Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

1. krāsas kods - vai nu zem bagāžnieka finiera grīdas vāka vai arī uz vadītāja durvju apakšā esošās uzlīmes par riepu spiedienu - tur arī kods.

2. sagāzums - pirmkārt jau ir jādabū tās paplāksnes (droši vien labāk jaunas) un vai parasts savirzes meistars ar to gribēs ķēpāties. Pateiks, ka tur ir novirzes, brauc mājās, liec paplāksni un brauc vēlreiz ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Paldies par info - apskatīšos :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

šovakar pamanīju, ka nedeg tuvās un tālās gaismas. Gabarīti deg. Cik skatījos, tad pie slēdža visi vadi ir vietā, bet drošinātāji pieslēgti katrai pusei savs.
Paskatījos shēmā un pašlaik mana saprašana tālak par kopēju zemējumu (kur viņš atrodas fiziski?) nesniedzas.
Kā arī kur atrodas "Lightning Relay"?
Ir vel kādas idejas?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

ziedoniz wrote:Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.
Jā man ir haynes grāmata, apskatījos un tur saka- "On facia reinforcing member" tā laikam ir pie radiatora apakšas? Bet nu skatos, ka tur pienāk masa arī tām lietām, kas man strāda. Tad laikam pagaidām jāliek vaina uz releju.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Tuviem masa ir zem radiatora.
Bet nu skatos, ka tur pienāk masa arī tām lietām, kas man strāda.
Man nebija masas vienam lukturim, bet viss pārējais strādāja. Mēdz būt, ka kāds vads ir sapuvis uzreiz aiz spailes.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

es teiktu, ka "On facia reinforcing member" ir metāla šķērsgabals zem instrumentu paneļa, tur, kur stāv kruīzes ECU, pagriezienu relejs un vēl kaut kas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

ziedoniz wrote:Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.
+1, vainīgs bija relejs, paliecu kajiņas nedaudz uz āru un ieliku atpakaļ. Pagaidām strāda.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by alnislacis »

Eu, jūs klusējošie klasisko saab 900 partizāni..
Kas tur uz T5 briest bez klusējošā kurbada?
Ziedoniz, Bizenājs, Gustavs..
reku Jums risinājums group buy, kas aiztaupīs ņemti ar kloķenes apgriezienu lasīšanu
URLa
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

Paldies, bija redzets.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by alnislacis »

Sūtīsi? Šķiet 100 lv dināri priekš šī nav par daudz.

Par citiem modifikācijas interesentiem tikko informēts, ka lietas atrisinātas.
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

alnislacis wrote:Sūtīsi? Šķiet 100 lv dināri priekš šī nav par daudz.

Par citiem modifikācijas interesentiem tikko informēts, ka lietas atrisinātas.
A kur tad šamie liksies, cita tehniski elegantāka un lētāka varianta jaunau. :)
Labs atradums!
Cepums.
;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Ja kādreiz likšu T5, nelikšu CKP pie siksnām. Kāda jēga no divām siksnām, ja vienai plīstot tā parauj līdz vēl CKP vadu. Nē, es nerunāju tikai par braukšanu ar vecām siksnām, ir taču vēl varianti kāpēc viņas varētu plīst.
Un nemētājas blakus arī tie 100+ls
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

frēzējam caurumus uz spararata ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:frēzējam caurumus uz spararata ...?
Iegrebumus, nevis caurumus. Un B201i un B202 aizmugurējā vākā (zem spararata) tieši ir viens apaļš caurums, kur iemānīt CKP, ja pareizi atceros, tad arī ar atstarpēm pēc tam pat viss ir ok.

Turbofrenzy projekts SC.

EDIT:

Ok, nolīdzināt attālumus vajag, bet nu - tajā vietā vismaz var normāli pielīst klāt, kā arī, lai uzliktu, nav jāaizraujas ar plaukstu akrobātiku vai motora izcelšanu :P

Image
900aero clubsport #8
Post Reply