900tais slāpst nost
900tais slāpst nost
Īss problēmas izklāsts:
Pirmo reiz šī problēma uzpeldēja tad kad ārā temperatūra bija zem -20. braucot noslāpa autiņš. cenšos pielaist, bet nu nekādi nelec. Starteris griež, bet nelec. Pasēžam kādas 5-10 min pagaidam un viss atkal aiziet. pielec un vairs nekādu pazīmju par to, ka kkas nebūtu kārtībā.
Nākamā reize kad atkārtojās šī problēma bija kādu menesi atpakaļ - atkal noslāpa gaitā brīdī, kad pārslēdzu ātrumus.
Šoreiz arī 5min pagaidīšana neko nedeva. It kā izdodas pielaist, bet motors rīstās un knapi purkšķ (sajutā tāda, ka nestrādā kāds no cilindriem). Auto tika aizvilkts uz stāvlaukumu un no rīta pielaists bez problēmām. WTF?
Tā nu atkal kādu brīdi pavizinājos un viss liekas ok, bet šorīt atkal sākās joki. Pielaižu auto, kādu brīdi parūcis tas noslāpst un vairs nav piedabūjams. Mazliet nogaidu, nojauzdams, ka gan jau vecais triks un laižu klāt. Baigi negribīgi izdodas pielaist, bet motors atkal rīstās un tikai ar baigo gāzēšanu izdodas to nenoslāpēt. brīdi padarbojies, motors pats ieņem stāvokli uz kādiem 2,5tk apgr. un tā kādu brīdi darbojas, bet vismaz neslāpst. Paiet vēl kādas 5 min un atkal viss darbojas it kā nekas nebūtu bijis - motora apgriezieni normāli.
Kas tam varētu būt pa vainu? KKas ar degvielas padevi? Sūknis?
Pirmo reiz šī problēma uzpeldēja tad kad ārā temperatūra bija zem -20. braucot noslāpa autiņš. cenšos pielaist, bet nu nekādi nelec. Starteris griež, bet nelec. Pasēžam kādas 5-10 min pagaidam un viss atkal aiziet. pielec un vairs nekādu pazīmju par to, ka kkas nebūtu kārtībā.
Nākamā reize kad atkārtojās šī problēma bija kādu menesi atpakaļ - atkal noslāpa gaitā brīdī, kad pārslēdzu ātrumus.
Šoreiz arī 5min pagaidīšana neko nedeva. It kā izdodas pielaist, bet motors rīstās un knapi purkšķ (sajutā tāda, ka nestrādā kāds no cilindriem). Auto tika aizvilkts uz stāvlaukumu un no rīta pielaists bez problēmām. WTF?
Tā nu atkal kādu brīdi pavizinājos un viss liekas ok, bet šorīt atkal sākās joki. Pielaižu auto, kādu brīdi parūcis tas noslāpst un vairs nav piedabūjams. Mazliet nogaidu, nojauzdams, ka gan jau vecais triks un laižu klāt. Baigi negribīgi izdodas pielaist, bet motors atkal rīstās un tikai ar baigo gāzēšanu izdodas to nenoslāpēt. brīdi padarbojies, motors pats ieņem stāvokli uz kādiem 2,5tk apgr. un tā kādu brīdi darbojas, bet vismaz neslāpst. Paiet vēl kādas 5 min un atkal viss darbojas it kā nekas nebūtu bijis - motora apgriezieni normāli.
Kas tam varētu būt pa vainu? KKas ar degvielas padevi? Sūknis?
Re:900tais slāpst nost
varbūt AIC vārsts jokojas? - tujkšgaitas apgriezienu regulēšanas vārsts, tas, kurš garām droselei laiž noteiktu daudzumu gaisa, lai uzturētu tukšgaitas apgriezienus.
Tev laikam ir LUCAS sistēma ... pats pirms pāris nedēļām skrūvēju viņu ārā.
Tev laikam ir LUCAS sistēma ... pats pirms pāris nedēļām skrūvēju viņu ārā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:900tais slāpst nost
Es (lai gan neesmu baigais tehnikas guru) skatitos uz drosela varstu, sukni un lielo resno gaisa trubu (kas pienak pie droseles).
Lai gan tiesi sada veida pieredze man nav bijusi, bet gan lidziga un bez slapsanas, tad vaina bija netira drosela varsta, ko iztirija un viss aizgaja.
Vienreiz vel bija, ja atmina mani nevil, ka signalizacija glukoja un blokeja degvielas padevi, bet toreiz auto bija mems uzreiz ka ar nazi, gaita noslapa un viss.
Lai gan tiesi sada veida pieredze man nav bijusi, bet gan lidziga un bez slapsanas, tad vaina bija netira drosela varsta, ko iztirija un viss aizgaja.
Vienreiz vel bija, ja atmina mani nevil, ka signalizacija glukoja un blokeja degvielas padevi, bet toreiz auto bija mems uzreiz ka ar nazi, gaita noslapa un viss.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900tais slāpst nost
:) Man arī ir viedoklis:
1.sūknis diez vai- parasti vai nu ir vai nu nav un "ar pagali pa bāku" iedarbīnās.
2.AIC vārsts- liktu uz šo, ja tukšgaita neturās (t.sk. nometot gāzi pie pārslēgšanās) un jāgāzē. Vainu pats vārsts tiršas vai arī kāda no divām trubām uz/no AIC vārstu rijas ciet. Manā gadījumā drauga iepirktā nearmēta truba bija pa mīkstu un ar retinājumu metās ciet.
3.Drosele- nu nez.. Es, kad cīnījos ar šādu pašu problēmu, tad iztīrīju arī to, bet tīrīt tur īsti nebija ko.
4. Ja tas tomēr ir AIC vārsts, kurš mirst- un to apstiprina Zinītis, tad brīdī, kad būsi sapratis, ka nekur to daļu nevar atrast, kur nu pa pilsoniskām cenām- padod ziņu. Ir viens vīrs īrijā, kurš Lucas daļas ir iepircis krājumos.
1.sūknis diez vai- parasti vai nu ir vai nu nav un "ar pagali pa bāku" iedarbīnās.
2.AIC vārsts- liktu uz šo, ja tukšgaita neturās (t.sk. nometot gāzi pie pārslēgšanās) un jāgāzē. Vainu pats vārsts tiršas vai arī kāda no divām trubām uz/no AIC vārstu rijas ciet. Manā gadījumā drauga iepirktā nearmēta truba bija pa mīkstu un ar retinājumu metās ciet.
3.Drosele- nu nez.. Es, kad cīnījos ar šādu pašu problēmu, tad iztīrīju arī to, bet tīrīt tur īsti nebija ko.
4. Ja tas tomēr ir AIC vārsts, kurš mirst- un to apstiprina Zinītis, tad brīdī, kad būsi sapratis, ka nekur to daļu nevar atrast, kur nu pa pilsoniskām cenām- padod ziņu. Ir viens vīrs īrijā, kurš Lucas daļas ir iepircis krājumos.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900tais slāpst nost
Jā, tas ir AIC vārsts.ZingZeng wrote:Vai sis ?
http://www.eeuroparts.com/Main/PartDeta ... id=7586019
Tikai tas ir Bosch nevis Lucas, kāds ir Eidim.
Bosh ir 3x lētāks un miljons reižu vieglāk atrodams.
Viņam vajag šādu:
Bet, kamēr es meklēju āmuru, lai pārsistu ģimenes ietaupījumu kasīti un pirktu pa lielu naudu jaunu Lucas AIC vārstu- atbrauca Nīgrais un parādīja, kāds alnis esmu, jo vienkārši viena no trubām, kas iet no droseles uz to AIC vārstu bija nesen mainīta (ira laukā), uzlikta pārāk mīskta un ar vakumu rāvās ciet.
Re:900tais slāpst nost
vienkāršākais variants ir šitos AIC nomainīt uz AAV + droseles sēni - mehānisko/bimetāla tukšgaitas vārstu + sēni pie droseles, kas uzņem un mazina droseles aizciršanos pie strauji atmestas gāzes.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:900tais slāpst nost
Vo ta sene, man laikam bija 2 autiniem - 88.g. 900T un liekas, ka ari 92.g. 900t. Par 88.g esmu 100% dross, jo E&S to vel reguleja, bet par 92.g. neesmu tik loti parliecinats.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900tais slāpst nost
Vari parādīt bildē par ko Tu runā?KurBads wrote:vienkāršākais variants ir šitos AIC nomainīt uz AAV + droseles sēni - mehānisko/bimetāla tukšgaitas vārstu + sēni pie droseles, kas uzņem un mazina droseles aizciršanos pie strauji atmestas gāzes.
Pieņemu, ka Bosch tur šito triku var provēt. Neesmu tik pārliecināts par Lucas sistēmu..
Bet kā kāds teiktu- piekāsts šitās mantas.. T5 atbildēs lūgšanām.
Re:900tais slāpst nost
Pazīmes rāda uz degvielas dozācijas probli.
Vai aizdedzi.
Iespējams, ka "pārlej".
Vai aizdedzi.
Iespējams, ka "pārlej".
Re:900tais slāpst nost
Ja problema sak palikt regulara,vismaz reizi paaris dienaas,tad varbut aiznemies no kada pameeginasanai komutatoru.Sadas vainas var izkert tikai kko pamainot un braucot,un tad redz ir kas mainijies,vai nee...
Bet ja sie brinumi notiek reizi meenesii,tad atliek gaidiit kameer naaks uz aaru.
Bet ja sie brinumi notiek reizi meenesii,tad atliek gaidiit kameer naaks uz aaru.
Re:900tais slāpst nost
Zinītim :
ir domāts aizdedzes komutators ?
Man arī vienam SAABam ( Turbo 16V , 1988g )ir līdzīgi simptomi .Es nomainīju to tukšgaitas vārstu , bet nekas nemainījās ...:( Jo , kā jau te tika rakstīts , tas notiek diezgan reti ...
Māris
ir domāts aizdedzes komutators ?
Man arī vienam SAABam ( Turbo 16V , 1988g )ir līdzīgi simptomi .Es nomainīju to tukšgaitas vārstu , bet nekas nemainījās ...:( Jo , kā jau te tika rakstīts , tas notiek diezgan reti ...
Māris
Re:900tais slāpst nost
Ja,biju domajis aizdedzes komutaturu,jo samie medz lidzigi izrikoties...Protams pastav iespeja,ka vainigais ir kads cits elements.Realakais ir darboties uz izslegsanas metodi:)maris wrote:Zinītim :
ir domāts aizdedzes komutators ?
Man arī vienam SAABam ( Turbo 16V , 1988g )ir līdzīgi simptomi .Es nomainīju to tukšgaitas vārstu , bet nekas nemainījās ...:( Jo , kā jau te tika rakstīts , tas notiek diezgan reti ...
Māris
Re:900tais slāpst nost
Tur es pilnīgi piekrītu Zinītim - jāliek blakus cits auto un jāmaina visu pēc kārtas :)
Pārbaudīts variants B)
Māris
p.S. bet par to ideju ar komutatoru , paldies !:P
Pārbaudīts variants B)
Māris
p.S. bet par to ideju ar komutatoru , paldies !:P
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900tais slāpst nost
Njā, bet ne vienmēr var atrast divus vienādus viena gada SAABus.
Varbūt, lai šo metodi pārbaudīt- kam ir 91' gada lpt/fpt ar Lucas?
Varbūt, lai šo metodi pārbaudīt- kam ir 91' gada lpt/fpt ar Lucas?