Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kaudze jautājumu par SAAB 9-5 (2000 g., benzīns, 2.3 turbo, 125 kW, universāls)
Apgaismojums:
- vai uz AKPP „S” un „W” pogām ir apgaismojums? Kā mainīt lampiņas, ja ir?
- Vai bagāžnieka un degvielas tvertnes atvēršanas pogās (durvīs) ir apgaismojums?
Tehniski jautājumi:
- Ir jūtama vibrācija Drive režīmā, turot kāju uz bremzes. Vai pašām ir iespējams noteikt vai dzinēja spilveni ir dzīvi? Vai servisā tos diagnosticē „uz aci” vai pieslēdzot pie skanera izmet kļūdu?
- Kad mašīna brauc pa nelīdzenu ceļu ar bedrītēm, brīdī kad mašīna šūpojas, ir jūtams it kā pazūd savienojums starp dzinēju / kārbu un riteņiem. Grūti aprakstīt, bet ceru, ka kāds kas saskaries sapratīs un dos vērtīgu padomu.
Apgaismojums:
- vai uz AKPP „S” un „W” pogām ir apgaismojums? Kā mainīt lampiņas, ja ir?
- Vai bagāžnieka un degvielas tvertnes atvēršanas pogās (durvīs) ir apgaismojums?
Tehniski jautājumi:
- Ir jūtama vibrācija Drive režīmā, turot kāju uz bremzes. Vai pašām ir iespējams noteikt vai dzinēja spilveni ir dzīvi? Vai servisā tos diagnosticē „uz aci” vai pieslēdzot pie skanera izmet kļūdu?
- Kad mašīna brauc pa nelīdzenu ceļu ar bedrītēm, brīdī kad mašīna šūpojas, ir jūtams it kā pazūd savienojums starp dzinēju / kārbu un riteņiem. Grūti aprakstīt, bet ceru, ka kāds kas saskaries sapratīs un dos vērtīgu padomu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja jūtama vibrācija tad pieļauju, ka visdrīzāk tiešām motora vai kārbas spilveni/spilvens beigti. Protams vibrācijai jābūt sīkai, bet jūtamai nevis nevienmērīgai.sovereign wrote:Kaudze jautājumu par SAAB 9-5 (2000 g., benzīns, 2.3 turbo, 125 kW, universāls)
Apgaismojums:
- vai uz AKPP „S” un „W” pogām ir apgaismojums? Kā mainīt lampiņas, ja ir?
- Vai bagāžnieka un degvielas tvertnes atvēršanas pogās (durvīs) ir apgaismojums?
Tehniski jautājumi:
- Ir jūtama vibrācija Drive režīmā, turot kāju uz bremzes. Vai pašām ir iespējams noteikt vai dzinēja spilveni ir dzīvi? Vai servisā tos diagnosticē „uz aci” vai pieslēdzot pie skanera izmet kļūdu?
- Kad mašīna brauc pa nelīdzenu ceļu ar bedrītēm, brīdī kad mašīna šūpojas, ir jūtams it kā pazūd savienojums starp dzinēju / kārbu un riteņiem. Grūti aprakstīt, bet ceru, ka kāds kas saskaries sapratīs un dos vērtīgu padomu.
Par savienojumu- varbūt vnk amji ir nobeigušies un pa bedrēm ejot rats lēkā un tādēļ brīžiem gaisā esot spolē?
Savādāk pieļauju frikcionu nāvi- pusmirušu amju dēļ ritenis palecās un zaudē saķeri, iegriežās, bet kad saķere atjaunojās frikcioni uzreiz nevar saķert, jo ir uz izbeigšanās robežas. Izslīdēšana ir ilga vai mirklīga?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vibrācija ir vienmērīga, bet jūtama. Paliek atklāts jautājums par spilvenu diagnostiku - uz aci, ar roku, ar mērinstrumentu? Kā noteikt beigto?
Izslīdēšana ir mirklīga. Amortizatoru, cik saprotu var pārbaudīt ar "šūpošanas metodi" - ar rokam nospiež mašīnas malu virs arkas un tad tai ir jāatgriežas sākuma stāvoklī īpaši nešūpojoties. Ja šūpojas, lec, tad amortizators ir beigts. Tā?
Izslīdēšana ir mirklīga. Amortizatoru, cik saprotu var pārbaudīt ar "šūpošanas metodi" - ar rokam nospiež mašīnas malu virs arkas un tad tai ir jāatgriežas sākuma stāvoklī īpaši nešūpojoties. Ja šūpojas, lec, tad amortizators ir beigts. Tā?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cik atceros parasti noteica uz aci, tāpat kā citas bukses.sovereign wrote:Vibrācija ir vienmērīga, bet jūtama. Paliek atklāts jautājums par spilvenu diagnostiku - uz aci, ar roku, ar mērinstrumentu? Kā noteikt beigto?
Izslīdēšana ir mirklīga. Amortizatoru, cik saprotu var pārbaudīt ar "šūpošanas metodi" - ar rokam nospiež mašīnas malu virs arkas un tad tai ir jāatgriežas sākuma stāvoklī īpaši nešūpojoties. Ja šūpojas, lec, tad amortizators ir beigts. Tā?
Ne vienmēr šāds amju tests ir kko izsakošs, jo piem. mani iepr. amji šo tesu izturēja, bet pa bedrēm bija jūtams, ka riepas vairāk ir gaisā nekā zemē un tākā abi aizmugurējie bija vienlaikus miruši tad pa trepu dibenu rāva nost no traektorijas, jeb kā tautā saka lēkāja kā kazlēns(auto vai tikai viena ass mēģina pārlēkt kādu gabalu sānis). Bedres radītajai skaņai jābūt īsai, nu kā pātagas šāviens- pš un viss, ja pāriet kā rezonance pa visu salonu tad vaininieki ir zināmi.
Vel lielisks amju testeris ir bruģis, nedrīkst rasties rezonance kad sāk drebēt viss salons. Ja pavisam esi nesen auto lietās tad palūdz kādam pabraukt pa brūģi, bet pats pavēro riepas, ja lēkā tad jāmaina amji...vai vnk aizbrauc pie Arnija un viņš visu izdarīs kā nākas un kā mums visiem ierasts par labām cenām.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
1. Apgaismojums uz W pogas ir uz S neesmu redzējis.
2. Nē, durvīs esošās bagažnieka un benzīnbākas pogas nav apgaismotas.
3. Par lampiņu maiņu te kaut kur pavisam nesen redzēju linku uz mājas lapu, kur uzskatāmi ar visām bildēm bija parādīts, kā tās lampiņas jāmaina. Izmanto search, gan jau atradīsi.
PS: Kad man kārbas spilvens bija nobeidzies, man atpakaļgaita slēdzās ar sitieniem, jo sevišķi to varēja just, kad auto atstāja slīpumā. Kad nomainīja, tad viss sāka slēgties vienmērīgi.
2. Nē, durvīs esošās bagažnieka un benzīnbākas pogas nav apgaismotas.
3. Par lampiņu maiņu te kaut kur pavisam nesen redzēju linku uz mājas lapu, kur uzskatāmi ar visām bildēm bija parādīts, kā tās lampiņas jāmaina. Izmanto search, gan jau atradīsi.
PS: Kad man kārbas spilvens bija nobeidzies, man atpakaļgaita slēdzās ar sitieniem, jo sevišķi to varēja just, kad auto atstāja slīpumā. Kad nomainīja, tad viss sāka slēgties vienmērīgi.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
vibraacija ir normaala paradiba saabam.. par arzemju forumos to atziimee, ka tas ir normaali... protams interneta videe nezinam cik speciga taa ir
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
liels paldies visiem par izsmeļošam atbildem - tagad iešu pētīt
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par to vibraciju tev taisniba,laikam jau 4 cilindru dzinejiem tas ir rakstirigak neka V6 vai V8:)Ainars wrote:vibraacija ir normaala paradiba saabam.. par arzemju forumos to atziimee, ka tas ir normaali... protams interneta videe nezinam cik speciga taa ir
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
V6 arī nedaudz vibrē.;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Muļķības! Manam Griffinam ja skanēja kaut nedaudz muzika nebija nekādas nojausmas strādā dzinējs vai ne!elmo wrote:V6 arī nedaudz vibrē.;)
Nesen piesēdu kaimiņa 9k sedanā kuram regulārā apkope Vikingos ir novedusi arī pie oriģinālo motora un kārbas spilvenu maiņas- vibraciju var just tikai pieliekot roku virsbūvei, bet krēslā sežot vai uz stūres nekā.
Domāju, ka tieši vibrācijā ir viss joks kādēļ oriģinālie spilveni 9k maksā pusotru simtu, bet aftermarket uz pusi lētak
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tev vienkārši maņu orgāni nav tik attīstīti, tāpēc arī neko nejūti! :D
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Amortizatoru stavoklis ar savu pakalu jajut!Pie mums par beigtiem tiek uzskatiti jau galigi nobeigusies amortizatori,bet loti daudzi aftermarketa izstradajumi jau jauni nav ipasi darbotiesspejigi..sovereign wrote:Vibrācija ir vienmērīga, bet jūtama. Paliek atklāts jautājums par spilvenu diagnostiku - uz aci, ar roku, ar mērinstrumentu? Kā noteikt beigto?
Izslīdēšana ir mirklīga. Amortizatoru, cik saprotu var pārbaudīt ar "šūpošanas metodi" - ar rokam nospiež mašīnas malu virs arkas un tad tai ir jāatgriežas sākuma stāvoklī īpaši nešūpojoties. Ja šūpojas, lec, tad amortizators ir beigts. Tā?
Visi parasti iespringst uz labam ziemas riepam,bet aizmirst,ka amortizatori ir tikpat svarigi sakerei ar celu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Viens no motora spilvenu pārbaudes vienkāršiem veidiem, ko var pats mēģināt divatā veikt: viens vēro motoru, bet otrs pie novilktas roķenes mēģina sākt kustību uz priekšu vai atpakaļ. Pēc motora svārstībām var daudzmaz spriest par spilvenu stāvokli.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki
Rokās tika Sid 1 ekrans no 9-3 modeļa sakiet vai iekšas viņiem ir vienādas vai viņs man ir bezjēdzīgs ,jo man 9-5 , bet ekrānu nevar ayrestaurēt diemžēl saka ka kautkāds chips vai plate nojaucās .
Rokās tika Sid 1 ekrans no 9-3 modeļa sakiet vai iekšas viņiem ir vienādas vai viņs man ir bezjēdzīgs ,jo man 9-5 , bet ekrānu nevar ayrestaurēt diemžēl saka ka kautkāds chips vai plate nojaucās .
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai kādam nav pa rokai 9-5 2.3t (2002) startera detaļas kods? Jamais reizēm sācis izdot dīvainas skaņas, iespējams, ka lēnām prasās uz pārlasīšanu.
Ir kādas rekomendācijas, kur veikt šadu procedūru? Vestienas ielā vai kādā citā speckantorī?
Ir kādas rekomendācijas, kur veikt šadu procedūru? Vestienas ielā vai kādā citā speckantorī?