Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by zudushais »

lawyer wrote:Tie pēdējā bildē redzamie tumšie kunkuļi ir kaķēni? Man tie izskatās pēc zirgāboliem :D

Tas gaiši zilais pieder defektīvā ex-... ;)

P.S. Tam gaiši zilajam tajās bildēs var baigi uzkrītoši redzēt toņu nesakritību atsevišķām detaļām :dry:
Hameleons paliek hameleons :laugh:
Pan Shtitz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 236
Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
Location: Tome

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Pan Shtitz »

Vai kāds atpazīst šo exemplāru?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eojjc.html
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Emm, par tādu ciparu būtu jābrauc skatīt.. bet kāpēc man kaut kā šķiet, ka esmu to bildi jau kaut kur interneta dzīlēs manījis.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Nils »

Šim nebij saistība ar Liepājas pusi?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by vidvuds »

edijs wrote:Emm, par tādu ciparu būtu jābrauc skatīt.. bet kāpēc man kaut kā šķiet, ka esmu to bildi jau kaut kur interneta dzīlēs manījis.
tādas pašas asociācijas radās arī man
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Nauris_t16 »

Pan Shtitz wrote:Vai kāds atpazīst šo exemplāru?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eojjc.html
Atpazīst.
Jā, no Liepājas puses un cilvēks cenšas notirgot jau kādus pāris gadus. Ne jau tāpēc, ka būtu sūdīgs, par to neko nezinu, bet nu cik liels var šeit būt interesentu loks 900og kabrim?
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

Interesentu loks jau būtu, vienīgi šim "interesentu lokam" naudas nav :D

P.S. Bet cena ļoti patīkama, ja vien tas ir sakarīgā stāvoklī :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by KurBads »

cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Nils »

KurBads wrote:cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.
Savulaik tieši no tevis dzirdēju, ka pēdējo gadu n/a ir ļoti laba izvēle, jo ir pietiekoši dinamiski (140hp?), mazāk lietu kam plīst un ir ļoti uzticami. Pie kam visas tās runas par kabrio šķiebšanos, virsbūves vājumu utt.
Protams, pats no sevis zinu, ka tēmētu uz T16, bet es šeit rakstu, jo man šķiet, ka Tu esi mazliet pretrunā pats ar sevi.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by defektivais »

Liepājas bija lpt.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by KurBads »

Nils wrote:
KurBads wrote:cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.
Savulaik tieši no tevis dzirdēju, ka pēdējo gadu n/a ir ļoti laba izvēle, jo ir pietiekoši dinamiski (140hp?), mazāk lietu kam plīst un ir ļoti uzticami. Pie kam visas tās runas par kabrio šķiebšanos, virsbūves vājumu utt.
Protams, pats no sevis zinu, ka tēmētu uz T16, bet es šeit rakstu, jo man šķiet, ka Tu esi mazliet pretrunā pats ar sevi.
nuuu ... esi pārliecināts, ka tādus vārdus tiešām teicu ES? Lūdzu atrodi to vietu. Tiešām nespēju atcerēties to, varbūt biezpiens vairāk jāēd. Tas, ka n/a ir mazāk kam plīst, taisnība. "Pēdējo gadu" varētu būt norāde uz 2,1 n/a, kas tieši pretēji, esot niķīgāki un vai tur nebija pastiprināta tendence uz galvas blīves problēmām. Pie tam, tiem 16v n/a ir EZK sistēma, kur ir Hall sensors pie kloķenes skriemeļiem, knock sensors un atsevišķs kompis, kas to visu pasākumu sarežģī.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by maris »

Nu te gan mēs varam diskutēt , bet katram tāpat būs sava taisnība :) Es gan teiktu ka tieši 2.1 ir vislabākais dzinējs no ikdienas ekspluatācijas viedokļa , gan dinamikas gan uzticamības ziņā ( ok , ja tas dzinējs tiešām nobirs , būs bišku dārgāk remontēt :( ), bet ko es nevienam neieteiktu , tad tas ir pēdējo gadu turbo motori tieši Lucas elektronikas dēļ :(
Vienvārdsakot , ja vajag lai ir kruta tad protam augstspiediena turbo B) , ja vajag uzticami un ekonomiski tad bez :cheer:
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by maris »

un par tiem plastmasas štruntiem :P runājot ...
Es arī kādreiz par bargu naudu nopirku to plastmasas uzliku komplektu , bet tagad saprotu , ka neļaušu savu auto izķēmot :)
Vecais 900 SAABs man šķiet klasisks savā dizainā tāds kāds tas ir bet visas tās aero un kādas tur vēl uzlikas ,spoileri un diski to tikai tuvina jauniešu ielas sporta autiņiem :angry:
bet , kā zināms , par dizainu un skaistumu katram ir sava izpratne ;)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mrpinkeyes »

2.1i rullē!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by KurBads »

Lucas rullē. Aero/airflow kit`s rullē. Prastais bez-aero-kita paskats ar šaurajām strīpām uz sāniem un plānajiem bamperu pagarinājumiem nerullē.

un nevajag teikt, ka šis ar aero kitu izskatās slikti

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply