pēc ka tad to var noteikt?Nils wrote:Izskatās, ka pats pārdevējs mākslīgi ik pa laikam pārbido.
Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Pēdējās minūtes... http://www.ebay.co.uk/itm/saab-classic- ... _500wt_949
Saab 900 Turbo '81
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
uzliku pāris likmes, bet beigās izlēmu, ka to naudu varētu ieguldīt arī citur, piem., MIG pusautomātā ...
bet tā, principā, šis sedana/cabrio rear decor panel ir nenormāls retums. līdz šim esmu redzējis tikai vienu - uz IronJoe pelēkā kabra (iekš sc.com). Šķiet, ka tie vispār ir tikuši uzražoti 3 vai 5 eksemplāros kaut kad 80.to beigās/90.to sākumā. Es domāju, ka šāda paneļa parādīšanos tirgū tagad varam gaidīt ilgi vai arī nesagaidīt nekad. Šis reāli bija lifetime iespēja tikt pie mega-retas detaļas un cena, principā un man par lielu brīnumu neaizgāja "kosmosā". Šādā vērtē ir parastie 3-d paneļi, kas tomēr ir vēl šad tad pieejami, bet sedana panelim dēļ tā nepieejamības jau varēja aiziet bezgalībā, ja vien izsolē būtu satikušies divi vai vairāki solītāji, kas reāli un par katru cenu gribētu iegūt to savā īpašumā.
Es biju ieinteresēts, tomēr nebiju gatavs to darīt "par katru cenu".
bet tā, principā, šis sedana/cabrio rear decor panel ir nenormāls retums. līdz šim esmu redzējis tikai vienu - uz IronJoe pelēkā kabra (iekš sc.com). Šķiet, ka tie vispār ir tikuši uzražoti 3 vai 5 eksemplāros kaut kad 80.to beigās/90.to sākumā. Es domāju, ka šāda paneļa parādīšanos tirgū tagad varam gaidīt ilgi vai arī nesagaidīt nekad. Šis reāli bija lifetime iespēja tikt pie mega-retas detaļas un cena, principā un man par lielu brīnumu neaizgāja "kosmosā". Šādā vērtē ir parastie 3-d paneļi, kas tomēr ir vēl šad tad pieejami, bet sedana panelim dēļ tā nepieejamības jau varēja aiziet bezgalībā, ja vien izsolē būtu satikušies divi vai vairāki solītāji, kas reāli un par katru cenu gribētu iegūt to savā īpašumā.
Es biju ieinteresēts, tomēr nebiju gatavs to darīt "par katru cenu".
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kā nedrīkstētu piepītēt citu auto :woohoo:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Esmu galīgi apbrīnots ar tiem Zviedriem...
lūdzu bildes:
lūdzu bildes:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Vizuāli pilnīgi stock 9-3'99. Džipisks, ar līko zipūtēju, pat uzgaļa nav izpūtējam, ar visiem dzelteniem pagriezieniem, ok krāsoti R17:laugh:
bet pavērot haubi vaļā atrodam šo:blink:
Full spec of car is..
2 point front sub frame brace
Custom 3" DP
Eibach springs
Custom rack clamp
630 injectors
3 bar map sensor
Polybush droplinks and inner/outer TCA
T7 apc conversion
Koni front suspension
Uprated IC
Custom cold air feed
Custom 3" intake
NGK 8's
Custom bulk head brace
T3-T04B V TRIM TURBO
Forge twin piston Atmos DV
Double rear arb
Custom Stage 6ish Ecu
Custom back box delete
Custom black hammer head alloys
Knock led
Boost gauge
Open induction cone filter
Armaflex heat proof intake
308mm brake upgrade
Air con delete (shorter aux belt and toal air con strip out)
Viggen Clutch
Lightened and balanced Flywheel.
P.S. Paliek skaidri, kāpēc tad tomēr ir R17, nevis R16, kas būtu vairāk piemēroti tam izskatam..
bet pavērot haubi vaļā atrodam šo:blink:
Full spec of car is..
2 point front sub frame brace
Custom 3" DP
Eibach springs
Custom rack clamp
630 injectors
3 bar map sensor
Polybush droplinks and inner/outer TCA
T7 apc conversion
Koni front suspension
Uprated IC
Custom cold air feed
Custom 3" intake
NGK 8's
Custom bulk head brace
T3-T04B V TRIM TURBO
Forge twin piston Atmos DV
Double rear arb
Custom Stage 6ish Ecu
Custom back box delete
Custom black hammer head alloys
Knock led
Boost gauge
Open induction cone filter
Armaflex heat proof intake
308mm brake upgrade
Air con delete (shorter aux belt and toal air con strip out)
Viggen Clutch
Lightened and balanced Flywheel.
P.S. Paliek skaidri, kāpēc tad tomēr ir R17, nevis R16, kas būtu vairāk piemēroti tam izskatam..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Arnijam "na zametku", ja klients grib riktīgi pa lēto :D:D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Paskat, paskat, negrib kāds ieķert c900 US turbo diskus? :)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... cdnhl.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... cdnhl.html
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever