sajuga problema
sajuga problema
csu cienitie.man ir sekojoša problema,no rits aizeju uz garazu pie sava mila auto 9000 2.3 parastais,iekapu iekša un konstateju ka sajuga pedalis guļ grīdā.Kas varetu but par problemu bačoka šķidrums ir pie pedaļa cilindra viss saus.kur meklet kaiti?
Re:sajuga problema
Man ir tā pati problēma, atgaisot arī nekādīgi nevar
Re:sajuga problema
Sajuga pedala kronsteins - saluzis vai salocits, man ar sada problema bija 2 reizes ...... pirmo reizi Vikingos metinaja, otro reizi Arnijs locija :P
Re:sajuga problema
to kronšteini var redzet no salona puses vai no ārienes? pec darba iebraucu garāžā,no rita viņš jau guleja grida,kas viņš pats par sevi nakti nolūza!:dry: jau pieriebies braukat ar to sabiedrisko:angry: UN vēl ja nu man tas kronšteins ir noluzis,viņš ņemas nost ar visu pedali,un viņu gruti nonemt.
Re:sajuga problema
Zini, ka jau teicu, es pats to neesmu taisijis, bet gan Vikingi un Arnijs. Arnijs kronsteinu locija no salona puses, nonemot, apsuvumu, lai brivak tiktu klat. Vikingos man toreiz teica, ka si ir tipiska 9000 sajuga problema.
Man tas izpaudas ta, ka sledzoties pedalis pedelais ar katru izspiesanu arvien vairak aizgaja grida un vairs nenaca atpakal, attiecigi nevareju parslegt robus.
Tev vajadzeja jau brucot just, ka pie katras pedala izspiesanas tas "nema" ar vien dzilak un dzilak.
Ja ta tas nebija, tad varbut tev ir cita vaina.
Man tas izpaudas ta, ka sledzoties pedalis pedelais ar katru izspiesanu arvien vairak aizgaja grida un vairs nenaca atpakal, attiecigi nevareju parslegt robus.
Tev vajadzeja jau brucot just, ka pie katras pedala izspiesanas tas "nema" ar vien dzilak un dzilak.
Ja ta tas nebija, tad varbut tev ir cita vaina.
Re:sajuga problema
gan jau vienkārši kāds caurums parādījās sistēmā vai kādā no cilindriem kaut kas izjuka.
jāpielej eļļa un jāmēģina atgaisot. pēc tam jāskatās tālāk vai var atrast noplūdi.
jāpielej eļļa un jāmēģina atgaisot. pēc tam jāskatās tālāk vai var atrast noplūdi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:sajuga problema
Mana gadijuma tas nelidzeja, jo sistema gaiss nebija un atgaisosanas meginajumi neko nedeva.
Re:sajuga problema
nu, ja pedālis nolūzis, tad tiešām atgaisošana nelīdzēs.
iespējams vienā no cilindriem kāda manžete vienkārši pārplīsa vai apgriezās otrādi.
iespējams vienā no cilindriem kāda manžete vienkārši pārplīsa vai apgriezās otrādi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:sajuga problema
ZZ gadījums ir 1 no 100. Visticamākais (ja nezūd šķidrums), ka jāmaina galvenā cilindra manžetes.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:sajuga problema
pedalim jutamu atšķiribu nejutu,ka jau rakstiju iekrita grida un viss,un šķidrums ar uz vietas,redzēs sezdien aizvilkšu uz kadu servisu lai tie tur ņemas.Varetu jau pats ņemties,vienkarši druk tur nav cilindra vaina galvenā,bet gan citur kautkur,negribas lieki to naudņu vējā laist.to pie pedaļa cilindru biju noņemis jau uzreiz,nezinu vai tas ir galvenais vai darba cilindrs,sauss viņš bij un ar roku kad piespiež atpakaļ ar atnak.ta jau redzes ko viņi konstatēs:)
Re:sajuga problema
biju aizvilcis savejo uz servisu,atgaisoja un viss aizgaja,bet teica ka karba iekšā tam darba cilindram ir parplisusi kautkada gumija,nezinu vai meloja vai teica taisnibu.Paskatijos pats-nu ir tur gumija,kad pedali izspiež paradas tas cilindrs no tas gumijas.teica ka jaņem karba nost lai vinu nomainitu,vienigo nesaprotu no kurienes tas gaiss vareja rasties!varbut kadz zin cik tas cilindrs maksa?
Re:sajuga problema
Pirms meklē jaunu cilindru,painteresējies par remkomplektu(manžetēm un blīvslēgu)...benladens wrote:biju aizvilcis savejo uz servisu,atgaisoja un viss aizgaja,bet teica ka karba iekšā tam darba cilindram ir parplisusi kautkada gumija,nezinu vai meloja vai teica taisnibu.Paskatijos pats-nu ir tur gumija,kad pedali izspiež paradas tas cilindrs no tas gumijas.teica ka jaņem karba nost lai vinu nomainitu,vienigo nesaprotu no kurienes tas gaiss vareja rasties!varbut kadz zin cik tas cilindrs maksa?