Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
9-5 laižu nedomājot (nepiedomājot), pat gaismas ārā neslēdzu, bet tas rīgā, te tomēr tikai -15 no rīta.
Dīzeļtaburete, dīvainā kārtā arī šorīt pieleca, 5-as reizes pasildīju sveces un izspiedu sajūgu. Ilgi grieza bet pieleca, -15 jūtu ka tā ir robeža...
Dīzeļtaburete, dīvainā kārtā arī šorīt pieleca, 5-as reizes pasildīju sveces un izspiedu sajūgu. Ilgi grieza bet pieleca, -15 jūtu ka tā ir robeža...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Dīzelisti jau sen ir pielējuši suļķim attiecīgu piedevu, lai arī pie -35 neveidotos parafīns :P
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Automātiem P un N režīmi ir vienādi, atšķirās tikai tas vai āķītis ir vai nav bloķējis kārbu.uudensputns wrote:Manuālim noteikti,pat saka,ka automātu labāk N likt...
Automātiem pēc kādas minūtes ir ieteicams ielikt D un tadā veidā sildīt, jo stāvot uz vietas kārba praktiski nesilst sākumā.
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu ja pie -20 soļāra parifinējas, tā ir fiģņa kaut kāda, vasaras soļāris vai kaut kāds cits ļevaks...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Vasaras suļķis sāk parafinizēties pie ~ -5oC
Pie cik parafinizējas "ziemas" suļķis, neesmu pētījis, bet Nestes un Statoil solītie -32oC pēc dažu apgalvojumiem esot pilnīgs bleķis :dry: Es jebkurā gadījumā leju klāt piedevu gan vasaras, gan ziemas suļķim ar domu, lai arī pie -35 nebūtu nekāda parafīna - ceru, ka zemākas temperatūras LV es nepiedzīvošu :D
Pie cik parafinizējas "ziemas" suļķis, neesmu pētījis, bet Nestes un Statoil solītie -32oC pēc dažu apgalvojumiem esot pilnīgs bleķis :dry: Es jebkurā gadījumā leju klāt piedevu gan vasaras, gan ziemas suļķim ar domu, lai arī pie -35 nebūtu nekāda parafīna - ceru, ka zemākas temperatūras LV es nepiedzīvošu :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Pie - 5C, vai pie -50C. Labi labi sapratu, ka droši vien iet runa par -5C.lawyer wrote:Vasaras suļķis sāk parafinizēties pie ~ -5oC
Pie cik parafinizējas "ziemas" suļķis, neesmu pētījis, bet Nestes un Statoil solītie -32oC pēc dažu apgalvojumiem esot pilnīgs bleķis :dry: Es jebkurā gadījumā leju klāt piedevu gan vasaras, gan ziemas suļķim ar domu, lai arī pie -35 nebūtu nekāda parafīna - ceru, ka zemākas temperatūras LV es nepiedzīvošu :D
Vari pastāstīt par tām piedevām, kā saucas, kur nopērkamas, cik maksā, kā lietojamas. Man bail ka golfs ir uz robežas, ja būs -18 jau neleks. Vai tās piedevas varētu palīdzēt?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Vēl jau kritiskos momentos var ēterīti (starta gāze) iepūst gaisa filtra turbā. Šodien redzēju kā tā lieta strādā dzīvē - efektīvi.
Saab 900 Turbo '81
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Tip tā truba, kas no gaisa filtra iet ārā? Var būt ērtāk atraut vāku, izņemt gaisa filtru un tad iepūst? Gribas būt gatavam solītiem lieliem mīnusiem...Nils wrote:Vēl jau kritiskos momentos var ēterīti (starta gāze) iepūst gaisa filtra turbā. Šodien redzēju kā tā lieta strādā dzīvē - efektīvi.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Ceru, ka atcerēšos paskatīties garāžā, kā to precīzi sauc, bet man šķiet, ka tas bija LV ražojums un nosaukumā bija kaut kas no "BIO", pirku to kādā no lielajām veikalu ķēdēm, droši vien RIMI ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Toties manējam jo lielāks sals, jo labāk sāk rādīt SIDs, parādās arī līdz šim pazudušie segmenti un nu jau rāda gandrīz ideāli :)
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Šis man atgādina laikus, kad ar dīzeļescortu braucu.. :D Neatceros gadu, bet bija viens traki auksts janvāris, kad -20 un uz leju pieturējās vismaz nedēļu, šķiet vienu rītu bija arī -28. Toreiz man bija atstrādāta shēma - aķis pa nakti augšā, siltumā un pie lādētāja, arī ētera balons siltumā. No rīta noskrienu lejā, iemetu aķīti, norauju ieplūdes trubu un iešpricēju ēteri, aidā darbināt. Oj, tas ēteris reizēm sprāga ar pamatīgiem būkšķiem, kad biju jau trešo reizi pēc kārtas iepūtis un, dusmās, ka nelec, par ētera taupīšanu nedomāju. :D Bet, lai nu kā - nevienu rītu mājās nepaliku, tas ētera baloniņš tiešām ir must have lieta visiem vecāku dīzeļu īpašniekiem.Nils wrote:Vēl jau kritiskos momentos var ēterīti (starta gāze) iepūst gaisa filtra turbā. Šodien redzēju kā tā lieta strādā dzīvē - efektīvi.
Tagad lasu te jūsu stāstus un štukoju - hmm, laikam jau man jābūt priecīgam, ka Gazovijs ar pustukšo aķi pēc dažiem vārgiem griezieniem aizgāja. :D Skaidrs ir tas, ka pa otram lāgam vairs nebūtu bijis pa spēkam pagriezt, nāktos saldēt rokas un likt iekšā uzlādēto aķi.
Rokas gan vēl vairāk nosaldēt nav iespējams, kā tas vakar tika panākts, mainot radiatoru. :) Jācer, ka ar to arī Gazovija dzeses problēmām būs pielikts punkts (vai kaut komats uz tuvākiem mēnešiem) un varēšu pilnvērtīgi gāzot pa trasi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
edijs wrote:Nils wrote:Neatceros gadu, bet bija viens traki auksts janvāris, kad -20 un uz leju pieturējās vismaz nedēļu, šķiet vienu rītu bija arī -28.
Tas bija 2003. gada pats sākums! Daudz kur Latvijā 6. janvārī krita rekordi Zosēnos -37,6°C, Rīgā - 26,3°C. Atceros, ka mans pirmais sābiņš bija apledojis kā ledlauzis, bet leca :cheer:
Toreiz bija jautri jo jau 16. janvārī bija +9!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 97
- Joined: Thu Feb 05, 2009 4:21 pm
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Laba manta ir nopērkama autokada veikalos-tāda plakana pudele,zaļš ar baltu,tilpums 1 L ,made in canada,virsū sazīmēti dažadi auto silueti,bet nosaukumu gan netceros...Lēju savam MAN bākā,bija,kas nelēja un minētajā 2003 nedēļu mētājās pie Ogres...:)Pagaidām zemākais,ko esmu redzējis,braucot ar auto,ir -33.Diesel tad tā smuki veļ garaiņus gluži kā benzīnnieks...:)
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Var kāds nokonsultēt par Pašnodarbinātas personas reģistrāciju?
Gemarojs, jeb kā, kas ar nodokļiem utt, kas ar patreizējo darba devēju utt. Vienvārdsakot, interesē viss par un ap. Varbūt ir alternatīvas... Man pilnīga tumsa šajās lietās.
Gemarojs, jeb kā, kas ar nodokļiem utt, kas ar patreizējo darba devēju utt. Vienvārdsakot, interesē viss par un ap. Varbūt ir alternatīvas... Man pilnīga tumsa šajās lietās.
SAAB un SUBARU
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nekāds īpašais gemarojs nav. Tik, cik uz VIDu jāaiziet un pie viena jānoslēdz arī EDS līgums.
A kam jābūt ar pašreizējo darba devēju? Ja taisies strādāt un būt pašnodarbināts, tas neko nemaina. Atšķirība būs tikai tad, kad iesniegsi deklarāciju.
Vai reģistrēties par pašnodarbināto konkrētajā gadījumā ir izdevīgi, stipri atkarīgs no apstākļiem (daudziem). Vispār jau nodokļi pārsniedzot 180 Ls robežu ir baigi augstie (t.i. līdz 180 Ls tie nav jāmaksā nemaz). Izdevīgāk ir ietilpt kategorijā, kur maksā 30 Ls patenta maksu mēnesī neatkarīgi no ienākumiem un tad par visu pārējo var aizmirst, bet diez vai esi rokdarbniece-adītāja. :D
Labāk jau gan pakonsultēties savā VID nodaļā vai pie kāda speciālista, kas par šitām lietām sajēdz. Ja ir laiks, var parakties arī šten: http://rolandinsh.lv/pasnodarbinatais/
A kam jābūt ar pašreizējo darba devēju? Ja taisies strādāt un būt pašnodarbināts, tas neko nemaina. Atšķirība būs tikai tad, kad iesniegsi deklarāciju.
Vai reģistrēties par pašnodarbināto konkrētajā gadījumā ir izdevīgi, stipri atkarīgs no apstākļiem (daudziem). Vispār jau nodokļi pārsniedzot 180 Ls robežu ir baigi augstie (t.i. līdz 180 Ls tie nav jāmaksā nemaz). Izdevīgāk ir ietilpt kategorijā, kur maksā 30 Ls patenta maksu mēnesī neatkarīgi no ienākumiem un tad par visu pārējo var aizmirst, bet diez vai esi rokdarbniece-adītāja. :D
Labāk jau gan pakonsultēties savā VID nodaļā vai pie kāda speciālista, kas par šitām lietām sajēdz. Ja ir laiks, var parakties arī šten: http://rolandinsh.lv/pasnodarbinatais/
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH