 20mm un iespējams tad viss būs ok.
Nu pie ritenju izgaazuma amiishiem taa kaa nevajadzeetu buut vainiigiem! Iespeejams, ka taas ir sadilushas lodbukses!
100% nepiekrītu, jo šis izgāzums parādījās pēc Koni uzlikšanas un visas bukses ir mainītas ;) . Un tu gribi teikt ka visiem, kuriem ir Koni ir beigtas bukses - kaut kā neticas.:)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by Arnijs »

skirem wrote:
100% nepiekrītu, jo šis izgāzums parādījās pēc Koni uzlikšanas un visas bukses ir mainītas ;) . Un tu gribi teikt ka visiem, kuriem ir Koni ir beigtas bukses - kaut kā neticas.:)
Būs Tev taisnība! :) Tikko iečekoju šo pasākumu dzīvajā. Pie "vainas" ir aizmugures tilta trapeces uzbūve, kas savukārt ir pakārtota stabilitātei: tipa - pie noslodzes rats iegūst negatīvu sagāzumu. Un tas tiešām rodas no atsperes stiprinājuma pozīcijas uz amortizatora. Augšējais stiprinājums gan esot paredzēts Wagoniem, bet sedaniem pienākoties apakšējais.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply