Saab i gazovoe oborudovanie.
Saab i gazovoe oborudovanie.
zdravstvujte. dumaju postavitj na 9.5 2.3t gazovoe oborudovanie, no ne znaju gde lutse i kak k gazu otnositsja saab , raskazite u kovo estj opit kak sto gde, kakie s gazom mogut bitj problemi, pljusi i minusi.
zaranie vsem spasibo.
zaranie vsem spasibo.
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Zdesj vse nenavidjat gaz, po etamu vradli ktota stota budet sovetovatj, skoreje posmejutsa nad toboi.
No jesli ja bi stavil gazovoje oborudovanije, to stoto iz golandskova proizvodstva, naprimer PRINS, i s balonom v mesto zapaski.
No jesli ja bi stavil gazovoje oborudovanije, to stoto iz golandskova proizvodstva, naprimer PRINS, i s balonom v mesto zapaski.
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
SAAB uzlikt gāzes iekārtu ir tas pats kā labu konjaku atšķaidīt ar sulu :D
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Manam 9-3 2002 2.0t ir VIALLE sistēma. Atsevišķs kompis gāzei uz Jetronic bāzes. Automātiski pārslēdzas uz gāzi pie 1500-2000 apgriezieniem, kad motors uzsilis. Balons rezerves riteņa vietā 55L. Inžektoru ražības pietiek līdz 210z.s.
Par konjaku nepiekrītu ;) Protams, konjaks ir labs, ideālā glāzē un temperatūrā. Bet blakus glāzei ar konjaku neviens netraucē turēt glāzi ūdens. Nu tā.. slāpēm (500km pa bāni pie 2000 apgriezieniem par puscenu). Ko grib, to dzer. Starp citu - tehniskie eksperti stāsta, ka gāzeniekiem motori esot tīrāki.
Par konjaku nepiekrītu ;) Protams, konjaks ir labs, ideālā glāzē un temperatūrā. Bet blakus glāzei ar konjaku neviens netraucē turēt glāzi ūdens. Nu tā.. slāpēm (500km pa bāni pie 2000 apgriezieniem par puscenu). Ko grib, to dzer. Starp citu - tehniskie eksperti stāsta, ka gāzeniekiem motori esot tīrāki.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Bet gāzei tak ir lielāka sadegšanas temperatūra un Oktāna skaitlis. Vai tad tas nenokauj motoru?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
obosnuj pozalusta svoe mnenie.andrisem wrote:SAAB uzlikt gāzes iekārtu ir tas pats kā labu konjaku atšķaidīt ar sulu :D
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Kur liki, cik tas tev izmaksāja!? Cik bieži jātaisa apkopes! Cik tas maksā!?Grippen wrote:Manam 9-3 2002 2.0t ir VIALLE sistēma. Atsevišķs kompis gāzei uz Jetronic bāzes. Automātiski pārslēdzas uz gāzi pie 1500-2000 apgriezieniem, kad motors uzsilis. Balons rezerves riteņa vietā 55L. Inžektoru ražības pietiek līdz 210z.s.
Par konjaku nepiekrītu ;) Protams, konjaks ir labs, ideālā glāzē un temperatūrā. Bet blakus glāzei ar konjaku neviens netraucē turēt glāzi ūdens. Nu tā.. slāpēm (500km pa bāni pie 2000 apgriezieniem par puscenu). Ko grib, to dzer. Starp citu - tehniskie eksperti stāsta, ka gāzeniekiem motori esot tīrāki.
Tā kā kā E98 ir jau uzkāpis līdz 80 saņu robežai un izskatās, ka arī turpmāk kāps, tad atliek tikai 2 iespējas: 1. Gāze, 2.Tikt vaļā no SAABa.
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Pie mums tāpat neviens konjaku nedzer, bet pļumpē Tulamoru ar kolu!:laugh:andrisem wrote:SAAB uzlikt gāzes iekārtu ir tas pats kā labu konjaku atšķaidīt ar sulu :D
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Tā mēs šķendējamies katru reizi, kad degvielas cenas kāpj, bet tāpat braucam un brauksim ar saviem SAAB.
Tulamors tak ir viskijs ne konjaks :Delmo wrote:Pie mums tāpat neviens konjaku nedzer, bet pļumpē Tulamoru ar kolu!:laugh:
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
nu bet viņš nesaka ka Tulamors ir konjaks :) Viņš saka ka kojaka vietā visi dzer TU\l\iku ar kolu ;)andrisem wrote:Tā mēs šķendējamies katru reizi, kad degvielas cenas kāpj, bet tāpat braucam un brauksim ar saviem SAAB.Tulamors tak ir viskijs ne konjaks :Delmo wrote:Pie mums tāpat neviens konjaku nedzer, bet pļumpē Tulamoru ar kolu!:laugh:
soory par offtopic :)
Gāze siekārta sman ir neizprotama lieta, neesmu iedziļinājies un laikam ar tuvākā liakā to nedarīšu ;)
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Par sistēmu un kompāniju lasāms šeit: http://www.vialle.nl/lpg-producten/lpg.html?L=1
Apkope nav nepieciešama, kamēr viss darbojas ;) Ja nopietni - sistēma ir vienlaikus vienkārša un precīza. Vialle lapā arī lielākā daļa tehniskās informācijas labi izklāstīta. Jā, ēd gāzi par kādiem 20% vairāk, nekā benzīnu. Oktānskaitlis ir augstāks, bet Trionic māk lieliski tikt galā ar oktāna izmaiņām - ne velti mazliet pamainot programmatūru SAABos var liet E85, bet oriģināls māk apstrādāt gandrīz jebkuru benzīnu virs 95.
Sistēmu pats neliku, jau nopirku ar uzliktu. Ja subjektīvi - mani ļoti kaitina 'tablete' bagāžniekā; grīda arī sanāk par 20-30cm mazāk dziļa, kravas telpa cieš. Bet ar visu to, šķiet, tomēr labāk nekā cisterna aiz pakaļējā sēdekļa.. Liekas, www.autogaze.lv piedāvā līdzīgus, labus risinājumus.
Apkope nav nepieciešama, kamēr viss darbojas ;) Ja nopietni - sistēma ir vienlaikus vienkārša un precīza. Vialle lapā arī lielākā daļa tehniskās informācijas labi izklāstīta. Jā, ēd gāzi par kādiem 20% vairāk, nekā benzīnu. Oktānskaitlis ir augstāks, bet Trionic māk lieliski tikt galā ar oktāna izmaiņām - ne velti mazliet pamainot programmatūru SAABos var liet E85, bet oriģināls māk apstrādāt gandrīz jebkuru benzīnu virs 95.
Sistēmu pats neliku, jau nopirku ar uzliktu. Ja subjektīvi - mani ļoti kaitina 'tablete' bagāžniekā; grīda arī sanāk par 20-30cm mazāk dziļa, kravas telpa cieš. Bet ar visu to, šķiet, tomēr labāk nekā cisterna aiz pakaļējā sēdekļa.. Liekas, www.autogaze.lv piedāvā līdzīgus, labus risinājumus.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 190
- Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
- Location: Íekava
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Ivanusi- varbuut uzliec gaazgjeneraatoru, tad vajadzees tikai malku (zaagji, cirvi utt)
lai veicas
lai veicas
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Grippen, es biju domājis vairāk ne aizdedzes sistēmu, bet tieši lielākas temperatūras mehāniskku iedarbību uz motoru. Kā jūtās tā iekšas?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Iekšām nav ne vainas, viss strādā, jau gadus piecu, nācās tikai vienreiz sūkni nomainīt. Beļģi bija pārsteigti par to, bet pie mūsu gāzes viss ir iespējams.
P.S mašīna neiet, ja salīdzina ar benzīnu
P.S mašīna neiet, ja salīdzina ar benzīnu
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Saab i gazovoe oborudovanie.
Man stav uz Aero jau gadu un gandriz nekadu problemu;) Vislielaka problema bija saregulet pat vajadzeja samainit sistemu uz modernako bet jau be piemaksasB) Liku autogaze.
Te jau bija kaut kur par gazes sistemas likšanu vajag tik pameklet ,es vairs negribu te stridities uttt ,katram savs viedoklis ,bet ja butu 98 ap kadiem 0.50 sant tad es izveletos Benzinu;) Diemžel situacija ir cita .....
Ja gribi tad liec bet lai to dara cilveku kuri to tiešam parzin lai nakotne nebutu problemu ,ka ari sagatavojies ka vajadzetu kadu laiku lai sareguletu.
Te jau bija kaut kur par gazes sistemas likšanu vajag tik pameklet ,es vairs negribu te stridities uttt ,katram savs viedoklis ,bet ja butu 98 ap kadiem 0.50 sant tad es izveletos Benzinu;) Diemžel situacija ir cita .....
Ja gribi tad liec bet lai to dara cilveku kuri to tiešam parzin lai nakotne nebutu problemu ,ka ari sagatavojies ka vajadzetu kadu laiku lai sareguletu.