Gāze un Aero.


User avatar
andzh
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Tue Jan 27, 2009 5:00 am
Location: Zemîte-Inèukalns

Re:Gāze un Aero.

Post by andzh »

sveiki. interesē tie 9k lietotāji kas ir uzstādījuši gāzes iekārtas,jaunās paaudzes. Kādas atsauksmes? kādas problēmas? kur likāt un protams cik izmaksāja?
tā kā īsti neatbalstu gāzi un nemot vērā benzīna cenu....domas palēnām mainās! :) braucu daudz un lielus gabalus.
kurš kantoris ir pieredzes bagātākais SAAB aprīkošanā ar gāzi? padalieties ar pieredzi! :D
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by KurBads »

braucu ne pārāk daudz - ~ 20 000 gadā, bet tas izdalās uz 2 autiņiem, tomēr šobrīd sāku arī domāt par LPG uz viena no tiem. Man piedāvā uzstādīt IV paaudzes iekārtu par 430 Ls.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
andzh
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Tue Jan 27, 2009 5:00 am
Location: Zemîte-Inèukalns

Re:Gāze un Aero.

Post by andzh »

KurBads wrote:braucu ne pārāk daudz - ~ 20 000 gadā, bet tas izdalās uz 2 autiņiem, tomēr šobrīd sāku arī domāt par LPG uz viena no tiem. Man piedāvā uzstādīt IV paaudzes iekārtu par 430 Ls.
man biski pāri 25000 gadā.
kā sauc to kantori? kur atrodas? šiem ir kāda pieredze ar Saabiem?:)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Uz kura no saviem spēkratiem KurBads apsver domu ierīkot LPG? Uz tā 93.gada T16? Ir arī zināms konkrētāks gāzes iekārtas modelis?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by KurBads »

edijs wrote:Uz kura no saviem spēkratiem KurBads apsver domu ierīkot LPG? Uz tā 93.gada T16? Ir arī zināms konkrētāks gāzes iekārtas modelis?
Jā, visdrīzāk uz `93 T16. Piedāvāja Stella Polare IV paaudzes iekārtu, šķiet, ka kaut kāda saistība ar EliGaz, lai arī tie komponentu nosaukumi ir itāliski, iespējams tas tikai mārketings.

Uzstādīšana Valmierā. Nav info par viņu pieredzi ar SAABiem.

Vispār, ja būtu 96.tais kaut kādā nosakāmā attālumā līdz legālai dalībai ceļu satiksmē, iespējams, domātu par to.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

andzh wrote:sveiki. interesē tie 9k lietotāji kas ir uzstādījuši gāzes iekārtas,jaunās paaudzes. Kādas atsauksmes? kādas problēmas? kur likāt un protams cik izmaksāja?
tā kā īsti neatbalstu gāzi un nemot vērā benzīna cenu....domas palēnām mainās! :) braucu daudz un lielus gabalus.
kurš kantoris ir pieredzes bagātākais SAAB aprīkošanā ar gāzi? padalieties ar pieredzi! :D
Aprunājies ar šiem
Vismaz cilvēcīgi ieliks, kā arī ieteiks pēc vēlmēm un auto prasībām
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Jā, Heinrihs ir lāga cilvēks, sakarīgi apskaidro visu. Cik nu man tā pieredze - tikai vienu reizi esmu ar savu Gazoviju bijis ciemos uz mazu pieregulēšanu pirms skates. Es arī prasīju viņam, ko un par cik var uz 9k aero uzkrāmēt, ja vēlās savus 250hp un uz augšu. Teica, ka 1) neies krastā ar standarta sprauslām (laikam itāļu?), jāliekot japāņu (ja vien nes abas nejaucu tagad), 2) tuvāk 270-300hp būs vajadzīgi divi gāzes reduktori, ar viena ražību būs par īsu, attiecīgi +100 lati ar kaut ko būšot. Ar vienu reduktoru līdz 250hp un krutajām sprauslām varētu būt līdz latiem 600, ar diviem reduktoriem līdz 700 latiem. Ar parastajām sprauslām ierakstīšoties 500 latos. Ok, tie tādi ļoti aptuveni cipari, bet es arī aptuvenus tikai prasīju. Es teiktu, ka ir jēga piemest tos 200ls klāt un nedomāt, vai gāzes sistēma spēs nodrošināt ražību jaudai, ko vēlos izspiest. Galu galā - gāzes cena pagaidām ir ļoti demokrātiskā līmenī, lai es nebrauktu ar 200hp regulējumu pāris ietaupīto litru dēļ. :D Tas jau štrunts, ka vairāk ikdienas satiksmei nevajag. :D

Update - šķiet, ar "krutajām" sprauslām bija domātas šīs - http://www.heinrihs-gaze.lv/index.php?sadala=42

Update 2 - tikko autogas.lv atbildēja, ka manu vēlmju apmierināšanai būs "BRC P&D AR DIVIEM REDUKTORIEM" par 780 latiem. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Gāze un Aero.

Post by Iceman »

300 kumeļus tak ikdienā neizmanto un kad pa retam izmanto - tad jau laicīgi barojies uz benžuku. Esmu dzirdējis par opciju, ka gāzes kompis ir programmējams, lai pie noteiktiem augstiem apgriezieniem pats slēdzas uz benžuku. Teiksim 5krpm.
Kur vispār tādu jaudu uz mūsu ceļiem var izmantot?

Pie -20 man gāze slēdzās diezgan vēlu un ar tendenci noslāpēt motoru. Ziemā ar to ir jārēķinās un benžuks kurinās jūtami vairāk, bet labā ziņa ir tā, ka mums šai leiputrijā īstas ziemas nav ilgi.
BE CE DE
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Iceman, tev tā slāpšana gadījumā nav pie zemiem apgriezieniem? Respektīvi braucot pārslēdzas, viss čiki piki, bet kā izdomā pie luksafora strauji nobremzēt tā, apgriezieniem strauji nokrītot noslāpst!? Izskatās ka par ātru pārslēdzas, vajag uzlikt ilgāku sildīšanu, bet tad zūd ekonomija!:laugh:
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Gāze un Aero.

Post by Iceman »

Ar tukšgaitas apgriezieniem noslāpst. Darba apgriezienos uz pussekundi pabremzē ar motoru un turpina darboties uz gāzi. Sākumā bik nestabili, bet pēc 5 sekundēm aiziet normāli uz gāzi. Jā - tas ar to temperatūru tā arī varētu būt, bet kā jau teicu - īstas ziemas mums nav daudz un šādas neērtības pacietīšu un nelikšu meistaram regulēt gāzes kompi.
Galu galā vēl tak ir variants manuāli slēgt uz gāzi kad vien auto šķiet gana silts :)

Lai jau tiek mazliet vairāk arī benzīna našķis :)
BE CE DE
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Gāze un Aero.

Post by chippy »

No rīta pie -3`C šķil un brauc režīmā uz gāzi pārslēdzās pēc precīziem 500m.
Image
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Gāze un Aero.

Post by SAABaeroist »

Mja, GAZE pieņem aborotus :laugh:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Iceman wrote:300 kumeļus tak ikdienā neizmanto un kad pa retam izmanto
Taisnība, taču sistēma tak jābūvē ar mazu rezervīti, ne? Tā, lai nav problēmu ne ar tiem 250 lopeļiem, ne 270. Plus interesanti, ko no gāzes vispār var uzbūvēt. Protams, ka, ar kādu skrienoties, tāpat tiks ieslēgta gāze, bet mani vairāk satrauc situācija, kad, veicot apdzīšanas manevru uz šosejas, es ieminu grīdā, un kaut kas nenotiek tā kā gribētos tik vien tāpēc, ka gāze nespēj nodrošināt pietiekamu ražību.

Es gan noprotu, ka tie, kuri uzlikuši nebūt ne labāko pieejamo gāzes iekārtu uz 9-5 Aero, nesūdzās, ne? Min grīdā un nekas neraustās?

Vēl es īsti neesmu sapratis, kā gāzes kompis sadarbojās ar Trionicu. Respektīvi - ja es kaut ko mainu Trionica uzstādījumos, tad gāzes sistēma pati pieregulējās, izejot no tā, ko trionics liek darīt? Vai arī pēc katras trionica padresēšanas jābrauc pie gāzotājiem pieregulēt gāzes ecu?

Aaa, autogaze.lv arī atrakstīja. (Prasīju pēc sistēmas, kas turēs līdz 300hp, lai cik tas maksātu.) Piedāvā STAG sistēmu, Valtek sprauslas (dīvaini, šīs tiešām vilks to jaudu?) un ražīgu KME GOLD reduktoru - kopā ar 40 litru apaļo balonu tas maksāšot 480 lati. Demokrātiski, bet jel ja kāds man iedotu rakstisku apliecinājumu, ka šāda kombinācija tiešām nodrošinās to, ko man vajag.

Btw, iegooglējos par Valtek un Hana sprauslām. Apstiprinājās tas, ko teica arī Heinrihs - tie, kas negrib jaudas zudumus un ilgāku kalpošanu, like Hana. Ar Hana sanākot max 5% no jaudas zaudēt, ar Valtek var sanākt arī visus 15% zaudēt. Nekur gan nefigurē konkrētāki modeļi - pieņemu, ka varbūt tam pašam Valtek ir "superduperpašaslabākās" sprauslas. Googlēšos tālāk kādā brīvākā brīdī.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Vari pagooglēt arī par Keihin inžektoriem.

Un noteikti, ka Heinriha variants izklausās reālistiskāks. Maz ticams, ka ar standarta komplektāciju varēsi nobarot 300zs, ja ar to pašu standarta komplektāciju 200zs pie 5k RPM nepietiek ēdamā.:laugh:
Autogaze.lv profils ir lētums un ekonomiskums. 99% klientu prasa, lai būtu pēc iespējas lētāk, tāpēc arī saņēmi standarta piedāvājumu, pat neiedziļinoties tavās īpašajās "rallista" prasībās.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Gāze un Aero.

Post by Ainars »

man Armands no Vestienas ielas kautko pastāstija par 265zs manam dzinējam, tad jautajums taads, KAD tad dzineejs saak ripot ar max jaudu? tad kad iemin griidaa un piemeram iet garām kolonnai, nepietiks jaudas ar standarta ekonomisko gāzes iekārtu? principaa jau gazi liek ekonomijai un nevajadzetu aizrauties ar "spiešanu grīdā", bet tomēr, negribas zaudēt 1/3 jaudas tikai tapēc, ka esmu iemilejis santimu gazes iekartu uzstādot..

vēl jau pastāv benzīna ieslēgšana, bet kas tā vairs par ekonomiju..:P
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Post Reply