Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
kas ietilpst attieciigajaa apriikojumaa?
Cik zinu, piemeeram, Opel Calibrai nepiecieshama tikai saspraude, lai nolasiitu kljuudas. :)
Paldies Krists par linku. :)
Cik zinu, piemeeram, Opel Calibrai nepiecieshama tikai saspraude, lai nolasiitu kljuudas. :)
Paldies Krists par linku. :)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
9k, 2.3T, Trionic.
Apgriezieni tukšgaitā kādu brīdi turās virs normas, pielaižot tie reizēm konstanti lēkā augšā lējā 1000-1500rmp dažas sekundes, ļoti švaki lec un ilgi jāzāģē ar līdz galam iespiestu pedāli...
Wtf? Visi vadi, trubas nočekotas...
Apgriezieni tukšgaitā kādu brīdi turās virs normas, pielaižot tie reizēm konstanti lēkā augšā lējā 1000-1500rmp dažas sekundes, ļoti švaki lec un ilgi jāzāģē ar līdz galam iespiestu pedāli...
Wtf? Visi vadi, trubas nočekotas...
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
tas tam manam motoram?Nils wrote:9k, 2.3T, Trionic.
Apgriezieni tukšgaitā kādu brīdi turās virs normas, pielaižot tie reizēm konstanti lēkā augšā lējā 1000-1500rmp dažas sekundes, ļoti švaki lec un ilgi jāzāģē ar līdz galam iespiestu pedāli...
Wtf? Visi vadi, trubas nočekotas...
un kas pa softu virsū?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Softisti, jibriorio. Moš sākumam vismaz kompresiju pamēriet!?
:laugh:
:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Dēļ kompresijas siltam piestartējot staigās "abaroti"? Kā jau teicu, gļuks ir tikai sākumā, pēc tam tukšgaitā nedaudz paaugstināti apgriezieni, kuri pēc apstāšanās nostājās normas robežās, zem 1k rmp. Auksts lec labi...
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
a gaitā viss ok, iet tā kā vajag?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vārdu kompresija es lietoju kā alegoriju. :PNils wrote:Dēļ kompresijas siltam piestartējot staigās "abaroti"? Kā jau teicu, gļuks ir tikai sākumā, pēc tam tukšgaitā nedaudz paaugstināti apgriezieni, kuri pēc apstāšanās nostājās normas robežās, zem 1k rmp. Auksts lec labi...
Skaidrs, ka jāsāk ar elementāram lietām, piem: degvielas spiedienu, šai gadījumā drīzāk ar to, vai nekrītas degvielas spiediens noslāpējot dzinēju. Tas ir pirmais, kas iešaujas prātā, ja runa iet par silta dzinēja štruntīgu pielecināšanu un tukšgaitas nevienmērīgu darbību.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tukšgaitas regulators?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kā pārbaudīt? Noņemot štekeri no tukšgaitas vārsta konstanti stāv 2k rmp... uzliekot viss iepriekšminētais.
Šodien mēģināšu pamērīt degvielas spiedienu, jo nu silta pielaišana balansē uz pielaišanas/aķa nosēšanās robežas.
Kā to pareizi mēra? Kur degvielas ķēdes posmā jāliek tas mērītājs un jāmēra gan pielaists, gan noslāpēts?
Šodien mēģināšu pamērīt degvielas spiedienu, jo nu silta pielaišana balansē uz pielaišanas/aķa nosēšanās robežas.
Kā to pareizi mēra? Kur degvielas ķēdes posmā jāliek tas mērītājs un jāmēra gan pielaists, gan noslāpēts?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tīri teorētiski, vai līdzīgus brīnumus nevarētu taisīt arī kloķvārpstas sensors?
Saab 900 Turbo '81
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Teoretiski var,praktiski nav gadijies.Nils wrote:Tīri teorētiski, vai līdzīgus brīnumus nevarētu taisīt arī kloķvārpstas sensors?
Spiedienu meri degvielas reika,neatceros no galvas par 9k,bet parasti reikai ir tada ventila vieta.Tur ari var pieslegt manometru.http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Astr ... 27c01bd904
Ja sistema kristos spiediens,tad mazliet ilgak japazage pielaizot aukstu.
Tava gadijuma es pameginatu citu tuksgaitas regulatoru vai skatitos kas notiek ar motora temperaturas deveju.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tā... Motora temp. devējs, kurā stūrī tāds ieskrūvēts?
Bet nu ok, kā var izpausties problēma ar temp.? Auksts ir auksts, lec puslīdz ok, silts nelec (lec ļoti ilgi zāģējot ar nospiestu pedāli līdz grīdai), jo domā, ka auksts? Bet auksts lec!
Un abaroti pielaižot, neatkarīgi no motora temp. tāpat lēkā dažas reizes iepriekšminētajā amplitūdā konstanti kādas 6-10x no vietas.
Un tā viņa lekšana arī kā vecam traktoram, bubinot kāpina tempu.
Bet nu ok, kā var izpausties problēma ar temp.? Auksts ir auksts, lec puslīdz ok, silts nelec (lec ļoti ilgi zāģējot ar nospiestu pedāli līdz grīdai), jo domā, ka auksts? Bet auksts lec!
Un abaroti pielaižot, neatkarīgi no motora temp. tāpat lēkā dažas reizes iepriekšminētajā amplitūdā konstanti kādas 6-10x no vietas.
Un tā viņa lekšana arī kā vecam traktoram, bubinot kāpina tempu.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Un par kura gada modeļa T devēja novietojumu interesējies,un ja nav noslēpums,tad kādam motoram?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Yesss, Zigis mani ieraudzīja, negribējās tevi tramdīt, kamēr sēžu siltā dīvānā un neko no potenciālajiem vaineniekiem uz izslēgšanas principa vēl neesmu testējis. :laugh:Zinitis wrote:Un par kura gada modeļa T devēja novietojumu interesējies,un ja nav noslēpums,tad kādam motoram?
Īstenībā es interesējos par kopējo problēmu, kāpēc silts negrib lekt un mistiski staigā abaroti, bet runa iet par Trionic 5.5/2.3T/95'.
Saab 900 Turbo '81