2,3 turbo un parasts 2,3
2,3 turbo un parasts 2,3
klau kurš var pateikt , kas ir jādara vai kas var izdarīt , izbeidzās 1994 gada 9000 2,3 parastais (džetronik aizdedze) tika ielikts 2,3 turbo tā pat gada , bet savādāka aizdedze un neiet elektrība kopā (pārliku ar visu bloku aizd), vai kur var novikt shēmas abiem brīnumiem.............:S :S :S
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
Njaaaa.... pirms kāda laika viens cilvis jau tika šeit atrunāts veikt šādu pārstādīšanas operāciju... un shēmas nekādas Tev te tagad nepalīdzēs:dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
Cik noprotu no vecās uz jauno [Tronic] pravodku?
Edijs šitam ir gājis cauri, bet pēdējā laikā ir nosvīdis [izskatās, ka ābolu nav sačinijis :P ]
Edijs šitam ir gājis cauri, bet pēdējā laikā ir nosvīdis [izskatās, ka ābolu nav sačinijis :P ]
Saab 900 Turbo '81
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
ok...........problēma ir tā ka vadu lidzda kas ir no dzinēja turbiniekam ar parasto 2.3 ir vienāda (atrodas priekšā pie gāzes troses izvada blakus apaļa kādi apm 20 vadi), bet nesaskan kaut kas ar vadu kārtību , vai kas cits , kaut vai samainīju ar visu vadības bloku nekas nenotiek -ne degv sūknis ne starteris ne lampas panelī neiet , un varbūt zini kur motora kods atrodas
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
nomaini visu provodku un miers, lēnā garā pa 1 dienu tas ir izdarāms, nekā traka tur nav un sajaukt arī nav ko, vienīgā ķēpa ir visa paneļa izmontēšana. Un sēdekļus arī protams vajag izcelt. Mēs 3-jata pa 1 dienu 2 auto samainījām vietām motorus ar visiem vadiem, un ar abiem aizbraucām:laugh:austrisk wrote:ok...........problēma ir tā ka vadu lidzda kas ir no dzinēja turbiniekam ar parasto 2.3 ir vienāda (atrodas priekšā pie gāzes troses izvada blakus apaļa kādi apm 20 vadi), bet nesaskan kaut kas ar vadu kārtību , vai kas cits , kaut vai samainīju ar visu vadības bloku nekas nenotiek -ne degv sūknis ne starteris ne lampas panelī neiet , un varbūt zini kur motora kods atrodas
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
Kam viena diena, kam nedēļa vai vairāk. :D Ok, ja trijatā ņemās visu dienu no agra rīta līdz vēlam vakaram un nepārforcē ar alus daudzumu, tad tik tiešām var pa vienu dienu izdarīt. Bet vienam un tikai pa vakariem un vēl tā, slinkumu lāpot - vajadzēs bik vairāk laiku.
Bet no pieredzes saku - ātrāk būs pārvilkt provodku, nekā izdomāt, kuri tieši vadi ir citādāk, ko vajag pārtaisīt, ko pievilkt pa jaunu. Man it kā bija shēmas gan esošajam LH, gan Trionicam, liku abas blakus un bakstījos, pa vienam vadam mēģinot saprast, kas kur iet. Beigās nospļāvos un pārvilku.
Nil - jā, taisnība, mans laptops joprojām miris un jaunam neceļās roka finanses tērēt. Pa 300 latiem datoru negribu. Ja tagad pirkšu, tad 13" macpro svaigāko pieejamo. Bet vispār jau mājās datoru praktiski nevajag. Ja ņem vērā, ka darbs tāds, ka visu laiku esi kaut kur datoram tuvumā. :) Plus mājās tak ir sievietes dators, ja nu kaut ko baiiiigi steidzami vajag aplūrēt. A tā - ar iPod touchu pietiek atliektiem galiem, lai twiteri un rss'us izlasītu.
Bet no pieredzes saku - ātrāk būs pārvilkt provodku, nekā izdomāt, kuri tieši vadi ir citādāk, ko vajag pārtaisīt, ko pievilkt pa jaunu. Man it kā bija shēmas gan esošajam LH, gan Trionicam, liku abas blakus un bakstījos, pa vienam vadam mēģinot saprast, kas kur iet. Beigās nospļāvos un pārvilku.
Nil - jā, taisnība, mans laptops joprojām miris un jaunam neceļās roka finanses tērēt. Pa 300 latiem datoru negribu. Ja tagad pirkšu, tad 13" macpro svaigāko pieejamo. Bet vispār jau mājās datoru praktiski nevajag. Ja ņem vērā, ka darbs tāds, ka visu laiku esi kaut kur datoram tuvumā. :) Plus mājās tak ir sievietes dators, ja nu kaut ko baiiiigi steidzami vajag aplūrēt. A tā - ar iPod touchu pietiek atliektiem galiem, lai twiteri un rss'us izlasītu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
tā arī jādara , jau iesāku bet tur jau ir jāizrauj praktiski ar visu pečkas radiatoru un viss kas zem paneļa līdz bleķiem .............a kas tie par 'verķiem katrā pusē priekšā zem pāsega pie katra trīs vadi un ar trīs neatgriežamām skrūvēm manam tādu nav , bet vietas ir ..........vienīgā atšķirība man bija kruīze šitam nav un srs man nav...
paldies
paldies
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
Iesit pa to verķi ar āmuru un toč zināsi, vai tas ir saistīts ar SRS, vai nav:)
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
Man ar velk domāt, ka tu runā par tiem verķiem, kuri saistīti ar airbagu. Varbūt tavam esošajam nav airbaga vispār, ne?
Par vadiem. Es arī sākumā domāju, ka būs jārauj pečka ārā, lai to visu vadu čupu dabūtu ārā. Jo biju domājis sākumā, ka vilkšu salona vadus ārā uz motortelpu. Bet vajag otrādi un tad tas lielākais vadu kamols, kas atrodās panelī un kopā ar pasažiera pusē esošo releju/drošinātāju bloku, tiks izvilkts caur salonu. Visus motortelpas vadus var izvilkt caur to vienīgo caurumu, pa kuru šie iet no motortelpas salonā. Kad paņem to blīvējošo gumiju un plastmasu nost, tur caurums ir gana liels, lai visus štekerus dabūtu cauri. Vienīgā problēma ir ar to lielāko motortelpas releju bloku, kur ir lampu relejs, utt. To cauri nedabūsi. Es vienkārši nogriezu visus tos vadus un pēc tam uz otra auto liekot salodēju kopā. Tur kādi 20 vadi tik bija, nav tik liela bēda visus samarķēt un pēc tam salodēt pareizi atpakaļ, pāris stundas max, pat ja pedantiski kārtīgi taisa.
Par vadiem. Es arī sākumā domāju, ka būs jārauj pečka ārā, lai to visu vadu čupu dabūtu ārā. Jo biju domājis sākumā, ka vilkšu salona vadus ārā uz motortelpu. Bet vajag otrādi un tad tas lielākais vadu kamols, kas atrodās panelī un kopā ar pasažiera pusē esošo releju/drošinātāju bloku, tiks izvilkts caur salonu. Visus motortelpas vadus var izvilkt caur to vienīgo caurumu, pa kuru šie iet no motortelpas salonā. Kad paņem to blīvējošo gumiju un plastmasu nost, tur caurums ir gana liels, lai visus štekerus dabūtu cauri. Vienīgā problēma ir ar to lielāko motortelpas releju bloku, kur ir lampu relejs, utt. To cauri nedabūsi. Es vienkārši nogriezu visus tos vadus un pēc tam uz otra auto liekot salodēju kopā. Tur kādi 20 vadi tik bija, nav tik liela bēda visus samarķēt un pēc tam salodēt pareizi atpakaļ, pāris stundas max, pat ja pedantiski kārtīgi taisa.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
Es parasti ņemu pečku arā, nav tik traki to izdarīt un tad viss eleganti iet ārā. Pareizāk ir vilkt uz salonu, mazāk sapinās un vieglāk izcelt. Bij kaut kādi vadi zem stūres, kas vienojās nost un vilkās uz motortelpu(aizmugurējie ABS devēji + vēl kaut kadi, vairs neatceros) un tad atpakaļ salonā caur peckas caurumu, jāgriež nekad nekas nav bijis.
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
varbūt kurš zina kā saab 9000 orģinālo maģi atkodēt ja nav koda
Re:2,3 turbo un parasts 2,3
tāpat kā visus pārējos pa 5Ls, dažreiz dārgāk