Jautājumi par Tomātkārbām
Jautājumi par Tomātkārbām
Cik sarežģīti būtu aizstāt 1999. gada Griffina 4 ātrumu tomātkārbu ar 5 ātrumu tomātkārbu, kas nāk jau feisliftotajos saabos no 2002 gada!?
Zinu, ka kāds jau šito reiz bija jautājis, bet iespējams, ka man līki pirksti un es nemāku caur meklētāju to atrast.
Zinu, ka kāds jau šito reiz bija jautājis, bet iespējams, ka man līki pirksti un es nemāku caur meklētāju to atrast.
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
tagad tev ir jābūt laikam AW 50-42LE, tuvākā varētu būt AW 55-50SN.
šķiet pat stiprinajumu vietas ir vienādas. Meklēt var ar no volviķiem..
domajams, ka tik vien ka karbas ECU japārprogrammē, lai gan neesmu 100% drošs, bet īpašai pišai nebūtu jābūt.
AW 50-45LE
AW55-50SN
šķiet pat stiprinajumu vietas ir vienādas. Meklēt var ar no volviķiem..
domajams, ka tik vien ka karbas ECU japārprogrammē, lai gan neesmu 100% drošs, bet īpašai pišai nebūtu jābūt.
AW 50-45LE
AW55-50SN
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
Ir pārliecība, ka šito var pieskrūvēt pie V6 bloka? Man kkā neizskatās. Un feisliftotie ar B308 motoriem kkā nav manīti, tā ka pa taisno, bez skrūvēšanās nu nekā! Kā minimums nāksies mainīt kārbas kurvi (vai tas ir izdarāms tikai skrūvēšanas līmenī - nezinu)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
bļīns, tas tak Griffins, mana vaina!Arnijs wrote:Ir pārliecība, ka šito var pieskrūvēt pie V6 bloka? Man kkā neizskatās. Un feisliftotie ar B308 motoriem kkā nav manīti, tā ka pa taisno, bez skrūvēšanās nu nekā! Kā minimums nāksies mainīt kārbas kurvi (vai tas ir izdarāms tikai skrūvēšanas līmenī - nezinu)
čakars būs, B308 (tas pats , kas L81?!?! :dry: ) gaja līdz 2003ajam man sķiet??
Tā kā skrūvēt, muftas mērīt, ecu programēt, etc....
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
Nu kā, re ku 2003 gada 3.0 V6t ar automātu:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
un? 2004. atrodi :P
2003. gada ar to pašu 4 ātrumu karbu būs.
kam tev vispār tāda jobla vajadzīga?!?!
2003. gada ar to pašu 4 ātrumu karbu būs.
kam tev vispār tāda jobla vajadzīga?!?!
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
Gribu iesipt santīmu un taupīt degvielu, braukt ar 5to robu pilsētā!:laugh:
Gāze smird, E85 nespīd, a kas man cits atliek!? Vairāk robu automāts un karbona virsbūve!:laugh: :laugh: :laugh:
Gāze smird, E85 nespīd, a kas man cits atliek!? Vairāk robu automāts un karbona virsbūve!:laugh: :laugh: :laugh:
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
gribi iesipt santīmu... pērc fiat 500 :D Tev protams standartkomplektacija nāks bez vadītaja krēsla, lai tu ierūmētos, bet nu 69Ls mēnesī īre un tad brauc. :Delmo wrote:Gribu iesipt santīmu un taupīt degvielu, braukt ar 5to robu pilsētā!:laugh:
Gāze smird, E85 nespīd, a kas man cits atliek!? Vairāk robu automāts un karbona virsbūve!:laugh: :laugh: :laugh:
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
Diesel is the Master :Delmo wrote:Gribu iesipt santīmu un taupīt degvielu, braukt ar 5to robu pilsētā!:laugh:
Gāze smird, E85 nespīd, a kas man cits atliek!? Vairāk robu automāts un karbona virsbūve!:laugh: :laugh: :laugh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
tiesi tāpēc, ka tu brauc ar (m)īzeli, tavs viedoklis pat netiek ņemts vērā. Vārstu iztīriji? :Plawyer wrote:Diesel is the Master :Delmo wrote:Gribu iesipt santīmu un taupīt degvielu, braukt ar 5to robu pilsētā!:laugh:
Gāze smird, E85 nespīd, a kas man cits atliek!? Vairāk robu automāts un karbona virsbūve!:laugh: :laugh: :laugh:
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
Nu Fiat 500 Abarth būtu tā vērts, lai par to padomātu!
:laugh:
:laugh:
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
Elmo!
Ņem vērā arī tādu niansi,ka kārbai uz kuru esi notēmējis ir pilnīgi cits vadības bloks,ar atšķirīgiem konektoriem,atšķirīgu vadu daudzumu...,kā arī motoram ir vajadzīgs pilnīgi cits softs... Kā arī vēl daudz neparadzemas nianses...
Šis koments ir domāts,ja tomēr esi atradis veidu kā mehāniski jauno kārbu piedabūt pie motora.
Ja ir doma par cita autoražotāja kārbas instalēšanu,tas varētu beigties ar lielu konfliktu starp vadības moduļiem.
Ja esi atradis līdzekļus lai domātu par manipulācijām ar kārbu,tad varbūt ir vērts padomāt,ka šiem līdzekļiem pieskaita sava auto tirgus vērtību un paņem jaunāku SAABu,jau ar tādu kārbu kā vēlies...
Ņem vērā arī tādu niansi,ka kārbai uz kuru esi notēmējis ir pilnīgi cits vadības bloks,ar atšķirīgiem konektoriem,atšķirīgu vadu daudzumu...,kā arī motoram ir vajadzīgs pilnīgi cits softs... Kā arī vēl daudz neparadzemas nianses...
Šis koments ir domāts,ja tomēr esi atradis veidu kā mehāniski jauno kārbu piedabūt pie motora.
Ja ir doma par cita autoražotāja kārbas instalēšanu,tas varētu beigties ar lielu konfliktu starp vadības moduļiem.
Ja esi atradis līdzekļus lai domātu par manipulācijām ar kārbu,tad varbūt ir vērts padomāt,ka šiem līdzekļiem pieskaita sava auto tirgus vērtību un paņem jaunāku SAABu,jau ar tādu kārbu kā vēlies...
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
Nu skaidrs, zemē nomesta nauda!Paldies par padomiem!
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
Elmo, pasaki, kur Tu tādu kārbu dabūsi (labu)? Man vajag tikai nomainīt.... Mans auto tagad ir Vittrans servisā. Pagājušgad ap šo laiku kā sāka (č)akarēties, pēdējā cerība uz šo kantori(Vittrans). RAAP- ēzeļi, pat caur pazīšanos nesataisija.
Re:Jautājumi par Tomātkārbām
mēģini RECRO, www.recro.eu, pasaki, ka es ieteicu, varbūt palīdzēs.drRD wrote:Elmo, pasaki, kur Tu tādu kārbu dabūsi (labu)? Man vajag tikai nomainīt.... Mans auto tagad ir Vittrans servisā. Pagājušgad ap šo laiku kā sāka (č)akarēties, pēdējā cerība uz šo kantori(Vittrans). RAAP- ēzeļi, pat caur pazīšanos nesataisija.