jastr: 9-5 aero (miglas)
jastr: 9-5 aero (miglas)
Simtgades plāns ar miglu restaurēšanu tuvojas noslēgumam :D tāpēc fotorecepte...
Jau sen pavasarī tika konstatēts, ka abas miglas knapi turas savās vietās, jo ziemas trases, etc. :blush: kā rezultātā tika izņemtas ar domu sameistarot atpakaļ aplauztās kājiņas un bāzt atpakaļ. plāns strauji paplašinājās ieraugot, kā tuvplānā izskatās reflektori...
Jau sen pavasarī tika konstatēts, ka abas miglas knapi turas savās vietās, jo ziemas trases, etc. :blush: kā rezultātā tika izņemtas ar domu sameistarot atpakaļ aplauztās kājiņas un bāzt atpakaļ. plāns strauji paplašinājās ieraugot, kā tuvplānā izskatās reflektori...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
vienā vietā par vienu reflektoru prasīja kkur 60ls pat neskatoties uz viņu, otrā stipri mazāk, attiecīgi izdarīta izvēle :D... rezultātā 2 nedēļu vietā nogaidīju viņus līdz pagājušās nedēļas beigām, jo hromētāju vajāja dažādas ķibeles utt... bet rezultāts gala beigās ir ok:
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
salīdzinoši ātrāk viss notikās ar pašiem miglu korpusiem, no kuriem vienam bija nolūzusi viena no apakšējām ķepām, bet, par laimi, saglabājusies uz bampera, līdz ar to tur nekas nebija jāgudro... iedevu Ainaram, lai sakausē, jo man nav skills un tūls tādiem procesiem. Pie viena tika sarunāts pamēģināt nolakot stiklus, jo pa 11 gadiem smilšu strūklas bija maķenīt matēti... stikli tagad tādi (bildes "pirms" nav)
tīri vizuāli izskatās, kā jauni, nevar redzēt iepriekš gūtos bojājumus. un bija ar ko salīdzināt, jo lukturim apakšējā mala ir bampera aizsegā, līdz ar to necieš tik daudz. atšķirība ļoti ievērojama :D
tīri vizuāli izskatās, kā jauni, nevar redzēt iepriekš gūtos bojājumus. un bija ar ko salīdzināt, jo lukturim apakšējā mala ir bampera aizsegā, līdz ar to necieš tik daudz. atšķirība ļoti ievērojama :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
un laimīgā kopbilde:
jāgaida tik brīdis, līdz tikšu līdz pacēlājam salikt visu pa vietām :D
ja kādam liekas, ka ir vērts šito atkārtot, tad hromēšana: www.hroms.lv, Ivars Vigulis +371 29469111, pieņemu, ka pēc lauztiem instrumentiem un hromēšanas procesu maiņas tagad pasākuma termiņš būs paredzamāks, cena apm 30 par gab, bet to pa tiešo...
enīvei, cilvēks zināms vairākiem saabistiem...
lakošana/kausēšana: Ainars, telefons visiem ir, visi zin, kur viņu meklēt :D
viss pagaidām :D
jāgaida tik brīdis, līdz tikšu līdz pacēlājam salikt visu pa vietām :D
ja kādam liekas, ka ir vērts šito atkārtot, tad hromēšana: www.hroms.lv, Ivars Vigulis +371 29469111, pieņemu, ka pēc lauztiem instrumentiem un hromēšanas procesu maiņas tagad pasākuma termiņš būs paredzamāks, cena apm 30 par gab, bet to pa tiešo...
enīvei, cilvēks zināms vairākiem saabistiem...
lakošana/kausēšana: Ainars, telefons visiem ir, visi zin, kur viņu meklēt :D
viss pagaidām :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
aa, nu un stāsta morāle ir tāda, ka, neskatoties uz to, vajag, vai ne, labāk ik pa laikam braukāt ar ieslēgtām miglām, lai nekrājas tur mitrums iekšā...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
skaisti.
Man kādreiz vajadzētu saņemties c900 oriģinālos migliniekus atjaunot. tik tur bik problēma ar to, ka arī pats stikls reāli ir "uz pusēm" ...
un, protams, jaunas tās Hellas vairs nav pieejamas.
Man kādreiz vajadzētu saņemties c900 oriģinālos migliniekus atjaunot. tik tur bik problēma ar to, ka arī pats stikls reāli ir "uz pusēm" ...
un, protams, jaunas tās Hellas vairs nav pieejamas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
Lētāk nebij nopirkt citus migliniekus ?:S cik ls beigās sanāca ?
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
Tā arī sanāk, ka jauns uz LVL 60.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... nidmk.html
Bet te takš projekts, un cits fans!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... nidmk.html
Bet te takš projekts, un cits fans!
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
nu tur ir viens pa 60 :D ja es pareizi saprotu sludinājumu. pavisam jauns, ja nemaldos, kkur ap simtu, jāpameklē... (elkpartos 134 mārciņas/gab)
nu manas izmaksas bija stipri zemākas. lakošana un sakausēšana pie Ainara pa drauga cenām bija piecīts, ja nemaldos, un hromēšana dēļ ilgās gaidīšanas, etc, bija arī ne gluži 30/gab. (pat ne uz abiem), tā kā ieberzies šajā ziņā nejūtos...
nu manas izmaksas bija stipri zemākas. lakošana un sakausēšana pie Ainara pa drauga cenām bija piecīts, ja nemaldos, un hromēšana dēļ ilgās gaidīšanas, etc, bija arī ne gluži 30/gab. (pat ne uz abiem), tā kā ieberzies šajā ziņā nejūtos...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (bremzes nav :D)
pārceļos uz šejieni smirdēt par tēmu... :D
vopšem, kāds zin, cik maksā bremžu galvenais cilindrs?? (jauns vs lietots, vs remontiespējas esošajam (remontkomplekti, vvz?))
vopšem, kāds zin, cik maksā bremžu galvenais cilindrs?? (jauns vs lietots, vs remontiespējas esošajam (remontkomplekti, vvz?))
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:jastr: 9-5 aero (bremzes nav)
bez tam, kā noveicās, ka TA vēl viss bija ok ar bremzēm
1 3.20.3.30
2 2.80.3.00
un roķene, tnx to Arnijs 2.00.1.80
izbraucu ārā, un še tev...
1 3.20.3.30
2 2.80.3.00
un roķene, tnx to Arnijs 2.00.1.80
izbraucu ārā, un še tev...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:jastr: 9-5 aero (bremzes nav)
Remkomplekts parasti maksā pāris latus un ja iekšējā virsmā nav švīkas, tad visu cilindrīti mainīt nav jēgas.
Man visvairāk kaitina visā šajā procesā sistēmas atgaisošana, jo tad ir jāatgaiso abi kontūri, tas ir, visi 4 riteņi.
P.S. Nesekoju 9-5 sadaļai - kas tev notika? :)
Man visvairāk kaitina visā šajā procesā sistēmas atgaisošana, jo tad ir jāatgaiso abi kontūri, tas ir, visi 4 riteņi.
P.S. Nesekoju 9-5 sadaļai - kas tev notika? :)
900aero clubsport #8
Re:jastr: 9-5 aero (miglas)
Es kautko nesaprotu par jauniem un 60.. :Delmo wrote:Tā arī sanāk, ka jauns uz LVL 60.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... nidmk.html
Bet te takš projekts, un cits fans!
Re:jastr: 9-5 aero (bremzes nav)
nav jau jaukts, tā kā nezinu, kas tur iekšā notika, bet notika tas, ka pēc ~2ned nostāvēšanas un vizītes pie csdd pamazām pazuda bremzes, līdz palika minimālas paliekas uz sekundārā kontūra (jau mehāniski, ja pareizi sapratu)ziedoniz wrote:Remkomplekts parasti maksā pāris latus un ja iekšējā virsmā nav švīkas, tad visu cilindrīti mainīt nav jēgas.
Man visvairāk kaitina visā šajā procesā sistēmas atgaisošana, jo tad ir jāatgaiso abi kontūri, tas ir, visi 4 riteņi.
P.S. Nesekoju 9-5 sadaļai - kas tev notika? :)
sistēmas gaisošana arī ir problēma, jo kā jau chippy acīgi novēroja, suporti ir pakaļā, jo atgaisošanas ventiļi nav atverami, tobiš jāurbj... (nu, jārestaurē arī suporti tad, kas nozīmē, ka mašīna kkur karājas gaisā jau vairāk par dienu vai divām, mļa...)
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli