Kārbas gļuks


atis.steinbergs
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
Location: Valmiera

Kārbas gļuks

Post by atis.steinbergs »

SAAB 9-5 2,0t automāts 2000 gads. Pilsētā to īsti neizjūt bet kad brauc garos gabalus braucot uz 110 kad vajag kādu apdzīt iespiež pedāli grīdā apgriezieni paceļās līdz kādi 5tk bet spidometra bultiņa kanapi kāp paiet kādas 5 sekundes un tad ar tādu rāvienu pārslēdzās nākamajā ātrumā un viss aiziet kā nākas... Tāda sajūta ka jauda no motora aiziet līdz kārbai bet tālāk līdz mriteņiem neaiziet... Kārbs eļļas krāsa normāla tāda brūngani sarkanīga un eļļas līmenis ar izskatās ok.. Kas varētu būt pa problēmu?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Kārbas gļuks

Post by elmo »

Nu visticamāk ka izslīd diski, brīdī, kad kārba pārslēdzas uz zemāku robu, lai veiktu apdzīšanu!Vēlāk vispār var sanākt, ka metīs neitrālajā, kamēr apgriezieni nenokritīs līdz 1500-2000. Dažkārt to triecienu jūt, kad eļļas par maz, bet ja jau tev eļļa līmenī, tad laikam jau tā nebūs eļļas vaina.Lai gan var mēģināt pamainīt eļļu, dažkārt palīdz.

Saulītē paskaties vēl, vai eļļai nav metāliskas daļiņas, tāda kā perlamutra iekšā! Ja ir tad sāc krāt kapitālajam remontam. Lietotu kārbu neiesaku, var iegrābties vēl lielākos sū**os.
atis.steinbergs
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
Location: Valmiera

Re:Kārbas gļuks

Post by atis.steinbergs »

Vakar tomēr vēlreiz nomērīju eļļas līmeni kā te topikos kaut kur atradu, pabraukāju 20 min tad 10 sekundes ar bremzi draivā un 10 sekundes atpakaļgaitā pastāvēju... Nu es nezinu vai tas tā normāli ap 1 cenimetru virs max man rādīja čups? Un neredzēju saulītē nekādas metāliskas daļiņas, eļļa izskatījās smuka brungani sarkana caurspīdīga, kaut gan kopš pirkšanas neēsmu mainījis ap 3 gadi (80 tk km aptuveni)
drRD
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Sat May 17, 2008 11:02 am
Location: Ikšķile

Re:Kārbas gļuks

Post by drRD »

Pie vainas var būt spiediena regulatori vai solenoīdi kārbas hidroblokā utt. Pēc manas pieredzes :( cenas sākas no Ls200...450, garantijas nekādas, ka kārba turpmāk strādās kā jauna. Vismaz tāds čakars ir ar AISIN 5robu kārbu.
atis.steinbergs
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
Location: Valmiera

Re:Kārbas gļuks

Post by atis.steinbergs »

Jā starp citu man 4 rodu automāts 2,0t 9-5 2000 gads.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Kārbas gļuks

Post by elmo »

Jā, nu tās izmaksas kārbu remontiem iespārda! :laugh:
Pats atdevu šobrīd korejieša kārbu RECRO kantorim, tad jau redzēs līdz cik Ls uzgriezīsies gala cipars!:laugh:
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Kārbas gļuks

Post by vidvuds »

elmo wrote:Jā, nu tās izmaksas kārbu remontiem iespārda! :laugh:
Pats atdevu šobrīd korejieša kārbu RECRO kantorim, tad jau redzēs līdz cik Ls uzgriezīsies gala cipars!:laugh:
kurs pieņēma, ko teica?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Kārbas gļuks

Post by elmo »

Nu lielākā komunikācija laikam sanāca ar Kristapu.
Tiko, beidzu runāt kā reiz, mana kārba ir ceļā uz Rīgu, kas priecē. Gala izmaksas gandrīz sasniedz auto iegādes vērtību, tas nu gan nepavisam nepriecē!:laugh:
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Kārbas gļuks

Post by vidvuds »

elmo wrote:Nu lielākā komunikācija laikam sanāca ar Kristapu.
Tiko, beidzu runāt kā reiz, mana kārba ir ceļā uz Rīgu, kas priecē. Gala izmaksas gandrīz sasniedz auto iegādes vērtību, tas nu gan nepavisam nepriecē!:laugh:
Tosters tagad dzen bazaru ar klientiem ? :D
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Kārbas gļuks

Post by defektivais »

elmo wrote:Nu lielākā komunikācija laikam sanāca ar Kristapu.
Tiko, beidzu runāt kā reiz, mana kārba ir ceļā uz Rīgu, kas priecē. Gala izmaksas gandrīz sasniedz auto iegādes vērtību, tas nu gan nepavisam nepriecē!:laugh:
Laikam tās zeķes te kādam nebūs tomēr jāēd :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Kārbas gļuks

Post by elmo »

Vidvud, man vienalga, kurš pa telefonu runā, kaut vai automātiskais atbildētājs. :laugh:
Galvenais, lai tas kurš skrūvē nav tosters.:woohoo:
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Kārbas gļuks

Post by gustavs »

Kārbai ar zeķu ēšanu īsti nebūs sakara. Korejieši kārbas neražo, gluži tāpat kā Saab.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Kārbas gļuks

Post by elmo »

defektivais wrote:
elmo wrote::laugh:
Laikam tās zeķes te kādam nebūs tomēr jāēd :)
Zeķu ēdājs jau sen paziņoja, ka derībās nepiedalās, bet tagad viņam būtu spēcīgs arguments sprēgāšanai!;) Nekad nebiju iedomājies, ka vecas 4 pakāpju MITSUBISHI kārbas remonts var tik daudz maksāt.:angry:
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Kārbas gļuks

Post by vidvuds »

elmo wrote:Vidvud, man vienalga, kurš pa telefonu runā, kaut vai automātiskais atbildētājs. :laugh:
Galvenais, lai tas kurš skrūvē nav tosters.:woohoo:
šajā gaījumā sķiet pie tavas kārbas ar būs tosteris :) :d bet nu runajot par cenām, vecumam jau lielas nozīmes, drīzāk modelim un joblai, kura notikusies ;)
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Kārbas gļuks

Post by Aigars »

Man tur vispār atteica ņemt 1998.gada mašīnas kārbu...
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Post Reply