9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
Bija doma iegadāties šāda tipa auto 2001; 2002 gada varbūt kāds lietotājs var padalīties ir vērts vai labāk tomēr domāt par ko citu ???
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
Pamekle kartigak tas jau ir apspriests;) B)Cabers wrote:Bija doma iegadāties šāda tipa auto 2001; 2002 gada varbūt kāds lietotājs var padalīties ir vērts vai labāk tomēr domāt par ko citu ???
Bet nu it ka tur neka slikta nav,
tik tikko darba kolegis iegadaja 3 tdi vector wagon 2001 g pa 7200eur ,viss it ka OK ,vienigais baigi garšo zupa :dry: Viņam pa štrassi rada 8 -9 litr uz 100 ka ari stavot uz vieta viņam rada 20 -30 litr ,tur kaut kas nav kartiba ,ka ari džeks ņema uz dullo no plača ,neko pat nebaudija:dry: ,es ar savu Aero 2002g pa štrassi dabu 7,3-8,5 ,liekas ka tam dizelim nepamatota degvielas garša:blush: :laugh: ,nu bet totie cena uzreiz mazaka neka benzinieki ,ja esi kadu pieskatijis labak aizved uz Vikingiem uz pilno diagnostiku un tad viss bus skaidrs,B)
Re:9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
Jā - lasiju iepriekšējās diskusijas un vairāk jutu negatrīvu attieksmi kā pozitīvu pret saab dizeli vismaz 3.0 TiD gribētos sapras, kas tam par iemeslu ???
Re:9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
manējam pa štrāsi braucot uz 100 rāda 6.3 l /100 km !pa pilsētu , nu kādi 8.5 moš 9 l ir ! B) tā kā nav tas velns tik melns kā viņu mālē!! ;)
Re:9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
Ar 3.0TID 2002g.VECTOR esmu nobraucis jau 20000 tk.,pagaidām nekādu problēmu.Patēriņš pa šoseju 6.1-6.7,vidējais ap 10.Ieguldījis esmu 1500ls.ar ko biju jau rēķinājies pērkot,nomainīju amortiņus,bukses un protams abas siksnas ar ruļļiem un spriegotājiem.
Vienīgi ļoti jau nu gribētos automātu,diemžēl 3.0TID pieejams tikai ar manuālo.:(
Vienīgi ļoti jau nu gribētos automātu,diemžēl 3.0TID pieejams tikai ar manuālo.:(
Re:9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
Perc tik nost. Jo jaudigaks, jo labak lidos... :laugh:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
Nu jau gads kā pa Latvijas ceļiem(un ne tikai) noripoti 58000 km ar 2002 gada 9-5 3.0Tid. Man nekādu, īpaši trīslitrīgam dīzelim raksturīgu problēmu nav bijis. Kad nopirku uz spidometra rādija 141 000 km. Pie 160 000 nomainīju visas siksnas( starp citu interesanti ka jamaina tikai ik pa 160000 km, atšķirībā no citiem motoriem).Mainiju gan Vikingā, lai gan nepieciešamās r.d. iegādājos citur(domāju, ka nebūt sliktākas kvalitātes kā orģinālās-piem. SKF,Gates)kopā sanāca ap Ls 400.
Par degvielas patēriņu- es to SID bieži neraustu un tādēļ man jau kādu ilgāku laiku rāda 8,2-8,4 litri/100km. Tas ir kopā ar Rīgu(2-3 reizes nedēļa),ar manu salīdzinoši ātro braukšanu ārpus apdzīvotām vietām(virs 1.. km/h). Te gan jāpiebilst ka visu šo laiku esmu lietojis 100% BIODĪZELI. Man jau liekas ka šī degvielam manam sābiņam iet ļoti pie sirds.
Te visādas runas klīst par to RGV(izpūsto dūmgāzu laišanu atpakaļ uz degkameru-ja pareizi saprotu) ietaisi, kura esot vārīga vieta šim motoram. Ņemot vērā, ka biodīzelim salīdzinot ar fosīlo ir daudz mazāk to kvēpu tajās gāzēs varbūt tādēļ man ar to mezglu nav bijušas nekādas darīšanas.
Vispār ar autiņu ar šādu motoru esmu ļoti apmierināts.
Par degvielas patēriņu- es to SID bieži neraustu un tādēļ man jau kādu ilgāku laiku rāda 8,2-8,4 litri/100km. Tas ir kopā ar Rīgu(2-3 reizes nedēļa),ar manu salīdzinoši ātro braukšanu ārpus apdzīvotām vietām(virs 1.. km/h). Te gan jāpiebilst ka visu šo laiku esmu lietojis 100% BIODĪZELI. Man jau liekas ka šī degvielam manam sābiņam iet ļoti pie sirds.
Te visādas runas klīst par to RGV(izpūsto dūmgāzu laišanu atpakaļ uz degkameru-ja pareizi saprotu) ietaisi, kura esot vārīga vieta šim motoram. Ņemot vērā, ka biodīzelim salīdzinot ar fosīlo ir daudz mazāk to kvēpu tajās gāzēs varbūt tādēļ man ar to mezglu nav bijušas nekādas darīšanas.
Vispār ar autiņu ar šādu motoru esmu ļoti apmierināts.
un brauc zaļi...
Re:9-5 3.0 TiD Būt vai nebūt ???
Zobsiksnu ar ruļliem un spriegotāju (SKF),filtrus pirku Zviedrijā,izmaksāja puscenu no Vikingu piedāvājuma,agregātsiksnas ruļļus un spriegotāju gan iegādājos Vikingos,pārsteidza ka spriegotājam(maksāja 207 naudiņas)marķējums MADE IN SLOVAKIA.
Neliels kuriozs bija Zviedrijā,iebraucām servisā lai nomainītu gultni citam autiņam,pie reizes painteresājos par rezerves daļu cenām manam 3.0TID.Zviedrs izbrīnīts teica ka pie viņiem tuvākajā apkārtnē gan neviens SAAB ar tādu dzinēju nav redzēts,un vispār ekskluzīvus auto viņi neapkalpojot.:)
Neliels kuriozs bija Zviedrijā,iebraucām servisā lai nomainītu gultni citam autiņam,pie reizes painteresājos par rezerves daļu cenām manam 3.0TID.Zviedrs izbrīnīts teica ka pie viņiem tuvākajā apkārtnē gan neviens SAAB ar tādu dzinēju nav redzēts,un vispār ekskluzīvus auto viņi neapkalpojot.:)