Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
jautājums kā lai atmiekšķē, atkausē, atlauž līmlentas vai virsbūves līmes radīto savienojumu starp "vaļa asti" un c900 aizmugures vāku. Augšējā malā turās kā ar skrūvēm pieskrūvēta, lai arī viss ir izskrūvēs, "aste" pati lokās, bet augšmala ir piecementēta. Lēju virsū 646, maz ko deva, sildīju ar fēnu, maz ko deva, skrāpēju ar nazi, maz ko deva. Nevar arī tur rokas iebāzt lai ar kaut ko ārkārtīgi asu (žileti) tiktu klāt. Kas spēj efektīvi mīkstināt šitādas lietas?
Paldies!
Paldies!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Izņem aizmugurējo stiklu un gatavojies uz bagažnieka piekrāsošanu un astes remontu.KurBads wrote:jautājums kā lai atmiekšķē, atkausē, atlauž līmlentas vai virsbūves līmes radīto savienojumu starp "vaļa asti" un c900 aizmugures vāku. Augšējā malā turās kā ar skrūvēm pieskrūvēta, lai arī viss ir izskrūvēs, "aste" pati lokās, bet augšmala ir piecementēta. Lēju virsū 646, maz ko deva, sildīju ar fēnu, maz ko deva, skrāpēju ar nazi, maz ko deva. Nevar arī tur rokas iebāzt lai ar kaut ko ārkārtīgi asu (žileti) tiktu klāt. Kas spēj efektīvi mīkstināt šitādas lietas?
Paldies!
Mana bija likta LV, līdz ar to arī civilizēti bija noņemt.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
njaa.
aste jau arī tiek ņemta nost tāpēc, ka ir nepieciešams tās remonts, kā arī vāka remonts (izrūsējis caurums zem vienas no asti fiksējošām skrūvēm).
tagad tā aste ir palikusi pusceļā, 1/3 augšējās malas ir vaļā, kamēr 2/3 ir kā piecementētas.
bet kādā veidā, lai tiek galā ar šo līmējumu - fēnošana un šķīdināšana vērā ņemamus rezultātus nedeva, skrāpēšana ar naža asmeni arī tāda apšaubāma, jo īsti nevar iebāzt rokas tik dziļi, lai izdarīt nopietnu spiedienu uz šuvi. Logu celt ārā dēļ astes arī kaut kā negribās.
aste jau arī tiek ņemta nost tāpēc, ka ir nepieciešams tās remonts, kā arī vāka remonts (izrūsējis caurums zem vienas no asti fiksējošām skrūvēm).
tagad tā aste ir palikusi pusceļā, 1/3 augšējās malas ir vaļā, kamēr 2/3 ir kā piecementētas.
bet kādā veidā, lai tiek galā ar šo līmējumu - fēnošana un šķīdināšana vērā ņemamus rezultātus nedeva, skrāpēšana ar naža asmeni arī tāda apšaubāma, jo īsti nevar iebāzt rokas tik dziļi, lai izdarīt nopietnu spiedienu uz šuvi. Logu celt ārā dēļ astes arī kaut kā negribās.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu bet viņa taču paiet apakšā zem loga gumijas, ne?KurBads wrote:njaa.
aste jau arī tiek ņemta nost tāpēc, ka ir nepieciešams tās remonts, kā arī vāka remonts (izrūsējis caurums zem vienas no asti fiksējošām skrūvēm).
tagad tā aste ir palikusi pusceļā, 1/3 augšējās malas ir vaļā, kamēr 2/3 ir kā piecementētas.
bet kādā veidā, lai tiek galā ar šo līmējumu - fēnošana un šķīdināšana vērā ņemamus rezultātus nedeva, skrāpēšana ar naža asmeni arī tāda apšaubāma, jo īsti nevar iebāzt rokas tik dziļi, lai izdarīt nopietnu spiedienu uz šuvi. Logu celt ārā dēļ astes arī kaut kā negribās.
Nezinot, ar ko viņa ir pielīmēta, nevar ieteikt neeksistējošu superlīdzekli visādu līmju un mastiku noņemšanai. Un vispār, parasti visi šie noņēmēji ir domāti, lai ātrāk noņemtu blīvju pārpalikumus, kad detaļas jau ir atvienotas.
Es tev, laikam, varu tikai ieteikt laušanu nost.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
zem gumijas - tas ir tikai gumijas maliņa pārlaista pāri astes kantei, lai ūdens notek. tā tur neko netur. Ja jau logs būtu ārā, pieļauju, ka no tās puses ērtāk varētu tik klāt, lai "atzāģētu"
lauzt nost - nu šajā gadījumā es domāju, ka pirmā padosies pati aste un nevis tā līme, diemžēl. un salauzt asti es galīgi neesmu gatavs. tad jau labāk, lai paliek kur bijusi, apstrādāšu rūsas caurumu cik iespējams zem piepaceltas astes un lipināšu vietā ... bet tā kopumā vajadzēja noņemt, lai normāli salīmētu arī vienu atlauzto stūri astes korpusā un salīmētu plaisu gumijā
lauzt nost - nu šajā gadījumā es domāju, ka pirmā padosies pati aste un nevis tā līme, diemžēl. un salauzt asti es galīgi neesmu gatavs. tad jau labāk, lai paliek kur bijusi, apstrādāšu rūsas caurumu cik iespējams zem piepaceltas astes un lipināšu vietā ... bet tā kopumā vajadzēja noņemt, lai normāli salīmētu arī vienu atlauzto stūri astes korpusā un salīmētu plaisu gumijā
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Par vāku, tiešām visiem tik labi vāki? Vēl pēc vienas ziemas mans donora vāks klajā laukā varētu izskatīties sliktāk...
Protams, par velti neatdošu, bet kosmosu arī neprasīšu.
Protams, par velti neatdošu, bet kosmosu arī neprasīšu.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Lai veicas! Es savu mazo asti pirku atsevišķi un arī īsti nezinu ar ko tā pielīmēta. Tikai esmu manījis, ka neko stipri neturas. Un uzlikta bez skrūvēm, jo negribējās urbt caurumus vākā.KurBads wrote:zem gumijas - tas ir tikai gumijas maliņa pārlaista pāri astes kantei, lai ūdens notek. tā tur neko netur. Ja jau logs būtu ārā, pieļauju, ka no tās puses ērtāk varētu tik klāt, lai "atzāģētu"
lauzt nost - nu šajā gadījumā es domāju, ka pirmā padosies pati aste un nevis tā līme, diemžēl. un salauzt asti es galīgi neesmu gatavs. tad jau labāk, lai paliek kur bijusi, apstrādāšu rūsas caurumu cik iespējams zem piepaceltas astes un lipināšu vietā ... bet tā kopumā vajadzēja noņemt, lai normāli salīmētu arī vienu atlauzto stūri astes korpusā un salīmētu plaisu gumijā
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
tā aste jādabū nost, jo atpakaļ īsti vairs nopietni nepielikšu, skrūvju caurumi netur, vai nu jāgriež resnāka kocene vai arī jāizdomā gudrāka skrūvēšana - kaut kādi ALU stiprinājumi un nevis samorezi tajā plastikātā.
KĀ dabūt vaļā to līmi???
KĀ dabūt vaļā to līmi???
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
uzklausot ieteikumus es asti līmēju ar logu līmi, iespējams, ka Tev ir tas pats variants. Varbūt, var apjautāties pie kāda krāsotāja vai stiklu licēja kā no tās tikt vaļā? Man pašam tuvākajā draud ši procedūra.KurBads wrote:tā aste jādabū nost, jo atpakaļ īsti vairs nopietni nepielikšu, skrūvju caurumi netur, vai nu jāgriež resnāka kocene vai arī jāizdomā gudrāka skrūvēšana - kaut kādi ALU stiprinājumi un nevis samorezi tajā plastikātā.
KĀ dabūt vaļā to līmi???
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja gribi cilvēcīgi - ņem ārā stiklu. Ja gribi lielāku iespēju sačakarēt gan vāku, gan asti, vari mēģināt tāpat.KurBads wrote: KĀ dabūt vaļā to līmi???
Domāju, ka linoleja nazis un pacietība būtu labākais risinājums.
defektivais.... Logu līme ar linoleja nazi griežas excellenti. Protams, roka jāpiešauj, bet ja procesam pieiet rūpīgi - problēmu nav.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
linoleja nazis būs tas pats celtniecības/tapešu nazis ar nolaužamo asmeni?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nē.KurBads wrote:linoleja nazis būs tas pats celtniecības/tapešu nazis ar nolaužamo asmeni?
Ar maināmo asmeni.
http://instrumenti.buv.lv/lv/71_117/731 ... tlari.html
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
OK, mēģināšu tādu atrast un uzmistarot garākā kātā, lai tiek klāt.
Logu celt ārā negribās, jo kur garantija, ka ielikšu kvalitatīvi atpakaļ un nekas netecēs.
Logu celt ārā negribās, jo kur garantija, ka ielikšu kvalitatīvi atpakaļ un nekas netecēs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Haha, cik gan cilvēki tomēr ir slinki :DKurBads wrote:OK, mēģināšu tādu atrast un uzmistarot garākā kātā, lai tiek klāt.
Logu celt ārā negribās, jo kur garantija, ka ielikšu kvalitatīvi atpakaļ un nekas netecēs.
Piemērs no dzīves - 99 es ielauzu griestu apšuvumu un pakāsu kādas 2 stundas domājot, ka es to apšuvumu dabūšu laukā pa durvīm. Rezultātā tāpat ņēmu ārā logu un pēc tam nesaprtu kā es varēju būt tāds cirvis, jo viss taču ir tik elementāri un bez stresa, laušanas un salona jaukšanas :D Beigās uzreiz ņemot ārā logu es pie tiem griestiem būtu pavadījis savas 4 stundas mazāk, jo normāls laiks pagāja, kamēr ar stikleni visas plaisas un aplauztos stūrus sataisīju.
Garantija netecēšanai? :D Nopietni? SILIKONS! Nu un, protams, pašsaprotamās tīra vāka virsma un tīra blīvgumija.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Klau, vai c900 4d virsbūves stingrība ir būtiski mazāka kā 2d versijai? :huh: Un svars, cik es redzu no pieejamās info pie vienādas - nekādās - komplektācijas arī neatšķiras (vai atšķiras par 20kg) :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever