Hameleons paliek hameleons :laugh:lawyer wrote:Tie pēdējā bildē redzamie tumšie kunkuļi ir kaķēni? Man tie izskatās pēc zirgāboliem :D
Tas gaiši zilais pieder defektīvā ex-... ;)
P.S. Tam gaiši zilajam tajās bildēs var baigi uzkrītoši redzēt toņu nesakritību atsevišķām detaļām :dry:
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Emm, par tādu ciparu būtu jābrauc skatīt.. bet kāpēc man kaut kā šķiet, ka esmu to bildi jau kaut kur interneta dzīlēs manījis.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šim nebij saistība ar Liepājas pusi?
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
tādas pašas asociācijas radās arī manedijs wrote:Emm, par tādu ciparu būtu jābrauc skatīt.. bet kāpēc man kaut kā šķiet, ka esmu to bildi jau kaut kur interneta dzīlēs manījis.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Atpazīst.Pan Shtitz wrote:Vai kāds atpazīst šo exemplāru?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eojjc.html
Jā, no Liepājas puses un cilvēks cenšas notirgot jau kādus pāris gadus. Ne jau tāpēc, ka būtu sūdīgs, par to neko nezinu, bet nu cik liels var šeit būt interesentu loks 900og kabrim?
900aero clubsport #8
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Interesentu loks jau būtu, vienīgi šim "interesentu lokam" naudas nav :D
P.S. Bet cena ļoti patīkama, ja vien tas ir sakarīgā stāvoklī :)
P.S. Bet cena ļoti patīkama, ja vien tas ir sakarīgā stāvoklī :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Savulaik tieši no tevis dzirdēju, ka pēdējo gadu n/a ir ļoti laba izvēle, jo ir pietiekoši dinamiski (140hp?), mazāk lietu kam plīst un ir ļoti uzticami. Pie kam visas tās runas par kabrio šķiebšanos, virsbūves vājumu utt.KurBads wrote:cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.
Protams, pats no sevis zinu, ka tēmētu uz T16, bet es šeit rakstu, jo man šķiet, ka Tu esi mazliet pretrunā pats ar sevi.
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Liepājas bija lpt.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
nuuu ... esi pārliecināts, ka tādus vārdus tiešām teicu ES? Lūdzu atrodi to vietu. Tiešām nespēju atcerēties to, varbūt biezpiens vairāk jāēd. Tas, ka n/a ir mazāk kam plīst, taisnība. "Pēdējo gadu" varētu būt norāde uz 2,1 n/a, kas tieši pretēji, esot niķīgāki un vai tur nebija pastiprināta tendence uz galvas blīves problēmām. Pie tam, tiem 16v n/a ir EZK sistēma, kur ir Hall sensors pie kloķenes skriemeļiem, knock sensors un atsevišķs kompis, kas to visu pasākumu sarežģī.Nils wrote:Savulaik tieši no tevis dzirdēju, ka pēdējo gadu n/a ir ļoti laba izvēle, jo ir pietiekoši dinamiski (140hp?), mazāk lietu kam plīst un ir ļoti uzticami. Pie kam visas tās runas par kabrio šķiebšanos, virsbūves vājumu utt.KurBads wrote:cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.
Protams, pats no sevis zinu, ka tēmētu uz T16, bet es šeit rakstu, jo man šķiet, ka Tu esi mazliet pretrunā pats ar sevi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu te gan mēs varam diskutēt , bet katram tāpat būs sava taisnība :) Es gan teiktu ka tieši 2.1 ir vislabākais dzinējs no ikdienas ekspluatācijas viedokļa , gan dinamikas gan uzticamības ziņā ( ok , ja tas dzinējs tiešām nobirs , būs bišku dārgāk remontēt :( ), bet ko es nevienam neieteiktu , tad tas ir pēdējo gadu turbo motori tieši Lucas elektronikas dēļ :(
Vienvārdsakot , ja vajag lai ir kruta tad protam augstspiediena turbo B) , ja vajag uzticami un ekonomiski tad bez :cheer:
Vienvārdsakot , ja vajag lai ir kruta tad protam augstspiediena turbo B) , ja vajag uzticami un ekonomiski tad bez :cheer:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
un par tiem plastmasas štruntiem :P runājot ...
Es arī kādreiz par bargu naudu nopirku to plastmasas uzliku komplektu , bet tagad saprotu , ka neļaušu savu auto izķēmot :)
Vecais 900 SAABs man šķiet klasisks savā dizainā tāds kāds tas ir bet visas tās aero un kādas tur vēl uzlikas ,spoileri un diski to tikai tuvina jauniešu ielas sporta autiņiem :angry:
bet , kā zināms , par dizainu un skaistumu katram ir sava izpratne ;)
Es arī kādreiz par bargu naudu nopirku to plastmasas uzliku komplektu , bet tagad saprotu , ka neļaušu savu auto izķēmot :)
Vecais 900 SAABs man šķiet klasisks savā dizainā tāds kāds tas ir bet visas tās aero un kādas tur vēl uzlikas ,spoileri un diski to tikai tuvina jauniešu ielas sporta autiņiem :angry:
bet , kā zināms , par dizainu un skaistumu katram ir sava izpratne ;)
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
2.1i rullē!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Lucas rullē. Aero/airflow kit`s rullē. Prastais bez-aero-kita paskats ar šaurajām strīpām uz sāniem un plānajiem bamperu pagarinājumiem nerullē.
un nevajag teikt, ka šis ar aero kitu izskatās slikti
un nevajag teikt, ka šis ar aero kitu izskatās slikti
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7