Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu ja, tādus ražoja, ja nemaldos līdz 1985.gadam, parasti pēc tam pārlika uz vienu( vismaz šeit Latvijā) jo diezgan sarežģīti noregulēt, sinhronizēt un arī patēriņš tomēr lielāks. Divus karbuļus sērijveida jau lika 99jiem.
Parasti tie bija modeļi GLs( Grand Lux super)
GLs—Grand Luxe Super. It was the same as a GL but with two carburetors instead of one.
Parasti tie bija modeļi GLs( Grand Lux super)
GLs—Grand Luxe Super. It was the same as a GL but with two carburetors instead of one.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es pat teiktu nevis sareģīti, bet gandrīz neiespējami adekvāti noregulēt- pat jauni un ideāli noregulēti tie maksimums pēc 6-7k km sāk jaukt ar lielu atšķirību.
Ja radīt sev galvassāpes tad uzreiz likt katram cilindram pa atsevišķam karbulim no kada 500 cc baika :)
Ja radīt sev galvassāpes tad uzreiz likt katram cilindram pa atsevišķam karbulim no kada 500 cc baika :)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
defektīvais: Pēc datiem starpība ir minimāla, taču realitātē esot no ļoti jūtama tā starpība.
Edgar: Parunā ar Normundu par šo tēmu!
Biju jau pussoļa attālumā no šīs procedūras ar 900 sedanu un ņem vērā,ka motors vēl ir labu labais un ķēdes izstiepums ir minimāls :) !
Edgar: Parunā ar Normundu par šo tēmu!
Biju jau pussoļa attālumā no šīs procedūras ar 900 sedanu un ņem vērā,ka motors vēl ir labu labais un ķēdes izstiepums ir minimāls :) !
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Et`toč! Bija man tāds 2karbuļu brīnums! Un adatas regulējās no augšas. Pus dienu čakarējies regulējot, tad nedēļu brauc, tad akal pusdienu čakarējies ar regulēšanu. Un vispār - draņķi ne karbuļi tie adatnieki.Gregers wrote:Es pat teiktu nevis sareģīti, bet gandrīz neiespējami adekvāti noregulēt- pat jauni un ideāli noregulēti tie maksimums pēc 6-7k km sāk jaukt ar lielu atšķirību.
Ja radīt sev galvassāpes tad uzreiz likt katram cilindram pa atsevišķam karbulim no kada 500 cc baika :)
Galu beigās apnika, uzliku gāzi un aizmirsu tās mokas. :laugh:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Reālākais ieguvums no 2 karbiem ir tas, ka visi cilindri tiek pie degvielas, jo ar vienu karbu kolektors ir patizls un pirmais un ceturtais cilindrs tiek apdalīti.
Patēriņš loģiski, ka lielāks, ikdienai nepavisam neder, tāpēc arī neesmu sev uzlicis.
Regulējas uz ausi? Nu, ar tādu aparātu kā ārstiem, kd klausās kaut ko, vismaz tā ir pēc grāmatas. Respektīvi jānodrošina, lai abi tukšgaitā vienādi sūc gaisu. Padilušus saregulēt nereāli.
Dīzes nevar tik vienkārši samainīt, šis ir dīze-adata tipa karburators, nevis tikai uz dīzēm. Toties viņu var elementāri regulēt treknāku liesāku, tikai kāda no tā jēga, ja vienā brīdī motors to tāpat vairs nespēs gremot.
Un nāca viņi oriģināli, gan uz 99GLs, gan uz 900GLs.
Pazīstams cilvēks ar 99GLs ir dabūjis 200kph uz autobāņā, tas man ir pietiekams rādītājs, es savu tālāk par 145kph neesmu dakurbulējis, vienmēr pietrūkst ceļš :D
Patēriņš loģiski, ka lielāks, ikdienai nepavisam neder, tāpēc arī neesmu sev uzlicis.
Regulējas uz ausi? Nu, ar tādu aparātu kā ārstiem, kd klausās kaut ko, vismaz tā ir pēc grāmatas. Respektīvi jānodrošina, lai abi tukšgaitā vienādi sūc gaisu. Padilušus saregulēt nereāli.
Dīzes nevar tik vienkārši samainīt, šis ir dīze-adata tipa karburators, nevis tikai uz dīzēm. Toties viņu var elementāri regulēt treknāku liesāku, tikai kāda no tā jēga, ja vienā brīdī motors to tāpat vairs nespēs gremot.
Un nāca viņi oriģināli, gan uz 99GLs, gan uz 900GLs.
Pazīstams cilvēks ar 99GLs ir dabūjis 200kph uz autobāņā, tas man ir pietiekams rādītājs, es savu tālāk par 145kph neesmu dakurbulējis, vienmēr pietrūkst ceļš :D
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
kukuu ... vispār varbūt ir vērts atveidot SAAB EV-1 setupu, ar kuru jau 1985.g. no B202 motora tika izspiests 285 hp (213 kW). EV-1 top speed bija 270 km/h (168 mph) un 0 - 100 km/h (62 mph) uzrāviens 5.9 sekundes.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Un,kas ietilpa tajā setup' ā?
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
kaut kad man bija kaut kādi faili ar vispārīgu aprakstu - pamatā laikam stock SAAB lietas, lielāka turbīna, sagrozīts APC, ieplūde, izplūde ...Gustavs wrote:Un,kas ietilpa tajā setup' ā?
bet tur, man liekas, nebija nekādas gudras motora vadības, maināmas ģeometrijas turbīnas, NOSi vai citi brīnumi. Kaut kādi standarta sporta risinājumi, gan jau lielā mērā paņemti no SAAB sport & rally risinājumiem.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Turbīnas ražība ir līdz kādiem 230zs, sprauslu tikpat, ja ne mazāk. Ja maina sprauslas, jāčipo kompis. Bet nu ar labu čipu, lielāku turbīnu un inžektoriem, IC, 3" izplūdi un pārlodētu APC tai nevajadzētu būt problēmai.KurBads wrote:kaut kad man bija kaut kādi faili ar vispārīgu aprakstu - pamatā laikam stock SAAB lietas, lielāka turbīna, sagrozīts APC, ieplūde, izplūde ...Gustavs wrote:Un,kas ietilpa tajā setup' ā?
bet tur, man liekas, nebija nekādas gudras motora vadības, maināmas ģeometrijas turbīnas, NOSi vai citi brīnumi. Kaut kādi standarta sporta risinājumi, gan jau lielā mērā paņemti no SAAB sport & rally risinājumiem.
p.s. Ja tu domā, ka tur bija tajā laikā jau 5 gadus neesoša Saab Sport & Rally departamenta mantas (nekas netika zem šī brenda ražots priekš B202), tad tā varēja būt tikai ūdens iesmidzināšana. Nekas cits pilnībā neder no SS&R laikiem uz B202.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
A. god. Likumzini
Visas ieceres labas un veel labaakas taas, kas iistenotas :)
Veelos veerst Juusu uzmaniibu uz patiesiibu, ka automohobilja veiktspeejas kuplinaashana ir kompromiss, e.g. "You win, you loose".
T.i. - cietaaka piekare labi liip pie celja, bet rada visai neshpetnus troksnjus "all over the car" paarvietojoties pa Dzimtenes celjiem. Dufiigs biidelis izpauzjas pilnaa koshumaa pie reecoshiem apgriezieniem, bet ir visai neveikls pie raamas brauxanas.
Savukaart karbulis v.s. ejakulators ar procesora vadiibu ir "ethernal speculation". Karbulis integree, bet elektronika darbojas peec programmas, ko saraxtiijis "kaads tur augshaa".
Tas tur augshaa gluzji cilveeciigi nevar paredzeet visus rezjiimus/apstaaklju kombinaacijas (kaut ljoti, ljoti, ljoti tam ir tuvojies) - vienuviet bus lieliski, citur ne visai.
Ja iespeejams tikt pie svaigiem "Zenith" vai "Stromberg..." karbuljiem (taadiem, kam paaris "koniskaa adata - zjiklers" nav izdilushi + vakuuma membraanas ir kaartiibaa/jaunas + siikkanaali tiiri), tad iesaku pameegjinaat.Piipees melnus duumus, smirdees peec mosera un paaugstinaats CO, iespeejams, buus jaapkaro, tacju veixmes gadiijumaa tas buus "Victory of common mind versus mumbo jumbo". Ar 20 g.v. lietotiem karbuljiem, diemzeel nav veerts pat saakt.
Lai liikumi taisni un graavji ar vaakiem :)
i
Visas ieceres labas un veel labaakas taas, kas iistenotas :)
Veelos veerst Juusu uzmaniibu uz patiesiibu, ka automohobilja veiktspeejas kuplinaashana ir kompromiss, e.g. "You win, you loose".
T.i. - cietaaka piekare labi liip pie celja, bet rada visai neshpetnus troksnjus "all over the car" paarvietojoties pa Dzimtenes celjiem. Dufiigs biidelis izpauzjas pilnaa koshumaa pie reecoshiem apgriezieniem, bet ir visai neveikls pie raamas brauxanas.
Savukaart karbulis v.s. ejakulators ar procesora vadiibu ir "ethernal speculation". Karbulis integree, bet elektronika darbojas peec programmas, ko saraxtiijis "kaads tur augshaa".
Tas tur augshaa gluzji cilveeciigi nevar paredzeet visus rezjiimus/apstaaklju kombinaacijas (kaut ljoti, ljoti, ljoti tam ir tuvojies) - vienuviet bus lieliski, citur ne visai.
Ja iespeejams tikt pie svaigiem "Zenith" vai "Stromberg..." karbuljiem (taadiem, kam paaris "koniskaa adata - zjiklers" nav izdilushi + vakuuma membraanas ir kaartiibaa/jaunas + siikkanaali tiiri), tad iesaku pameegjinaat.Piipees melnus duumus, smirdees peec mosera un paaugstinaats CO, iespeejams, buus jaapkaro, tacju veixmes gadiijumaa tas buus "Victory of common mind versus mumbo jumbo". Ar 20 g.v. lietotiem karbuljiem, diemzeel nav veerts pat saakt.
Lai liikumi taisni un graavji ar vaakiem :)
i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Un kas tajā 20 un pat vēl vecāka karbulī ir tāds nemaināms, lai viņu nevarētu norestaurēt???
Tu arī aizmirsi pielikt klāt Saabisko Solex karbuli ;)
Nomainam dīzi un adatu un tas jau vien kā uzlabo kopēju skatu uz dzīvi.
Bet reāli standarta remkomplektā ietilpst Vēl daudz kas cits, bet ja skatās uz restaurācijas komplektu tad vēl vairāk ;)
Tu arī aizmirsi pielikt klāt Saabisko Solex karbuli ;)
Nomainam dīzi un adatu un tas jau vien kā uzlabo kopēju skatu uz dzīvi.
Bet reāli standarta remkomplektā ietilpst Vēl daudz kas cits, bet ja skatās uz restaurācijas komplektu tad vēl vairāk ;)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es jau pats saprotu, ka es esmu meties iekšā nezināmajā, vismaz attiecībā uz dzinēju noteikti :D Bet nu, būs interesanti :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tu droši vien aizmirsi pieskrūvēt adatu fiksācijas skrūves :DNīgrais wrote:Et`toč! Bija man tāds 2karbuļu brīnums! Un adatas regulējās no augšas. Pus dienu čakarējies regulējot, tad nedēļu brauc, tad akal pusdienu čakarējies ar regulēšanu. Un vispār - draņķi ne karbuļi tie adatnieki.Gregers wrote:Es pat teiktu nevis sareģīti, bet gandrīz neiespējami adekvāti noregulēt- pat jauni un ideāli noregulēti tie maksimums pēc 6-7k km sāk jaukt ar lielu atšķirību.
Ja radīt sev galvassāpes tad uzreiz likt katram cilindram pa atsevišķam karbulim no kada 500 cc baika :)
Galu beigās apnika, uzliku gāzi un aizmirsu tās mokas. :laugh:
Bet īstenībā tie, kuri dragā ar 2 takteriem un 3 karbuļiem izmanto pirometru un regulē karbuļus pēc izplūdes gāzu temperatūras. Viens tāds rādītājs ar 3 iedaļām salonā un tu vari redzēt kur jau sāk izregulēties.
Tiesa gan viņi teica, ka ja gribi rezultātu, tad jāregulē ir pēc katra sacenes :)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es pat nezinu, kas ir ļaunāk, mehāniskā šprice vai karbulis. Un atrast, kur kvalitatīvi abus saregulēt laikam grūti.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu ar kko ir jāsāk. Pašam lēnā garā, stāvot klāt lietpratējiem jāapgūst. Nav jau tik traki, vismaz es zinu pie kā es dotos, ņemot verā,ka ir iespēj tik pie visādiem mēraparātiem.Nils wrote:Es pat nezinu, kas ir ļaunāk, mehāniskā šprice vai karbulis. Un atrast, kur kvalitatīvi abus saregulēt laikam grūti.