Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Man šķiet, ka štekeru skaitam nebija nozīmes, jo es esmu licis elektronisko pulksteni parastā vietā un parastajam ir divi štekeri. Piespraud vienu štekeri un viss strādā, otrs štekeris paliek karājoties gaisā, vismaz šādu operāciju es izveicu Trionicam.
p.s. parastais man pašam ir, paldies. :laugh:
p.s. parastais man pašam ir, paldies. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Un no kura brīža modeļiem aprīkojums un ekstras ir atkarīgas no motora vadības sistēmas??? :blink:Krists wrote:Karoč jettronicam ir 2 štekeri un manējam 1 štekeris , tad tev nederēs.Nils wrote:Esmu piemirsis vai tie bija savietojami starp vadībām. Šķiet, ka bija, bet drošs neesmu, jo piem. spidometri nebija savietojami. Jetronicam Trionica spidometru nevarēja uzlikt, arī otrādi neies krastā, bet kā bija ar Trip kompi? Krist, iemet savā un notestē, man vairs Jetronicu nav.Krists wrote: Ir no 93. gada jetronica!
ir vēl viens parastais pulkstenis no t5 , bet to tu laikam negribēsi :D
Varbūt kāds var paskaidrot konkrētākt augstāk raxstīto...
Laikam būšu kautko palaidis garām saab ražošanas vēsturē :blush:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
kaut kad aiziešu pamēģinat pieslegt savējamNils wrote:Man šķiet, ka štekeru skaitam nebija nozīmes, jo es esmu licis elektronisko pulksteni parastā vietā un parastajam ir divi štekeri. Piespraud vienu štekeri un viss strādā, otrs štekeris paliek karājoties gaisā, vismaz šādu operāciju es izveicu Trionicam.
p.s. parastais man pašam ir, paldies. :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Bet 9-5 sid displeji arī pa gadiem atšķiras. :)
Spidometri 9k starp vadībām atšķiras, daži slēdži (paneļa spilgtuma regulators noteikti) arī atšķiras, pečkas bloki arī atšķiras, tāpēc arī tā jautāju. :)
Spidometri 9k starp vadībām atšķiras, daži slēdži (paneļa spilgtuma regulators noteikti) arī atšķiras, pečkas bloki arī atšķiras, tāpēc arī tā jautāju. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Bet vai tad nav atšķirība starp tekstiem:Nils wrote:Bet 9-5 sid displeji arī pa gadiem atšķiras. :)
Spidometri 9k starp vadībām atšķiras, daži slēdži (paneļa spilgtuma regulators noteikti) arī atšķiras, pečkas bloki arī atšķiras, tāpēc arī tā jautāju. :)
Tie atšķiras pa gadiem,
Tie atšķiras trionikam un lh ???
Ja runā pa spidometru,kopā ar EDU,tad tie aptuveni varētu dalīties 85-89g.,90-94g.,95-98g.
Ja runā par ACC,tad ir līdzīgi =>89g.,90-94g.,95=>.....
Bet runājot par pulksteņiem SCC un DCC,tad pārspružot vadus konektorā,tie ir pa 90% pielāgojami jebkuram gadam...
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Paldies par info, to arī vēlējos uzzināt! :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tā, mēģināšu vēlreiz...
Ko varat ieteik cīņai ar rūsas aizmetņiem un pretrūsas apstrādei pirms ziemas sāls.Ir pāris rūsas punkti uz sliekšņiem, aizmugurējās arkās un viens uz jumta.
Gribētos saglabāt priekšējos spārnus arī nākamajam gadam. Ar ko lai apstrādā zem arku līstēm?
Ko varat ieteik cīņai ar rūsas aizmetņiem un pretrūsas apstrādei pirms ziemas sāls.Ir pāris rūsas punkti uz sliekšņiem, aizmugurējās arkās un viens uz jumta.
Gribētos saglabāt priekšējos spārnus arī nākamajam gadam. Ar ko lai apstrādā zem arku līstēm?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tikpat aktuāli kā vienam tā otram auto.
Ansim gan vajag veselu spaini ar kaut ko! :laugh:
Tāpat ir ienākušies puslīdz labi priekšējie spārni, kuriem jau laicīgi gribās novērst nelielos rūsas aizmetņus un apstrādāt skrūvju vietas zem arku līstēm.
Ansim gan vajag veselu spaini ar kaut ko! :laugh:
Tāpat ir ienākušies puslīdz labi priekšējie spārni, kuriem jau laicīgi gribās novērst nelielos rūsas aizmetņus un apstrādāt skrūvju vietas zem arku līstēm.
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Rūsas slīpēšana cik vien iespējams -> rūsas pārveidotājs -> skābā grunts -> parastā grunts -> krāsa (-> ja mašīnas apakša, tad bagātīgā kārtā vēl piķis pa virsu)Nils wrote:Tikpat aktuāli kā vienam tā otram auto.
Ansim gan vajag veselu spaini ar kaut ko! :laugh:
Tāpat ir ienākušies puslīdz labi priekšējie spārni, kuriem jau laicīgi gribās novērst nelielos rūsas aizmetņus un apstrādāt skrūvju vietas zem arku līstēm.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ņemot vērā to, ka ar virsbūves darbiem mana pieredze ir 0 (neskaitot krāsas pūšanu ar flakonu pr.lūpai), tad man nav ne jausmas, kurš ir labs rūsas pārveidotājs, grunts, cik saprotu pēc niknākas slīpēšanas vajadzēr arī špaktelēt un tad krāsot...
Meistar, padalies ar ražotājiem, cenām un to kur meklēt. Ja ne es iešu uz K-Rautu un teikšu, ka man vajag rupjo smilšpapīru, putas, avīzi un lētu špakteli. :D
Meistar, padalies ar ražotājiem, cenām un to kur meklēt. Ja ne es iešu uz K-Rautu un teikšu, ka man vajag rupjo smilšpapīru, putas, avīzi un lētu špakteli. :D
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es visu iegādāju šajā veikalā: http://www.r-m.lv/category/hermetiki-un ... arklajumi/
Viņiem uz vietas veikalā ir vairāk produktu nekā mājas lapā :)
Viņiem uz vietas veikalā ir vairāk produktu nekā mājas lapā :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Atved man spararatu, tad arī parunāsim :PNils wrote:Ņemot vērā to, ka ar virsbūves darbiem mana pieredze ir 0 (neskaitot krāsas pūšanu ar flakonu pr.lūpai), tad man nav ne jausmas, kurš ir labs rūsas pārveidotājs, grunts, cik saprotu pēc niknākas slīpēšanas vajadzēr arī špaktelēt un tad krāsot...
Meistar, padalies ar ražotājiem, cenām un to kur meklēt. Ja ne es iešu uz K-Rautu un teikšu, ka man vajag rupjo smilšpapīru, putas, avīzi un lētu špakteli. :D
Ies te tagad publiski ražošanas noslēpumus izpaust :D
P.S. Man pat tev būs uzskates materiāls, kā padzīt rūsu no mašīnas apakšas.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vēlreiz par 9k neturbo, pieņemsim, ka ir ~95.gada neturbo, ja pareizi atceros, tad vadība Trionic?
Lai iekš tāda iekrāmētu turbo, sarežģīti? Es vairāk domāju par vadiem. Pietiks pārmest motora pravodku, pašu motoru un visas komponentes?
Lai iekš tāda iekrāmētu turbo, sarežģīti? Es vairāk domāju par vadiem. Pietiks pārmest motora pravodku, pašu motoru un visas komponentes?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Trionic taču ir tikai turbomotoriem ;)Nils wrote:Vēlreiz par 9k neturbo, pieņemsim, ka ir ~95.gada neturbo, ja pareizi atceros, tad vadība Trionic?
Lai iekš tāda iekrāmētu turbo, sarežģīti? Es vairāk domāju par vadiem. Pietiks pārmest motora pravodku, pašu motoru un visas komponentes?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
ziedoniz wrote:Rūsas slīpēšana cik vien iespējams -> rūsas pārveidotājs -> skābā grunts -> parastā grunts -> krāsa (-> ja mašīnas apakša, tad bagātīgā kārtā vēl piķis pa virsu)Nils wrote:Tikpat aktuāli kā vienam tā otram auto.
Ansim gan vajag veselu spaini ar kaut ko! :laugh:
Tāpat ir ienākušies puslīdz labi priekšējie spārni, kuriem jau laicīgi gribās novērst nelielos rūsas aizmetņus un apstrādāt skrūvju vietas zem arku līstēm.
Arī man aktuāla tēma! Un šajā sakarā daži jautājumi:
* kādu rūsas pārveidotāju izvēlēties? Ir tik daudz dažādu ražotāju :dry: Vai kāds var ieteikt kaut ko pārbaudītu?
* skābā grunts - vai tas ir tas pats, kas epoksīda/divkomponenta grunts?
* parastā grunts - kāpēc tā ir nepieciešama? Vai nevar krāsot uzreiz pēc skābās grunts?
* Ar piķi tas pats, kas ar rūsas pārveidotāju - pārāk liela izvēle! Padalaties pieredzē, ko esat atzinuši par labu!?
9-5