Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Man šķiet, ka štekeru skaitam nebija nozīmes, jo es esmu licis elektronisko pulksteni parastā vietā un parastajam ir divi štekeri. Piespraud vienu štekeri un viss strādā, otrs štekeris paliek karājoties gaisā, vismaz šādu operāciju es izveicu Trionicam.
p.s. parastais man pašam ir, paldies. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Krists wrote:
Nils wrote:
Krists wrote: Ir no 93. gada jetronica!
Esmu piemirsis vai tie bija savietojami starp vadībām. Šķiet, ka bija, bet drošs neesmu, jo piem. spidometri nebija savietojami. Jetronicam Trionica spidometru nevarēja uzlikt, arī otrādi neies krastā, bet kā bija ar Trip kompi? Krist, iemet savā un notestē, man vairs Jetronicu nav.
Karoč jettronicam ir 2 štekeri un manējam 1 štekeris , tad tev nederēs.
ir vēl viens parastais pulkstenis no t5 , bet to tu laikam negribēsi :D
Un no kura brīža modeļiem aprīkojums un ekstras ir atkarīgas no motora vadības sistēmas??? :blink:
Varbūt kāds var paskaidrot konkrētākt augstāk raxstīto...
Laikam būšu kautko palaidis garām saab ražošanas vēsturē :blush:
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Krists »

Nils wrote:Man šķiet, ka štekeru skaitam nebija nozīmes, jo es esmu licis elektronisko pulksteni parastā vietā un parastajam ir divi štekeri. Piespraud vienu štekeri un viss strādā, otrs štekeris paliek karājoties gaisā, vismaz šādu operāciju es izveicu Trionicam.
p.s. parastais man pašam ir, paldies. :laugh:
kaut kad aiziešu pamēģinat pieslegt savējam
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Bet 9-5 sid displeji arī pa gadiem atšķiras. :)
Spidometri 9k starp vadībām atšķiras, daži slēdži (paneļa spilgtuma regulators noteikti) arī atšķiras, pečkas bloki arī atšķiras, tāpēc arī tā jautāju. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Nils wrote:Bet 9-5 sid displeji arī pa gadiem atšķiras. :)
Spidometri 9k starp vadībām atšķiras, daži slēdži (paneļa spilgtuma regulators noteikti) arī atšķiras, pečkas bloki arī atšķiras, tāpēc arī tā jautāju. :)
Bet vai tad nav atšķirība starp tekstiem:
Tie atšķiras pa gadiem,
Tie atšķiras trionikam un lh ???

Ja runā pa spidometru,kopā ar EDU,tad tie aptuveni varētu dalīties 85-89g.,90-94g.,95-98g.
Ja runā par ACC,tad ir līdzīgi =>89g.,90-94g.,95=>.....
Bet runājot par pulksteņiem SCC un DCC,tad pārspružot vadus konektorā,tie ir pa 90% pielāgojami jebkuram gadam...
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Paldies par info, to arī vēlējos uzzināt! :)
Saab 900 Turbo '81
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Tā, mēģināšu vēlreiz...
Ko varat ieteik cīņai ar rūsas aizmetņiem un pretrūsas apstrādei pirms ziemas sāls.Ir pāris rūsas punkti uz sliekšņiem, aizmugurējās arkās un viens uz jumta.
Gribētos saglabāt priekšējos spārnus arī nākamajam gadam. Ar ko lai apstrādā zem arku līstēm?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Tikpat aktuāli kā vienam tā otram auto.
Ansim gan vajag veselu spaini ar kaut ko! :laugh:
Tāpat ir ienākušies puslīdz labi priekšējie spārni, kuriem jau laicīgi gribās novērst nelielos rūsas aizmetņus un apstrādāt skrūvju vietas zem arku līstēm.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Nils wrote:Tikpat aktuāli kā vienam tā otram auto.
Ansim gan vajag veselu spaini ar kaut ko! :laugh:
Tāpat ir ienākušies puslīdz labi priekšējie spārni, kuriem jau laicīgi gribās novērst nelielos rūsas aizmetņus un apstrādāt skrūvju vietas zem arku līstēm.
Rūsas slīpēšana cik vien iespējams -> rūsas pārveidotājs -> skābā grunts -> parastā grunts -> krāsa (-> ja mašīnas apakša, tad bagātīgā kārtā vēl piķis pa virsu)
900aero clubsport #8
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Ņemot vērā to, ka ar virsbūves darbiem mana pieredze ir 0 (neskaitot krāsas pūšanu ar flakonu pr.lūpai), tad man nav ne jausmas, kurš ir labs rūsas pārveidotājs, grunts, cik saprotu pēc niknākas slīpēšanas vajadzēr arī špaktelēt un tad krāsot...
Meistar, padalies ar ražotājiem, cenām un to kur meklēt. Ja ne es iešu uz K-Rautu un teikšu, ka man vajag rupjo smilšpapīru, putas, avīzi un lētu špakteli. :D
Saab 900 Turbo '81
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by lawyer »

Es visu iegādāju šajā veikalā: http://www.r-m.lv/category/hermetiki-un ... arklajumi/

Viņiem uz vietas veikalā ir vairāk produktu nekā mājas lapā :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Nils wrote:Ņemot vērā to, ka ar virsbūves darbiem mana pieredze ir 0 (neskaitot krāsas pūšanu ar flakonu pr.lūpai), tad man nav ne jausmas, kurš ir labs rūsas pārveidotājs, grunts, cik saprotu pēc niknākas slīpēšanas vajadzēr arī špaktelēt un tad krāsot...
Meistar, padalies ar ražotājiem, cenām un to kur meklēt. Ja ne es iešu uz K-Rautu un teikšu, ka man vajag rupjo smilšpapīru, putas, avīzi un lētu špakteli. :D
Atved man spararatu, tad arī parunāsim :P

Ies te tagad publiski ražošanas noslēpumus izpaust :D

P.S. Man pat tev būs uzskates materiāls, kā padzīt rūsu no mašīnas apakšas.
900aero clubsport #8
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Vēlreiz par 9k neturbo, pieņemsim, ka ir ~95.gada neturbo, ja pareizi atceros, tad vadība Trionic?
Lai iekš tāda iekrāmētu turbo, sarežģīti? Es vairāk domāju par vadiem. Pietiks pārmest motora pravodku, pašu motoru un visas komponentes?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nils wrote:Vēlreiz par 9k neturbo, pieņemsim, ka ir ~95.gada neturbo, ja pareizi atceros, tad vadība Trionic?
Lai iekš tāda iekrāmētu turbo, sarežģīti? Es vairāk domāju par vadiem. Pietiks pārmest motora pravodku, pašu motoru un visas komponentes?
Trionic taču ir tikai turbomotoriem ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by HforU »

ziedoniz wrote:
Nils wrote:Tikpat aktuāli kā vienam tā otram auto.
Ansim gan vajag veselu spaini ar kaut ko! :laugh:
Tāpat ir ienākušies puslīdz labi priekšējie spārni, kuriem jau laicīgi gribās novērst nelielos rūsas aizmetņus un apstrādāt skrūvju vietas zem arku līstēm.
Rūsas slīpēšana cik vien iespējams -> rūsas pārveidotājs -> skābā grunts -> parastā grunts -> krāsa (-> ja mašīnas apakša, tad bagātīgā kārtā vēl piķis pa virsu)

Arī man aktuāla tēma! Un šajā sakarā daži jautājumi:
* kādu rūsas pārveidotāju izvēlēties? Ir tik daudz dažādu ražotāju :dry: Vai kāds var ieteikt kaut ko pārbaudītu?
* skābā grunts - vai tas ir tas pats, kas epoksīda/divkomponenta grunts?
* parastā grunts - kāpēc tā ir nepieciešama? Vai nevar krāsot uzreiz pēc skābās grunts?
* Ar piķi tas pats, kas ar rūsas pārveidotāju - pārāk liela izvēle! Padalaties pieredzē, ko esat atzinuši par labu!?
9-5
Post Reply