saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
problēmas ar to ka nekāpj apgriezieni aukstāk par 2000!
panelī deg motora lampiņa?
kadi varianti kas varētu būt ?!
panelī deg motora lampiņa?
kadi varianti kas varētu būt ?!
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
A ko tev servisā teica!?
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Variantu ir daudz, jādodas uz servisu nolasīt kļūdu - tad arī būs skaidrs, kas pie vainas, citādi nekā ;)
Servisi, kur var doties - Viking Motors G.Astras 13 (www.saab.lv), Lano AUTO Valmieras 26 (dīzeļspeciālists 29 trīs septiņi 70 četri astoņi), ARTEH Vestienas 2 (forumā - Arnijs, kontakti zem avatara)
P.S. Acīmredzot ir ieslēdzies "limp home mode" režīms, turbīnas ražība šādā gadījumā ir tuvu nullei, apgriezieni ierobežoti...
Servisi, kur var doties - Viking Motors G.Astras 13 (www.saab.lv), Lano AUTO Valmieras 26 (dīzeļspeciālists 29 trīs septiņi 70 četri astoņi), ARTEH Vestienas 2 (forumā - Arnijs, kontakti zem avatara)
P.S. Acīmredzot ir ieslēdzies "limp home mode" režīms, turbīnas ražība šādā gadījumā ir tuvu nullei, apgriezieni ierobežoti...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
uz servisu tikai šodien vakarā aizveda ! tg jagaida ko teiks !
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
kamēr auksts iet viss notiek kā uzsilst tā vairs neiet!
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Simptomi norāda uz kloķvārpstas apgriezienu devēju (CPS), bet vai tad Tev servisā to jau nenoteica, kas par vainu? Kaktu serviss bez attiecīga softa (kaut vai universālā) vainu nenoteiks :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Tas 2,2 ir no OPEL(laikam jau visi zina). Tad lūk man sievai ir Zafira ar šo motoru(nopirkām kopā ar manu 3.0Tid). Tiem ir čupa ar vakumvārstiņiem(tie var gļučīt) nu un klasiskā bēda ir EGR vārsts. Vai braukšanas laikā izslēdzot/ieslēdzot aizdedzi Check Engine lampiņa nodziest un gadījumā atkal uz kādu brīdi viss ir OK?. Dārgs tas veidgabals ir(jauns ~250Ls). Ar šo defektu(zinu ka vainīgs EGR 101%) sadzīvoju jau kādu gadu. pasūtīju ziemsvētku vecītim-varbūt zem egles paliks.:laugh:
Bet nu bēdīgākais variants-ar līdzīgiem simtomiem nācās arī nomainīt augstspiediena sūkni-izrādas, ka tam sadales vārpstas datčiks(kurš jūdzās nost) iebūvets sūknī, a protams sūknis nav remontējams.
Bet nu bēdīgākais variants-ar līdzīgiem simtomiem nācās arī nomainīt augstspiediena sūkni-izrādas, ka tam sadales vārpstas datčiks(kurš jūdzās nost) iebūvets sūknī, a protams sūknis nav remontējams.
un brauc zaļi...
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Tu domā par šo konkrēto gadījumu - ka šajā ir vainīgs EGR vārsts? :dry:
Hmmm... man atkal dīzeļspeciālists stāsta pavisam ko citu - praktiski jebkurš augstspiediena sūknis ir remontējams - jautājums tikai vai meistaram ir zināšanas un vēlme to salabot ;)
Lai EGR vārsta mūžu pagarinātu, vajag turēt tīru ieplūdes kolektoru un EGR sistēmu, tas ir, tai ir nepieciešama regulāra tīrīšana (ne jau katru mēnesi, piemēram, ik pēc 50k km), dzinēju arī vajag regulāri slogot, lai sodrēji pēc iespējas mazāk paliktu ieplūdes kolektorā un EGR sistēmā. Man tas viss tika iztīrīts, EGR vārsts arī iztīrīts (izjaucot pa reizinātājiem), dzinēju es regulāri slogoju un tagad jau kādu labu laiku nav nekādu problēmu :)
P.S. Ja tajā Zafirā tiek liets biodīzelis, tad tas droši vien būs visu nelaimju cēlonis, manējais 2.2TiD kategoriski atteicās ar tādu sadzīvot ;)
Hmmm... man atkal dīzeļspeciālists stāsta pavisam ko citu - praktiski jebkurš augstspiediena sūknis ir remontējams - jautājums tikai vai meistaram ir zināšanas un vēlme to salabot ;)
Lai EGR vārsta mūžu pagarinātu, vajag turēt tīru ieplūdes kolektoru un EGR sistēmu, tas ir, tai ir nepieciešama regulāra tīrīšana (ne jau katru mēnesi, piemēram, ik pēc 50k km), dzinēju arī vajag regulāri slogot, lai sodrēji pēc iespējas mazāk paliktu ieplūdes kolektorā un EGR sistēmā. Man tas viss tika iztīrīts, EGR vārsts arī iztīrīts (izjaucot pa reizinātājiem), dzinēju es regulāri slogoju un tagad jau kādu labu laiku nav nekādu problēmu :)
P.S. Ja tajā Zafirā tiek liets biodīzelis, tad tas droši vien būs visu nelaimju cēlonis, manējais 2.2TiD kategoriski atteicās ar tādu sadzīvot ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
lawyer wrote:
P.S. Ja tajā Zafirā tiek liets biodīzelis, tad tas droši vien būs visu nelaimju cēlonis, manējais 2.2TiD kategoriski atteicās ar tādu sadzīvot ;)[/quote]
Ar BIO tā Zafira iet normāli. Neuzskatu ka aprakstītie defekti ir saistīti ar manis lietoto degvielu. Starp citu tieši biodīzelis izceļas ar labām mazgāšanas īpašībām.Par noslogojumu piekrītu-sieviņa brauc tā "kautrīgi" un ne lielus gabalus. Tā "trubu tīrīšna" sanāk tad, kad mans Saabiņs remontā un Zafirčiks uz kādu brīdi arī tiek man:laugh:
Par sūkni. Vismaz man tika stāstīts(lasiju arī forumos) ka ar to 2,2 motora sūkni(2,0 dīzelim ir vienkāršāks un tiešām remontējams)Bosch takā pa daudz tur samuhļijis(piem. arī iebūvējis imobilaizeru). Un kad vajadzēja pirms 4 gadiem tiešām to sūkni mainīt neviens nepiedāvāja remonta iespējas. Un vispār klīst runas ka tieši šim sūknim resurs esot 200-250 tūkstoši kilometri. Man ar Zafiru arī tā sakrita. Bet negribu baumot lai nesanāk kā ar Swedbanku:)
P.S. Ja tajā Zafirā tiek liets biodīzelis, tad tas droši vien būs visu nelaimju cēlonis, manējais 2.2TiD kategoriski atteicās ar tādu sadzīvot ;)[/quote]
Ar BIO tā Zafira iet normāli. Neuzskatu ka aprakstītie defekti ir saistīti ar manis lietoto degvielu. Starp citu tieši biodīzelis izceļas ar labām mazgāšanas īpašībām.Par noslogojumu piekrītu-sieviņa brauc tā "kautrīgi" un ne lielus gabalus. Tā "trubu tīrīšna" sanāk tad, kad mans Saabiņs remontā un Zafirčiks uz kādu brīdi arī tiek man:laugh:
Par sūkni. Vismaz man tika stāstīts(lasiju arī forumos) ka ar to 2,2 motora sūkni(2,0 dīzelim ir vienkāršāks un tiešām remontējams)Bosch takā pa daudz tur samuhļijis(piem. arī iebūvējis imobilaizeru). Un kad vajadzēja pirms 4 gadiem tiešām to sūkni mainīt neviens nepiedāvāja remonta iespējas. Un vispār klīst runas ka tieši šim sūknim resurs esot 200-250 tūkstoši kilometri. Man ar Zafiru arī tā sakrita. Bet negribu baumot lai nesanāk kā ar Swedbanku:)
un brauc zaļi...
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Ko tad tas biodīzelis mazgā pēc sadegšanas cilindrā? :huh:
Mana baža šeit ir, ka tik tam biodīzelim pēc sadegšanas kaut kas vairāk nepaliek pāri, ar ko aizd..st ieplūdes kolektoru un EGR sistēmu (speciālisti, ko sakāt par šādu variantu?) un ja pie tā vēl neslogo dzinēju kārtīgi, tad tajā ieplūdes kolektorā un EGR sistēmā pats velns jau var dzīvot :dry:
Mana baža šeit ir, ka tik tam biodīzelim pēc sadegšanas kaut kas vairāk nepaliek pāri, ar ko aizd..st ieplūdes kolektoru un EGR sistēmu (speciālisti, ko sakāt par šādu variantu?) un ja pie tā vēl neslogo dzinēju kārtīgi, tad tajā ieplūdes kolektorā un EGR sistēmā pats velns jau var dzīvot :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
To jau raksta visur ka vispār dīzelim čunčināšana un īsi pārbraucieni nemaz nav veselīgi neskatoties kādu degvielu lieto(bio vai fosīlo).Te tiešām jāizvērtē ar kādu degvielas veidu darbināmu mašīnu iegādāties. Tur tam iekšā visam labi jāuzsilst tad sadeg viss. Tieši tās aizsērēšanas ir no nepietiekamās darba temperatūras. A pa to mazgāšanu domāju ka ja jau tā degviela tikusi cauri nesadegusi tad jau tā tieši neļauj tur nekam pidegt un parādoties normālai cukai visu tur aizpūš prom.lawyer wrote:Ko tad tas biodīzelis mazgā pēc sadegšanas cilindrā? :huh:
Mana baža šeit ir, ka tik tam biodīzelim pēc sadegšanas kaut kas vairāk nepaliek pāri, ar ko aizd..st ieplūdes kolektoru un EGR sistēmu (speciālisti, ko sakāt par šādu variantu?) un ja pie tā vēl neslogo dzinēju kārtīgi, tad tajā ieplūdes kolektorā un EGR sistēmā pats velns jau var dzīvot :dry:
un brauc zaļi...
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Būtu tomēr jauki ja toipika iniciators atskaitītos kas tad īsti bija par vainu. Es lieku uz EGR vai kādu no vakumvārstiņiem(laikam 3 pavisam tur ir zem kapota)
un brauc zaļi...
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Es 100% lieku uz CPS devēju :PDaniliano wrote:Būtu tomēr jauki ja toipika iniciators atskaitītos kas tad īsti bija par vainu. Es lieku uz EGR vai kādu no vakumvārstiņiem(laikam 3 pavisam tur ir zem kapota)
P.S.Tas galīgi nav labi, ja degviela nesadeg cilindrā un tās paliekas kopā ar atgāzēm nonāk EGR sistēmā un turbīnā :dry: Ir pieredzēts, ka degvielas paliekas aizd..š ciet un noķīlē turbīnu :blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Par tiem melnumiem EGRā padodos. Lai gan man rādijā vienu EGR kurš nekad nav redzējis bio, un bija tas vēl drūmāk aizaudzis nekā manas Zafīras. Bet skaidrs ir viens ka dēļ šīm Eiro normām kabina tiem dzinējiem visu ko klāt, kas tika sarežģī procesu. Cik saprotu tas EGR ir visiem sāpīgs jautājums. Redzēs kā tagad uzvedīsies tie partikulārie filtri. Par pēdējiem jau nu točno noliedz jebkādu(izņemot pieļautos 5-7% standartā)biodegvielas klātbūtni. Žēl ka nav tādas rosības lai tiktu pie kāda autiņa ar šādu slikto izmešu mazinošu sistēmu. Ek ka iedotu nogaršot bio. Būtu interesanti pasekot notikumu gaitai.lawyer wrote:Es 100% lieku uz CPS devēju :PDaniliano wrote:Būtu tomēr jauki ja toipika iniciators atskaitītos kas tad īsti bija par vainu. Es lieku uz EGR vai kādu no vakumvārstiņiem(laikam 3 pavisam tur ir zem kapota)
P.S.Tas galīgi nav labi, ja degviela nesadeg cilindrā un tās paliekas kopā ar atgāzēm nonāk EGR sistēmā un turbīnā :dry: Ir pieredzēts, ka degvielas paliekas aizd..š ciet un noķīlē turbīnu :blush:
Gaidīsim ziņas no Dairela.
un brauc zaļi...
Re:saab 9-3 2002g 2,2tdi problēmas
Daniliano wrote:
Redzēs kā tagad uzvedīsies tie partikulārie filtri. Par pēdējiem jau nu točno noliedz jebkādu(izņemot pieļautos 5-7% standartā)biodegvielas klātbūtni. Žēl ka nav tādas rosības lai tiktu pie kāda autiņa ar šādu slikto izmešu mazinošu sistēmu. Ek ka iedotu nogaršot bio. Būtu interesanti pasekot notikumu gaitai.
[/quote]
Nu ir bijuši cilvēki pirms Tevis,kas gribēja pamēģināt bio uz 1.9Tid,jo bio sanākot lētāk.Neskatoties uz brīdinājumu,ka to nevajadzētu darīt,bio tika ieliets...
Rezultātā sāka nestrādāt sprauslas,radās 'misfairs' un aizgāja ciet autonomā apsilde...(izplūdes filtram nebij ne vainas)
Sprauslas ar laiku atgāja un sāka strādāt,bet papildus apsildi dabūja remontēt kādas divas reizes,un finālā tika nomainīts arī apsildes vadības bloks.
Par cik apsilde ir ielikta diezgan nepiejamā vietā,tad to makšķerēt laukā no auto nav īpašs prieks...
Tā ka pirms liet tīru bio iekš 1.9Tid,iesākumā apdomā vai tas ir to vērts,eksperimentēt...
Redzēs kā tagad uzvedīsies tie partikulārie filtri. Par pēdējiem jau nu točno noliedz jebkādu(izņemot pieļautos 5-7% standartā)biodegvielas klātbūtni. Žēl ka nav tādas rosības lai tiktu pie kāda autiņa ar šādu slikto izmešu mazinošu sistēmu. Ek ka iedotu nogaršot bio. Būtu interesanti pasekot notikumu gaitai.
[/quote]
Nu ir bijuši cilvēki pirms Tevis,kas gribēja pamēģināt bio uz 1.9Tid,jo bio sanākot lētāk.Neskatoties uz brīdinājumu,ka to nevajadzētu darīt,bio tika ieliets...
Rezultātā sāka nestrādāt sprauslas,radās 'misfairs' un aizgāja ciet autonomā apsilde...(izplūdes filtram nebij ne vainas)
Sprauslas ar laiku atgāja un sāka strādāt,bet papildus apsildi dabūja remontēt kādas divas reizes,un finālā tika nomainīts arī apsildes vadības bloks.
Par cik apsilde ir ielikta diezgan nepiejamā vietā,tad to makšķerēt laukā no auto nav īpašs prieks...
Tā ka pirms liet tīru bio iekš 1.9Tid,iesākumā apdomā vai tas ir to vērts,eksperimentēt...