DI bloka skrūve
DI bloka skrūve
Nezinu kā lai atskrūvē skrūvi, kas fiksē DI bloku.
To skrūvi skrūvē ar Trox atslēgu un laikam bija daudz skrūvēta, ka atslēga griežās pa tukšo.
Kādi ir varianti, lai to skrūvi dabūtu ārā? Moš ar urbšanu ārā?
Kādi ir varianti?
To skrūvi skrūvē ar Trox atslēgu un laikam bija daudz skrūvēta, ka atslēga griežās pa tukšo.
Kādi ir varianti, lai to skrūvi dabūtu ārā? Moš ar urbšanu ārā?
Kādi ir varianti?
Re:DI bloka skrūve
...nu ja runa ir par 4tr cilindru motoriņu un DI ir tas kurš fiksēts ar četrām skrūvēm, tad es darītu tā:
-vispirms izskrūvētu tās parējās trīs, tad mēģinātu kādu lielāku skrūvgriezni vai ko tamlīdzīgu dabūt zem DI bloka apmales (vai no malas vai no gala vienalga) maksimāli tuvu tai sasodītajai skrūvei, tā lai var spiezt bloku uz augšu, tad mēģinātu skrūvēt vienlaicīgi ceļot DI viegli uz augšu. Nu ja nepadodas tad var nourbt ar attiecīgu diametru, tikai jārēķina tā lai paliktu skrūves gals laukā aiz kura to, pēc tam, arī būs jāizķimerē. B)
-vispirms izskrūvētu tās parējās trīs, tad mēģinātu kādu lielāku skrūvgriezni vai ko tamlīdzīgu dabūt zem DI bloka apmales (vai no malas vai no gala vienalga) maksimāli tuvu tai sasodītajai skrūvei, tā lai var spiezt bloku uz augšu, tad mēģinātu skrūvēt vienlaicīgi ceļot DI viegli uz augšu. Nu ja nepadodas tad var nourbt ar attiecīgu diametru, tikai jārēķina tā lai paliktu skrūves gals laukā aiz kura to, pēc tam, arī būs jāizķimerē. B)
Re:DI bloka skrūve
Nu jā 4 cilindru motors.
Ar to pacelšanu un paskrūvēšanu nekas nesanāks, pārāk stipri tā skrūve ir piegriesta. Ar urbšanu, mazliet jau mēģināju, bet kautkā bail palikās, ka nesabojāju bairāk to skrūvi.
Labi ka tagad es tās sveces nomainīju, tāka pēc kādiem 15k vajadzēs braukt uz servisu, ganjau viņiem ir savi paņēmieni kā to skrūvi dabūt vaļā.
Ja vēl kādi ierosinājumi, tad lūdzu rakstiet.
Ar to pacelšanu un paskrūvēšanu nekas nesanāks, pārāk stipri tā skrūve ir piegriesta. Ar urbšanu, mazliet jau mēģināju, bet kautkā bail palikās, ka nesabojāju bairāk to skrūvi.
Labi ka tagad es tās sveces nomainīju, tāka pēc kādiem 15k vajadzēs braukt uz servisu, ganjau viņiem ir savi paņēmieni kā to skrūvi dabūt vaļā.
Ja vēl kādi ierosinājumi, tad lūdzu rakstiet.
Re:DI bloka skrūve
Kāpēc tev viņu vajag atskrūvēt?:unsure: Vēl jau var mēģināt to skrūves galvu pievīlēt lai kādu muciņu var dabūt virsū, tas tāds viens no variantiem.
Re:DI bloka skrūve
Ja pietiek vietas, tad ar metāla zāģi jāizzāģē šlicu parastām palakanam skrūvgriezim. Tad paņem lielāku plakanu skrūvgriezi un izskrūvē.:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:DI bloka skrūve
KoreFun ieteikumu ieteiktu apsvērt...
Bet ja nekādi citādāk, tad nourb un miers, un ja nedbūsi pēc tam to skrūvi ārā, tad tas bloks turēsies ari uz trim skrūvēm un nekas ļauns viņam nenotiks.
Bet ja nekādi citādāk, tad nourb un miers, un ja nedbūsi pēc tam to skrūvi ārā, tad tas bloks turēsies ari uz trim skrūvēm un nekas ļauns viņam nenotiks.
SAAB un SUBARU
Re:DI bloka skrūve
Paldies par ierosinājumiem. Visas šīs idejas arī biju iedomājies. Nu vēl 15k ir jābrauc un tad jau redzēs.
Re:DI bloka skrūve
Var jau arii izurbt veco skruuvi, izurbt nedaudz lielaaku caurumu, un iegriezt vitni. Tad 3 skruuves buus vienaadas, un viens lielaaks:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:DI bloka skrūve
Ar mazu cirtniiti no saaniem izkustina. Vai arī ar fleksi iefleksee rievu. Bet pagaidaam buutu labaak, kaa ir! Vismaz neviens bloku neaizstieps! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629