Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Lai 900 normāli saregulētu roceni ir jānoņem vidus konsole.
Var protams mēģināt pa caurumu kreisajā konsoles pusē kuru sedz plastmasas vāks, bet tur vajag kaut kādu fig viņu zin kādu atslēgu lai tiktu klāt pie labās puses uzgriežņa.

Visvieglākais ir darīt tā, ka ņemam nost priekšējo plastmasu kura skrūvejas vaļā paņemot nost ātrumpārslēga nosedzošo gumiju vai ādu. Tad skrūvējam vaļā vēl dažas skrūves. Tad vēl zem miskastes laikam bija.

Ja tev nav čoka, tad vēl ir salīdzinosī viegli to visu salikt arī atpakaļ.

Ja pareizi atceros tad ērtāk to visu bija darīt ja bija izņemts vismaz viens krēsls, jo tā konsole ir diezgan iespiesta pa vidu.

Bet esmu regulējis roceni ar tām skrūvēm :)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nu tās trose es pievilku, kad ņēmu nost to plastmasu, kur ir aizdedzes atslēga un roķene. Tagad atkal jāņem nost, lai atlaist:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

mixeris wrote:Lai 900 normāli saregulētu roceni ir jānoņem vidus konsole.
Var protams mēģināt pa caurumu kreisajā konsoles pusē kuru sedz plastmasas vāks, bet tur vajag kaut kādu fig viņu zin kādu atslēgu lai tiktu klāt pie labās puses uzgriežņa.

Visvieglākais ir darīt tā, ka ņemam nost priekšējo plastmasu kura skrūvejas vaļā paņemot nost ātrumpārslēga nosedzošo gumiju vai ādu. Tad skrūvējam vaļā vēl dažas skrūves. Tad vēl zem miskastes laikam bija.

Ja tev nav čoka, tad vēl ir salīdzinosī viegli to visu salikt arī atpakaļ.

Ja pareizi atceros tad ērtāk to visu bija darīt ja bija izņemts vismaz viens krēsls, jo tā konsole ir diezgan iespiesta pa vidu.

Bet esmu regulējis roceni ar tām skrūvēm :)
Un kā tur viss stiprinās es zinu. Nācās pāris mašīnām VISU salonu ņemt nost:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Nu tad jau nebūs grūti nojaukt visu vēlreiz lai saregulētu roceni :D
Vienreiz laikam ir sanācis šo operāciju veikt kādas 3 reizes vienā dienā :D
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

Jaaaaaaaa........ Esmu sapratis, ka ir labi, ja dazreiz ir specinstrumenti :D Atkriit salona izdemoleeshana
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Nu citreiz jau nevar bez tiem specinstrumentiem :)
Karburātora regulēšanai ir jāsabeidz skrūvgriezis ar fleksi vai arī roķenei cilindrīšu atgriešanai var pārveidot metāla plāksni un ieskrūvēt tajā 2 skrūves :)
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ivanusi »

podskazite pozalusta gde mozno bistro i kacestvenno otremontirovatj zadnie suporta (perebratj)?
sam ne imeju vozmoznosti
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Arnijs wrote:Liidz atdurei jaameera. Saakotneeji atlaid troses galus salonaa, lai ir briivi. Tad tos ricagus atvelc liidz galam atpakalj un neaiztiekot rokjeni vari meeginaat sakachaat ar pedaali. Vinjiem tad buutu daudzmaz jaapaliek vajadziigajaas poziicijaas. Peec tam salonaa pieregulee spriegojumu troseem un tad jau var veikt arii noraadiitaas proceduuras ar rokjenes raustiishanu. Neesmu gan paarliecinaats, vai visu staastu pareizi, bet vari pameegjinaat. Sliktaak nebuus. Pats saakums gan bij cilindriishu grieshana liidz staavoklim, kad knapi var ievietot kluchus suportos nu un tad paareejais vareetu buut manis staastiitajaa seciibaa. Vismaz kkad 99tajam tmldz noreguleeju un pat skati izgaaju.
Paldies Arnijs. Šodien noregulēju, viss sanāca:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Labvakar.
Sakiet, lūdzu, vai aizmugurējā stikla apsilde strādā caur releju?:huh:
Ak jā, 900'85 )))
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by zaz »

KoreFun wrote:Labvakar.
Sakiet, lūdzu, vai aizmugurējā stikla apsilde strādā caur releju?:huh:
Ak jā, 900'85 )))
... manuprāt, noteikti "Jā" :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Labvakar.
Sakiet, lūdzu, vai aizmugurējā stikla apsilde strādā caur releju?:huh:
Ak jā, 900'85 )))
ja, kopīgi ar piepīpētāju ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Tad baigi forši! Tātad kopā ar apsildi salabošu arī piepīpētāju:laugh: Viņš man jocīgi strādā, ja iesprauž vai nu lādētāju telefonam, vai kādu lampu, tad viss strādā, bet pats piepīpētājs nestrādā, ka arī apsilde, Laikam jānomaina releju:huh: Tā atrodas, laikam, kaut kur zem paneļa?:side:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Tad baigi forši! Tātad kopā ar apsildi salabošu arī piepīpētāju:laugh: Viņš man jocīgi strādā, ja iesprauž vai nu lādētāju telefonam, vai kādu lampu, tad viss strādā, bet pats piepīpētājs nestrādā, ka arī apsilde, Laikam jānomaina releju:huh: Tā atrodas, laikam, kaut kur zem paneļa?:side:

Un vēl pie reizes jautājums: Kāpēc var pārstāt strādāt pirmais režīms vējstikla slotām? Pārstāj kad sagribēs. Bet pārsvarā pastrādājot kādus 5 min.:dry: Gādās ka ātrāk. Arī releju jāmaina?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

KurBads wrote:
KoreFun wrote:Labvakar.
Sakiet, lūdzu, vai aizmugurējā stikla apsilde strādā caur releju?:huh:
Ak jā, 900'85 )))
ja, kopīgi ar piepīpētāju ...
Kāda releja tur stāv? Parastā, standarta? Vai kaut kāda specifiska?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

1 kārt. Meklē vainu nevis relejā, bet vados! (visticamākais - aizmugures vāka locījuma vietā)
2 kārt. Nomaini piepīpētāju!
3 kārt. Logu tīrītājiem ir nobīdījies vai arī sadilis selektors (plāksne, kas uz motorīša lielā zobrata)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Locked